Prin apo kamposa xronia eixa mia paromoia syzhtish me enan filo (o opoios me moihse ston kosmo twn MMORPG) kai mou eixe pei pws oloi oi xarakthres pou ftiaxnei se afta ta paixnidia einai syggeneis metaksy tous.
Malista oloi einai megaloi magoi kai synithws Necromancers me onomata tou typou: Sraconar - Sarconus - Sarcon - Sarconessa ktl ktl.
Eseis me ti krithria dhmoiourgeite enan xarakthra sta MMORPG?
Exete kapoio agaphmeno class, h dialegete panta oti einai poio toumpano gia na pwnarete?
Stoxevete gia sygekrimeno race, h kanete oti sas gyalisei ekeinh thn stigmh?
Moirasteite tous xarakthres sas mazi mas, ksekinw prwtos egw:
Proswpika apo class panta phgainw me tous martial artists (a.k.a Monks).
Einai to agaphmeno mou class epeidh syndiazei dynamh kai taxythta, enw taftoxrona exei synithws poly pozeradikes kinhseis.
Otan o Monk den einai available phgainw me to Assassin-Rogue-Thief class pou peftei konta (alla kai toso makria )
Oi xarakthres mou einai panta 100% Females giati exoun perissoteres kai kalyteres epiloges eksoplismwn, ta character models tous einai panta kalytera kai poio omorfa kai telos den deixnoun teleiws gay forontas sygekrimena kommatia eksoplismous (FF11 Male dancers ).
To mallia pou dialegw einai sxedon panta aspro kai sxetika konto (kare an einai dynaton).
To onoma pou dialegw einai panta to Meleena, alla ean den katsei logw anwteras vias vazw to Yovanna, h to Meliadul (FF Tactics favorite character).
Wriste kai merikes eikones:
Game - Final Fantasy 11
Name - Meleena
Class - Monk
Game - City of Heroes
Name - Yovanna
Class - Scrapper Super reflexes
Game - Champions Online
Name - Meleena
Class - H2H combat
Game - 4story
Name - Meliadul
Class - Assassin
Game - 4Story
Name - Meleena
Class - Defence Warrior
Einai krima pou den exw eikones apo to Aion, to WoW kai to Everquest 2 tous xarakthres mou
Malista oloi einai megaloi magoi kai synithws Necromancers me onomata tou typou: Sraconar - Sarconus - Sarcon - Sarconessa ktl ktl.
Eseis me ti krithria dhmoiourgeite enan xarakthra sta MMORPG?
Exete kapoio agaphmeno class, h dialegete panta oti einai poio toumpano gia na pwnarete?
Stoxevete gia sygekrimeno race, h kanete oti sas gyalisei ekeinh thn stigmh?
Moirasteite tous xarakthres sas mazi mas, ksekinw prwtos egw:
Proswpika apo class panta phgainw me tous martial artists (a.k.a Monks).
Einai to agaphmeno mou class epeidh syndiazei dynamh kai taxythta, enw taftoxrona exei synithws poly pozeradikes kinhseis.
Otan o Monk den einai available phgainw me to Assassin-Rogue-Thief class pou peftei konta (alla kai toso makria )
Oi xarakthres mou einai panta 100% Females giati exoun perissoteres kai kalyteres epiloges eksoplismwn, ta character models tous einai panta kalytera kai poio omorfa kai telos den deixnoun teleiws gay forontas sygekrimena kommatia eksoplismous (FF11 Male dancers ).
To mallia pou dialegw einai sxedon panta aspro kai sxetika konto (kare an einai dynaton).
To onoma pou dialegw einai panta to Meleena, alla ean den katsei logw anwteras vias vazw to Yovanna, h to Meliadul (FF Tactics favorite character).
Wriste kai merikes eikones:
Game - Final Fantasy 11
Name - Meleena
Class - Monk
Game - City of Heroes
Name - Yovanna
Class - Scrapper Super reflexes
Game - Champions Online
Name - Meleena
Class - H2H combat
Game - 4story
Name - Meliadul
Class - Assassin
Game - 4Story
Name - Meleena
Class - Defence Warrior
Einai krima pou den exw eikones apo to Aion, to WoW kai to Everquest 2 tous xarakthres mou
Comment