Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
+1 κι απο εμενα στα λεγομενα του Straier, τα ιδια λεω κι εγω εδω και καιρο απλα ο Straier τα εκανε ολα να ακουγονται πολυ πιο σωστα .
Ειμαι κι εγω "αντινομουρικος" (λολ), αλλα μαλλον λαθος στρατοπεδο διαλεξαμε γιατι μας εχουν γραψει κανονικα. Δεν εχω προβλημα με παιχνιδια που πανε ξεκαθαρα για αυτη την προσεγγιση (TWEWY), αλλα ολα τα αλλα ειναι παρε το ενα και χτυπα το αλλο.
Τελοσπαντων αυτο ειδαν πως εχει περαση και ετσι αυτο θα τρωμε και στη μαπα για τα επομενα χρονια.
Καλη μας χωνεψη λοιπον και με το Matsuno να βγαζει πολυ αναλαφρα παιχνιδια για χαρη της Level-5, οι οποιες ελπιδες μας εχουν απομεινει ειναι στη Monolith Soft και τον Takahashi (κατι που πλεον μας περιοριζει αυστηρα στη Nintendo δυστυχως).
Small business web hosting offering additional business services such as: domain name registrations, email accounts, web services, FrontPage help, online community resources and various small business solutions.
To lathos sto skeptiko ths sygrishs einai oti o Matsuno kanei kala senaria kyriws enw o Nomura ftiaxnei kala paixnidia genika.
Ta paixnidia tou Nomura einai kala apo apopshs gameplay (fysika) alla kai to design tou to vriskw gamato proswpika, nai ta fermouar kai oi zwnes einai cool profanws.
Egw pistevw pws o Nomura einai to kalytero pou synevei sthn square mazi me Yoshida (sxedio), Matsuno (senario) kai Uematsu (mousikh).
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
To lathos sto skeptiko ths sygrishs einai oti o Matsuno kanei kala senaria kyriws enw o Nomura ftiaxnei kala paixnidia genika.
Διαφωνώ εντελώς σε αυτό. FFT, FF12, VS έχουν από τα κορυφαίο συστήματα μάχης σε JRPG.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Entaksei h douleia tou systhmatos maxhs den exei na kanei oute me ton Matsuno oute me ton Nomura.
Apo thn allh o Nomura exei na deiksei kai aftos koryfaia paixnidia apo thn meria tou, den nomizw oti xalasan kanenan ta Kingdom Hearts, h ta Dissidia...
Egw pistevw pws o Nomura mazi me tous allous 3 einai oi koryfaioi ths Square, ante na valw kai ton Amano mazi me ton Sakagutchi
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Kalh fash, me updated grafika opws ta 1 -2 kai 4?
H selida den mou anoigei giafto rwtaw.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Have a look at the upcoming PSP version of Final Fantasy III.
The game, which hit both the DS and the iOS, will allow players to play through FFIII with the game's original music. It's also has an "auto battle" feature that doubles the speed of the battles for automatic fighting.
Ti gamath mousikh pou exei to overworld map aftou tou paixnidiou...
Apoti vlepw kratane tous xarakthres apo DS version though.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Μοιάζει ολόιδιο με την έκδοση για DS.Το intro δηλαδή,είναι ίδιο.Να δούμε τι επιπλέον προσθήκες θα έχει.Ωραίος τίτλος και ο πρώτος που τελείωσα από τη σειρά.
Entaksei h douleia tou systhmatos maxhs den exei na kanei oute me ton Matsuno oute me ton Nomura.
Apo thn allh o Nomura exei na deiksei kai aftos koryfaia paixnidia apo thn meria tou, den nomizw oti xalasan kanenan ta Kingdom Hearts, h ta Dissidia...
Φυσικά και έχει να κάνει με τον director του παιχνιδιού η δουλειά του συστήματος μάχης. Ειδικά στην περίπτωση του Ματσούνο σίγουρα δεν είναι τυχαίο που όλα του τα παιχνίδια όχι απλώς έχουν καλά συστήματα μάχης αλλά ανέβαζαν τον πήχη για όλη τη βιομηχανία.
Για να μην παρεξηγηθώ δε θεωρώ πως τα παιχνίδια του Νομούρα είναι άθλια σε καμιά περίπτωση. Απλά θεωρώ πως υπάρχουν πολλές λάθος επιλογές που προφανώς αρέσουν σε πολύ κόσμο αλλά θεωρώ πως τελικά κακό κάνουν παρά καλό. Στα περισσότερα παιχνίδια της εποχής του Νομούρα λείπει η αίσθηση του μέτρου. Το έχω αναφέρει άπειρες φορές αλλά ένα καλό παιχνίδι δεν κρίνεται μόνο από το τι έχει μέσα αλλά και από ό,τι δεν έχει. Στα παιχνίδια του Σακαγκούτση τα παιχνίδια είχαν αρχή, μέση και τέλος και πολύ καλό ρυθμό. Ό,τι υπήρχε στο παιχνίδι είχε λόγο ύπαρξης.
Από την άλλη ας πάρουμε το Ντισσίντια για παράδειγμα. Το παιχνίδι μου αρέσει, το θεωρώ ό,τι καλύτερο και ρηξικέλευθο έχει συμβεί στα fighting games εδώ και δεκαετίες αλλά έχει μερικά πράγματα που δε μου αρέσουν. Το πρώτο είναι η ιστορία με το ζόρι σε ένα παιχνίδι που ουσιαστικά δεν χρειαζόταν. Σε ένα παιχνίδι με κάθε καρυδιάς καρύδι προσπαθούν να τα συνδέσουν όλα και να βγάλει νόημα... Ακόμα και αυτό θα μπορούσα να το προσπεράσω αν θεωρούσα πως η ιστορία ήταν ενδιαφέρουσα ή ξεδιπλωνόταν με όμορφο τρόπο. Αυτό όμως δεν ισχύει, το παιχνίδι πλατειάζει απίστευτα στον συγκεκριμένο τομέα, από κάποιο σημείο και μετά είναι απίστευτα κουραστικό να βλέπεις cutscenes γιατί απλά τα περισσότερο είναι εντελώς ανούσια. Βάλε και σε αυτό τη συνήθεια του Νομούρα να περιπλέκει τα πράγματα χωρίς λόγο και να προσθέτει ποζεριά ακόμα και στην ιστορία και καταλήγεις να βαριέσαι τη ζωή σου. Δεύτερον, η όλη η δομή του παιχνιδιού. Άντε να ανεβάσεις levels και να κάνεις grinding για αντικείμενα. Μια διαδικασία που ΙΜΟ απλά δεν ταιριάζει στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Επιπλέον, οι μάχες με εχθρούς που είναι πολύ μεγαλύτερο ή μικρότερο level από σένα είναι πραγματικά ανούσιες. Δε μαθαίνεις τίποτα και πρέπει να παίζεις με συγκεκριμένο τρόπο για να καταφέρεις να κερδίσεις (όταν ο εχθρός έχει μεγαλύτερο level, όταν είναι μικρότερος προφανώς δε χρειάζεται να κάνεις και πολλά). Το παιχνίδι θα ήταν πολύ καλύτερο αν βασιζόταν μόνο στο skill (και το λέω εγώ που δεν είμαι ο παίκτης με τα καλύτερα αντανακλαστικά) και το μόνο customization ήταν στα bravery/HP attacks που θα κάνεις equip.
Προφανώς και διαφωνείς με αυτά που λέω όπως και άλλοι, αλλά δε νομίζω πως είμαι ο μόνος που έχει αυτά τα παράπονα.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Oxi aplws diafwnw alla diafwnw kai katheta, den tha analysw toso poly ta legomena mou alla ok krineis ena paixnidi pou egine gia to katharo fanservice kai oxi mono afto alla kai ena kalo paixnidi apo panw.
Ta systhmata maxhs pou aneferes den htan kai h epitomh ths kainotomias, to Vagrant story antegrapse to parasite eve gia paradeigma kai to systhma tou FF12 eixe douleftei sto KOTOR poio prin.
Mporei na diafwneis me to style tou Nomura ws director alla apokleietai na pisteveis oti vlaptei thn etairia h thn viomhxania ktl ktl
An apo thn allh to pisteveis, exeis adiko flat out, exei dwsei kapoia apo ta kalytera games pou yparxoun ws director (Kingdom hearts, Dissidia) kai perimenoume na doume ti tha kanei me to Versus XIII, sta ypoloipa htan character designer.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Comment