Το Twilight Princess το τερματισα σε κατι λιγοτερο απο 34 ωρες. Βεβαια μετα μαζεψα σχεδον ολες τις καρδιες, τα bugs και καποια poes και τωρα το save file ειναι στις 45 ωρες.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hi-Scores
Collapse
X
-
-
Windwaker
1 φορα 100 % Τερματισμενο, ολα τα Tr. Charts και ολες τις καρδιες.
Ερωτηση. Πoιος καμμενος εχει ολοκληρωσει το παιχνιδι 2η φορα με ολες τις φωτογραφιες απο τους εχθρους ?Εγω ειχα ξεκινησει αλλα δεν αντεξα και το ειχα παρατησει περιπου λιγο πριν τις μεταφρασεις τον Triforce Charts.
[/b]Prin 2-3 xronia, sinithiza na vazo to Wind Waker pou kai pou, kai pigaina sto gallery vlepontas ta agalmatakia
Ypotheto oti mporeis na peis oti aksize ton kopo
Eixa episis poli kala records sto mini-game me ta grammata, kathos kai to allo me tin naumaxia ..Distixos den exo to paignidi mazi mou stin Athina gia na mporo na po sigkekrimeno arithmo ..
Comment
-
MARIO KART DS
Έχω τρία αστέρια σε όλα τα κύπελα σε όλα τα κυβικά.Έχω τρία αστέρια σε όλα τα missions.records:
vs:1136 wins 235 loses
battle:30 wins 21 loses
nwfc matches:406 wins 62 loses
Πάμε στα trials τώρα που εννοείται έχω νικήσει όλα τα ghosts.
Figure-8 Circuit: 1:22:850 0:27:200
Yoshi Falls: 0:54:654 0:18:063
Cheep Cheep Beach: 1:37:678 0:31:946
Luigi's Mansion: 1:43:333 0:33:662(αγαπημένη μου πίστα)
Desert Hills: 1:21:638 0:26:708
Delfino Square: 1:45:818 0:33:616
Waluigi Pinball: 2:18:308 0:45:382
Shroom Ridge: 1:52:783 0:36:595
DK Pass: 2:07:026 0:41:466
Tick-Tock Clock: 1:49:145 0:35:504
Mario Circuit: 1:49:373 0:35:378
Airship Fortress: 1:58:968 0:38:641
Wario Stadium: 2:11:509 0:43:167
Peach Gardens: 1:47:194 0:34:713
Bowser Castle: 2:13:460 0:44:174
Rainbow Road: 2:14:571 0:44:605
Mario Circuit 1: 0:48:353 0:15:596
Moo Moo Farm: 1:14:560 0:24:238
Peach Circuit: 1:06:827 0:21:933
Luigi Circuit: 1:25:687 0:28:386
Donut Plains 1: 1:02:000 0:19:966
Frappe Snowland: 1:58:686 0:38:693
Bowser Castle 2: 1:48:267 0:35:312
Baby Park: 0:48:727 0:09:488
Koopa Beach 2: 0:51:354 0:16:585
Choco Mountain: 2:08:409 0:42:366
Luigi Circuit(GBA): 1:41:713 0:32:936
Mushroom Bridge: 1:19:927 0:26:567
Choco Island 2: 0:58:001 0:18:711
Banshee Boardwalk: 2:05:229 0:41:437
Sky Garden: 1:25:586 0:28:161
Yoshi Circuit: 1:38:482 0:32:570Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Δεν το πιστευω...σχεδον σε ολα με περνας απο 2-4 δευτερολεπτα! :blink:
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! Ι want you in the net- ring!" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
lol.Και να φανταστείς ότι έχω να ασχοληθώ με το παιχνίδι για πάνω από ένα χρόνο.Ήμουν απ'τους καλύτερους μέχρι πέρσι που το άφησα.Snaking rules!!!Όποτε θες είμαι μέσα για ματσάκι.Θα προπονηθώ λίγο πρώτα να ξαναθυμηθώ τα παλιά!Α ρε Wii τι λιώσιμο που έχει να πέσει σε 1,5 μήνα από τώρα....Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Κανω κι εγω snaking αλλα με πιανει κραμπα γαμωτο κ δεν το κανω συνεχεια lol
Δε μπορω να φτασω τους χρονους με τπτ πχ απτο Yoshi falls Που ~θεωρω~ τον εαυτο μου καλο, κανω 18.700κατι
Παντως σε συνθηκες αγωνα δε νικαει ο καλυτερος κι εγω εχω μια ταση να κερδιζω τους 200+ νικες :icon_twisted:
Οποτε θες πμ me ;)" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Το Snaking ειναι μια τεχνικη με την οποια αποκτας μεγαλυτερη ταχυτητα αλλα δεν ειναι καθολου ευκολη/
Κανεις δλδ πχ πλαγια κινηση (spin) δεξια μεχρι να βγαλεις φλογες ο τροχος και αμεσως μετα το ιδιο αριστερα.
Το αποτελεσμα ειναι karts πολυ πιο αργα απο αντιστοιχα αλλα πχ Toad Vs Bowser, να κινουνται πιο γρηγορα! Oποτε snaking rulez. Ονομαζεται ετσι επειδη ακολουθεις κινηση φιδιου" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Ξερω τι ειναι απλα δε ξερω κατα ποσο ειναι ο πλεον "ενδεδειγμενος" τροπος για να γινει ενα απλο παιχνιδι challenging/competitive.
Σε σχεση με αλλα παιχνιδια πχ F-Zero GX ειναι πολυ πιο ευκολο να εφαρμοστει αυτη η τεχνικη...
Δεχομαι πως σε πολλους αρεσει, αλλα προσωπικα δεν ειμαι διατεθειμενος να παιζω για να παθαινω κραμπες και να πονανε τα δακτυλα μου με καθε συντομο session ενασχολησης με το παιχνιδι.
Comment
-
Oταν κοντραρεις παικτες Online, παιζεις για τη χαρα της νικης. Η τεχνικη προφανως βοηθα σε αυτο το σκοπο/
Το να μη σε πιανει κραμπα ειναι επισης θεμα ικανοτητας. Βελτιστοποιηση τεχνικης/" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Σωστο αυτο απλα οπως ειπα δε ξερω κατα ποσο ειναι καλο να ξεχωριζει ο μετριος απο τον καλο χαρη σε ενα ουσιαστικα bug του παιχνιδιου.
Anyway δεκτο οπως και να χει.. εγω ποτε δεν το ειδα ιδιαιτερα ανταγωνιστικα το συγκεκριμενο παιχνιδι.. Ισως να φταιει η εμπειρια με τη σειρα γενικοτερα.
Comment
-
Δεν ειναι bug/ Η Nintendo το προσεθεσε επι σκοπου. Επειτα ο Παιχτης αναφερει:
Τα Ghosts ειναι Nintendo staff κι εφαρμοζουν τη συγκεκριμενη τεχνικη.
Επειτα, ξαναλεω δεν αρκει το spin για να σου δωσει νικη." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Συμφωνώ με τον scatman όσον αφορά τα ghosts.Χρησιμοποιούν snaking και η nintendo τα πρόσθεσε απλά για να κάνει καλύτερους εμάς χρησιμοποιώντας το snaking.Μέχρι να παίξω με κάποιο ghost δεν ήξερα να κάνω καλό snaking αλλά μόλις τα είδα καί φεύγαν μακρυά προσπάθησα και το έμαθα όσο καλύτερα μπορούσα.Και όσο πήγαινε γινόμουν ακόμη καλύτερος.Κάτι το οποίο δεν γίνεται χωρίς τη χρήση του snaking όπου από ένα σημείο και μετά νικάει ο περισσότερο κωλόφαρδος,τυχερός(από τη στιγμή που μάθεις πίστες και carts αλλά και το να στρίβεις καλά στις στροφές).
Ύπάρχουν πίστες βέβαια όπου δεν παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο όπως η wario stadium ή η rainbow road όπου καθοριστικό ρόλο παίχει η απόκρισή σου στις στροφές τα items και κατά τελευταίο λόγο το σωστό snaking αλλά οι περισσότερες πίστες απαιτούν καλό snaking αν θες να ξεχωρίσεις από τους άλλους(όσο καλύτερο και αλάνθαστο τόσο πιο μπροστά μπορείς να πας).
Τώρα για το θέμα με τις κράμπες.Εγώ χρησιμοποιώ περιφερειακό στο ds μου(έχει δυο λαβές σαν ένα συμβατικό χεριστήριο οικιακής κονσόλας)που βοηθάει πολύ στο συγκεκριμένο game καθώς δεν κουράζεσαι αλλά ούτε και ποιάνεσαι καθόλου(εννοείται όταν ξες να κάνεις σωστό snaking και δεν το πατάς δεξιά αριστερά σαν μανιασμένος).
Από αυτή την άποψη το mario kart με τη χρήση αυτού του χαρακτηριστικού γίνεται πιο ανταγωνιστικό και ξεφεύγει από τα όρια του τυχαίου κατά ένα βαθμό.Βέβαια όταν οι δυο αντίπαλοι είναι ισάξιοι σχεδόν πάλι μπαίνουν τυχαίοι παράγοντες με τη χρήση των items και το παιχνίδι γίνεται εξαιρετικά διασκεδαστικό όπως παλιά.Αλλά πιστεύω θα έπρεπε να υπήρχε και επιλογή να μην υπάρχουν items ώστε να μπορούσαν να γίνουν και αξιόπιστα τουρνουά για την ανάδειξη του καλύτερου παίκτη.
Τέλος αυτό το στοιχείο πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει και στο καινούριο mario kart στο Wii τουλάχιστον ως επιλογή για τις online και multiplayer battles(δηλαδή να ρωτάει αν επιθυμείς να παίξεις με snaking ή όχι ή να υπάρχουν modes και για τις δυο κατηγορίες).Πιστεύω ότι αυτό ήταν το κυρίαρχο στοιχείο στο mario kart ds και θα πρέπει να υπάρχει κάπως και στα επόμενα με αλλαγμένη ίσως μορφή αν θέλουμε να είναι challenging το mario kart και όχι να στηρίζεται στην τύχη και μόνο από ένα σημείο και μετά.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Φίλε παίκτη όπως έχουμε ξανασυζητήσει ,όλα τα staff ghosts μπορούν εύκολα να νικηθούν και χωρίς snaking...Μάλιστα μέχρι και με 5 δευτερόλεπτα σχεδόν διαφορά σε ορισμένες περιπτώσεις.
Θέλω να πω ότι ναι, φυσικά βοηθάει το snaking αλλά ΔΕΝ είναι απαραίτητο στο να νικήσεις τα staff ghosts
Θα κοιτάξω να παραθέσω μερικούς χρόνους για πιο αναλυτικά.
Τα είχα νικήσει και τα 32, άλλα από αυτά με διαφορά δεκάτων κι άλλα μέχρι 5 δευτερόλεπτα. Snaking δεν μπορούσα να κάνω.Μόνο τις των φυσιολογικές Rocket Start, Drift και Mini-Turbo στις στροφές, που άλλωστε περιγράφονται και στο manual του παιχνιδιού και τις κάνουν και τα ίδια τα staff ghosts.
Από αυτή την άποψη το mario kart με τη χρήση αυτού του χαρακτηριστικού γίνεται πιο ανταγωνιστικό και ξεφεύγει από τα όρια του τυχαίου κατά ένα βαθμό.Βέβαια όταν οι δυο αντίπαλοι είναι ισάξιοι σχεδόν πάλι μπαίνουν τυχαίοι παράγοντες με τη χρήση των items και το παιχνίδι γίνεται εξαιρετικά διασκεδαστικό όπως παλιά.Αλλά πιστεύω θα έπρεπε να υπήρχε και επιλογή να μην υπάρχουν items ώστε να μπορούσαν να γίνουν και αξιόπιστα τουρνουά για την ανάδειξη του καλύτερου παίκτη.[/b]
Τέσπα το snaking ενοχλεί μόνο όταν δεν μπορούν να το κάνουν όλα τα άτομα που παίζουν εκείνη την στιγμή, κι όσοι δεν μπορούν είναι σε μειονεκτική θέση. Πάντως το ΜΚ DS, παρότι παιχνίδι 2,5 χρόνων έχει ακόμα πολύ κόσμο, κι αυτό δείχνει ότι δεν ενοχλεί τόσους αυτό το ζήτημα.
Το αρνητικό ΙΜΗΟ είναι το ότι, σε αντίθεση με μεταγενέστερους DS τίτλους, δεν αφαιρεί πόντους ή δεν κρατά στατιστικά για το disconnect ατόμων όταν χάνουν.
Comment
Comment