Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
O Hiromichi Tanaka thn kanei apo thn Square Enix kai pernei syntaksh logw mhn sygekrimenwn provlhmatwn ygeias.
Adios amigo.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Den tha to afisoun na pethanei afto to game sthn square lol
Krima pou den paizw pleon.
Deus den thewrw thn Square ikanh na kanei ena fighting game san to Street Fighter.
Dissidia ok, Bushino Blade nai alla afta den htan conventional fighting games.
Kala tha htan alla den to vlepw.
Συμφωνώ ότι δεν έχει τις ικανότητες να φτιάξει παιχνίδι συγκρίσιμο με αυτά της capcom αλλά αν το είχαν βάλει στόχο θα το έκαναν άνετα.Εδώ η ατλους που είναι μια μικρή εταιρεία και δεν έχει τους οικονομικούς πόρους ενός γίγαντα όπως είναι η square αναπτύσσει το persona the arena σε συνεργασία με την ομάδα που μας έδωσε τα blazbue.Άλλο παράδειγμα είναι μια εντελώς άγνωστη και άπειρη ομάδα κυκλοφόρησε πρόσφατα το skullgirls,ένα hardcore fighting.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως πιστεύω ότι θα μπορούσαν να μας δώσουν κάτι αξιόλογο αν πραγματικά το ήθελαν έστω και αν δεν φτάσουν την ψαπκομ.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Άλλο παράδειγμα είναι μια εντελώς άγνωστη και άπειρη ομάδα κυκλοφόρησε πρόσφατα το skullgirls,ένα hardcore fighting.
δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ,ο lead designer του scullgirls Mike Zaimon ειναι γνωστο μελος του αμερικανικου fgc (ως MikeZ) ηταν τοπ competitive gamer σε tournament lvl στο mvc2 , αυτο απο μονο του δινει πολλα +++ για να δωσει ενα οσο το δυνατον αρτιο fighting σε competitive enviroment μαζι με τους ποιο απειρους των απειρων developers, που και εν μερει το πετυχε (αν και το scullgirls εχει τα προβληματα του αλλα ο MikeZ που το εσερνε πολυ καιρο τωρα σε καθε mojor tournament για να παρει τα vibes και τα σχολια αλλων pro αμερικανων gamers για το πως να το βελτιωσει, ψαχνει τροπους ακομα και τωρα που εχει κυκλοφορησει ηδη για να το κανει ακομα καλυτερο και να διωρθωσει τα ασχημα του αλλα αυτο αποτελει θεμα για αλλη συζητηση) θελω να πω οτι το scullgirls αποτελει ειδικη περιπτωση
Εδώ η ατλους που είναι μια μικρή εταιρεία και δεν έχει τους οικονομικούς πόρους ενός γίγαντα όπως είναι η square αναπτύσσει το persona the arena σε συνεργασία με την ομάδα που μας έδωσε τα blazbue
ουτε εδω ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα, η atlus απλα κανει την διανομη και φανταζομαι φωναξε τους ειδικους της arc systems που κανανε το development για να δωσουν ενα 2d οπως μονο αυτοι ξερουν , θυμιζω οτι εκτος απο το blazblue η arc systems εχει δωσει το μεγιστο guilty gear και καποια αλλα λιγοτερο γνωστα στην δυση (πχ arcana heart 3) και γενικα στην ιαπωνια το ονομα της αποτελει εγγυηση εχει τρελο repsect και ειναι ισαξιο της capcom στα fightings
εκτος και αν κανει κατι παρομοιο με την atlus η SE δεν μπορει απο μονη της αφου δεν εχει το καταλληλο background/βιογραφικο στα fightings
δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ,ο lead designer του scullgirls Mike Zaimon ειναι γνωστο μελος του αμερικανικου fgc (ως MikeZ) ηταν τοπ competitive gamer σε tournament lvl στο mvc2 , αυτο απο μονο του δινει πολλα +++ για να δωσει ενα οσο το δυνατον αρτιο fighting σε competitive enviroment μαζι με τους ποιο απειρους των απειρων developers, που και εν μερει το πετυχε (αν και το scullgirls εχει τα προβληματα του αλλα ο MikeZ που το εσερνε πολυ καιρο τωρα σε καθε mojor tournament για να παρει τα vibes και τα σχολια αλλων pro αμερικανων gamers για το πως να το βελτιωσει, ψαχνει τροπους ακομα και τωρα που εχει κυκλοφορησει ηδη για να το κανει ακομα καλυτερο και να διωρθωσει τα ασχημα του αλλα αυτο αποτελει θεμα για αλλη συζητηση) θελω να πω οτι το scullgirls αποτελει ειδικη περιπτωση
ουτε εδω ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα, η atlus απλα κανει την διανομη και φανταζομαι φωναξε τους ειδικους της arc systems που κανανε το development για να δωσουν ενα 2d οπως μονο αυτοι ξερουν , θυμιζω οτι εκτος απο το blazblue η arc systems εχει δωσει το μεγιστο guilty gear και καποια αλλα λιγοτερο γνωστα στην δυση (πχ arcana heart 3) και γενικα στην ιαπωνια το ονομα της αποτελει εγγυηση εχει τρελο repsect και ειναι ισαξιο της capcom στα fightings
εκτος και αν κανει κατι παρομοιο με την atlus η SE δεν μπορει απο μονη της αφου δεν εχει το καταλληλο background/βιογραφικο στα fightings
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά τώρα ευκαίρησα.
Ομολογώ ότι δεν γνώριζα το παρασκήνιο πίσω από το skullgirls και για αυτό πάω πάσο.Το persona the arena από την άλλη ήξερα ότι το αναπτύσσει η ομάδα του blazblue και για αυτό πιστεύω ότι αν το είχε βάλει σκοπό η square να μας δώσει fighting θα μπορούσε να το κάνει άνετα,εδώ η atlus επιστράτευσε την arc systems,η square θα μπορούσε στο πολύ άνετο να πετύχει μια τέτοια συμφωνία αν το ήθελε,μιλάμε για μια από τις πιο πλούσιες ιαπωνικές εταιρείες.Στην τελική ίσως όχι κάτι σαν το street 4 ή το blazblue,ένα αξιοπρεπές παιχνίδι πιστεύω ότι θα μπορούσε να βγάλει αν το είχε βάλει στόχο.
Όλα αυτά εννοείται με κάποια επιφύλαξη,δεν έχω πάρει master στα fighting απλά καθαρά βάσει λογικής γράφω.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Πάντως νομίζω σα σύστημα μάχης καλώς είναι το Dissidia όπως είναι. Η αγορά είναι ήδη κορεσμένη με fighting games, ειδικά 2D. Το Dissidia προσφέρει κάτι διαφορετικό, οι χαρακτήρες έχουν τεράστιες διαφορές στο gameplay τους, το παιχνίδι δε βασίζεται σε button combinations αλλά σε αποστάσεις-timing.
Η βάσεις είναι πολύ καλές, απλά όπως είναι τώρα είναι πολύ δυσπρόσιτο ως competitive game.
Προσωπικά δε θα ήθελα με τίποτα ένα Final Fantasy Fighting (3F ) που να βασίζεται σε ημικύκλια και άλλες τέτοιες τσαχπινιές...
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Prosexe ligo ti les
Ta 2D fighting games vasizontai se button combinations kai oxi se apostaseis kai timing?
Yparxoun atoma pou exoun asxolhthei me fighting games edw para poly kai oloi kseroun oti to spacing kai to timing einai to Alpha kai to Omega opoioudhpote fighting game, poio shmantiko apo opoiodhpote button combo.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Φυσικά, αλλά βασίζονται και στα button combinations. Αν δε βγάζεις τα button combinations καλή επιτυχία με spacing και timing.
Επίσης θεωρώ πως στο Dissidia το spacing είναι ακόμα πιο σημαντικό σε σχέση με άλλα fighting για τον απλούστατο λόγο ότι ο κάθε χαρακτήρας διαφέρει υπερβολικά πολύ σε αυτόν τον τομέα. Επίσης οι αποστάσεις παίζουν ρόλο και στις 3 διαστάσεις.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
ετσι οπως τα λεει ο gz ειναι, το spacing στα fighting (και 3d και 2d) ειναι ο ποιο καταλυτικος παραγοντας που οριζει τον νικητη στο high lvl
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά τώρα ευκαίρησα.
Ομολογώ ότι δεν γνώριζα το παρασκήνιο πίσω από το skullgirls και για αυτό πάω πάσο.Το persona the arena από την άλλη ήξερα ότι το αναπτύσσει η ομάδα του blazblue και για αυτό πιστεύω ότι αν το είχε βάλει σκοπό η square να μας δώσει fighting θα μπορούσε να το κάνει άνετα,εδώ η atlus επιστράτευσε την arc systems,η square θα μπορούσε στο πολύ άνετο να πετύχει μια τέτοια συμφωνία αν το ήθελε,μιλάμε για μια από τις πιο πλούσιες ιαπωνικές εταιρείες.Στην τελική ίσως όχι κάτι σαν το street 4 ή το blazblue,ένα αξιοπρεπές παιχνίδι πιστεύω ότι θα μπορούσε να βγάλει αν το είχε βάλει στόχο.
Όλα αυτά εννοείται με κάποια επιφύλαξη,δεν έχω πάρει master στα fighting απλά καθαρά βάσει λογικής γράφω.
deus sorry δεν ειχα σκοπο να σε παρω απ'τα μουτρα man ηθελα απλα να δωσω διευκρινησεις, προφανως και δεν γινεται να γνωριζει καποιος που δεν ασχοληται με την fighting σκηνη τετοιες λεπτομεριες αλοιμονο, απλα να μη νομιζετε οτι ειναι ευκολο να βγει ενα συμβατικο competitive fighter απο καποιον που δεν εχει παραδοση στον χωρο και να ''πιασει''
τα fighting games δημιουργουνται με το σκεπτικο να παιζονται σε βαθος χρονου απο τους fans τους και την tournament scene, ναι μεν τα νουμερα στις πωλησεις θα τα δωσουνε οι casuals αλλα το καθε fighting κρινετε πραγματικα απο το ποσο θα παιχτει απο την tournament scene , φυσικα αντισυμβατικα fightings/hybrids rpg τυπου dissidia δεν μπορεις να τα βαλεις στον ιδιο σακο με τα υπολοιπα δεν ειναι συγκρισημα , ειναι αλλης λογικης
Tales of Xillia coming to North America, Europe
15th anniversary mothership Tales due in 2013
Namco Bandai announced at the Japan Expo in Paris today that it will bring Tales of Xillia, the thirteenth mothership entry in its Tales role-playing game series, to North America and Europe in 2013.
During a stage event at the expo, series producer Hideo Baba said “there’s a good chance” the west will see Tales of Xillia 2, scheduled for November 1 in Japan, if sales of Xillia perform well.
“The recent success for last autumn’s release of Tales of the Abyss and the anticipated release of Tales of Graces f and its exclusive European Edition has helped make localizing Tales of Xillia for the western market one of the easiest decisions we have ever made,” said Olivier Comte, Senior Vice President of Marketing, Sales and Publishing for Namco Bandai Games Europe S.A.S. “The latest game in this prolific series gives gamers a brand new world and cast of characters to adventure with along with its celebrated battle system that has yet to be rivaled by other Japanese RPGs.”
Here’s a rundown of the story, courtesy of Namco Bandai:
Tales of Xillia follows Jude Mathis, a clever medical student attending school in the capital city, and Milla Maxwell, a mysterious woman accompanied by four unseen beings. Players will be able to choose either Milla or Jude at the outset of their adventure through the world of Rieze Maxia, where humans and spirits live together in harmony. The kingdom of Rashugal has been experimenting with a powerful device that has been draining the mana from the world. Realizing the harm it is inflicting on the world, Milla and Jude set off on a journey to destroy it and restore the mana back to the world. Over the course of the game their lives will intersect with a vast ensemble of characters that will teach them the meaning of life, and what it truly means to live for oneself.
Players will engage enemies with the critically acclaimed Linear Motion Battle System that the Tales of series is famous for. The system allows for real-time movement and attacks, giving the player a more tactile role in the midst of fights. The battle system in Tales of Xillia has been upgraded to let two characters combine their attacks to utilize devastating dual-character attack, letting fans strategize the best party setup for their style of play.
ετσι οπως τα λεει ο gz ειναι, το spacing στα fighting (και 3d και 2d) ειναι ο ποιο καταλυτικος παραγοντας που οριζει τον νικητη στο high lvl
deus sorry δεν ειχα σκοπο να σε παρω απ'τα μουτρα man ηθελα απλα να δωσω διευκρινησεις, προφανως και δεν γινεται να γνωριζει καποιος που δεν ασχοληται με την fighting σκηνη τετοιες λεπτομεριες αλοιμονο, απλα να μη νομιζετε οτι ειναι ευκολο να βγει ενα συμβατικο competitive fighter απο καποιον που δεν εχει παραδοση στον χωρο και να ''πιασει''
τα fighting games δημιουργουνται με το σκεπτικο να παιζονται σε βαθος χρονου απο τους fans τους και την tournament scene, ναι μεν τα νουμερα στις πωλησεις θα τα δωσουνε οι casuals αλλα το καθε fighting κρινετε πραγματικα απο το ποσο θα παιχτει απο την tournament scene , φυσικα αντισυμβατικα fightings/hybrids rpg τυπου dissidia δεν μπορεις να τα βαλεις στον ιδιο σακο με τα υπολοιπα δεν ειναι συγκρισημα , ειναι αλλης λογικης
Σιγά βρε,δεν παρεξηγήθηκα,καλά έκανες και απάντησες,αν δεν υπάρξει αντίλογος δεν υπάρχει και νοημα να είναι κανείς μέλος ενός φορουμ.Εξάλλου μου αρέσει να διαβάζω ποστ σου γιατί ξέρεις πολύ καλά αυτό για το οποίο γράφεις.Αλήθεια γιατί ζητάς συγνώμη;Δεν παρεξηγήθηκα,δεν νομίζω να φάνηκε κάτι τέτοιο από το προηγούμενο ποστ μου.;)
Σχετικά με τα tales πάντως καλή φάση.Δεν ξέρω αν θα τιμήσω κάποιο από αυτά αλλά όπως και να γίνει είναι καλό το ότι έρχονται προς την δύση και άλλα παιχνίδια που πολύ δύσκολα βγαίνουν έξω από την ιαπωνία.
Πάντως καλά τα λέει ο vaynard,τα graces f και xilia έχουν δεχτεί αρκετή κριτική από τους φαν των tales of χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι και κακά παιχνίδια.
Πάντως από ότι βλέπω σύμφωνα με την πλειοψηφία τα καλύτερα tales of είναι τα symphonia,abyss και vesperia.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment