Δες και το Wario land the shake dimension
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wii
Collapse
X
-
το wii δεν αξίζει τίποτα μονο τα mario metroid και zelda αξίζουν τα αλλα είναι άσχετα για μένα α και το fatal frame 4 που δεν κυκλοφόρησε ποτε ευρώπη
Leave a comment:
-
Δες 2 trailers απο τα games που σου ανεφερα γιατι εχω την αισθηση οτι δεν εχεις μελετησει και πολυ το θεμα.
Leave a comment:
-
Αν θέλεις την επομενη φορα που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το ταχυδρομείο να σου στυλο το Mario Strikers. Δεν με βλέπω να το παίζω. Κοίταξε το στο internet και πέσμου αν το θέλεις.
Leave a comment:
-
Βασικα τα χε πακετο η κονσολα, δε αγορασα κατι ακομα..απλα ψχνομαι τι να παρω!..ωστε Mario Galaxy e???καλο ακουγεται!Originally posted by Ramparter View PostNew Super Mario Bros Wii που ειναι σα τα παλια Mario και Super Mario Galaxy 1 & 2 για αρχη. Αυτο το Watersport που λες πρεπει να ναι καποιο απο τα απειρα shovelware της κονσολας. Προσεξε λιγο τι αγοραζεις για να μην απογοητευεσαι.
Leave a comment:
-
New Super Mario Bros Wii που ειναι σα τα παλια Mario και Super Mario Galaxy 1 & 2 για αρχη. Αυτο το Watersport που λες πρεπει να ναι καποιο απο τα απειρα shovelware της κονσολας. Προσεξε λιγο τι αγοραζεις για να μην απογοητευεσαι.
Leave a comment:
-
Wii
Παιδια πριν κανα μηνα πηρα στα χερια μου το Wii και ελαβε την θεση του διπλα στο PS3 μου...
Δε ξερω γιατι ομως αλλα ειμαι απογοητευμενος! Σα πολυ χαλια μου φαινεται..οχι απο γραφικα αλλα το ολο feel..βεβαια εχω μονο τα watersoprt games και αυτο με το τενις το μποξ κτλ.
Κανα καλο παιχνιδακι, διασκεδαστικο, τυπου super mario? η τυπου donkey kong?
Γενικα τι παιχνιδακια προτεινετραι για χαλαρωση? οχι shooters και τετοια ε. ενοω πχ το βραδακι μετα την δουλεια για κανα μισαωρακι να ξεφευγει το μυαλο!
Παντα μ αρεσε πχ η κανα pro evolution η οτιδηποτε με πιστες τυπου super mario bros 3 (snes)Tags: None
Leave a comment: