Announcement

Collapse
No announcement yet.

Role Players Realm

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mono kai mono pou ginetai auti i sizitisi katalabainete to xasma metaxu OoT kai TP.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • Front Mission 2089 screens, art
      http://64.233.179.104/translate_c?hl=en&u=...l%3Den%26sa%3DG
      NDS themes

      Comment


      • Ατάκα στο τέλος του video για το Soma Bringer:

        "Before my conscious disarpears"

        ... That's so Takahashi-ed .

        Σίγουρες αγορές και το Soma Bringer και το Knights in the Nightmare. Συγνώμη που ρωτάω, αλλά ξέρουμε ημερομηνίες, τουλάχιστον για το πρώτο;

        Comment


        • 28 Φεβρουαρίου σε Ιαπωνία και <<2008>> αντίστοιχα.


          Τώρα για πιο σύντομα στα μέρη μας και Αμερική, θα έλεγα αυτό----&#62;
          http://www.rpgamer.com/games/other/nds/ron...oswordsimp.html
          http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166024
          το οποίο μπορεί να έχει σκ"%/ τεχνικό τομέα αλλά οι εντυπώσεις είναι θετικότατες

          όπως και τα ΑSH και το The World Ends With You που δείχνει πρωτότυπο.
          NDS themes

          Comment


          • To the world ends with you φαίνεται όντως ενδιαφέρον, αν και η αισθητική του είναι αυτή που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Θα δούμε, όλο και κάτι καλό θα βγει. Απλώς τα δύο που ανέφερα μου κίνησαν πολύ έντονα το ενδιαφέρον, κυρίως λόγω των δημιουργών τους.

            Comment


            • Θα διαφωνήσω σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Δεν μπορεί η "εποχή" να αποτελεί δικαιολογία για ένα παιχνίδι που δεν προσέφερε πολλά πράγματα που είχαν προσφέρει τα προηγούμενα της ίδιας σειράς. Μπορώ να δεχτώ τα θετικά του έναντι των προηγούμενων Zelda, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ τα αρνητικά του ως θετικά του, κάτι που κάνει ο Akira. Είναι σα να συγκρίνεις το Daggerfall με το Morrowind και το Morrowind με το Oblivion. Όποιος έχει ασχοληθεί θα καταλάβει, οι άλλοι απλώς παίξτε τα Zelda από A link to the Past εως TP...

              Αν η εποχή ζητάει πιο απλά παιχνίδια, χωρίς μυστικά, χωρίς πρόκληση, με τεράστιους άδειους κόσμους, με καλή, όμως, δράση και καλοστημένα dungeons, πάω πάσο. Όταν, όμως, μιλάμε για παιχνίδι μίας σειράς που έχει κάποια ιστορία και όταν το κάθε επεισόδιο της σειράς αυτής βαδίζει ακριβώς στα ίδια πρότυπα, απαιτείς εξέλιξη ή το ίδιο επίπεδο. Όταν το επίπεδο δεν είναι το ίδιο, είτε λόγω ριζικών αλλαγών (που για μένα είναι ότι καλύτερο), είτε λόγω περικοπών, κάπου πρέπει να αναρωτηθείς τι πάει στραβά. Στην περίπτωση του ΤΡ τα πράγματα είναι απλά: δόθηκε στο κοινό ένα παιχνίδι με τα πάντα που θα μπορούσαν να θυμίσουν ΟοΤ. Από εκεί και πέρα τα πάντα έγιναν πολύ πιο απλοϊκά, από τα dungeons (τα οποία είχαν τόσο τέλειο dungeon design που καταντούσαν εύκολα, όπως είπε κάποτε και ο gintama), μέχρι και ολόκληρο το σύνολο. Ευκολία, ένας τεράστιος, αλλά εντελώς άδειος κόσμος, σκηνοθεσία που υστερούσε σε πολλά σημεία, μικρό, χωρίς μυστικά και προκλήσεις, χωρίς ουσιαστική εξερεύνηση και χωρίς ανατροπές (ας μην ξεχνάμε ότι τα δύο προηγούμενα 3D Zelda είχαν κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες ανατροπές). Καλό παιχνίδι, αλλά δυστυχώς είναι Zelda.

              Όσο για το "losers", ειρωνεία για τα λεγόμενα του Akira ήταν και τίποτε παραπάνω. Σίγουρα όχι το μεγαλύτερο Zelda, εγώ το βρίσκω το μικρότερο με διαφορά .
              [/b]
              Παρεξηγήθηκε μάλλον η εποχή,καθώς αναφερόμουν σε μια πιθανή αναλογία...Κάποιος που δεν έχει αγγίξει 3d Zelda να πρωτοέρχεται σε επαφή με το TP..Φρονώ πως θα το χαρακτήριζε με τα ίδια κοσμητικά επίθετα που συνόδευαν και το Ocarina.
              Aπό κει και πέρα, όλα είναι υποκειμενικά..το σενάριο στο TP, μου άρεσε περισσότερο και με τον κίνδυνο να φανώ βλάσφημος, θεωρώ πως το σενάριο του Ocarina με εξαίρεση την παραφιλολογία για το split timeline, μου φάνηκε απλοικό...Άσε που to τwist plot με sheeik/zelda βρωμάει από μακριά, και πίστεψτε με δεν το ήξερα εξ αρχής&#33;
              Αλλά και πάλι, η ματιά μου δεν μπορεί να είναι αντικειμενική, γιατί δεν το έπαιξα όταν έπρεπε και αυτό είναι πολύ σημαντικός παράγοντας...
              Θα διαφωνήσω και για το ότι δεν προσέθεσε κάτι νέο...Η προσθήκη του Λύκου μόνο διακοσμητική δεν είναι και προσφέρει ποικιλία σημαντική στο Gameplay, ενώ η όλη αρχική βουκολική τοποθέτηση του Link αέρα ανανέωσης μου φέρνει, άσχετα αν δεν συνοδεύτηκε από πιο ρηξικέλευθες προσθήκες
              Τα puzzles σίγουρα είναι ανακεφαλαιώσεις των παλαιότερων και σίγουρα θα το επίπεδο των Boss Fights θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο...
              Όσον αφορά τον κόσμο, επιλέγοντας να μην κάνω rush το παιχνίδι, απόλαυσα στο μέγιστο τις βόλτες με την epona στο τοπίο, οπότε και αν υπήρχε κενότητα χώρων, εγώ δεν την πρόσεξα..
              Αυτά τα λίγα από μένα..
              Τώρα τα σχόλια πέρι Losers, στον Ακίρα και σε όποιον Ακίρα να πήγαιναν, εγώ θα τα χαρακτήριζα κακοπροαίρετα, αλλά maybe that&#39;s me...συναισθηματικός πάντα..
              Paixtoura, μάλλον υπερβάλλεις...ΔΕΝ μπορείς να κρίνεις το παιχνίδι από αυτήν την λεπτομέρεια και δεν αποτελεί ούτε καν ένδειξη μη αρτιότητας...
              Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

              Let's just all say the magic words and go back to reality.

              THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

              Comment


              • Double post for Kaim&#39;s sake.

                Παιδιά έφτασα στο πρώτο groundbreaking σημείο του παιχνιδιού (spoiler εκεί που ο Kaim βρίσκει την Lirum) και έμεινα WTF&#33;&#33;&#33; Τρελάθηκα, τι ήταν αυτό ωρέ&#33;&#33;&#33;&#33; Θα μας τρελάνει ο Sakaguchi, τι εκφράσεις, τι σεναριακή εξέλιξη, τι συναίσθημα&#33;&#33;&#33; Μιλάμε τα έπαιξα, για κάτι τέτοιο δεν ήμουν με την καμία προετοιμασμένος. Και πρέπει να την κοπανήσω τώρα να πάω κινηματογράφο, γ@μώ την τύχη μου, τι επικές εξελίξεις, τι μαγεία, omfg such directing skills. Must play για όλους τους JRPGamers .-

                Το κλείνω, ξαναβλέπω όλες τις σκηνές με μεγάλη άνεση και κρατάω, φυσικά, ξεχωριστό save. Αν συνεχίζει έτσι το παιχνίδι... duh XD . Έρχεται και η κοπέλα μου στις 5 το πρωί, ξενύχτι Lost Odyssey is imminent .-

                Τα facial expressions δεν έχουν αντίπαλο, έπαθα την πλάκα μου&#33; Θεός ο Sakaguchi, μπορεί τα παιχνίδια του να χρησιμοποιούν μηχανισμούς 20ετίας, αλλά οι σκηνοθετικές του ικανότητες είναι φρέσκες και ατελείωτες. Α ρε η μαγεία των JRPG .

                Xenov, παράτα το BD και πιάσε LO.

                Comment


                • Μερικές ακόμα info για το Soma Bringer...

                  Creator&#39;s Voice: Takahashi x Mitsuda interview
                  http://touch-ds.jp/crv/vol9/001.html
                  - Takahashi is producing the game, and it&#39;s his project from the start

                  - Right from the beginning Mitsuda was involved, Takahashi didn&#39;t want to make a game without Mitsuda&#39;s music

                  - Mitsuda would never turn down a friend who worked with him on Xenogears and Xenosaga, in a way it feels like a reunion

                  - Originally this was planned as a normal RPG, but then they realized that RPGs aren&#39;t ideally suited for handhelds and tried to make it an action RPG

                  - When it turned out really well they decided that this was the way to go, because now you can have both the story of a RPG as well as the ability to just play short bursts on the go

                  - The scenario in Soma Bringer differs from his previous works in the sense that previously the scenario was written first and the gameplay was made to fit into the scenario. This time they worked on the gameplay first, and based on what kind of dungeons, locations and stuff they wanted the player to experience as part of the gameplay, the scenario was then developed to maximize the gameplay and locations as well as expand the worldview and characters

                  - The worldview is focused on the fact that Soma is the ultimate energy of the planet and used for everything. This energy source is a completely normal thing on this planet and part of their daily lives. The ring that surrounds the entire planet is also a key point that the story will revolve around

                  - There will be over 300 different weapons in the game, and you won&#39;t be able to get them all or even see them all in a single playthrough

                  - Lots of customization and freedom for the player to build the character however he wants in terms of stats, skills, etc

                  - Mitsuda says that this game will feature the highest quality possible yet on the DS. There will be two completely different mixes of the sound in the game depending if you select speaker or headphone output in the settings. This is because the speakers on the DS lack bass, and the output levels are different. Hence to produce the optimum sound on either speaker or headphone, two different mixes are needed

                  - Takahashi plays Soma Bringer with his young son and older daughter. It&#39;s lots of fun and he hopes that with the wifi multiplayer mode friends and family can get together and play the game together, fighting over loot and defeating bosses together. It&#39;ll be different for everyone but the social aspect definitely makes it more fun

                  - When you clear the main story, 3 randomly generated dungeons will open up. Not only will they offer tons of gameplay content, but there will be added story episodes as well

                  - After beating the game, higher difficulty levels will be available to replay the game with even tougher enemies[/b]


                  videos
                  Game opening: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/1.swf
                  Combat: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/2.swf
                  Break system: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/3.swf
                  Weapons and skills: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/4.swf
                  Skills and customization: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/5.swf
                  Cutscene: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/6.swf
                  Desert field: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/7.swf
                  Bridge field: http://touch-ds.jp/crv/vol9/movies/8.swf

                  και εδώ:

                  http://www.gametrailers.com/player/30721.html
                  http://www.gametrailers.com/player/30722.html
                  http://www.gametrailers.com/player/30723.html
                  http://www.gametrailers.com/player/30724.html






                  Famitsu review:

                  8/8/8/8 (32/40)

                  Reviewer 1: Story&#39;s great but the customization is the heart of the game. Rare item drops invokes feelings of Diablo. Orbs can be used to enhance weapons. The motivation in the game is to build a solid character. Together with the action elements of the game, the tempo is great.

                  Reviewer 2: While the story and gameplay is nothing really new, it is something that anyone can enjoy with a depth in the character selection and abundance of items. It&#39;s balanced such that you require some skill to play. I feel that some maps are a little too big.

                  Reviewer 3: In additional to the main quest, there are lots of other quests in the game. You can develop your own character by picking what battle style and abilities suit you best. Whether you play alone or with friends, the game scenario is the same. When playing multiplayer, being able to seperate from the screen your friends are on is a very welcome addition.

                  Reviewer 4: You can easily execute complex attacks with easy control, even so the strategy level is high. The interface and IU is very well designed and leaves the player stress free. From character development to leveling up, there are lots of areas to enjoy for the player. The combat is extremely enjoyable.[/b]
                  NDS themes

                  Comment


                  • Μαλλον ειναι της μοδας τα All Star RPGs γιαυτο και η Falcom - μου - αποφασισε να βγαλει κατι αναλογο, το Vintage Master για PSP (24/4/08 Jap). Λενε οτι θα εχει παικτες απτην πολυ καλη σειρα Eiyuu Densetsu (Legend of Heroes).Η Sony εχει αποκτησει μια πολυ γερη RPG συμμαχια που ομως προς το παρων δεν την εκμεταλλευεται τοσο πολυ εκτος Ιαπωνιας

                    http://www.falcom.co.jp/vmp/index.html

                    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                    Authenticity sir, authenticity. "

                    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                    Comment


                    • argkkk εχω διλημμα. PSP η καινουργιο DS.
                      απο την μια το psp εχει φοβερα rpg&#39;s και τρομερο emulation, αλλα με τρομαζει ολη η διαδικασια που πρεπει να περασεις για να τα εχεις ολα αυτα απο την αλλη θελω και καινουργιο ds και παιχνιδια οπως το professor layton με συναρπαζουν παρα πολυ.

                      αν μπορουσα θα επαιρνα και τις δυο κονσολες αλλα περναω αφραγκιεεεεεεες
                      [/b]
                      Αν πράγματι χρειάζεται να πάρεις κάτι πάρε καινούργιο DS γιατί απ&#39;ότι κατάλαβα το τωρινό σου δεν είναι για προκοπή. Σου λέω τρία ονόματα. Professor Layton, Apollo Justice, Sonic Chronicles.
                      Το PSP έχει λίγα καλά παιχνίδια αλλά ό,τι αξίζει είναι τα homebrew προγράμματα και απο αυτά μιλάμε περισσότερο για emus. Και emus μπορείς να έχεις και στο PC. Αλλά και πάλι θα σου πω δύο ονόματα. LocoRoco, Chains of Olympus. Έχω τερματίσει το demo του Patapon, δεν με ενθουσίασε καθόλου. Σιγά το gameplay, συνδιασμούς κουμπιών πατάς και βλέπεις που προχωράει ο στρατός σου. Όμορφο αλλά no-game.

                      Comment


                      • Φιλαρακο μου εδω μιλαμε για RPGs.
                        Eπιπλεον , πρεπει να ενημερωθεις περισσοτερο για το PsP. Πριν 5 χρονια ισως ειχες δικιο.
                        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                        Authenticity sir, authenticity. "

                        Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                        Comment


                        • Triple post, because I got guts&#33;

                          Τελείωσα το πρώτο dvd στις 15 ώρες, ενώ βγαίνει εύκολα στις 8. Μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε λίγο η ροή του παιχνιδιού ως τώρα. Με το ζόρι να έχω αφιερώσει 5 ώρες σε dungeons, άντε 6. Ελπίζω να ήταν εισαγωγικό το πρώτο και να αρχίσει λίγο η δράση, γιατί καταντάει λίγο κουραστικό. Τώρα, βέβαια, πήρα και 5ο μέλος και άρχισα να έχω πρόσβαση σε αξιοπρεπή skills. Άντε να δούμε. Καληνύχτα .

                          Comment


                          • [b]Τales of Symphonia 2
                            μερικές νέες εικόνες
                            http://babelfish.altavista.com/babelfish/u...lp=fr_en&tt=url
                            http://www.n-sider.com/gameview.php?...1&view=screens

                            NDS themes

                            Comment


                            • Το tales φαίνεται να διήνυσε έναν μακρύ και καλό δρόμο...Πολύ χαίρομαι&#33;
                              To Soma Bringer, και ενώ στην αρχή ήμουν meh,με έχει εξιτάρει τα μάλα και προσμονώ Localization...
                              Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                              Let's just all say the magic words and go back to reality.

                              THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                              Comment


                              • Απτις Σαββατιατικες τσαρκες μου στο Famitsu εβγαλα τις εξης ειδησεις (sorry δε συγκρατησα Links - κολλησε το Pc...) ->

                                Star Ocean - Secont Evolution (PSP) ~ 2/4/08 στην Ιαπωνια

                                World Neverland 1 & 2 (PSP) ~ ?/4/08 , δεν υπαρχει ακριβης ημερα κυκλοφοριας. Προφανως βασιζεται στα 2 πρωτα Games για PSX αλλα δε γνωριζω εαν ειναι ports ή remakes -μαλλον ports- . Επισης, υπαρχει μια εκδοση και για Dreamcast του 2 και προσωπικα δεν εχω παρατηρησει διαφορες απο αυτο του PSX.
                                Θα ανεβασω σε λιγο Pics απτις εκδοσεις που εχω για PSX/

                                EDIT:

                                -δεν τις εβγαλα εγω, βαριομουν να ψαχνω -


                                Shrine of Darkness (PS2) ~ ?/3/08

                                " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                                Authenticity sir, authenticity. "

                                Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                                Comment

                                Working...
                                X