Announcement

Collapse
No announcement yet.

Best Year in Gaming

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Best Year in Gaming

    Πριν λίγο βρήκα ένα πολύ ωραίο βιντεάκι στο gametrailers (http://www.gametrailers.com/player/33294.html?type=flv) πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και είπα να ανοίξω και το αντίστοιχο topic. Αν και προσωπικά θα έβαζα κάποιες χρονιές σε διαφορετική κατάταξη από αυτή του GT, συμφωνώ 100% με το #1 της λίστας τους. Δεν το αναφέρω για να δείτε το βίντεο και να κρίνετε και από μόνοι σας.

    Εσείς τι πιστεύτε;

    Edit (μετά το post του παίχτη): Συμφωνώ με το #1, υπό τον όρο ότι είχα 360 και ευχαριστήθηκα όλα τα τρομερά παιχνίδια που βγήκαν πέρσυ. Αν δεν είχα το 360 μάλλον θα προτιμούσα το 98.



  • #2
    Mε καμμία παναγία πάντως το 2007 η καλύτερη χρονιά του gaming.Mε την καμμία όμως.Προσωπικά θα έλεγα τα 96,97,98 για πολλούς λόγους.
    Nintendo I.D.: paixtis
    3ds friend code: 2664-2347-7128

    Comment


    • #3
      Η αλήθεια είναι πως δεν έχω παίξει απολύτως κανέναν τίτλο του 2007, επομένως δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Πιστεύω, πάντως, ότι εκ των πραγμάτων είναι σχεδόν αδύνατο να βρίσκεται πάνω από άλλες χρόνιες, πόσο μάλλον από το 1998.
      "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

      Comment


      • #4
        Για εμενα η καλυτερη περιοδος για το gaming eιναι η πενταετια 1995-2000. Δε μπορω να επιλεξω απλα μια χρονια.

        Ο λογος ειναι οτι παρουσιαστηκαν μερικα απτα σπουδαιοτερα RPGs και σηματοδοτηθηκαν αρκετες αλλαγες στο χωρο (RPGs).
        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

        Authenticity sir, authenticity. "

        Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



        Comment


        • #5
          Nα'ταν μόνο τα rpg!Aυτή την περίοδο είχαμε games σταθμούς.Τι super mario 64,τι metalgear solid,τι tomb raider,τι zelda ocarina of time,τι goldeneye 007,τι mario kart 64,τι iss pro,τι resident evil τι silent hill,τι tekken και soulcalibour.Όλα τότε ξεκίνησαν και βγήκαν.
          Nintendo I.D.: paixtis
          3ds friend code: 2664-2347-7128

          Comment


          • #6
            μια απο τα ιδια κι εδω, κανεναν τιτλο του 2007 δεν ξεχωρισα και φυσικα δεν επαιξα γιατι δεν εχω καμια καινουργια κονσολα ακομα (και δε ξερω αν προκειται να παρω κι ολας με τοσες δουλειες μαζεμενες) και γενικα δεν υπαρχει κι ορεξη για παιχνιδι. γενικα ομως για να απαντησω στο θεμα, θα πω τα χρονια που ηταν στα πανω του το SNES κι αργοτερα αρχες του Ν64.

            Comment


            • #7
              Φυσικό ήταν το αποτέλεσμα της 1ης θέσης.
              ΙΜΗΟ οι 3 πρώτες θέσεις είναι...2007,1998 και 2004
              το 87 επίσης ΙΜΗΟ άξιζε που αναφέρθηκε γιατί τότε θεμελιώθηκαν πολλά από τα σημερινά είδη και σειρές.

              Σε μεμονωμένα είδη ή από συγκεκριμένες εταιρείες ίσως να υπήρξαν καλύτερες χρονιές σε output αλλά συνολικά και αντικειμενικά σε επίπεδο βιομηχανίας, η πληθώρα και η ποικιλία τίτλων και υπηρεσιών,από τόσες διαφορετικές ομάδες ανάπτυξης (μεγάλες και μικρές) και κονσόλες,pc,online υπηρεσίες και φορητές σήμερα απλά δεν συγκρίνεται.Υπάρχουν πραγματικά τίτλοι και ποιοτικές προτάσεις για όλα τα γούστα, από κλασσικά είδη μέχρι πολλά <<ιδιαίτερα>> παιχνίδια και πρωτότυπες ιδέες, περισσότερα από ποτέ άλλοτε.

              Το καλύτερο; Σε επίπεδο κυκλοφοριών φαίνεται ήδη ότι θα έχουμε 2008>>>2007
              NDS themes

              Comment


              • #8
                Nαι αλλά το 2007 δεν συγκρίνεται με τη μαγεία του 98 ή του 97 ή του 96 σε καμία περίπτωση.
                Nintendo I.D.: paixtis
                3ds friend code: 2664-2347-7128

                Comment


                • #9
                  Σε νοσταλγία φυσικά και οχι, αλλά μιλάμε αντικειμενικά.
                  NDS themes

                  Comment


                  • #10
                    Σε νοσταλγία φυσικά και οχι, αλλά μιλάμε αντικειμενικά.
                    [/b]
                    Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει κατά νου ο paixtis, πάντως πρέπει να ομολογήσω πως τα παιχίδια της τριετίας 1996-1998, πέρα από τον παράγοντα νοσταλγία, ήταν πολύ ολοκληρωμένα σαν εμπειρίες, όπως και κάποια μεταγενέστερα. Αυτό σταμάτησε να συμβαίνει το 2006 και ίσως να μην ήταν υπερβολή να πούμε πως δεν υπάρχει ούτε μια εξαίρεση.

                    Παιχνίδι του 2007, όπως έχω πει, δεν έχω παίξει κανένα, αλλά απ&#39; όσα ακούω και βλέπω, δεν νομίζουν πως υπάρχει κάποιο το οποίο συνολικά μπορεί να χτυπήσει τίτλους-σταθμούς όπως GoldenEye, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Half-Life κ.α.

                    Υπάρχει, πέραν αυτού, το θέμα των υπηρεσιών και της υποστήριξης, καθώς και αυτό της ποικιλίας, αλλά μην ξεχνάμε ότι η τεχνολογία προοδεύει και η αγορά μεγενθύνεται, γεγονότα τα οποία δίνουν ένα μεγάλο ατού σε παλαιότερες χρονιές.
                    "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                    Comment


                    • #11
                      Αντικειμενικά βάση ποιότητας ή βάση πληθώρας ποιοτικών τίτλων?Εκτός του ότι αν βάλεις όλους τους περσινούς τίτλους μαζί δεν συγκρίνονται με ένα metalgear solid,ένα ocarina ή ένα goldeneye....Σίγουρα είχαμε αρκετούς ποιοτικούς τίτλους πέρσυ.Οπότε αν πούμε βάση αριθμού ποιοτικών τίτλων συμφωνούμε αλλά βάση της αίσθησης που προκάλεσαν στην βοιομηχανία σίγουρα μένει πολύ πίσω η περσινή χρονιά.
                      Nintendo I.D.: paixtis
                      3ds friend code: 2664-2347-7128

                      Comment


                      • #12
                        Κοιτάξτε, είναι ανάλογα και με το πόσο και με τι έχει ασχοληθεί κανείς από κάθε χρονιά.
                        Ξαναλέω μιλάω σε συνολικό επίπεδο, κι οχι μόνο τι έπαιξε ο καθένας από μια συγκεκριμένη χρονιά.
                        Αν ασχολείται κάποιος μόνο με μια περίοδο σχεδόν αποκλειστικά τότε θα επιλέξει αυτήν.


                        Υπάρχει, πέραν αυτού, το θέμα των υπηρεσιών και της υποστήριξης, καθώς και αυτό της ποικιλίας, αλλά μην ξεχνάμε ότι η τεχνολογία προοδεύει και η αγορά μεγενθύνεται, γεγονότα τα οποία δίνουν ένα μεγάλο ατού σε παλαιότερες χρονιές.[/b]
                        Αυτό ακριβώς δεν είναι που δρα θετικά στην σημερινή βιομηχανία όμως; ;)
                        Περισσότερα και καλύτερα παιχνίδια.

                        Αντικειμενικά βάση ποιότητας ή βάση πληθώρας ποιοτικών τίτλων?Εκτός του ότι αν βάλεις όλους τους περσινούς τίτλους μαζί δεν συγκρίνονται με ένα metalgear solid,ένα ocarina ή ένα goldeneye....Σίγουρα είχαμε αρκετούς ποιοτικούς τίτλους πέρσυ.Οπότε αν πούμε βάση αριθμού ποιοτικών τίτλων συμφωνούμε αλλά βάση της αίσθησης που προκάλεσαν στην βοιομηχανία σίγουρα μένει πολύ πίσω η περσινή χρονιά.[/b]
                        Ας πούμε η αίσθηση του GE και του HL1 ναι ήταν μοναδική, αλλά ως τίτλοι ωχριούν μπροστά στα Ηalo 3,Orange Box (ειδικά το Portal),CoD4,Bioshock,Crysis και πολλές άλλες προτάσεις του 2007 που δεν ακούστηκαν τόσο πολύ. Σίγουρα τα τελευταία πάτησαν πάνω στα πρώτα αλλά εν έτει 2007 με τόσα που έχουμε πλέον δει, και με τα σημερινά υψηλά στάνταρ, το ότι κατάφεραν και ξεχώρισαν τα λέει όλα.
                        NDS themes

                        Comment


                        • #13
                          Nαι αλλά το 2007 δεν συγκρίνεται με τη μαγεία του 98 ή του 97 ή του 96 σε καμία περίπτωση.
                          [/b]
                          Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου. Θα σου θυμίσω μέσα στο 2007 βγήκαν τα Bioshock, Mass Effect, Super Mario Galaxy, Halo 3, Rock Band, Call of Duty 4, God of War II, Orange Box (Portal, TF2, HL2), Crysis, Virtua Fighter 5, Forza 2, Uncharted, Zelda Phantom Hourglass, Supreme Commander.. μεταξύ άλλων&#33;&#33;

                          Πολλά από αυτά είναι τα καλύτερα στο είδος τους και προσέφεραν εμπειρίες που δεν μπορώ να πω ότι έχω ζήσει μαζεμένες στην ίδια χρονιά ποτέ άλλοτε. Δυστυχώς, όπως είπα και πριν, τα περισσότερα είναι παιχνίδια για κονσόλες οπότε περιορίζεται κάπως το κοινό που μπορεί να τα ευχαριστηθεί.



                          Comment


                          • #14
                            Αυτό ακριβώς δεν είναι που δρα θετικά στην σημερινή βιομηχανία όμως; ;)
                            Περισσότερα και καλύτερα παιχνίδια.
                            [/b]
                            Δεκτό αυτό, γιατί σημαίνει απλώς ότι εξετάζουμε το θέμα από διαφορετική σκοπιά. Απλά, πάντα κατά την γνώμη μου, με την ίδια λογική, δεύτερο θα έπρεπε να είναι το 2004 ή το 2005, μετά το 2003 κ.ο.κ.

                            Εγώ προτιμώ να κρίνω κάθε χρονιά αυστηρά με βάση τα τότε δεδομένα και θεωρώ πως το γεγονός ότι η αγορά έχει μεγεθυνθεί και η τεχνολογία βελτιωθεί αφαρεί πολλούς πόντους από τις πιο πρόσφατες χρονιές, έναντι των παλαιότερων.
                            "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                            Comment


                            • #15
                              Δεκτό αυτό, γιατί σημαίνει απλώς ότι εξετάζουμε το θέμα από διαφορετική σκοπιά. Απλά, πάντα κατά την γνώμη μου, με την ίδια λογική, δεύτερο θα έπρεπε να είναι το 2004 ή το 2005, μετά το 2003 κ.ο.κ. [/b]
                              Οχι ακριβώς, το 2004 ήταν επίσης φορτωμένη χρονιά,ενώ ας πούμε το 2003 δεν είχαμε κυκλοφορίες σταθμούς όπως GTA SA,Halo2,MGS3,MP2,HL2 κτλ.

                              Εγώ προτιμώ να κρίνω κάθε χρονιά αυστηρά με βάση τα τότε δεδομένα και θεωρώ πως το γεγονός ότι η αγορά έχει μεγεθυνθεί και η τεχνολογία βελτιωθεί αφαρεί πολλούς πόντους από τις πιο πρόσφατες χρονιές, έναντι των παλαιότερων.
                              [/b]
                              Σωστό αυτό.Με ίδιο κριτήριο,το ότι κατάφεραν και αναδείχτηκαν τίτλοι το 2007, με τις σημερινές πλέον προσδοκίες των gamers και τις απαιτήσεις σε τεχνολογία και επίπεδο εμπειρίας που προσφέρουν σε σχέση με το τι έχει προηγηθεί, και με πολλές εναλλακτικές σε κάθε είδος, που σημαίνει μεγαλύτερος ανταγωνισμός για κάθε τίτλο, προσδίδει κατ εμέ πόντους.

                              Θέλω να πω ότι είναι διττή η υπόσταση...ναι μεν η τεχνολογία βοηθά σε ανάπτυξη καλύτερων τίτλων αλλά παράλληλα εκτινάσσει και τις προσδοκίες και τα κριτήρια στα ύψη,όπως και η αναπόφευκτη σύγκριση με ό,τι παρόμοιο κυκλοφορεί (και έχουμε περισσότερα ανα είδος) ή ό,τι έχει προηγηθεί.

                              Ένα fps π.χ.σήμερα θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να ξεχωρίσει ή να εντυπωσιάσει, σε σχέση με το παρελθόν κι ας είναι καλύτερος τίτλος.
                              NDS themes

                              Comment

                              Working...
                              X