Nintendo 3DS - Official Thread

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Μετά το καινούργιο update τα παιχνίδια του DS παίζουν καλύτερα στο 3ds:

This has now been confirmed by people who have several 3DS systems with both firmwares available, along with some screenshot proof. At first it was doubtful that this has happened, but there are numerous gamers now claiming that after the big 2.0 update on 3DS, Nintendo has improved the image quality for DS games. For those not familiar, DS games do not perfectly fit the 3DS' resolution and must be stretched to compensate for the extra pixels. A blur filter was added to the games to keep the pixels from looking strange when stretched to the new resolution. The result was a mixed bag among gamers, some hating the loss in quality. Now it seems that the update has improved the picture quality on DS games. Gamers are now noticing that DS games played on 3DS seem to have superior color more akin to how they looked on a Lite or DSi, and that the blur filter has been improved making 2D assets noticeably smoother. It wasn't listed as an official feature on the update however.

On a personal note, I too have noticed a difference in quality after trying it myself. I've tested Mario & Luigi 3, Chrono Trigger, and Golden Sun Dark Dawn. In all three, i noticed an improvement in comparison to the older version of the 3DS firmware. The games now all seem to look clearer and smoother, with better color to boot. The text was especially noticeable. It seems considerably better, i can't really tell much difference between DS games played on 3DS or a normal DS anymore. Before the update, DS games looked SLIGHTLY worse when played on a 3DS. Now to me though, they look almost no different at all. More people here should test some DS games and see if they agree that there's an improvement. Please post your own experiences here if you do for further confirmation.
    https://www.emulator-zone.com
    I am an iteration closer to my desired solution!
    The World Ends With You

I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
    Castlevania Lords of Shadow

I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
    Hyperdimension Neptunia

Comment

• Long time no see .

Πήγα σήμερα στο Game στο Λονδίνο και έπαιξα το Ocarina of Time. Ok αρκετοί το έχουν ήδη τεστάρει, αυτό που είδα όμως μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι αρκετά ανανεωμένο και παίζει άψογα, η δε κίνηση και η όλη αίσθηση που σου αφήνει είναι ιδανική. Συμφωνώ με τα όσα ειπώθηκαν παλιότερα (σχετικά με το ότι θα έπρεπε να δεχτεί ένα δυνατό remake), αλλά και αυτό που δίνεται σίγουρα δεν είναι κάτι αδιάφορο. Τώρα το 3D δεν μπορώ να το κρίνω, ίσως και να προσφέρει κάτι στην όλη εμπειρία. Η φίλη μου από δίπλα ενθουσιάστηκε πάντως.

ΥΓ: Όσο έπαιζα ένας τύπος - μέλος της διαφημιστικής καμπάνιας μάλλον - έβγαζε φωτογραφίες με ένα θηρίο μηχανή .

ΥΓ2: Οι κοπέλες που το προωθούσαν ηταν πλήρως ενημερωμένες, έκαναν συγκρίσεις με το Master Quest του GC και έλεγαν τι διαφορές υπάρχουν. Δεν πρόσεξα τι παραπάνω είπαν, απλά άκουσα το Master Quest .

Comment

• Πολύ τη γουστάρω τη μουσικούλα στην 3-3 πίστα. It's classic! Όπως και οι άλλες βέβαια.
        The illusion of free will is an illusion.

Comment

• Από ότι κατάλαβα η δυσκολία στο Super Mario του 3D θα έγκειτε στο να βρεις τα 3 κρυμμένα χρυσά νομίσματα όπως και στο New Super Mario Bros ...

Comment

• Originally posted by Bartman View Post
            Από ότι κατάλαβα η δυσκολία στο Super Mario του 3D θα έγκειτε στο να βρεις τα 3 κρυμμένα χρυσά νομίσματα όπως και στο New Super Mario Bros ...
            Μπα, το NSMB ήταν στην προ superguide εποχή.

Comment

• superguide
              Originally posted by Raf
              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

Comment

• Προς τι η πεοταλάντωση; Στηρίζουμε superguide.

Comment

• ouuuuu
                  Originally posted by Raf

Comment

• Μετα το Superguide η δυσκολια ανεβηκε (NSMBWii & SMG2) και λεγεται οτι κατι αντιστοιχο θα γινει και στο Skyward Sword.
                    Do a barrel roll!

Comment

• Originally posted by Somari View Post
                      Χρησιμοποίησε τα C-Buttons και δες το από διαφορετική οπτική γωνία, αν δεν υπήρχε το super guide, η σημερινή Nintendo δε παίζει να έβγαζε τίτλο με αξιοπρεπές challenge για το core κοινό.

Θα έπαιζες Mario, θα προσπαθούσες να χάσεις και δε θα μπορούσες.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

Comment

• Originally posted by Loggo View Post
                        Χρησιμοποίησε τα C-Buttons και δες το από διαφορετική οπτική γωνία

Originally posted by Raf

Comment

• Originally posted by Ramparter View Post
                          Μετα το Superguide η δυσκολια ανεβηκε (NSMBWii & SMG2) και λεγεται οτι κατι αντιστοιχο θα γινει και στο Skyward Sword.
                          Και στο DKC Returns.

Comment

• To Mario εχει καλύτερα γραφικά αποτι περίμενα. O.o Eίμαι σίγουρος οτι αυτο το πραματακι μπορεί να βγάλει πολύ καλύτερα αποτελέσματα απο το Wii

Comment

• Μα οντως μπορει...
                              Do a barrel roll!

Comment

• Και ολα αυτα τα μπρος-πισω/μεσα εξω φαίνονται καλομελετημένα για το 3D. Μπορεί να είναι το game που επιτέλους το 3D θα κάνει διαφορά.

Μα οντως μπορει...
                                Δεν το είπα ειρωνικά.
                                Απλώς τονίζω το πόσο out είναι το Wii το 2011 για άλλη μια φορά....

Comment

Working...
                                X