Mακάρι να'ναι έστω και λίγο αντάξιος του ονόματος του eternal darkness και θα το πάρω με τη μία.Σίγουρα στην λίστα των τίτλων που με ενδιαφέρουν για το 360!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Too Human
Collapse
X
-
Mακάρι να'ναι έστω και λίγο αντάξιος του ονόματος του eternal darkness και θα το πάρω με τη μία.Σίγουρα στην λίστα των τίτλων που με ενδιαφέρουν για το 360![/b];)
Dyack: Strong Chance Of Eternal Darkness Return News
http://www.totalvideogames.com/news/Dyack:...3217_7557_0.htm
Comment
-
Δείτε απλά πώς θα έπρεπε να βλέπουν οι Developers τα Videogames ο Dyack δίνει ρέστα από άποψη δημιουργίας του καλλιτεχνικού τμήματός και την ανάπτυξη ιδεών και σεναρίου ΑΛΛΑ αυτός ο τεχνικός τομέας ρε γαμώτο πάσχει άσχημα στο Too Human.
Anyway αν καταφέρουν με αυτό το παιχνίδι να στηρίξουν αυτά που λένε ότι η ιστορία είναι πιο σημαντική από τον τρόπο τον οποίο παίζεις το παιχνίδι και το gameplay είναι απλά ένα μέσο αλληλεπίδρασης με το παιχνίδι θα αναθεωρήσω πολλά πράγματα.
Documentary Too Human Part 2
Πρέπει να στηρίξεις Dennis αυτά που λες να δούμε έχεις θέση τον πήχη αρκετά ψηλά και μπορεί να πέσεις απότομα.
Comment
-
Too Human Video Preview
http://media.xbox360.ign.com/media/7...83/vids_1.html
Dyack to de-Knight himself?
http://www.developmag.com/news/29829/Dyack...-Knight-himself
Silicon Knights boss Denis Dyack has said that he plans to hand over the control over his studio to a new president to allow him to focus on creating new ideas.[/b]
και οι σκέψεις του για το... UE3-less Too Human
http://www.computerandvideogames.com....php?id=189169
Comment
-
New Too Human Screens
http://360.kombo.com/article.php?artid=12879%A8
Too Human: Video Diary #4 (Co-Op, Goblin ARG Part 2)
http://www.gamersyde.com/news_6566_en.html
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=302646
Lots of info on Co-Op, loot drop systems, etc. The ARG is actually really well done. I was impressed.
Too Human Video: Climbing the Skill Tree (RPG Stuff, Classes, etc.)
http://www.ga-forum.com/showpost.php...8&postcount=77
Comment
-
Ενα πραγμα που μπορω να καταλαβω ειναι γιατι στην αρχη ο τιτλος ειχε δημιουργησει τοσο αρνητικο κλιμα...ακομα και σημερα αυτα τα videos μου φαινονται πολυ lame,κατι στην ολη απεικονιση με χαλαει ασχημα...Ελπιζω πραγματικα το τελικο κατασκευασμα να ειναι αξιολογο,την υπερεκτιμω αυτη την εταιρεια.
Comment
-
Και εγω την εκτιμαω πολυ την silicon, αλλωστε το ed ηταν το πρωτο μου παιχνιδι στο gc.
Γενικα το παιχνιδι μου ειχε κεντρισει απο την αρχη το ενδιαφερον, και θεωρω οτι εν τελει θα ανταποκριθει στις υψηλες προσδοκιες μου, μιλωντας παντα για gameplay. Επισης πιστευω οτι η κακη φημη που το ακολουθει μπορει τελικα να γυρισει υπερ του. Θα δουμε, λιγο υπομονη χρειαζεται. Εξαλλου το καλοκαιρι περνα γρηγορα. ;) (απο την εξεταστικη και μετα)
Comment
-
Too Human Preview
http://www.gameplanet.co.nz/xbox-360/previ...1909.Too-Human/
If Blizzard had been developing Too Human and called it Diablo 3, it would be completely believable that this is the direction that series would take.
Comment
-
Comment
-
http://blog.wired.com/games/2008/06/previe...o-hum.html#more
1o σοβαρο preview.
.. και καπου εδω θα παρετε μια προγευση των controversial comments που επονται.
Comment
-
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=324994
Στο παραπανω λινκ θα δειτε το ολο θεμα Dyack vs NeoGAF σε περιπτωση που δεν πηρατε χαμπαρι το χαμο που επικρατει τις τελευταιες ημερες.
Ηδη εφτασε 43 σελιδες σε χρονο μηδεν.
Η πιο καλη απαντηση ηταν αυτη imo:
Then he shouldn't show his game until it's ready to be judged, but then we're only one month away from the release date.
It's just a bad way to respond to criticism, the whole "you haven't played the final game" argument is just lame because people don't have to play the final game, because they don't have to buy the final game upon release if they don't feel like it.
Did Naughty Dog resort to that kind of bullshit when people criticized the shooting mechanics after they showed the game at E3 and various events? No, they went and took the criticisms seriously and IMPROVED THEIR GAME, resulting in a polished product and a great game for the PS3, a much improved shooting mechanics that will stay with the game and benefit the series in the long run. Did Insomniac do the whole "for or against" bullshit when the game's visuals got criticized after a few screenshots came out? No, they went and explained that they just implemented the shadowing system and they will continue to work on making the game prettier, if I was a game director (granted I have no interest in being a game director or being in the game industry at the present time), I would be feverishly trying to address any concerns and polish my shit up during this final stretch instead of trying to use 1UP Yours as a vehicle to attack GAF and the people who run GAF.
I don't believe people at GAF are just here to shit on games indiscriminately, I sure don't, we give a shit, we won't be so critical if we don't really care. The problem is Dyack and his team haven't really addressed any of the problems people here have mentioned, like the crappy animations and collision detection, they haven't shown any new levels, they've just been trying to push that loot thing, and to be honest I just don't give a shit about loot because I'm simply not a loot guy, I like action games, I like good combat, I like a bit of puzzles and platforming, I didn't play PSO for the loot either, I played it for the boss fights, I played it for the challenge, I played it for the community.[/b]
Comment
Comment