Καλώς ή κακώς, έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι τα τελευταία χρόνια. Από τη στασιμότητα, τα αδιέξοδα και τις γκρίνιες, έχουν γίνει μερικές πολύ καλές κινήσεις προς την ανανέωση, και παραδοσιακοί developers φαίνονται να τολμάνε. Από την άλλη, η Ανατολή έχει αρχίσει να υιοθετεί και κάποια δυτικά πρότυπα, ειδικά από τη στιγμή που μεγάλοι τίτλοι όπως τα Knights of the Old Republic, Jade Empire, Mass Effect και Oblivion κυκλοφόρησαν παράλληλα ή αποκλειστικά σε κονσόλες, προσφέροντας έτσι μια mainstream πλην διαφορετική πρόταση σε ένα απαιτητικό κοινό. Οι παραδοσιακοί παίχτες ανατολικών RPG ήρθαν έτσι σε επαφή με ένα αλλιώτικο στυλ παιχνιδιού, που μέχρι τότε ίσως και να τους ήταν ξένο λόγω περιορισμών στο hardware. Σαφώς οι αλλαγές στο gameplay και την τεχνολογία δεν έφεραν μόνο θετικές συνέπειες - ακούγονται όλο και περισσότερες μπαρούφες και οι απαιτήσεις έχουν μεταφερθεί στον οπτικό τομέα επειδή το κοινό θέλει εφέ.
Το ερώτημα λοιπόν είναι σαφές αλλά πολυεπίπεδο. Τι άλλαξε?
Όχι μόνο στα παιχνίδια αυτά καθεαυτά, αλλά και στη νοοτροπία των παιχτών. Ποιές είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο gameplay τα τελευταία 4 - 5 χρόνια, σε επίπεδο ιδεών και καινοτομίας? Πώς αντέδρασε το κοινό σε αυτές? Ποιές καλές ιδέες δεν έπιασαν? Τι αναμένουμε? Πώς υιοθετεί το κοινό το δυτικό gameplay?
Το ερώτημα λοιπόν είναι σαφές αλλά πολυεπίπεδο. Τι άλλαξε?
Όχι μόνο στα παιχνίδια αυτά καθεαυτά, αλλά και στη νοοτροπία των παιχτών. Ποιές είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο gameplay τα τελευταία 4 - 5 χρόνια, σε επίπεδο ιδεών και καινοτομίας? Πώς αντέδρασε το κοινό σε αυτές? Ποιές καλές ιδέες δεν έπιασαν? Τι αναμένουμε? Πώς υιοθετεί το κοινό το δυτικό gameplay?
Comment