Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τί παίζετε αυτό τον καιρό;

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dj Fluid σου έχω πει να μην βλέπεις το Fallout 3 σαν FPS.Δεν γνωρίζω κάποιο rpg που το hitting texture ακολουθεί την πραγματικότητα.Εδώ τα FPS με εξαίρεση το Original Perfect Dark δεν το έχουν εκτός από το headshot.Είτε Baldur's Gate είναι, είτε Final Fantasy όταν το Battle system βασίζεται κατά κόρον στα stats όλα είναι θέμα πιθανοτήτων.Μπορεί να σκοτώσεις τον αντίπαλο με ένα κτύπημα και μπορεί να τους ρίξεις 5-6 και να ζει κι ας είναι το ίδιο όπλο.Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρώ το Mass Effect 2 και το Deus Ex (realistic mode) ένα βήμα μπροστά από τα υπόλοιπα rpgs υβρίδια και μη.Παίζει μεγαλύτερο ρόλο το skill και το σημάδι παρά το πόσο θα ανεβάσεις τα στατιστικά σου κι ας είσαι και Level 1.

    Τι να πω κι εγώ που περιπλανιόμουν στην Wasteland στο Very Hard?

    Comment


    • Σιγά ρε συ Ren που στο Mass Effect 2 θέλει skill .

      Comment


      • δοκιμασε το insanity difficulty και ξαναγραψε την παραπανω φραση χωρις φοβο και παθος?

        Comment


        • Με αυτό το σκεπτικό Vaynard όλοι οι τίτλοι θέλουν skill.Μιλάμε πάντα για το normal επίπεδο δυσκολίας.;)
          Carpe diem

          Comment


          • κανεις λαθος, καταρχην δεν εχουνε ολοι οι τιτλοι επιπεδα δυσκολιας
            (βλεπε final fantasy) και κατα δευτερον το normal επιπεδο δυσκολιας σχετικο ειναι το τι θεωρει normal ο καθε προγραμματιστης, αυτο που γι αυτον ειναι normal για μενα μπορει να ειναι easy για καποιον αλλο hard;)

            ειναι λαθος το σκεπτικο ''κρινω ποσο δυσκολο ειναι ενα game απο το normal επιπεδο δυσκολιας ενω δεν εχω δει τα υπολοιπα (αν εχει)''

            πχ εγω συνηθως τα normal difficulties τα βρισκω easy (ουστ ψωναρα)

            Comment


            • Originally posted by Vaynard View Post
              κανεις λαθος, καταρχην δεν εχουνε ολοι οι τιτλοι επιπεδα δυσκολιας
              (βλεπε final fantasy) και κατα δευτερον το normal επιπεδο δυσκολιας σχετικο ειναι το τι θεωρει normal ο καθε προγραμματιστης, αυτο που γι αυτον ειναι normal για μενα μπορει να ειναι easy για καποιον αλλο hard;)

              ειναι λαθος το σκεπτικο ''κρινω ποσο δυσκολο ειναι ενα game απο το normal επιπεδο δυσκολιας ενω δεν εχω δει τα υπολοιπα (αν εχει)''
              Δεν κάνω ΠΟΤΕ λάθος.:xp:

              Καταρχήν μιλάω για όσους τίτλους έχουν επιλογή επιπέδου δυσκολίας.
              Κατά δεύτερον,ο περισσότερος κόσμος θα ασχοληθεί με το normal πρώτα.
              Εγώ εκεί κρίνω τους τίτλους.
              Πχ δες το normal του Forgotten sands και το normal του Ninja Gaiden 1.
              To πρώτο είναι ένας πανεύκολος τίτλος,ενώ το δεύτερο είναι ένα γαμωπάλουκο.


              Το σκεπτικό να κρίνω έναν τίτλο από το πόσο δύσκολο είναι το μέγιστο επίπεδο δυσκολίας του το θεωρώ μέγα λάθος.Γιατί συνήθως σε αυτά τα επίπεδα,οι προγραμματιστές ξεφεύγουν και χάνονται όλες οι ισορροπίες.Πχ το Call of Duty 2.Το ξεκίνησα στο normal και μου φάνηκε walk in the park.Το έβαλα στο Veteran για τα achievements και μου φάνηκε απίστευτα cheap.Δεν γίνεται,εγώ να θέλω 2-3 σφαίρες για να ψοφήσω και ο αντίπαλός μου να θέλει 5 headshots ή 15 κανονικές.Έλεος.Αυτό δεν είναι δύσκολο.Είναι μαλακία.
              Carpe diem

              Comment


              • Πχ δες το normal του Forgotten sands και το normal του Ninja Gaiden 1.
                To πρώτο είναι ένας πανεύκολος τίτλος,ενώ το δεύτερο είναι ένα γαμωπάλουκο.
                αυτο εννοω οτι ειναι στην ευχερεια του καθε προγραμματιστη τι θεωρει normal

                ου το θεωρώ μέγα λάθος.Γιατί συνήθως σε αυτά τα επίπεδα,οι προγραμματιστές ξεφεύγουν και χάνονται όλες οι ισορροπίες.Πχ το Call of Duty 2.Το ξεκίνησα στο normal και μου φάνηκε walk in the park.Το έβαλα στο Veteran για τα achievements και μου φάνηκε απίστευτα cheap.Δεν γίνεται,εγώ να θέλω 2-3 σφαίρες για να ψοφήσω και ο αντίπαλός μου να θέλει 5 headshots ή 15 κανονικές.Έλεος.Αυτό δεν είναι δύσκολο.Είναι μαλακία.
                μα τα games με multiple επιπεδα δυσκολιας σου δινουνε ακριβως την επιλογη να επιλεξεις οτι νομιζεις οτι θεωρεις Normal για τα δικα σου δεδομενα, δεν εχω παιξει το COD2 αλλα εδω βεβαια οπως το περιγραφεις προκειται περι προγραμματιστικου λαθους, η ξεχασανε να βαλουνε και ενα επιπεδο ενδιαμεσα

                edit πρεπει να δεις το world at war στο veteran btw που σου πεφτουνε 346758 grenades το δευτερολεπτο

                Comment


                • Όχι αγαπητέ μου.Το ΡΟΡ ήταν ηθελημένα εύκολο,ενώ το άλλο ηθελημένα δύσκολο.
                  Το COD2 έχει κι ενδιάμεσα επίεπδα δυσκολίας,αλλά δεν δίνουν achievement.
                  Kαταλαβαίνω τι εννοείς,όμως αυτό που εγώ θέλω να πω,είναι πως υπάρχουν εύκολοι και δύσκολοι τίτλοι.Από κει και πέρα,τα επιπλέον επίπεδα δυσκολίας είναι μια επιπλέον επιλογή,δεν είναι το στάνταρ.Ειδικά από τη στιγμή που σε κάποιους τίτλους είναι κλειδωμένα.Ελπίζω να έγινα κατανοητός.;)
                  Carpe diem

                  Comment


                  • @Vaynard: Στο δύσκολο το ξεκίνησα (hardcore) και σίγουρα δε μου άφησε την αίσθηση ενός παιχνιδιού που χρειάζεται ιδιαίτερο skill. Οι μηχανισμοί του είναι τέρμα απλοϊκοί για να πεις ότι πρέπει να ακολουθήσεις μία κάποια στρατηγική ή ότι η επιβίωση εξαρτάται σε τόσο μεγάλο βαθμό από σωστό τρόπο χειρισμό, έξυπνη τοποθέτηση των χαρακτήρων και μελετημένη επιλογή κινήσεων. Είναι αρκετά πιο χαλαρό, οι εχθροί είναι τεράστιοι και αργοί συνήθως, οι ρουτίνες τους πολύ "αλγοριθμικές," τα περιβάλλοντα πολύ συγκεκριμένα και γενικότερα ο τρόπος παιξίματος θα έλεγα ότι είναι επίσης "αλγοριθμικός." Δε λέω ότι μπορείς να κάνεις ντου και να νικήσεις, αλλά τουλάχιστον από όσο είδα (και θα το τερματίσω άμεσα πιστεύω, όταν το ξαναπιάσω δηλαδή) δεν απαιτεί και την τρομερή ικανότητα από τη μεριά του παίχτη. Αντιθέτως μου φάνηκε ότι απλά έπρεπε να κρύβεσαι όταν σε βαράνε και να σηκώνεσαι όταν κάνουν reload, ή όταν έχεις full shields και μπορείς να αντέξεις κάποια πυρά.

                    Comment


                    • Όχι αγαπητέ μου.Το ΡΟΡ ήταν ηθελημένα εύκολο,ενώ το άλλο ηθελημένα δύσκολο.
                      οχι φιλτατε δεν μπορεις να ξερεις τι ηταν ηθελημενα ευκολο και τι δυσκολο,εκτος και αν ανηκεις σε καποια απο τις ομαδες του developing και μας το κρυβεις

                      απο την μια εχουμε την ubisoft και απο την αλλη την techmo υπαρχει χασμα αντιληψεων αναμεσα τους, δεν υπαρχει συγκριση


                      Στο δύσκολο το ξεκίνησα (hardcore) και σίγουρα δε μου άφησε την αίσθηση ενός παιχνιδιού που χρειάζεται ιδιαίτερο skill. Οι μηχανισμοί του είναι τέρμα απλοϊκοί για να πεις ότι πρέπει να ακολουθήσεις μία κάποια στρατηγική ή ότι η επιβίωση εξαρτάται σε τόσο μεγάλο βαθμό από σωστό τρόπο χειρισμό, έξυπνη τοποθέτηση των χαρακτήρων και μελετημένη επιλογή κινήσεων. Είναι αρκετά πιο χαλαρό, οι εχθροί είναι τεράστιοι και αργοί συνήθως, οι ρουτίνες τους πολύ "αλγοριθμικές," τα περιβάλλοντα πολύ συγκεκριμένα και γενικότερα ο τρόπος παιξίματος θα έλεγα ότι είναι επίσης "αλγοριθμικός." Δε λέω ότι μπορείς να κάνεις ντου και να νικήσεις, αλλά τουλάχιστον από όσο είδα (και θα το τερματίσω άμεσα πιστεύω, όταν το ξαναπιάσω δηλαδή) δεν απαιτεί και την τρομερή ικανότητα από τη μεριά του παίχτη. Αντιθέτως μου φάνηκε ότι απλά έπρεπε να κρύβεσαι όταν σε βαράνε και να σηκώνεσαι όταν κάνουν reload, ή όταν έχεις full shields και μπορείς να αντέξεις κάποια πυρά.
                      ναι ισχυουν σε μεγαλο βαθμο ολα αυτα, βεβαια μην ξεχναμε οτι δεν προκειται περι ατοφιου 3rd person shooter οποτε αν εισαι μαθημενος στο μοτιβο τους τοτε το μονο που εχεις να προσεξεις ειναι να μην σε φλανκαρουνε η να μην στην πεσουνε πολυ krogans μαζεμενοι παντως αν δοκιμασεις to insanity θα ερθεις αντιμετωπος και με αλλα προβληματα , η αν ξεχαστεις μερικες φορες και μεινεις ακαλυπτος ενω προσπαθεις να σκοτωσεις στα γρηγορα καποιον παιζει να φας stagger απο οτιδηποτε και να μην προλαβεις να καλυφτεις με αποτελεσμα να σε σκοτωσει καπακι η επομενη σφαιρα.

                      φυσικα και να πεθανεις δεν σου κακοφαινεται αφου υπαρχουνε υπερβολικα πολλα checkpoints, γι αυτο ισως σου φαινεται ευκολο, μη μου πεις οτι δεν εχεις πεθανει ουκ ολιγες φορες σε καποιες μαχες στο hardcore?

                      Comment


                      • Έχω πεθάνει πολλές φορές, η λογική του παιχνιδιού όμως δεν αλλάζει. Κρατάει πολλές επιφυλάξεις φυσικά, γιατί όπως προείπα δεν το έχω τερματίσει. Πάρα πολλές μάχες τις έβγαλα με τη μία, αρκετές όμως χρειάστηκε να τις παίξω αρκετές φορές μέχρι να βρω σωστές καλύψεις και συγχρονισμούς. Γενικά πάντως το παιχνίδι μου φάνηκε ότι ακολουθεί τη λογική "πέτρα-ψαλίδι-χαρτί" στο να ρίχνεις ασπίδες και barriers (με κατάλληλα όπλα/ techniques κτλ) με ταυτόχρονη κάλυψη και προσοχή της ενέργειάς σου. Κοινώς ΟΚ πολύ πιο άμεσο από το Battle System του πρώτου, overall όμως κάτι που είναι ιδιαίτερα περιοριστικό στον τρόπο παιξίματος.

                        Comment


                        • @ Vaynard:
                          To POP ήταν ηθελημένα εύκολο για να πουλήσει περισσότερο σε νουμπάδες,ενώ το Ninja Gaiden είναι ηθελημένα δύσκολο γιατί έτσι γουστάρει ο Itagaki.Το έχει πει σε συνεντεύξεις του κι εξηγεί το πως και γιατί.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • Βασικα ο Ren ειπε οτι το παιχνιδι θελει περισσοτερο skill-σημαδι κλπ απ'οτι ανεβασμα των levels. Αυτο ειναι αληθεια, το mass effect (ειδικα το 2) ουσιαστικα ειναι shooter με ολιγην απο rpg, ειναι λογικο ο κορμος του να απαιτει skill ανεξαρτητα απο τη δυσκολια, το ΑΙ των εχθρων ή τις προκλησεις που προσφερει...ειναι η φυση του τετοια.

                            Κατα τα αλλα και εγω στο hardcore το τελειωσα και το βρηκα σχετικα ευκολο καθως οντως σαν shooter δεν ζηταει αυτα που ζηταει το gears ας πουμε. Σιγουρα παιζει ρολο και το class βεβαια, ολοι λενε οτι με infiltrator το hard ειναι περιπατος...σε δευτερο playthrough ως renegate λογικα θα δοκιμασω κατι τελειως διαφορετικο.

                            @evans στην πορεια υπαρχουν αρκετα δυνατοτερα sessions απο αυτα που δινονται σε πιο αρχικα σταδια ;). Μη φανταστεις κατι ριζοσπαστικα διαφορετικο αλλα γενικα οι στροφες ανεβαινουν ;);).

                            Βtw παιζοντας το Dragon Age θυμηθηκα επιτελους πως ειναι να παιζεις rpg . 500 τελειως διαφορετικες επιλογες μεσα στους διαλογους, ετσι μονο για αρχη .

                            Comment


                            • Nice, λογικά άμεσα θα το συνεχίσω (όταν λεώ άμεσα εννοώ μετά το Tales of Vesperia ) και μετά βλέπουμε.

                              Και μια που είπα Vesperia, ανοίγω 360 .

                              Comment


                              • @ Vaynard:
                                To POP ήταν ηθελημένα εύκολο για να πουλήσει περισσότερο σε νουμπάδες,ενώ το Ninja Gaiden είναι ηθελημένα δύσκολο γιατί έτσι γουστάρει ο Itagaki.Το έχει πει σε συνεντεύξεις του κι εξηγεί το πως και γιατί.
                                τι περιμενεις απο european developer? παιχνιδια για casuals θα φτιαχνει

                                το assassins creed 2 πχ θα ητανε ΠΟΛΥ καλυτερος τιτλος αν το κανανε ποιο δυσκολο στο combat imo

                                εχουνε πει τετοιο πραγμα απο την tecmo? χανω πασα ιδεα



                                Nice, λογικά άμεσα θα το συνεχίσω (όταν λεώ άμεσα εννοώ μετά το Tales of Vesperia ) και μετά βλέπουμε.

                                Και μια που είπα Vesperia, ανοίγω 360
                                τινεις να αφηνεις ανοιχτα μετωπα, ειδες τι προκαλουνε συγκεκριμενες συναναστροφες? (τον altair κοιταω)

                                gogo vesperia!!

                                @nooto το κανεις σωστα μ8, κοιτα να τσεκαρεις και το awakening

                                Comment

                                Working...
                                X