Announcement

Collapse
No announcement yet.

Perfect Dark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Αδιάφορη μου φάνηκε και η μουσική της εισαγωγής/πρώτης πίστας. Φαίνεται ότι προέρχεται από χαμηλού bit rate μουσική που είχε σκοπό να χωρέσει σε cartridge. Βέβαια δεν έχω ακούσει τι παίζει στις επόμενες .
    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • #92
      Μερικες προειδοποιησεις για potential buyers τωρα που εσβησε η φλογα της πορωσης της νοσταλγιας και του "ΟΥΑΟΥ"

      1) coop και counter-op online ξεχαστε τα, το lag ειναι αφορητο

      2) το combat simulator πιανει μια χαρα online γιατι lag compensation εχεινα κανει με interpolation Και μονο, δηλαδη αμα υπαρχει προβλημα απλα θα βλεπετε τους παικτες σπαστα, δεν θα λαγκαρει ο μοχλος ξερω γω, παρολαυτα καλυτερη εμπειρια ειναι στο prive για μπαινουν τα settings που ΕΣΕΙΣ θελετε, ενω στο quickmatch τυχαινουν ακυρες πιστες ακυρα οπλα και συνηθως autoaim enabled ( μεγιστο φαουλ γιατι ετσι μειωνεται αισθητα το κενο μεταξυ του καλου παικτη και του νουμπα )

      3) το σημαδι οταν τραβας την αριστερη σκανδαλη ειναι λιγο καπως, ειδικα αμα καποιος θελει να στοχευσει ενω κανει το υποτιθεμενο lean ( δηλαδη να πεταχτει στιγμιαια πισω απτον τοιχο κρατωντας LT και πιεζοντας τον αριστερο μοχλο προς την κατευθηνση που θελει να γυρει ) γενικα πιο συχνα με βλεπω να σημαδευω κοσμο με τον αριστερο μοχλο παρα με τον δεξιο, στην area 51 μαλιστα ειχα αναγκαστει να ριξω το sensitivity και στους 2 αξονες τερμα αριστερα ( συνηθως το εχω τερμα δεξια για να στριβω σχετικα γρηγορα πισω μου ) ετσι ωστε να μπορεσω να πετυχω τους 2 φρουρους πανω στον πυργο με το παναθλιο mag-4

      Γενικα εφαγα πολλη ξενερα χθες, σε καμια περιπτωση δεν περιμενα τελειο το port αλλα ffs, εδω περα ανατιναζα το sentry gun και σερνοτανε το παιχνιδι οπως πριν 10 χρονια :S

      Comment


      • #93
        Δεν ειναι τοσο χαλια το co op / counter op αρκει να σου τυχει καποιος με μικρο ping. Πχ νωριτερα που επαιξα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. Βεβαια αν τυχει να υπαρχει πολυ lag τοτε ειναι unplayable.

        Ποτε θα κανονισουμε να μπουμε τουλαχιστον 4-5 ατομα;
        Do a barrel roll!

        Comment


        • #94
          Εχω μπει με ferryman και παιζουμε Perfect Dark, οποιος θελει ας μπει εχουμε κανει και live party.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #95
            Έπαιξα λίγο το ντέμο.Θετικές εντυπώσεις,ειδικά αν αναλογιστούμε πότε πρωτοκυκλοφόρησε.
            BTW η μουσική του είναι απλά ΘΕΪΚΗ!!!
            Παίζει να το κατεβάσω κάποια στιγμή.
            Carpe diem

            Comment


            • #96
              Ανακοινωθηκε patch, βεβαια ειναι για τελος Απριλιου αλλα απ'οσο ξερω παιζει ρολο και οτι πριν γινει δεκτο ενα update περναει καποια διαδικασια απο τη Microsoft.

              Δε προκειται για τρελα πραγματα αλλα anyway:
              As promised on Twitter a week ago, we've looked into the feedback and managed to get the okay for a title update:

              #PerfectDark title update 2 set for late April! Achievement fixes, Southpaw & Legacy controls, Swap Triggers, aim sensitivity sliders...

              ...plus Solo & Team 'Hardcore' playlists (no radar or auto-aim) - αυτο ακουγεται πολυ ενδιαφερον αλλα φοβαμαι οτι ετσι θα μοιραστουν αρκετα οι παικτες online -. All issues investigated, some had too many knock-on effects to implement.

              We'll have further details - Παιζει να χουμε και τιποτα εξτρα; - closer to release
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #97
                Ωραιο το πατς αλλα αργει πολυυυυυυυυυ, ο χειρισμος δεν ειναι τπτ το τραγικο, λιγο χαμηλοτερο deadzone θελει στον οριζοντιο αξονα και και λιγη παραπανω ταχυτητα στο μαξ setting ετσι ωστε να στριβουμε πιο γρηγορα, το hardcore playlist ολα τα λεφτα, μεχρι ομως να το βαλουν δεν προκειται να παιξω τπτ αλλο στο multiplayer εκτος απο combat simulator prive. (το auto-aim του SUCKS BALLS οπως και στο agent, εξισωνει τον skilled με τον κουλο )

                Νταξει το single player στο perfect agent ολα τα λεφτα, απλα δειτε ποσο διαφερουν οι πιστες οταν αλλαζει η δυσκολια http://www.youtube.com/watch?v=yoW-bjtkv24 http://www.youtube.com/watch?v=tOkMIDreLZQ

                Χαρη σε ενα easter egg στην area 51 infiltration ξεκλειδωσα ενα οπλο για την επομενη πιστα που την εκανε πανευκολη ακομα και στο perfect agent

                Γενικα θελει στρατηγικη και αρκετο πειραματισμο, σε αντιθεση με το επιπεδο agent που ειναι απλα της πλακας, αισθανομαι σαν να παιζω το παλιο καλο goldeneye αλλα σε μια πιο εξελιγμενη μορφη, μπορει καποιοι να ξενερωνουν οταν θελουν 1 και 2 ωρες για να βγαλουν την καθε πιστα εγω ομως το βρισκω γαματο, υπαρχουν μερικα ψεγαδια εδω και εκει αλλα η συνολικη εμπειρια στο campaign ειναι παρα πολυ καλη, τωρα εχω χωθει μεσα στο airforce one ελπιζω το βραδυ να το βγαλω μαζι με αλλες 2-3 πιστουλες, η πιο γαματη προς το παρων ητανε αυτη με την αποδραση, hover bike και τα μυαλα στα καγκελα

                Καιρο ειχε ενα game να με κανει ριξω τοσο βρισιδι και να ξαχνω για video walkthrough και 2 και 3 φορες, αλλα αυτο με πορωνει ( ρε μπας και ειμαι μαζοχας ??? )

                Comment


                • #98
                  Εγω στο Ν64 το ειχα βγαλει σε perfect agent και στο xbox δε μπορω να συνιθισω με τιποτα το χειρισμο(πραγμα περιεργο για εμενα..) δε μπορω να πετυχω ουτε ελεφαντα στο μισο μετρο..

                  Δεν τον θυμομουν ετσι τον χειρισμο νομιζα ειναι καλος..

                  Comment


                  • #99
                    Και μια πρωτη εικονα απο το patch


                    Το lock sight αν ειναι αυτο που νομιζω θα βοηθησει παρα πολυ...
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Originally posted by i Have no Equal View Post
                      Εγω στο Ν64 το ειχα βγαλει σε perfect agent και στο xbox δε μπορω να συνιθισω με τιποτα το χειρισμο(πραγμα περιεργο για εμενα..) δε μπορω να πετυχω ουτε ελεφαντα στο μισο μετρο..

                      Δεν τον θυμομουν ετσι τον χειρισμο νομιζα ειναι καλος..
                      Το n64 ειχε αρκετα χαμηλοτερο deadzone αποσο θυμαμαι, δηλαδη εκανες την παραμικρη κινηση με τον μοχλο και "επιανε" εδω περα εγω με το fps freak επανω που κανει τον μοχλο πιο ψηλο και smooth κανω κατι λεπτες κινησεις και στο παιχνιδι δεν κουνιεται το στοχαστρο ΚΑΘΟΛΟΥ, αποσο εχω παιξει σε combat simulator παντως ( για autoaim off μιλαω παντα) εχω παρατηρησει οτι εκει το deadzone δεν ειναι τοσο υψηλο οσο στο campaign, μπορει να ειναι Placebo τι να πω, κριμα παντως εχω γιατι αφησει το campaign το Pelagic II - perfect agent και μεχρι να βγει το πατς δεν με βλεπω να ασχολουμαι, το στριψιμο ακομα και με το X - axis sensitivity στο φουλ ειναι ΑΡΓΟ ενω ταυτοχρονα η αποκριση ειναι χαλια λογω του deadzone, τα περισσοτερα kill με τον αριστερο μοχλο τα κανω παρα με τον δεξι .....


                      Ραμπ φτιαξε το λινκ δεν βλεπουμε τπτ

                      Comment


                      • Να παρτε εδω απο kotaku
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Τι διαφορά έχει αυτή η εικόνα από την πιο πάνω που έβαλες;

                          Comment


                          • Δε δουλευε το link πριν και τη ποσταρα απο αλλο host. Εκανα ομως edit και το αρχικο ποστ μετα. Η ιδια εικονα ειναι.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • Rare Twitter says:
                              #PerfectDark title update update: certification passed! It's on! Release date May 6th, bit later than we'd hoped but still just a week away.
                              Αφου περασε γιατι βγαινει 6 Μαη, κωλο γραφειοκρατες Microsoft... ναι μιλαμε κι εμεις που μενουμε Ελλαδα

                              Παντως εχει πλακα το patch εισαγει hardcore lists αλλα πλεον παιζει τοσο λιγος κοσμος που θα ναι ακομη πιο δυσκολο να βρεις αντιπαλο.
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • Αυριο βγαινει το πολυαναμενομενο patch, δειτε τι ακριβως περιλαμβανει:


                                • Legacy controls
                                • Southpaw (left-handed) controls
                                • Swap Triggers control option
                                • Lock Sight control option
                                • Precision Aim sensitivity tuning
                                • Hardcore (No Radar, No Auto-Aim, No Highlights, Combat only) matchmaking playlist
                                • Gamma (brightness) option
                                • Secondary Fire Reset option in Combat Simulator
                                • Quick Menu select using either Left or Right stick
                                • Player Handicap reinstated in local multiplayer
                                • Client player progress recorded in Live Co-Op game
                                • Progress recorded for all primary players (main player on each console) in Live Challenges
                                • Counter-Op progress recorded for both players if Jo player successfully completes the level
                                • Achievement fixes including 'Tools of the Trade' (anyone who's earned but not received it will now do so), ‘Who Needs Enemies’ (awarded to Counter-Op player after a full mission's progress), ‘How's That For Starters?’ (awarded to Counter-Op player if Jo player completes first level)
                                • Increased duration of explosions to better match the N64 experience
                                • Laptop Gun sentry mode performance adjusted to match the N64 experience
                                Ευτυχως διορθωσανε και τη μλκ να μη μετραει η προοδος σου στο παιχνιδι αν δεν εισαι ο host. Δυστυχως δε βλεπω να αλλαξανε το net code για co-op και counter-op οποτε τα modes αυτα παραμενουν αχρηστα.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X