Αυτο που εισπραττει ο παικτης θα ελεγα οτι ειναι σε ενα βαθμο περιεργο. Οπως γνωριζετε οι περισσοτεροι, η 343 δεν πειραξε στο ελαχιστο τη μηχανη πανω στην οποια στηριζεται το παιχνιδι, το σχεδιασμο των επιπεδων, το ballance των οπλων ενω απο την αλλη βελτιωσε απιστευτα τα οπτικοακουστικα. Το τελικο αποτελεσμα ειναι περιεργο διοτι ενω οπτικα παιρνεις εναν πανεμορφο τιτλο (ειδικα οι εξωτερικοι χωροι ειναι απλα απιστευτοι) μηχανικα ειναι σαφες οτι βρισκεσαι στο 2001 (θα εξηγησω
).Το Halo ηταν genius στην εποχη του και αυτο γινεται αντιληπτο περισσοτερο απο ποτε στο σημερα μεσω του Anniversary καθως ο ανταγωνισμος σε πολλα επιπεδα δεν εχει καταφερει να φτασει αυτο που εκανε η Bungie 10 χρονια πριν... Ωστοσο υπαρχουν καποια στοιχεια τα οποια φανερωνουν οτι ο τιτλος ερχεται απο το παρελθον. Δεν υπαρχει recoil στα οπλα, το εξωτερικο περιβαλλον αγγιζει τα επιπεδα του sandbox (η αληθεια ειναι οτι δεν το θυμομουν και τελικα οι επομενοι τιτλοι ακολουθησαν σχεδιαστικα μια πιο γραμμικη λογικη) σε επιπεδο αποπροσανατολισμου σε οτι αφορα το τι κανω στη συνεχεια ενω οι εσωτερικοι xωροι μαλλον προσεγγιζουν το corridor shooter. Γενικοτερα υπαρχει μια σχεδιαστικη ασαφεια με ταση επαναληψης. Ok δεν λεω κατι καινουργιο απλα θελω να τονισω το οτι σου χτυπαει περισσοτερο λογω του οπτικου τομεα μιας και σου δημιουργειται η ψευδαισθηση οτι παιζεις τιτλο του σημερα.
Η επιλογη του να μην πειραχτει τιποτα ειναι πληρως κατανοητη και δεν κανω καποιο παραπονο αυτη τη στιγμη απλα το θεμα ειναι οτι η ολη δουλεια που εχει γινει στα οπτικοακουστικα σε οδηγει πολλες φορες να μην κρινεις το παιχνιδι σαν απλο remake αλλα σαν καινουργιο τιτλο. Ειναι ακυρο αυτο που λεω το ξερω αλλα σε επιπεδο remake μιλαμε για κατι που δεν μπορεις ευκολα να αντιμετωπισεις συμβατικα.
Να σημειωσω επισης οτι το framerate δεν ειναι τοσο smooth σε σχεση με τους μεταγενεστερους τιτλους (δεν υπαρχουν τα σπασιματα τους Reach αλλα κατα μεσο ορο το Reach κινειται πιο ομαλα).
Απο κει και περα και αν δεν σας αφορουν οι παραπανω προβληματισμοι, μιλαμε μαλλον για την απολυτη εκδοση του Combat Evolved και σε περιπτωση που θελετε να ξαναβιωσετε την εμπειρια του campain αυτουσια αλλα ντυμενη τεχνικα στο σημερα, τοτε πρεπει οπωσδηποτε να παιξετε το Anniversary.
Να τονισω οτι την παρασταση κλεβει το anniversary map pack που περιεχει μαλλον τους καλυτερους χαρτες που εχω δει... Πολυ θετικη γραφη απο την 343 κατι περα για περα ελπιδοφορο για το μελλον της σειρας. Βελτιωση εχει δεχθει και η μηχανη του Reach και γενικοτερα περα απο τον πολυ καλο σχεδιασμο (που αποτελουσε θεμα για τους αρχικους χαρτες της Bungie) το multi εχει γινει και χαρμα οφθαλμων (μια συγκριση αναμεσα στην Alexandria του Reach και του νεου χαρτη της κατεστραμενης πολης του anniversay πιστευω ειναι ικανη προκειμενου να αντιληφθει κανεις την ολη βελτιωση).
Τελος να πω οτι δυστυχως δεν υπαρχει scoring οπως ειπε και ο Ren ενω προσωπικα θα ηθελα και theater mode στο campain του CE το οποιο επισης απουσιαζει.
Αυτα για την ωρα, περισσοτερα οταν το τελειωσω...
Leave a comment: