Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ntei
    replied
    Δες και το Wario land the shake dimension

    Leave a comment:


  • Aion
    replied
    Μπουουού! Αι πάγαινε ρε που θα μιλήσεις.

    Leave a comment:


  • wesker
    replied
    το wii δεν αξίζει τίποτα μονο τα mario metroid και zelda αξίζουν τα αλλα είναι άσχετα για μένα α και το fatal frame 4 που δεν κυκλοφόρησε ποτε ευρώπη

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Δες 2 trailers απο τα games που σου ανεφερα γιατι εχω την αισθηση οτι δεν εχεις μελετησει και πολυ το θεμα.


    Leave a comment:


  • Aion
    replied
    Αν θέλεις την επομενη φορα που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το ταχυδρομείο να σου στυλο το Mario Strikers. Δεν με βλέπω να το παίζω. Κοίταξε το στο internet και πέσμου αν το θέλεις.

    Leave a comment:


  • sifis_samos
    replied
    ε οχι κ barbie αρχηγε μου!

    Leave a comment:


  • sifis_samos
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    New Super Mario Bros Wii που ειναι σα τα παλια Mario και Super Mario Galaxy 1 & 2 για αρχη. Αυτο το Watersport που λες πρεπει να ναι καποιο απο τα απειρα shovelware της κονσολας. Προσεξε λιγο τι αγοραζεις για να μην απογοητευεσαι.
    Βασικα τα χε πακετο η κονσολα, δε αγορασα κατι ακομα..απλα ψχνομαι τι να παρω!..ωστε Mario Galaxy e???καλο ακουγεται!

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Me and My Baby & Barbie Horse Adventure

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    New Super Mario Bros Wii που ειναι σα τα παλια Mario και Super Mario Galaxy 1 & 2 για αρχη. Αυτο το Watersport που λες πρεπει να ναι καποιο απο τα απειρα shovelware της κονσολας. Προσεξε λιγο τι αγοραζεις για να μην απογοητευεσαι.

    Leave a comment:


  • sifis_samos
    started a topic Wii

    Wii

    Παιδια πριν κανα μηνα πηρα στα χερια μου το Wii και ελαβε την θεση του διπλα στο PS3 μου...
    Δε ξερω γιατι ομως αλλα ειμαι απογοητευμενος! Σα πολυ χαλια μου φαινεται..οχι απο γραφικα αλλα το ολο feel..βεβαια εχω μονο τα watersoprt games και αυτο με το τενις το μποξ κτλ.
    Κανα καλο παιχνιδακι, διασκεδαστικο, τυπου super mario? η τυπου donkey kong?
    Γενικα τι παιχνιδακια προτεινετραι για χαλαρωση? οχι shooters και τετοια ε. ενοω πχ το βραδακι μετα την δουλεια για κανα μισαωρακι να ξεφευγει το μυαλο!
    Παντα μ αρεσε πχ η κανα pro evolution η οτιδηποτε με πιστες τυπου super mario bros 3 (snes)
Working...
X