Δεν υπάρχουν μόνο καλά games. Υπάρχουν και κακά games. Και πολλά απ' αυτά είναι πολύ κακά. Και από αυτά, αρκετά δε παλεύονται καθόλου.
Στο παρόν topic μπορούμε να αναφέρουμε τέτοιες περιπτώσεις, ώστε κανείς ξανά να μη χρειαστεί να υποφέρει από παιχνίδια στα οποία υποφέραμε εμείς.
Μπορεί να είναι παιχνίδια που παίζαμε χρόνια πριν και η κακοσύνη τους ήταν τόσο μεγάλη που καθίσταται αδύνατο να τα ξεχάσουμε, ή παιχνίδια που δοκιμάσαμε για δέκα λεπτά, επειδή απλά δε μπορούσαμε παραπάνω.

Προχθές έβαλα να δω το Need for Speed Undercover για Nintendo DS. Μετά από τα προχειροφτιαγμένα μενού, το ίδιο το driving πάσχει από πολλούς τομείς. Το αμάξι δε δίνει καμία αίσθηση βάρους καθώς φαντάζει κολλημένο στο έδαφος. Κάθε στροφή μπορεί να περαστεί με όσα χιλιόμετρα θέλεις, με πολύ λίγες εξαιρέσεις. Όταν περνάς κάποιον αντίπαλο πετάγεται στην οθόνη μία ενοχλητική ένδειξη η οποία εμποδίζει το οπτικό πεδίο. Μετά από λίγο αυτή η ένδειξη αρχίζει να κινείται προς τα πάνω, ώστε να ενοχλήσει όσο μεγαλύτερο μέρος της οθόνης γίνεται. Οι πίστες στερούνται λεπτομέρειας ενώ τα γραφικά είναι άσχημα. Μετά από δέκα λεπτά και δυόμιση αγώνες το έκλεισα βρίζοντας.
Είναι συχνό φαινόμενο οι handheld κονσόλες να υποφέρουν από προχειροφτιαγμένα ports. Στη προκειμένη περίπτωση, η ΕΑ έκανε ένα κακό port από ένα ήδη -απ' ότι ακούω- μέτριο παιχνίδι. Και δεν είναι μόνο το ότι δεν αξιοποιούν τις ειδικές ικανότητες της κονσόλας, αλλά και το ότι ο πυρήνας του παιχνιδιού βρωμάει προχειρότητα και αγγαρεία.

(η εικόνα κολακεύει σχετικά)
Στο παρόν topic μπορούμε να αναφέρουμε τέτοιες περιπτώσεις, ώστε κανείς ξανά να μη χρειαστεί να υποφέρει από παιχνίδια στα οποία υποφέραμε εμείς.
Μπορεί να είναι παιχνίδια που παίζαμε χρόνια πριν και η κακοσύνη τους ήταν τόσο μεγάλη που καθίσταται αδύνατο να τα ξεχάσουμε, ή παιχνίδια που δοκιμάσαμε για δέκα λεπτά, επειδή απλά δε μπορούσαμε παραπάνω.

Προχθές έβαλα να δω το Need for Speed Undercover για Nintendo DS. Μετά από τα προχειροφτιαγμένα μενού, το ίδιο το driving πάσχει από πολλούς τομείς. Το αμάξι δε δίνει καμία αίσθηση βάρους καθώς φαντάζει κολλημένο στο έδαφος. Κάθε στροφή μπορεί να περαστεί με όσα χιλιόμετρα θέλεις, με πολύ λίγες εξαιρέσεις. Όταν περνάς κάποιον αντίπαλο πετάγεται στην οθόνη μία ενοχλητική ένδειξη η οποία εμποδίζει το οπτικό πεδίο. Μετά από λίγο αυτή η ένδειξη αρχίζει να κινείται προς τα πάνω, ώστε να ενοχλήσει όσο μεγαλύτερο μέρος της οθόνης γίνεται. Οι πίστες στερούνται λεπτομέρειας ενώ τα γραφικά είναι άσχημα. Μετά από δέκα λεπτά και δυόμιση αγώνες το έκλεισα βρίζοντας.
Είναι συχνό φαινόμενο οι handheld κονσόλες να υποφέρουν από προχειροφτιαγμένα ports. Στη προκειμένη περίπτωση, η ΕΑ έκανε ένα κακό port από ένα ήδη -απ' ότι ακούω- μέτριο παιχνίδι. Και δεν είναι μόνο το ότι δεν αξιοποιούν τις ειδικές ικανότητες της κονσόλας, αλλά και το ότι ο πυρήνας του παιχνιδιού βρωμάει προχειρότητα και αγγαρεία.

(η εικόνα κολακεύει σχετικά)
Comment