Πάντως κάτι μου λέει πως όσο κι αν απεχθάνονται μερικοί το Wind Waker (δικαίωμα τους φυσικά) μάλλον έχουν παίξει και χειρότερα παιχνίδια από αυτό, μάλλον.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Χειρότερο παιχνίδι όλων των εποχών.
Collapse
X
-
Τrue.
Evans, αν και διαφωνώ στις προτιμήσεις των τίτλων, συμφωνώ ωστόσο στο τι χρειάζεται η σειρά...
Τέσπα το ΜΜ ως rpg-άς θα σου αρέσει γιατί έχει δώσει βαρύτητα σε npcs, sidequests,items και abilities ενώ έχει το πιο παράξενο [μα sidequest με (highlight) εξωγήινους να απαγάγουν αγελάδες;;;!! λολ] και ενίοτε σκοτεινό στυλ για τίτλο της σειράς (το τέλος της τρίτης μέρας,το τραγούδι του θανατου κτλ.) με πολλές ωραίες πινελιές και συμβολισμούς (από την όλη παρουσία του ανταγωνιστή μέχρι την τελευταία περιοχή και τις αλληλεπιδράσει των npcs μεταξύ τους στα προγράμματά τους και με τον ήρωα)
Τέσπα δε λέω περισσότερα, επιφυλάσσομαι για αργότερα.
Πάντως ΙΜΗΟ ΤΡ>>WW ως παιχνίδι...
Comment
-
Phantom Hourglass (ε τι στο διάολο και μούφα σενάριο να έχει θα είναι διασκεδαστικό στη συνέχεια)[/b]
ocarina>>>all
για καποιους το Majora's ειναι καλυτερο[/b]https://www.emulator-zone.com
I am an iteration closer to my desired solution!
The World Ends With You
I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
Castlevania Lords of Shadow
I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
Hyperdimension Neptunia
Comment
-
Ναι αλλα σε gameplay το MM εχει πολλα προβληματα. Το save system ειναι πολυ κακο οπως και το οτι πρεπει να περιμενεις να ερθει καποια συγκεκριμενη ωρα για να κανεις trigger ενα event το οποιο με τη σειρα του θα κανει trigger ενα αλλο στο οποιο αν εισαι εκει και μονο τοτε τη σωστη ωρα θα γινει trigger ενα αλλο event στο οποιο σαφως και θα πρεπει να παρευρεθεις κι αν καπου σε ολη αυτη τη πορεια στραβωσει το πραμα ξαναγυρνας στην αρχη του τριημερου και ξανακανεις τα ιδια.
Οσο για το κουλο side quest που ανεφερε ο boy, εφ'οσον το ολοκληρωσεις το πρωι σου ανατιθεται μια αλλη αποστολη και βεβαια αν δε την καταφερεις πρεπει να ξεκινησει η διαδικασια απ'την αρχη.
Προσωπικα αν ευχαριστηθηκα κατι στο ΜΜ ηταν τα 4 πολυ ψαγμενα dungeons που ειχε. Κατα τ'αλλα ειχα πολλα νευρα με αυτο το παιχνιδι και θα ηθελα να μαθω οσοι το υπερασπιζεστε τωρα ποσο ευκολα θα το ξαναολοκληρωνατε.
Comment
-
Mην ψαχνεις μακρια Ramparter, εδω διπλα σου. Το χω τερματισει 5 φορες συνολικα και
πιθανα θα το ξαναπαιξω στο μελλον.
Ειναι το καλυτερο Zelda ever/ ΜΜ >>> all.
Ramparter αυτa που αναφερεις δινουν μια ρεαλιστικη αισθηση στο game κι εγω το βλεπω σαν +. Ο χρονος περνα, τι πιο απλο. Προκαθορισμενα γεγονοτα της μια ημερας, οι πραξεις σου οριζουν τις επομενες κινησεις και ειναι λογικο να εχουν αλυσιδα τα γεγονοτα. Το ενα φερνει το αλλο.
Επισης, το οτι οι NPCs εχουν αμεση επιρροη στα γεγονοτα ειναι επισης στα + .ΚΑΝΕΝΑ Zelda ως τωρα δεν εχει δωσει τοση εμφαση σε αυτο το κομματι. Επιτελους σε ενα παιχνιδι της σειρας εχουν αξια υπαρξης" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Comment
-
Scatman αν μπορουσα να κανω save & load οποτε ηθελα δε θα ειχα κανενα προβλημα. Δυστυχως δεν ισχυει στο συγκεκριμενο game και προσωπικα δεν εχω χρονο να καιγομαι με τις ωρες για να επαναλαμβανω τελειωμενα tasks.
Comment
-
Scatman αν μπορουσα να κανω save & load οποτε ηθελα δε θα ειχα κανενα προβλημα. Δυστυχως δεν ισχυει στο συγκεκριμενο game και προσωπικα δεν εχω χρονο να καιγομαι με τις ωρες για να επαναλαμβανω τελειωμενα tasks.
[/b]Originally posted by RafΗ Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Comment
-
Χμ.
Το παρουσιαζεις με τετοιο τροπο που πιθανα θα τρομαξει οσους δεν το εχουν παιξει.
Yπαρχει Save & Continue που εχει διαμορφωθει ειδικα για τις αναγκες του παιχνιδιου κι ακολουθει τη φιλοσοφια του. Χτυπας ενα owl statue κι αυτο ηταν, Save!
Ειναι απλο κ πρακτικο.
Και μιλωντας για Zelda..
To Μajoras Mask δυστυχως εχει αδικηθει επειδη πολλοι δεν τον καταλαβαν σαν παιχνιδι. Εχει πολλες ιδιομορφιες που απαιτουν κατανοηση και η δομη του ειναι τοσο περιπλοκη που φτανει στα ορια του ιδοφυεστατου. Υπαρχουν τοσα πολλα που μπορει να κανει καποιος παρα την "εικονικα" μικρη του διαρκεια.
Btw, το Ephemeral Phantasia για PS2 το αντιγραφει. Το Μajoras Ομως ειναι μια τοσο αυθεντικη περιπτωση που το πρωτο καταντα να γινεται μια τραγικη μιμηση.
Επισης, δεν εχει εκτιμηθει το γεγονος πως η Ninty εκανε μερικα απιστευτα πραγματα:
Βελτιωσε κι αλλο τα γραφικα του OOT, την κινηση χαρακτηρα-αλογου ~περισσοτερα frames~, δοκιμασε νεο Gameplay, αξιοποιησε οντοτητες του παιχνιδιου (Goron etc).
Κυκλοφορησε σε μια κακη περιοδο για το Ν64 με αποτελεσμα να περασει καπως απαρατηρητο.
Αρχικα, κι εγω το ειχα υποτιμησει αλλα εαν δεν ασχοληθεις σε βαθος με ενα game δε μπορεις να το κρινεις. Το επαναλαμβανω συνεχεια.
Σαν αρνητικο του καταλογιζω το γεγονος πως καποιες μασκες δεν εχουν ρολο υπαρξης ή ειναι μιας χρησης/
Τεσπα, προτεινω οποιος θελει να ασχοληθει να το κανει με real hardware N64. Με emu χανεται η μιση μαγεια.
ΕΝτΙΤ:
LoL παιχτουρα" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Προσωπικά θεωρώ το Link Awakening το καλύτερο (κατά πολύ) φορητό Zelda. Ένα παιχνίδι προσεγμένο μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Στο Link Awakening DX έχουν προσθέσει πολλά στοιχεία για βοήθεια, δεν θα το πρότεινα σε όσους θέλουν να το ευχαριστηθούν πραγματικά.
Κάλυτερο 3D θεωρώ το Ocarina of Time με το ΜΜ να ακολουθεί που είναι πραγματικά αξιόλογο και διαφορετικό απο τα υπόλοιπα.
Comment
Comment