Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Αδιάφορη μου φάνηκε και η μουσική της εισαγωγής/πρώτης πίστας. Φαίνεται ότι προέρχεται από χαμηλού bit rate μουσική που είχε σκοπό να χωρέσει σε cartridge. Βέβαια δεν έχω ακούσει τι παίζει στις επόμενες .
Μερικες προειδοποιησεις για potential buyers τωρα που εσβησε η φλογα της πορωσης της νοσταλγιας και του "ΟΥΑΟΥ"
1) coop και counter-op online ξεχαστε τα, το lag ειναι αφορητο
2) το combat simulator πιανει μια χαρα online γιατι lag compensation εχεινα κανει με interpolation Και μονο, δηλαδη αμα υπαρχει προβλημα απλα θα βλεπετε τους παικτες σπαστα, δεν θα λαγκαρει ο μοχλος ξερω γω, παρολαυτα καλυτερη εμπειρια ειναι στο prive για μπαινουν τα settings που ΕΣΕΙΣ θελετε, ενω στο quickmatch τυχαινουν ακυρες πιστες ακυρα οπλα και συνηθως autoaim enabled ( μεγιστο φαουλ γιατι ετσι μειωνεται αισθητα το κενο μεταξυ του καλου παικτη και του νουμπα )
3) το σημαδι οταν τραβας την αριστερη σκανδαλη ειναι λιγο καπως, ειδικα αμα καποιος θελει να στοχευσει ενω κανει το υποτιθεμενο lean ( δηλαδη να πεταχτει στιγμιαια πισω απτον τοιχο κρατωντας LT και πιεζοντας τον αριστερο μοχλο προς την κατευθηνση που θελει να γυρει ) γενικα πιο συχνα με βλεπω να σημαδευω κοσμο με τον αριστερο μοχλο παρα με τον δεξιο, στην area 51 μαλιστα ειχα αναγκαστει να ριξω το sensitivity και στους 2 αξονες τερμα αριστερα ( συνηθως το εχω τερμα δεξια για να στριβω σχετικα γρηγορα πισω μου ) ετσι ωστε να μπορεσω να πετυχω τους 2 φρουρους πανω στον πυργο με το παναθλιο mag-4
Γενικα εφαγα πολλη ξενερα χθες, σε καμια περιπτωση δεν περιμενα τελειο το port αλλα ffs, εδω περα ανατιναζα το sentry gun και σερνοτανε το παιχνιδι οπως πριν 10 χρονια :S
Δεν ειναι τοσο χαλια το co op / counter op αρκει να σου τυχει καποιος με μικρο ping. Πχ νωριτερα που επαιξα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. Βεβαια αν τυχει να υπαρχει πολυ lag τοτε ειναι unplayable.
Ποτε θα κανονισουμε να μπουμε τουλαχιστον 4-5 ατομα;
Έπαιξα λίγο το ντέμο.Θετικές εντυπώσεις,ειδικά αν αναλογιστούμε πότε πρωτοκυκλοφόρησε.
BTW η μουσική του είναι απλά ΘΕΪΚΗ!!!
Παίζει να το κατεβάσω κάποια στιγμή.
Ανακοινωθηκε patch, βεβαια ειναι για τελος Απριλιου αλλα απ'οσο ξερω παιζει ρολο και οτι πριν γινει δεκτο ενα update περναει καποια διαδικασια απο τη Microsoft.
Δε προκειται για τρελα πραγματα αλλα anyway:
As promised on Twitter a week ago, we've looked into the feedback and managed to get the okay for a title update:
#PerfectDark title update 2 set for late April! Achievement fixes, Southpaw & Legacy controls, Swap Triggers, aim sensitivity sliders...
...plus Solo & Team 'Hardcore' playlists (no radar or auto-aim) - αυτο ακουγεται πολυ ενδιαφερον αλλα φοβαμαι οτι ετσι θα μοιραστουν αρκετα οι παικτες online -. All issues investigated, some had too many knock-on effects to implement.
We'll have further details- Παιζει να χουμε και τιποτα εξτρα; - closer to release
Ωραιο το πατς αλλα αργει πολυυυυυυυυυ, ο χειρισμος δεν ειναι τπτ το τραγικο, λιγο χαμηλοτερο deadzone θελει στον οριζοντιο αξονα και και λιγη παραπανω ταχυτητα στο μαξ setting ετσι ωστε να στριβουμε πιο γρηγορα, το hardcore playlist ολα τα λεφτα, μεχρι ομως να το βαλουν δεν προκειται να παιξω τπτ αλλο στο multiplayer εκτος απο combat simulator prive. (το auto-aim του SUCKS BALLS οπως και στο agent, εξισωνει τον skilled με τον κουλο )
Χαρη σε ενα easter egg στην area 51 infiltration ξεκλειδωσα ενα οπλο για την επομενη πιστα που την εκανε πανευκολη ακομα και στο perfect agent
Γενικα θελει στρατηγικη και αρκετο πειραματισμο, σε αντιθεση με το επιπεδο agent που ειναι απλα της πλακας, αισθανομαι σαν να παιζω το παλιο καλο goldeneye αλλα σε μια πιο εξελιγμενη μορφη, μπορει καποιοι να ξενερωνουν οταν θελουν 1 και 2 ωρες για να βγαλουν την καθε πιστα εγω ομως το βρισκω γαματο, υπαρχουν μερικα ψεγαδια εδω και εκει αλλα η συνολικη εμπειρια στο campaign ειναι παρα πολυ καλη, τωρα εχω χωθει μεσα στο airforce one ελπιζω το βραδυ να το βγαλω μαζι με αλλες 2-3 πιστουλες, η πιο γαματη προς το παρων ητανε αυτη με την αποδραση, hover bike και τα μυαλα στα καγκελα
Καιρο ειχε ενα game να με κανει ριξω τοσο βρισιδι και να ξαχνω για video walkthrough και 2 και 3 φορες, αλλα αυτο με πορωνει ( ρε μπας και ειμαι μαζοχας ??? )
Εγω στο Ν64 το ειχα βγαλει σε perfect agent και στο xbox δε μπορω να συνιθισω με τιποτα το χειρισμο(πραγμα περιεργο για εμενα..) δε μπορω να πετυχω ουτε ελεφαντα στο μισο μετρο..
Δεν τον θυμομουν ετσι τον χειρισμο νομιζα ειναι καλος..
Εγω στο Ν64 το ειχα βγαλει σε perfect agent και στο xbox δε μπορω να συνιθισω με τιποτα το χειρισμο(πραγμα περιεργο για εμενα..) δε μπορω να πετυχω ουτε ελεφαντα στο μισο μετρο..
Δεν τον θυμομουν ετσι τον χειρισμο νομιζα ειναι καλος..
Το n64 ειχε αρκετα χαμηλοτερο deadzone αποσο θυμαμαι, δηλαδη εκανες την παραμικρη κινηση με τον μοχλο και "επιανε" εδω περα εγω με το fps freak επανω που κανει τον μοχλο πιο ψηλο και smooth κανω κατι λεπτες κινησεις και στο παιχνιδι δεν κουνιεται το στοχαστρο ΚΑΘΟΛΟΥ, αποσο εχω παιξει σε combat simulator παντως ( για autoaim off μιλαω παντα) εχω παρατηρησει οτι εκει το deadzone δεν ειναι τοσο υψηλο οσο στο campaign, μπορει να ειναι Placebo τι να πω, κριμα παντως εχω γιατι αφησει το campaign το Pelagic II - perfect agent και μεχρι να βγει το πατς δεν με βλεπω να ασχολουμαι, το στριψιμο ακομα και με το X - axis sensitivity στο φουλ ειναι ΑΡΓΟ ενω ταυτοχρονα η αποκριση ειναι χαλια λογω του deadzone, τα περισσοτερα kill με τον αριστερο μοχλο τα κανω παρα με τον δεξι .....
Hardcore (No Radar, No Auto-Aim, No Highlights, Combat only) matchmaking playlist
Gamma (brightness) option
Secondary Fire Reset option in Combat Simulator
Quick Menu select using either Left or Right stick
Player Handicap reinstated in local multiplayer
Client player progress recorded in Live Co-Op game
Progress recorded for all primary players (main player on each console) in Live Challenges
Counter-Op progress recorded for both players if Jo player successfully completes the level
Achievement fixes including 'Tools of the Trade' (anyone who's earned but not received it will now do so), ‘Who Needs Enemies’ (awarded to Counter-Op player after a full mission's progress), ‘How's That For Starters?’ (awarded to Counter-Op player if Jo player completes first level)
Increased duration of explosions to better match the N64 experience
Laptop Gun sentry mode performance adjusted to match the N64 experience
Ευτυχως διορθωσανε και τη μλκ να μη μετραει η προοδος σου στο παιχνιδι αν δεν εισαι ο host. Δυστυχως δε βλεπω να αλλαξανε το net code για co-op και counter-op οποτε τα modes αυτα παραμενουν αχρηστα.
Comment