Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νο More Heroes [Wii]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eλα ρε xeno, πάλι έλλειψη καλών κυκλοφοριών έχει το wii??

    Για το 0.2 θα συμφωνήσω και εγώ, αν και το ign έχει αυτές τις αποκλίσεις για να δικαιολογήσει την μετάβαση από το good στα πιο μεγάλα και καλύτερα κοσμητικά επίθετα...
    Πάντως όπως και να έχει η συνισταμένη σε όλα τα reviews είναι η ίδια...

    Αkira,η Grasshoper έχει 48 άτομα προσωπικό και όχι 20...εκτός και αν ξέρεις πως 20 ασχολούνται για το φινίρισμα του τίτλου και θέλω Link για να το πιστέψω, όπως και για όλα όσα λες με σιγουριά
    To brawl κυκλοφορεί σε 7 μέρες στην Ιαπωνία και λες τώρα, αυτή την στιγμή, να διορθώνουν τις μικροατέλειες?
    http://www.grasshopper.co.jp/ για του λόγου το αληθές...Ωραίο site btw, punk's not dead!!
    Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

    Let's just all say the magic words and go back to reality.

    THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

    Comment


    • #77
      Signed στο post του Κώστα.
      Καταρχήν μην διαβάζω μαλακίες, δεν υπάρχει κανένας αγώνας για την απόδειξη της έλλειψης ποιότητας στο Wii (δε χρειάζεται άλλωστε), μέσω του προηγούμενου post μου δεν ήθελα να εκθειάσω το IGN και να αμφισβητήσω το GameSpot (αν και όπως έχω ουκ ολίγες φορές πει στο παρελθόν, δεν έχω σε καμία εκτίμηση το συγκεκριμένο site αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), ούτε φυσικά να προσδιορίσω σαν σωστή προσέγγιση απέναντι στον τίτλο αυτή του IGN και λανθασμένη αυτή του EDGE, του GameSpot η οποιουδήποτε αλλού ΜΜΕ του έβαλε υψηλό βαθμό.

      Αυτό που ήθελα να πω είναι πως αφενός είναι ΑΤΟΠΟ να διαμαρτύρεται κανείς για την βαθμολογία ενός τίτλου που ακόμα δεν έχει παίξει, αφετέρου είναι ΑΚΥΡΟ να κατηγορείς τον reviewer και την βαθμολογία, με δεδομένο πως έχεις διαβάσει το κείμενο στο οποίο αναφέρονται κάποιες συγκεκριμένες παρατηρήσεις, που τουλάχιστον για τον συγκεκριμένο reviewer δικαιολογούν την συγκεκριμένη βαθμολογία, με άλλα λόγια ο τύπος δεν αερολογεί, αντίθετα επιχειρηματολογεί και δικαιολογεί μέσω του κειμένου του τον άνωθεν βαθμό.

      Το No More Heroes σίγουρα δείχνει πανέμορφο, στιλάτο, με ανατρεπτική προσέγγιση κλπ, μα αυτά δε σημαίνουν ότι είναι τέλειο και σίγουρα δεν σβήνουν τα όποια ελαττώματα μπορεί να έχει ο τίτλος.
      Πολλοί μιλάνε για το 9αρι του EDGE και του GameSpot αρκετοί από αυτούς που μιλάνε ξεχνάνε πως τα συγκεκριμένα έντυπα που σήμερα επικαλούνται έχουν βάλει υψηλές βαθμολογίες και σε τίτλους που οι ίδιοι αμφισβητούν μανιωδώς την ποιότητά τους.

      Όσο για το 0.2 δε διαφωνώ με αυτά που λες Άγγελε, αλλά από τη στιγμή που αυτός είναι εδώ και χρόνια ο τρόπος βαθμολόγησης του IGN (και πολλών ακόμα site) δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ούτε η πρώτη, ούτε ακόμα περισσότερο η τελευταία φορά είναι που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο.

      Τίποτα από αυτά δε θα γινότανε εάν έπαυε να ισχύει η βαθμολόγηση των games.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #78
        Το gamespot εδώ και πολύ καιρό με αφήνει αδιάφορο..
        Για το edge, επειδή ακριβώς το έχω αμφισβητήσει και το έχω μεμφθεί κάποιες φορές για την αυστηρότητα του πχ Prime 3, το 9 του αποκτά άλλη αξία.. B)
        Περιμένω με μεγάλη περιέργεια να δω το review του...(άλλωστε στο ίδιο τεύχος έχει και συνένετυξη Koizumi!!)
        Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

        Let's just all say the magic words and go back to reality.

        THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

        Comment


        • #79

          Production staff No More Heroes(source wikipedia)

          * Director: Suda 51
          * Character designer: Yūsuke Kozaki
          * Costume designer: Okama
          * Weapons and mechanics designer: Shigeto Koyama
          * Writer: Suda 51
          * Voice-over director: Kris Zimmerman
          * Music Composers: Masafumi Takada and Jun Fukuda

          Οι βασικοί δημιουργοί του No More Heroes.
          Τώρα πόσα άτομα ασχολήθηκαν με το τίτλο ακόμα όταν το project"Heroes" ήταν στα σκαριά ο ίδιος ο Suda είχε δηλώσει ότι η Grasshopper σαν στούντιο απασχολεί γύρω στους 20 καλλιτέχνες.

          48 εργαζόμενοι σε ένα studio δεν σημαίνει ότι και οι 48 απασχολούνται σε ένα project ή το παιδί με τους καφέδες είναι και Level Designer στους τίτλους της εταιρίας.(χούμορ)Επίσης το Studio του Suda έχει αναλάβει παραγωγή και στο Nintendo DS με το Flower,Sun,and Rain και το επόμενο Fatal Frame σε συνεργασία με την Tecmo που το δουλεύουν παράλληλα με το No More Heroes αν κάνεις μια απλή διαίρεση με την προυπόθεση ότι ΟΛΑ τα άτομα απασχολούνται στα συγκεκριμένα Projects το team του No More Heroes βγαίνει ακόμα μικρότερο.

          Για να καταλάβεις ότι το No More Heroes είναι σχετικά φτηνή παραγωγή δεν είναι μόνο από τα άτομα που δουλεύουν σε ένα studio αλλά και από την Publisher εταιρία.

          Grasshopper Manufacture is a Japanese video game development house which gained mainstream notoriety for the GameCube and PlayStation 2 game Killer7. In addition to Killer7, they have developed Michigan (released in Japan and Europe) and a number of Japan-only titles. It is headed-up by Goichi Suda, also known as Suda 51. Grasshopper Manufacture was recently responsible for the Nintendo DS game Contact which was published by Marvelous Entertainment in Japan and was released in North America by Atlus on October 19, 2006. Grasshopper also created a PlayStation 2 game based on the popular anime franchise Samurai Champloo called Samurai Champloo: Sidetracked, which was released by Bandai in both Japan and North America. They also created the game Blood+: One Night Kiss based on the Blood+ anime series.

          In many recent interviews, Suda 51 has mentioned that Grasshopper is currently working on a game called No More Heroes for Nintendo's Wii which "will focus heavily on direct input through the controller, and will exceed Killer7." At the 2007 Game Developers Conference, Suda 51 announced that Grasshopper is also working on two additional titles for the Wii. On top of this, Grasshopper is also said to be working on a concept for a PlayStation 3 game called Kurayami. Kurayami is an action and non-linear adventure that is inspired by the worrying and confused universe of the Czech writer Franz Kafka, whom Suda Goichi admires very much. However, development on this title has not begun just yet.

          Το θέμα δεν είναι να με πιστέψεις άλλα να γνωρίζεις πως δουλεύουν τα συγκεκριμένα μικρά studios και στο κάτω κάτω της γραφής δεν με απασχολεί κιόλας,δες την developer team και μέτρα πόσοι είναι από τα credits άντε να βάλω και άλλους 10 για το voice acting .

          Comment


          • #80
            Αkira αυτά που μου λές τα ξέρω και εγώ...
            Και προσωπική μου άποψη είναι πως επειδή ακριβώς είναι μικρό το studio δεν υπάρχει χωρισμός των projects, αλλά ολοκλήρωση του ενός και συνέχεια με το επόμενο, τουλάχιστον σε επίπεδο handheld και home..πχ το 1up στο νέο για το fatal frame 4 αναφέρει ρητά πως αφού [i]τελείωσει [i]με το no more heroes, θα συνεχίσει με το FF4///http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3163198
            Κλείνω το θέμα εδώ, μιας και δεν έχει σημασία και συνεχίζω την αναζητηση στοιχείων στο δίκτυο για τους 20 ηρωικούς εργαζόμενους debuggers της Grasshoper...
            Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

            Let's just all say the magic words and go back to reality.

            THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

            Comment


            • #81
              Αkira αυτά που μου λές τα ξέρω και εγώ...
              Και προσωπική μου άποψη είναι πως επειδή ακριβώς είναι μικρό το studio δεν υπάρχει χωρισμός των projects, αλλά ολοκλήρωση του ενός και συνέχεια με το επόμενο, τουλάχιστον σε επίπεδο handheld και home..πχ το 1up στο νέο για το fatal frame 4 αναφέρει ρητά πως αφού [i]τελείωσει [i]με το no more heroes, θα συνεχίσει με το FF4///http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3163198
              Κλείνω το θέμα εδώ, μιας και δεν έχει σημασία και συνεχίζω την αναζητηση στοιχείων στο δίκτυο για τους 20 ηρωικούς εργαζόμενους debuggers της Grasshoper...
              [/b]
              Δεν φαίνεται να τα γνωρίζεις καλά όμως το Fatal Frame η Grasshoppers το έχει αναλάβει από κοινού με την Tecmo όπως η Hal με την Sora LTD το Brawl όπως η Bandai/Namco το Starfox Assalt.

              Είναι μια συνηθισμένη τακτική τα τελευταία χρόνια στην Ιαπωνία να δίνουν projects σε μικρότερα studios για να κάνουν sequel η χαμηλού budget τίτλους.

              Τώρα αν ψάχνεις για debuggers και μάλιστα 20 στην grasshoppers good speed i wish thee.
              Τελικά η μισή grasshoppers αποτελείτε από gametesters και οι άλλοι μισή βρίσκονται στο PR.
              Μόνος του το έβγαλε το παιχνίδι ο Suda!!! Ήρωας,ήρωας!!!

              Είχα μια δεκάρα για κάθε εξυπνάδα που λέει ο καθένας τώρα όλα τα λεφτά μου θα ήταν σε δραχμές!!!
              This quote sense makes none so ignore it!!!

              Comment


              • #82
                Βασικά, σου έδωσα το Link, λες να μην το ξέρα??..και το brawl πιο πολύ για Game Arts μου φαίνεται, αλλά τεσπα...
                Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                Let's just all say the magic words and go back to reality.

                THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                Comment


                • #83
                  Βασικά, σου έδωσα το Link, λες να μην το ξέρα??..και το brawl πιο πολύ για Game Arts μου φαίνεται, αλλά τεσπα...
                  [/b]
                  Παίζει να είναι και αυτή μέσα....Για την Game Arts λέω.

                  BRAWL SECRET DEVELOPER

                  Και για να μην βγαίνουμε Off topic

                  Game Informer Interview Suda51 23/10/2006

                  CAV interview Suda51 12/04/2007

                  IGN interview Suda51 16/02/2007

                  Gamespot interview Suda51 18/01/2008

                  SUDA-51: The reason why I decided to make the game only for the Wii was because the No More Heroes producer, Wada-san, recommended to me strongly that I make the game for the Wii exclusively. Because you know, I wanted to make this game for Xbox 360, actually.
                  [/b]
                  Από την συνέντευξη του στο Gamespot!!! Από την αρχή ο Suda δεν έλεγε ότι το παιχνίδι το ήθελε στο Wii???
                  Α ρε CNET με την προπαγάνδα σου.

                  Διαβάστε την όμως λέει ενδιαφέροντα πράγματα. Όπως και για Project στο 360.....Και καλά Ας βγάλει Sequel στο NMH πρώτα και μετά βλέπουμε. Επίσης λέει ότι έφτιαχνε και το Flowers,Sun and Rain ταυτόχρονα στο DS με το No More Heroes.Άρα και σπάσιμο του Studio σε "φορητό" και "οικιακό" team για τα παιχνίδια.

                  Comment


                  • #84
                    Cool παιδες οχι υπερβολές..
                    Καταρχάς πιστεύω ότι τα τεχνικά ψεγάδια του τίτλου που αναφέρει το IGN όντως υφίστανται, και ειναι εμφανή...δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς ότι το wii μπορεί οπτικά να κάνει πολύ καλύτερα πράγματα...

                    Τέσπα, μέχρι να δοκιμάσουμε και οι ίδιοι τον τίτλο δεν πρέπει να κρίνουμε το σκορ.Συμφωνώ κι εγώ ότι στο κείμενο πρέπει να εστιάζουμε.
                    Για να πω την αλήθεια εκεί περιμένω τον τίτλο, δλδ. στο 8+ κατ εμέ.
                    Ένα ακόμη αντικειμενικά πολύ καλό παιχνίδι δλδ. αλλά οχι το GOTY.



                    ΝΜΗ gamespy review 4/5
                    http://wii.gamespy.com/wii/heroes/847358p2.html
                    Whether it's assassinating a target named Destroyman or performing menial tasks to earn the entrance fee to kill Destroyman, No More Heroes is one of the most gleefully "WTF" experiences you'll have in gaming this year. How many games offer you shadowy agency figures named after porn stars, obsessions with masked pro wrestlers, and a violent weapon that borders on copyright infringement, all while "Heavenly Star" from Lumines II plays sporadically throughout the game's shopping locales? Its controls aren't always as solid as the visual and narrative experience, however; driving around Santa Destroy is a little clunky, and some of the mini-games get old fast. But the visual experience, zany storytelling and quirky moments make it more accessible than killer7 ever was, though it's certainly not a game for everyone. Grasshopper has crafted a game with merits that outweigh its flaws, and gamers with eccentric tastes should definitely check it out.[/b]

                    No More Heroes official soundtrack (3 cds)

                    http://prg.mmv.co.jp/blog/nomoreheroes/200...e-heroes-3.html



                    και κάτι τελευταίο..θυμάστε το κομικ στυλ βιβλίο οδηγιών που είχε η ιαπωνική έκδοση; (βλέπε ποστ 32)
                    Ε δεν ισχύει το ίδο για την αμερικάνικη έκδοση
                    Ελπίζω οχι το ίδιο για την ευρωπαϊκή
                    http://gonintendo.com/?p=34016
                    NDS themes

                    Comment


                    • #85
                      Ένα high budget No More Heroes 2 αν βέβαια πουλήσει το παιχνίδι PAL και US θα δείξει αν μπορεί να βγάλει το Wii παραπάνω πράγματα τεχνολογικά για τον συγκεκριμένο franchise wanabe τίτλο μιλάω πάντα.

                      Άλλα γενικά το Wii σαν μηχάνημα μπορεί να βγάλει πολύ παραπάνω σε θέματα γραφικών αρκεί να πέσουν λεφτά και δουλειά,αλλά ποιος θα το κάνει οέο!

                      Comment


                      • #86
                        Και για του λόγου το αληθές, ιδού τι λέει κι ο Μatt από το blog του:
                        http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2008/01/23/77954/
                        I've seen some remarkably high scores for No More Heroes and I have to say that I completely agree with Bozon's review of the game. It's a title I want to love just because it's so novel and so effortlessly cool, and yet that doesn't mean I can gloss over its deficiencies, some rather large. It's unfortunate that as I browse our own boards, I've had to read personal attacks against Boz because of his opinion. To those people, I have two thoughts. One, if you haven't played the game yet, why don't you just shut the hell up? Your pre-conceived opinion of the game is meaningless. At least play the damned thing before you start complaining. And two, after No More Heroes' admittedly stylish and fun concept wears thin, whenever that may be, I'll be willing to bet that our score stands the test of time.

                        Good game. A showpiece, as I've said before, to all your friends that unfairly think Wii is just for kids. A showpiece for very effective fight mechanics controlled by the Wii remote and nunchuk. And a stylistic showpiece too. For all of these reasons, I would not be without No More Heroes in my collection. But even as I write this, I cannot deny that it is a sometimes flawed game powered by a 3D engine that is unable to fully support Suda 51's vision.
                        [/b]
                        ;)

                        Οπότε, προσωπικά εμμένω στα πιο πάνω ότι δλδ. είναι ένα ακόμη αντικειμενικά πολύ καλό παιχνίδι αλλά οχι το GOTY και με κάποια εμφανή τεχνικά προβληματα.

                        No More Heroes review roundup
                        http://kotaku.com/348326/frankenrevi...ore-heroes-wii




                        Suda51 still working on secret Wii project, talks No More Heroes, and more!
                        http://gonintendo.com/?p=34102#comments




                        και ιδού το πλήρες κείμενο από το
                        EDGE REVIEW: No More Heroes
                        http://next-gen.biz/index.php?option=com_c...d=8767&Itemid=2
                        No More Heroes is a caricature of men?s fantasies. It takes the inner life of a young mind, then expands and explodes it. It?s overblown, out of proportion and ridiculous at times, numbingly familiar at others, and has a breadth of reference and a delicate touch with even its most obvious sources that is unusual in gaming. It?s a game in which you notice how loaded the dialogue is the second time around, a game full of niggly faults that ultimately feel irrelevant to the experience, a game that knows it?s a game and wants you to know that it knows you know. Yes, the narrative is driven mainly by cutscenes, it can be a little basic in places, and it isn?t a ?paradigm shift? in any sense, but it is proof that games can love their roots and use the quality of being a ?game? to give form to their stories ? and excel at it.

                        Verdict: 9/10
                        [/b]
                        NDS themes

                        Comment


                        • #87
                          GamePro TV No More Heroes video review 4.5/5


                          easter egg: μια πινακίδα ενός καταστήματος
                          http://i31.tinypic.com/33ynbja.jpg


                          gameinformer review
                          No More Heroes certainly gets a nod for being wildly different. It?s a unique take on open world play, and its almost nihilistic fixation on violence for the sake of violence has a satirical and darkly comedic edge. Unfortunately, the repetition and lack of substance behind the flash left me cold.
                          6/10
                          [/b]
                          http://www.gameinformer.com/NR/exeres/8EA1...FDDA49E73F2.htm


                          cheatcc review
                          http://cheatcc.com/wii/rev/nomoreheroesreview.html
                          Graphics-4.0
                          A bit last-gen in spots, but amazing visual style picks up the slack.
                          Control-5.0
                          Some of the best, especially for sword-swinging, the Wii has ever seen.
                          Music / Sound FX / Voice Acting-4.5
                          Amazing effects, voice-overs, and cool touches like arcadey-sounding blips/beeps
                          Play Value-4.8/5.0
                          Ten assassins to top plus a city to explore. An unparalleled effort that every mature Wii owner should experience.
                          Overall Rating -4.8 Must Buy
                          [/b]
                          NDS themes

                          Comment


                          • #88
                            Nα σημειώσω κάτι που μόλις τώρα θυμήθηκα...
                            Στην συνέντευξη στο gamespot, ο suda αναφέρει πως αρχικά το παιχνίδι προοριζόταν για το 360..
                            Δεν μπορώ να βρω το link, αλλά σε προηγούμενη συνέντευξη του ο suda είχε πει πως το παιχνίδι ήταν αρχικά για ps2 και ο Wada της Μarvelous που είχε δει το wiimote τον έπεισε να το πάει στο wii...

                            Μάλλον είναι σε ελαφρά confusion o suda...
                            Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                            Let's just all say the magic words and go back to reality.

                            THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                            Comment


                            • #89
                              Το link είναι ακριβώς πιο πάνω που έχω ποστάρει με όλες τις συνεντεύξεις του Suda και έχω κάνει και σχόλιο περί αυτού.

                              Comment


                              • #90
                                Το link είναι ακριβώς πιο πάνω που έχω ποστάρει με όλες τις συνεντεύξεις του Suda και έχω κάνει και σχόλιο περί αυτού.
                                [/b]
                                Όχι σε καμία δεν αναφέρει αυτό που έψαχνα..ότι αρχικά το project ήταν για ps2//τέσπα...

                                Τhshirts για το παιχνίδι...Φυσικά εις την Ιαπωνικήν γλώσσαν το site..


                                https://freeville.serversecured.net/~grass8...mshopr/top.html
                                Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                                Let's just all say the magic words and go back to reality.

                                THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X