Το topic αυτο εχει να κανει με την εξερευνηση του gaming απο την πλευρα του ιδιου του developer. Σκεψεις, ιδεες, προσεγγισεις, ερευνα και αναλυση, τροπος εργασιας, επιτυχιες και αποτυχιες.
Σκοπος του θεματος ειναι να μαθουμε ολοι μας το ποσο δυσκολο, ευκολο, απλο ή περιπλοκο ειναι το προγραμμα και ο σχεδιασμος ενος παιχνιδιου μεσα απο τα ματια των ιδιων των δημιουργων του.
Αυτο θα μας βοηθησει να αποκτησουμε μια πιο ολοκληρομενη και σφαιρικη αποψη για το game development, με αποτελεσμα οι αποψεις μας να ειναι πιο σοβαρες και συγκεκριμενες. Αλλωστε μιλαμε για τις βασικες διαδικασιες της βιομηχανιας μας, τον πυρηνα της δημιουργιας.
Κανοντας την αρχη θα ηθελα να παρακαλεσω το εξης: μην μπει καποιος στον κοπο να κανει καποιο σχολιο ή να ποσταρει καποιο κειμενο το οποιο να μην εχει να κανει με το ζητημα. Κοινως σχολια απλως και μονο για τα σχολιο θα παρακαλεσω ειτε να μην γινονται ειτε να διαγραφονται.
Οποιοσδηποτε μπορει να ποσταρει ενα βιντεο ή ενα αρθρο σχετικο με το θεμα, και φυσικα ενθαρυνεται η συζητηση περι αυτων.
Ξεκιναω ποσταροντας την ομιλια του σημιουργου του Civilization, Sid Meier, για την ψυχολογια του Game Developer στην GDC 2010.
Θα ακολουθησουν απο μενα τουλαχιστον αρκετα περισσοτερα βιντεο και αρθρα. Ελπιζω οποιος ενδιαφερεται να βοηθησει ή να συμμετασχει.
Σκοπος του θεματος ειναι να μαθουμε ολοι μας το ποσο δυσκολο, ευκολο, απλο ή περιπλοκο ειναι το προγραμμα και ο σχεδιασμος ενος παιχνιδιου μεσα απο τα ματια των ιδιων των δημιουργων του.
Αυτο θα μας βοηθησει να αποκτησουμε μια πιο ολοκληρομενη και σφαιρικη αποψη για το game development, με αποτελεσμα οι αποψεις μας να ειναι πιο σοβαρες και συγκεκριμενες. Αλλωστε μιλαμε για τις βασικες διαδικασιες της βιομηχανιας μας, τον πυρηνα της δημιουργιας.
Κανοντας την αρχη θα ηθελα να παρακαλεσω το εξης: μην μπει καποιος στον κοπο να κανει καποιο σχολιο ή να ποσταρει καποιο κειμενο το οποιο να μην εχει να κανει με το ζητημα. Κοινως σχολια απλως και μονο για τα σχολιο θα παρακαλεσω ειτε να μην γινονται ειτε να διαγραφονται.
Οποιοσδηποτε μπορει να ποσταρει ενα βιντεο ή ενα αρθρο σχετικο με το θεμα, και φυσικα ενθαρυνεται η συζητηση περι αυτων.
Ξεκιναω ποσταροντας την ομιλια του σημιουργου του Civilization, Sid Meier, για την ψυχολογια του Game Developer στην GDC 2010.
Θα ακολουθησουν απο μενα τουλαχιστον αρκετα περισσοτερα βιντεο και αρθρα. Ελπιζω οποιος ενδιαφερεται να βοηθησει ή να συμμετασχει.
Comment