Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lost Odyssey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Μην το κατακράζουμε το παιχνίδι αυτό. Έχω ακούσει και καλές και κακές κριτικές, αλλά όχι και τις χειρότερες. Κανένα παιχνίδι δεν είναι ποτέ τέλειο...

    Τέλειο παιχνίδι θα ήταν, αν ενωθούν όλα τα μυαλά(οι καλύτεροι στον δικό τους τομέα ξεχωριστά) και αρχίσουν να το φτιάχνουν σ' έναν βαθμό που θα τα ξεπερνούσε όλα, ακόμη και το The Witcher.

    Deus, μάλλον η εμμονή μου με την Square Enix με μάρανε το μυαλό μου που κάθε φορά νομίζω ότι το φτιάχνει η ίδια... Η ομοιότητα με το FFX θυμίζει λόγω του συστήματος μάχης. Στο υπόλοιπο όχι. Πολλά παιχνίδια δεν φτιάχνονται το ίδιο πάντα. Έχω πετύχει και διαφορετικές μάχες από Star Ocean, The Last Remnant, FFXIII κ.α. από τις οποίες διαφέρουν από όλα τα άλλα...

    Τέλος πάντων, ας μην το γενικεύουμε.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Σε πρωτο επιπεδο, ξεχωρισαμε το παιχνιδι ως συνολο, απο το σεναριο του παιχνιδιου. Επιπλεον ανεξαρτητα απο το αν ο Sakaguchi εγραψε μονος του τις ιστοριες-σεναρια ή οχι, το δικο του ονομα βγαινει προς τα εξω και εκεινος επωμιζεται την επιτυχια ή την αποτυχια. Η κριτικη που θα κανουμε πανω σε ενα σεναριο ή την σκηνοθεσια μιας ταινιας για παραδειγμα αφορα στα κυρια προσωπα (σκηνοθετη-σεναριογραφο) και δεν καθομαστε να ψαξουμε ολοκληρο το team και να κριτικαρουμε ενα ενα τα μελη του.

      Με βαση αυτη τη λογικη λεω οτι για το κλισε σεναριο του lost odyssey ευθυνεται ξερω γω ο sakaguchi και οτι για τα πολυ καλα κειμενα του 1000 years of dreams o shigematsu.

      Τα υπολοιπα ειναι θεμα πληροφορησης και marketing (που btw στο κουτι του lost odyssey χρησιμοποιει τον sakaguchi ''from the creator of final fantasy''). Και το λεω αυτο γιατι την εποχη που βγηκε πχ το FFVII εγω μονο για τον Sakaguchi ακουγα (απο την πληροφορηση που ειχα απο τον ελληνικο τυπο και μονο τοτε)... ειναι πολυ λογικο να δημιουργησεις ενα μυθο στο μυαλο σου που θα καταρεε πολυ αργοτερα οταν το διαδυκτιο θα ηταν προσβασιμο σε ολους.

      Comment


      • #18
        Αυτό που μου άρεσε αρκετά είναι η μουσική χωρίς όμως να με ενθουσιάσει.Ο nobuo uematsu σταθερή αξία παρόλο που είναι ή ίσως χειρότερη δουλειά του,ή για να το πω πιο ήπια,η λιγότερο καλή του.
        Ξαναάκου την. Από τις καλύτερες δουλειές του Uematsu. Στις πόλεις η μουσική δεν είναι φοβερή (ποτέ δεν ήταν το φόρτε του άλλωστε) αλλά οπουδήποτε αλλού σπέρνει. Από τα καλύτερα battle themes συνολικά και τέλεια Dungeon themes κλπ. Περί ορέξεως βέβαια, αλλά νομίζω πως απλά δεν την έχεις προσέξει.
        Για τον sakaguchi ως ενα βαθμο εχω αρχισει να αμφιβαλλω αν ειναι η μορφη που ειχα στο μυαλο μου οταν ημουν πιο μικρος (και πρωτοεπαιζα το Final Fantasy VII), ειδικα βλεποντας τις πιο προσφατες δουλειες του (τα a thousand years of dreams btw δεν ειναι τα εχει γραψει αυτος αλλα ο Kiyoshi Shigematsu). Anyway δεν λεω οτι η αποψη μου ειναι και σωστη, ουτως ή αλλως γενικοτερα οι J-rpg ιστοριες πλεον δυσκολα με εντυπωσιαζουν...ο Matsuno απο την αλλη ειναι μια αξια αναφορας εξαιρεση με τις δουλειες του (οσες εχω δει) να ειναι τουλαχιστον αριστουργηματικες.
        Νομίζω ότι ο Sakaguchi είναι πολύ καλός στο να ορίζει ένα πολύ ενδιαφέρον κεντρικό concept και να φτιάχνει ένα ισορροπημένο παιχνίδι με καλό ρυθμό (ασχέτως αν το σενάριο δεν εξελίχθηκε όπως έπρεπε νομίζω πως ο ρυθμός ήταν καλός από την αρχή ως το τέλος, κάτι που δεν ισχύει για το FF13). Το σενάριο σπανίως το έγραφε ο ίδιος. Επίσης από τότε που έφυγε τα παιχνίδια της Square-Enix γίνονται πιο grinding heavy, κάτι που δε μου αρέσει.
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

        Comment


        • #19
          Το σεναριο κατα τη γμωμη μου παροτι τελος παντων ειχε διαφορα θεματα, αποδοθηκε ωραια. Γενικα δεν με χαλασε (ειχε απειρα κλισε, ειχε και πολυ καλες στιγμες ομως, οκ δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο στο καθαρο μερος του αλλα προσωπικα δεν ειχα και τις τεραστιες απαιτησεις για κατι το ριζοσπαστικο ας πουμε). Για τον ρυθμο συμφωνω, αν εξαιρεσεις βεβαια το δευτερο dvd στο οποιο δεν υπαρχει καθολου εξελιξη της ιστοριας...

          Comment


          • #20
            Επίσης από τότε που έφυγε τα παιχνίδια της Square-Enix γίνονται πιο grinding heavy, κάτι που δε μου αρέσει.
            Katse, poio FF den exei grinding?
            To FF7 den exei grinding?
            Poso efkolo einai na petyxeis megista stats sto FF7?
            To na kathesai na kleveis 1-1 ta "stat up" items apo tous exthrous den htan grind?
            To na prospatheis na kaneis ton Vincent dynato xarakthra me to condition tou oplou tou den hthele grind?
            To na exeis master materias gia 3 xarakthres sou lew egw oxi gia olous, den htan eleino grind?

            Kai mhn arxisw na milaw gia tpt FF6, h gia FF5 kai pisw pou gia na ftaseis megisto level eprepe na ftyseis aima. ktl ktl

            Antithetws den mporouses na teleiwseis to FF8, h to FF10 xwris grind?
            Edw sto FF8 den xreiazotan kan na kaneis oute ena level up sto paixnidi.
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #21
              Ας μην εκτροχιαστεί και αυτό το θέμα.

              Προσωπικά συμφωνώ με τα όσα έγραψε ο deus, η εικόνα που μου έχει μείνει για το παιχνίδι είναι μετριότατη. Τα dreams, η αισθητική και το setting με έκαναν να συνεχίζω καθώς και οι πολύ έντονοι δεσμοί ανάμεσα στο party. Από εκεί και ύστερα τίποτα . Τα είχα πει και παλιότερα και δε νομίζω ότι έχει νόημα να γράψω ξανά τα ίδια.

              Τώρα όσον αφορά στον Sakaguchi, σε κάποιο άλλο thread νομίζω είχα πει ότι πρέπει να αρχίσει να γράφει σαπουνόπερες .

              vaynard κράξε έχει ενδιαφέρον η άποψή σου. Αν μη τι άλλο έχεις παίξει ό,τι υπάρχει .

              Comment


              • #22
                Η κριτική που κάνω στο παιχνίδι είναι η καθαρά προσωπική μου γνώμη που αποκόμισα παίζοντας το παιχνίδι.Δεν το κάνω για να γκρινιάξω αλλά επειδή αυτό πιστεύω για τον τίτλο:Ότι είναι μέτριος.Ο λόγος που το λέω;Όχι επειδή έχει generic μηχανισμούς(btw το θεωρώ εντελώς λάθος να θάψεις έναν τίτλο για αυτόν τον λόγο όταν η επανάληψη είναι κάτι δεδομένο στην βιομηχανία)αλλά επειδή έχει generic μηχανισμούς οι οποίοι είναι πολύ άσχημα υλοποιημένοι.Με άλλα λόγια δεν ασκώ κριτική επειδή είναι ένα κλασσικό rpg αλλά επειδή είναι ένα κακό κλασσικό rpg.Θεωρώ πολλά rpgs του snes (όχι απαραίτητα final fantasy) πολύ καλύτερα από το lost odyssey παρεπιμπτόντως.

                Ground συμφωνώ απολύτως με το ότι ένα άτομο δεν φτιάχνει παιχνίδι.Αυτό εξάλλου φάνηκε ξεκάθαρα στην περίπτωση του sakaguchi ο οποίος από τότε που έφυγε από την square δεν μας έχει δώσει έναν ΑΑΑ τίτλο.Το αστείο είναι,όπως πολύ σωστά είπε και ο νοοτο,ότι το lost προωθήθηκε ως το επόμενο παιχνίδι του sakaguchi και έτσι αυτός θα τα λουστεί τώρα.

                Το soundtrack το ακούω αυτήν την στιγμή αλλά δεν νομίζω ότι θα αλλάξω γνώμη.Μάλλον θα επιμείνω ότι οι προηγούμενες δουλειές του uematsu ήταν καλύτερες.Δεν λέω ότι είναι κακό το soundtrack,κάθε άλλο,απλά δεν μου έκανε τόση αίσθηση.Για εμένα τα final fantasy 6-10 είχαν καλύτερη μουσική.Θα συμφωνήσω straier στο ότι το battle theme ήταν φανταστικό πάντως.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #23
                  Katse, poio FF den exei grinding?
                  To FF7 den exei grinding?
                  Poso efkolo einai na petyxeis megista stats sto FF7?
                  To na kathesai na kleveis 1-1 ta "stat up" items apo tous exthrous den htan grind?
                  To na prospatheis na kaneis ton Vincent dynato xarakthra me to condition tou oplou tou den hthele grind?
                  To na exeis master materias gia 3 xarakthres sou lew egw oxi gia olous, den htan eleino grind?

                  Kai mhn arxisw na milaw gia tpt FF6, h gia FF5 kai pisw pou gia na ftaseis megisto level eprepe na ftyseis aima. ktl ktl

                  Antithetws den mporouses na teleiwseis to FF8, h to FF10 xwris grind?
                  Edw sto FF8 den xreiazotan kan na kaneis oute ena level up sto paixnidi.
                  Αναφερόμουν στο FF10,13 (το 12 είναι άλλη περίπτωση, εκτός συναγωνισμού ) στα Kingdom Hearts, Dissidia κλπ.
                  Το θέμα είναι πως μέχρι το 9 πραγματικά δεν είχες κάποιον σοβαρό λόγο να κάνεις grinding και όταν έκανες ήταν αρκετά περιορισμένο. Ποτέ δε με ενδιέφερε να φτάσω μέγιστο level ή stats αλλά με ενδιέφερε να κάνω τα πάντα στο παιχνίδι. Στο 7 μπορείς να σκοτώσεις όλα τα Weapons χωρίς καθόλου grind και χωρίς max stats. Ομοίως σε όλα τα FF από το 4 και μετά. Στο 10 και στο 13 απλά πρέπει να κάθεσαι και να σκοτώνεις με τις ώρες συγκεκριμένους εχθρούς για να μπορέσεις να αγγίξεις τα πολύ δυνατά bosses. Στο 10 δεν ασχολήθηκα καν για αυτό το λόγο, στο 13 μου έσπασε τα νεύρα.
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • #24
                    A katalava ti thes na peis, den se endiaferei to stat maxing, alla to na mporeis na nikas xwris stat maxing ta challenges tou paixnidiou.
                    Ok se afto paw passo.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #25
                      Αφού είπαμε, δε γουστάρει Pressure ο straier!

                      Comment


                      • #26
                        Η ιστορία του μ' άρεσε, αλλά με ξένισε η φάση που είπε "until we meet again" στην Seth και κάποια κενά στην ιστορία. Πολύ θα ήθελα να δω Lost Odyssey 2 για να δω και τον κόσμο των Αθανάτων και το πως εξελίχθηκε η ιστορία τους στον ερχομό τους στην γη, τα οποία γεγονότα είναι που άφησαν πολλά ερωτήματα και κενά στο παρόν παιχνίδι.

                        Η last boss μάχη ήταν ελλέινα εύκολη, γιατί υπήρχε και support από τα μισά μέλη της ομάδας και τον νικούσα με τα μαγικά μόνο.

                        Δυστυχώς τον Professor K δεν κατάφερα να τον νικήσω, γιατί ήθελα εξαρχής να δω πως είναι για μία στιγμή και από πάνω βιαζόμουν να το τερματίσω. Αυτός ο στούμπος είναι το πιο δύσκολο απ' όλα τα αφεντικά και θέλει τρελή τύχη με τα πιο δυνατά μαγικά για να τον νικήσεις.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Η last boss μάχη ήταν ελλέινα εύκολη, γιατί υπήρχε και support από τα μισά μέλη της ομάδας και τον νικούσα με τα μαγικά μόνο.
                          Έχασες έστω και μια φορά; Αν ήταν αυτή η μάχη δύσκολη τότε ο Professor K δε βρίσκεται καν στην ίδια κλίμακα δυσκολίας...
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by straier View Post
                            Έχασες έστω και μια φορά; Αν ήταν αυτή η μάχη δύσκολη τότε ο Professor K δε βρίσκεται καν στην ίδια κλίμακα δυσκολίας...
                            Δεν έχασα ούτε μία φορά, γιατί οι χαρακτήρες μου ήταν ήδη overpowered από τα optional quests.

                            Ο Professor K βρίσκεται στην κλίμακα που βρίσκεται και ο Immortal(Arena Optional Boss), γιατί θέλει τρελή τύχη για να τον νικήσεις. Εκεί έχασα μία φορά, γιατί ήθελα να δω πως είναι από δυσκολία. Ανακάλυψα εν μερεί ένα αδύνατο σημείο του, στο οποίο μπορώ να εκμεταλλευτώ αργότερα. Τώρα ψήνομαι να παίξω άλλο παιχνίδι(Όχι ακόμα PS3, γιατί χάκεψαν την Ελληνική και την Ιαπωνική Sony).
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X