Announcement

Collapse
No announcement yet.

Red Steel 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ε καλά τι θα σου έλεγαν για το Motion Plus, το 1:1 είναι το απόλυτο επικοινωνιακό trick. "Πάρε αυτό και θα έχεις 1:1 κίνηση". Δε μπορώ να ξέρω αν είναι σε θέση ή όχι το Motion Plus να δώσει 1:1, αυτό που ξέρω (και αναφέρθηκα στο προηγούμενο post), είναι ότι το Red Steel 2 δεν έχει 1:1 κίνηση. Κάτι το οποίο γίνονται αντιληπτό τόσο απ’ τα previews, όσο και από την αναφορά της ίδιας της Ubisoft κατά τη παρουσίαση του τίτλου. Ό,τι διάβασα, μίλαγε για controls επιπέδου Corruption στη καλύτερη, που δεν είναι 1:1. Τέλος, το 1:1 δεν είναι μονάχα θέμα hardware, αλλά και developer.
    Μιλάνε για controls Corruption στο θέμα του bounding box και του που χρειάζεται να πάει το pointer για να κινηθεί η οθόνη ... Αυτό φυσικά δεν έχει καμία σχέση από την στιγμή που τα controls θα είναι fully customizable και θα μπορείς να το κάνεις όπως θές ... Οι μάχες με τα σπαθιά δεν έχουν καμία σχέση ...

    Τώρα για το περίφημο 1:1 ... Σε τέτοιο στιλ παιγνιδιού δεν είναι δυνατόν να γίνει κατά την γνώμη μου .. Τι θα γίνει δηλαδή όταν χτυπήσεις ένα αντίπαλο, και το σπαθί σταματήσει πάνω του, ενώ το χέρι σου συνεχίσει την κίνηση ?? Έχει συζητηθεί πολλές φορές και τα συμπεράσματα είναι πάντοτε τα ίδια ..

    Αυτό που φαίνεται από το walkthrough, είναι κάτι που φαίνεται σωστό για μένα και αυτό αρκεί.. Το motion plus κάνει δουλειά, και από την στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα να διαβάζει το πόσο δυνατά είναι τα χτυπήματα, είναι διαφορετικά τα πράγματα από το original .. Και τα previews λένε, οτι οι μάχες είναι πολύ πιο διασκεδαστικές από το προηγούμενο .. Ας περιμένουμε να δούμε λοιπόν, και ας μην κολλάμε σε λεπτομέρειες ..

    Mad World and No More Heroes would like a word with you...
    Λιγάκι σκληρός, αλλά και τα δύο παιγνίδια είναι average στην καλύτερη για μένα ... Πολύ καλό presentation και από τα δύο ( αν εξαιρέσεις τον overworld του NMH ) αλλά repetitive gameplay, χωρίς πολύ βάθος ..

    Η κορυφαία 3rd party παραγωγή θέλω να πιστεύω ότι είναι το Little King's Story ... Δεν το έχω παίξει ακόμα όμως



    Comment


    • #17
      Originally posted by NiCk View Post
      Λιγάκι σκληρός, αλλά και τα δύο παιγνίδια είναι average στην καλύτερη για μένα ... Πολύ καλό presentation και από τα δύο ( αν εξαιρέσεις τον overworld του NMH ) αλλά repetitive gameplay, χωρίς πολύ βάθος ..

      Η κορυφαία 3rd party παραγωγή θέλω να πιστεύω ότι είναι το Little King's Story ... Δεν το έχω παίξει ακόμα όμως
      Το Little King's Story δεν το έχω παίξει ούτε εγώ αλλά θα το αγοράσω σίγουρα.

      Το MadWorld δε συμφωνώ πως είναι average, είναι το καλύτερο beat em up που έχει κυκλοφορήσει εδώ και χρόνια και προσωπικά μου φάνηκε καλύτερο από το God Hand. Το No More Heroes εκτός από το overworld, που απότι φαίνεται θα βελτιωθεί στο 2, ήταν πολύ ιδιαίτερο παιχνίδι.

      Επίσης και τα 2 είχαν από τα καλύτερα boss fights που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Όντως δεν είχαν τρομερό βάθος, αλλά so what? Ούτε το Red Steel 2 φαίνεται να έχει ιδιαίτερο βάθος, χωρίς να υποννοώ πως δε θα είναι καλό.

      Και μην ξεχνάμε και το Conduit βέβαια, που φαίνεται πολύ καλύτερο από το Red Steel

      Το Red Steel είναι ανάμεσα σε FPS και Brawler πάντως από τα βίντεο που είδα, οπότε δε συγκρίνεται άμεσα με τα FPS.

      Comment


      • #18
        Originally posted by yomanation View Post
        Mad World and No More Heroes would like a word with you...
        Μιλούσα για τα επερχόμενα projects.

        Originally posted by NiCk View Post
        Μιλάνε για controls Corruption στο θέμα του bounding box και του που χρειάζεται να πάει το pointer για να κινηθεί η οθόνη ... Αυτό φυσικά δεν έχει καμία σχέση από την στιγμή που τα controls θα είναι fully customizable και θα μπορείς να το κάνεις όπως θές ... Οι μάχες με τα σπαθιά δεν έχουν καμία σχέση ...

        Τώρα για το περίφημο 1:1 ... Σε τέτοιο στιλ παιγνιδιού δεν είναι δυνατόν να γίνει κατά την γνώμη μου .. Τι θα γίνει δηλαδή όταν χτυπήσεις ένα αντίπαλο, και το σπαθί σταματήσει πάνω του, ενώ το χέρι σου συνεχίσει την κίνηση ?? Έχει συζητηθεί πολλές φορές και τα συμπεράσματα είναι πάντοτε τα ίδια ..
        Τα previews που διάβασα, εκτός του bounding box, μιλούσαν για αμεσότητα και λειτουργικότητα στο χειρισμό επιπέδου Metroid, η οποία μια χαρά είναι βέβαια, αλλά καμιά σχέση με την εμπειρία που θα αποκόμιζε κανείς από ένα σύστημα χειρισμού 1:1. Το ζήτημα είναι ότι το Metroid ήταν ένα παιχνίδι οπού το action κομμάτι του εκφραζότανε μέσω shooting, στο οποίο η απουσία 1:1 δε χτυπάει το ίδιο άσχημα (ή αποτελεί και πρόβλημα) όσο σε ένα παιχνίδι που χειρίζεσαι ένα ξίφος, θεωρητικά έχεις τον απόλυτο έλεγχο και κίνησε σε βάθος.

        Όσον αφορά το παράδειγμα που δίνεις με το σπαθί και τον αντίπαλο, δε το θεωρώ καν πρόβλημα. Ας είχαμε 1:1 controls σε οτιδήποτε καλούμασταν να αλληλεπιδράσουμε στο παιχνίδι, κι ας γινότανε αυτό που αναφέρεις. Το πιθανότερο είναι ότι θα πέρναγε σχεδόν απαρατήρητο.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #19
          Οπως και ναχει multiplayer δεν παιζει, ουτε καν local :S εσυ ramparter ξεκολλα πολυ fallout3/oblivion εχεις παιξει μου φαινεται, ακου κει first person zelda απαπαπα μακρια
          Οσο για τα γραφικα, θυμιζουν λιγο XIII (για οποιον θυμαται) αφου μιλανε ομως για 60αρι δεν εχω λογο να γκρινιαξω

          Comment


          • #20
            Originally posted by Loggo View Post
            Μιλούσα για τα επερχόμενα projects
            Και πάλι, Conduit, Grinder, etc.

            Anyway, ας μην το κουράσω. Από αυτά που θα έχουν bundled to WiiM+ σίγουρα είναι το πιό ενδιαφέρον.

            Comment


            • #21
              Ναι τώρα που το λες, τόσο το Conduit, όσο και το Grinder δείχνουν χαοτικά καλύτερα από το Red Steel 2…
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • #22
                Πάντως το preview του ign μιλάει για near to 1:1 controls.
                Το πόσο είναι near αυτό δεν ξέρω, αλλά είναι φανερό ότι θα έχει τεράστια διαφορά σχέση με τα two directional slashes του 1.

                Comment


                • #23
                  Το near 1:1 σημαίνει πως είναι 1:1, όμως δεν είναι παράλληλη κίνηση με τη δικιά σου. Δηλαδή πρώτα κάνεις την κίνησή σου και μετά υπάρχει κάποιο μικρό lag μέχρι να καταγραφεί και, τέλος, εκτελείται.

                  Comment


                  • #24
                    THREAD RESURRECTION

                    Αμφιβαλλω αν το πηρε κανενας παντως κυκλοφορησε και επειτα απο δοκιμη μιας ωρας το βρηκα αρκετα δουλεμενο τοσο σε χειρισμο οσο και σαν παιχνιδι γενικοτερα. Εχει αποσπασει και αρκετα καλες κριτικες με μεσο ορο 82% στο gamerankings - καλυτερα απ'οτι περιμενα.

                    Επισης δειτε και μερικες εικονες απο emulator σε 1080 αναλυση:



                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • #25
                      Πολύ όμορφα γραφικά.

                      Comment


                      • #26
                        Emulator είπαμε .

                        Comment


                        • #27
                          Το κοπλιμέντο για τα γραφικά πήγαινε για την αισθητική, έχω δει εικόνες και από το Wii.

                          Comment


                          • #28
                            Είναι πολύ χαμηλή η τιμή του και σκέφτομαι να το αγοράσω, αξίζει? Δεν έχω παίξει όμως το πρώτο, επηρεάζεται πολύ?

                            Comment


                            • #29
                              Νομιζω δεν εχουν καμια σεναριακη σχεση. Επιπλεον το πρωτο εχει πολλα θεματα οποτε μη το κοιταξεις καν. Το 2 αντιθετα ειναι αρκετα καλο game, το εχω δοκιμασει κιολας και λειτουργουσε πολυ καλα οποτε αν σε ενδιαφερει δες το.
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • #30
                                Η αλήθεια είναι πως αν η τιμή του δεν ήταν τόσο ενδιαφέρον (14 Ευρώ) ίσος να μην ασχολούμουν.

                                Comment

                                Working...
                                X