Announcement

Collapse
No announcement yet.

Role Players Realm

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Επιβεβαιώθηκε;

    Comment


    • #92
      Όχι βέβαια...ευσεβείς πόθοι....
      Πάντως επειδή το np έχει μια παράδοση με τη sega, πχ samba de amigo/sonic rpg παίζει να είναι και το skies of arcadia 2, που έχει φημολογηθεί..
      Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

      Let's just all say the magic words and go back to reality.

      THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

      Comment


      • #93
        Μακαρι να μην ειναι SoA2 αλλα κατι πιο φρεσκο και διαφορετικο.

        Comment


        • #94
          Δύο παιχνίδια παίζουν δυνατά και ξεφεύγουν από την φήμη και αυτά είναι το

          Final Fantasy Crystal Chronicles:The Crystal Bearers

          Πού έχουμε να ακούσουμε νέα εδώ και ένα χρόνο από το πάρτι της Square/Enix

          Natsuno/Nintendo RPG

          Πέρα από την φήμες της surfer girl η Monolith και ο Natsumo ανήκουν στην Nintendo και από καιρό φημολογείται μια μεγάλη παραγωγή από πλευράς Nintendo για ένα Final Fantasy killer(όχι ότι χρειάζεται κάποιο άλλο game για να πεθάνει τα καταφέρνει μια χαρά μόνο του).

          Τώρα απλά μένει ένας μήνας για να το εξακριβώσουμε. Πάντως τα λεφτά μου πάνε στο πρώτο.

          Comment


          • #95
            Το sonic rpg φαίνεται (και μάλλον θα είναι) παιχνιδάρα.Χαλαρά ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του 2008 για εμένα.

            Τώρα όσον αφορά τις φήμες έχω σταματήσει να τις παίρνω σοβαρά υπόψιν.Από την εποχή του κύβου ακούμε διάφορα αλλά στο τέλος δεν έγινε τίποτα από όσα λέγονταν.Ακόμα το περιμένουμε εκείνο το golden sun για κύβο...Αν δεν υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από πλευράς νιντεντο εγώ δεν πιστεύω τίποτα.

            akira gr έγραψε:

            όχι ότι χρειάζεται κάποιο άλλο game για να πεθάνει τα καταφέρνει μια χαρά μόνο του).

            :blink:

            Ε;Από που και ως που;Εντάξει,ορισμένα spin offs είναι άθλια,δεν αντιλέγω.Όμως τα παιχνίδια της βασικής σειράς ήταν και είναι από πολύ καλά ως άριστα σαν παιχνίδια.Από που και ως που η σειρά πεθαίνει;


            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • #96
              Αkiragr, μάλλον λες για τον Matsuno... B)
              Sorry αλλά πότε τον "αγόρασε" η Νintendo?

              Σε επίσημο επίπεδο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο..μόνο δήλωση ενδιαφέροντος για το wii και η επιβεβαίωση πως δουλεύει σε κάποιο project...
              Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

              Let's just all say the magic words and go back to reality.

              THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

              Comment


              • #97
                O Matsuno αυτή τι στιγμή εργάζεται στα studio της Monolith.

                Source Wiki.

                It is unknown what current projects Matsuno has undertaken. However, he has most recently expressed interest in developing for the Wii console.[4]. Hitoshi Sakimoto has revealed that he is currently working on an undisclosed project with Matsuno[5].

                Βασικά το Vagrand Story ήταν παιχνιδάρα η τελευταία του δουλειά στο FFXII δεν με ενθουσίασε.

                Το ότι η σειρά FF πεθαίνει είναι καθαρά προσωπική μου άποψη άλλα αν θες να το πάρεις ιστορικά αν δεις τις πωλήσεις της σειράς τα τελευταία 10 χρόνια στις ποιο πετυχημένες κονσόλες των προηγούμενων γενιών δείχνει ότι με την κατεύθυνσή που έχει πάρει το franchise πουλάει όλο και λιγότερο. Προσοχή δεν λέω ότι δεν είναι ικανοποιητικές οι πωλήσεις του άλλα αν ένα τόσο γνωστό franchise πουλάει σε 114 μυριά Ps2 users το FFXII το αγόρασαν οι 5 εκατομμύρια users και το πιο καλό πουλημένο FF είναι το VII με 9,72 μυριά βλέπω μια τεράστια πτώση σε αυτά τα δέκα χρόνια.

                Προσοχή επαναλαμβάνω και λέω ότι οι πωλήσεις είναι τρομερά καλές για ένα κοινό παιχνίδι αλλά για τα Final Fantasy σαν ποιότητα και σαν πωλήσεις φθίνουν χρόνο με τον χρόνο.

                Τώρα τα spin offs δεν με χαλάνε μερικά μου άρεσαν πάρα πολύ όπως το Crystal Chronicles(GC) και το Crisis Core (PSP) απλά δεν βλέπω να κάνουν κανένα καινούργιο βήμα όπως είχαν κάνει με το Parasite Eve(PS) και Vagrand Story(PS). Το μόνο που τους βγάζω το καπέλο είναι το Kingdom Hearts στο PS2.

                Τώρα απλά περιμένω το Crystal Bearers στο Wii μπας και το Spin Off αποδειχθεί ένα από τα καλά παιχνίδια του Wii.
                Επίσης και το FFXIII και Versus XIII μπας και παίξω κανένα σοβαρό FF από την εποχή του ΙΧ διότι τα Χ,Χ-2(WTF???),XI(online???),XII(μετριότητα). Αν δεν δω με τα μάτια μου δεν βγάζω κανένα συμπέρασμα.

                Comment


                • #98
                  AkiraGr, οι πωλήσεις στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι καλό κριτηριο για το αν τα Final Fantasy χάνουν έδαφος.
                  Βασικά όλα τα ιαπωνικά rpg εχουν πέσει σε συγκριση με το παρελθόν και αυτο οφείλεται πρωτίστως στην συρρίκνωση της αγοράς στην Ιαπωνία. Όλες οι μεγαλες σειρές παρουσιάζουν μια πτωση με τη μοναδική εξαίρεση του DS software.

                  To XII ήταν καταπληκτικό παιχνίδι αλλά ξενισε με τις (απαραίτητες) αλλαγές του, αρκετούς οπαδούς της σειράς. Επίσης βγηκε σε μια περίοδο που το Ps2 είχε κάμψη, με την Next-Gen να έχει ήδη αρχίσει, ειδικά στην Ευρώπη.
                  Τωρα το πώς συγκρίνεις το XIII με το CC, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.

                  Ότι έχει κάνει ο Matsuno είναι αριστούργημα imo και θα ήθελα πολύ να τον δώ να ηγείται μιας προσπάθειας για το Wii. Φήμες απο τη Surfer Girl λένε, ότι φτιάχνει ενα νεο IP για να ανταγωνιστεί το FF. Aν και δε δίνω βάση σε τετοιες φήμολογίες, είμαι σίγουρος πως ότι και να ασχοληθεί θα είναι σε ΑΑΑ επίπεδα.

                  Comment


                  • #99
                    O Matsuno αυτή τι στιγμή εργάζεται στα studio της Monolith.

                    Source Wiki.

                    It is unknown what current projects Matsuno has undertaken. However, he has most recently expressed interest in developing for the Wii console.[4]. Hitoshi Sakimoto has revealed that he is currently working on an undisclosed project with Matsuno[5].

                    [/b]
                    Όσο και αν έψαξα, η wikipedia που τόσο εμφατικά αναφέρεις δεν λέει πουθενά πως ο matsuno εργάζεται για την Ν στα studio της Monolith και ο sakimoto απόσο ξέρω ΔΕΝ δουλεύει για την monolith..
                    Aπορώ πως το θεωρείς τόσο σίγουρο...
                    Μάλλον βασίζεις τα όσα λες στον Bruce, τον rumor reporter..
                    http://www.rumorreporter.com/?p=332
                    Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                    Let's just all say the magic words and go back to reality.

                    THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                    Comment


                    • Akira gr το ότι το 12 πούλσε λιγότερο από τα προηγούμενα ff δεν σημαίνει ότι η σειρά δεν τραβάει πλέον το ενδιαφέρον του κόσμου.Όπως είπε και ο gintama,πολλοί οπαδοί της σειράς απογοητεύτηκαν επειδή το 12 ήταν τόσο διαφορετικό.Ακόμη,το ότι εσύ το θεωρείς μέτριο σαν παιχνίδι δεν σημαίνει ότι είναι κιόλας.Ήταν ο ορισμός του τέλειου παιχνιδιού.Πρωτότυπο και συνάμα πάρα πολύ μεγάλο,με πολύ πλούσιο σύστημα μάχης και πολύ εθιστικό gamaplay.Σεβαστή φυσικά η άποψή σου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν ήταν ποιοτικό.Απλώς δεν άρεσε σε εσένα,κάτι το οποίο φυσικά είναι σεβαστό.

                      Όσον αφορά τον matsuno,μακάρι να αληθεύουν οι φήμες...Χρειαζόμαστε περισσότερα παιχνίδια rpg για το wii.


                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • Το FF XII μετριότητα, μα πόσο ποιο lame δήλωση μπορεί να υπάρξει . Σε κάποια πράγματα συμφωνώ, στα περισσότερα διαφωνώ, αλλά από το γενικό ύφος του post σου καταλαβαίνω ότι νόημα δεν υπάρχει. Έχουν ειπωθεί τα ίδια πράγματα χιλιάδες φορές, και εγώ γκρινιάζω για την πορεία της σειράς (μέχρι να με πείσουν ότι δεν κάνουν abuse της αισθητικής AC), αλλά τουλάχιστον δεν την κράζω για τις πωλήσεις του ΧΙΙ, ούτε για την ποιότητα του (που από άποψη μηχανισμών, καινοτομιών, battle system και οτιδήποτε άλλο πέραν του σεναρίου ξεπερνάει κάθε FF).

                        Comment



                        • Κατά αρχάς το Ps2 δεν έχει παρουσιάσει καμία πτώση στα software sales πέρα από το τελευταίο 3μηνό σε σχέση με τα software sales των current gen ποία κονσολών και ακόμα πουλάει πάρα πολύ software, μιας και δεν έχει μεταπηδήσει ούτε το 20% της γνωστής αγοράς στα καινούργια μηχανήματα. Oπότε δεν φταίει σε καμία περίπτωση η πτώση των πωλήσεων στο Ps3 και στο xbox360 διότι όταν κυκλοφορήσε το FFXII (και όχι ΧΙΙΙ) το Ps3 δεν είχε καν κυκλοφορήσει. Ήταν 16 Μαρτίου Ιαπωνία και 31 Οκτωβρίου Αμερική και 23 Φεβρουαρίου Ευρώπη η κυκλοφορία του Final Fantasy XII και το Ps3 αντίστοιχα κυκλοφόρησε 11-17 Νοεμβρίου Ιαπωνία -Αμερική και 23 Μαρτίου Ευρώπη.

                          Τώρα το Xbox360 Ιαπωνία δεν πούλαγε και ούτε πρόκειται να πουλήσει Ιαπωνία όποτε δεν είχε ανταγωνισμό από εκεί. Τώρα στις άλλες περιοχές επειδή είχε ήδη κυκλοφορήσει δεν είχε κανένα αξιόλογο τίτλο να κοντράρει το Final Fantasy XII (και όχι ΧΙΙΙ).

                          Το μόνο που είχε να κοντράρει ήταν το Wii Sports και δεν νομίζω να αναφέρονται τα δύο παιχνίδια στο ίδιο κοινό.

                          Το Final Fantasy XII όπως και κάποια άλλα παιχνίδια συνεχώς παίρνουν διθυραμβικές κριτικές και γίνονται overhyped(γκουχ Halo,γκουχ γκουχ The Legend of Zelda:Twilight Princess) αν και είναι καλά παιχνίδια δεν αξίζουν τις βαθμολογίες που παίρνουν.

                          Οι πωλήσεις απλά περιγράφουν την μόδα και τι προτιμάει ο κόσμος εκείνη την στιγμή στην αγορά. Τα RPG γενικώς περνάνε μια άσχημη περίοδο άλλα δεν μιλάμε για οποιοδήποτε RPG εδώ αναφέρουμε το ένα από τα δύο(το άλλο είναι το Dragon Quest) φαινόμενα της Ιαπωνικής αγοράς το Final Fantasy. Προσωπικά μετά το Final Fantasy X το franchise με ξένισε πολύ και με το ΧΙΙ είχα απαιτήσεις τις οποίες δεν μου εκπλήρωσε.

                          Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν άρεσε και στο υπόλοιπό λιγότερο από το μισό fan base του παιχνιδιού(αν αναλογιστούμε ότι τα υπόλοιπά Final Fantasy πούλησαν κοντά στα 8 εκατομμύρια). Λογικά κάτι πάει στραβά...... Το τι πάει στραβά ανοίξτε κανά topic να το συζητήσουμε εκεί το θέμα διότι θα βγούμε και άλλο of topic και δεν πρεπει.

                          Όσο και αν έψαξα, η wikipedia που τόσο εμφατικά αναφέρεις δεν λέει πουθενά πως ο matsuno εργάζεται για την Ν στα studio της Monolith και ο sakimoto απόσο ξέρω ΔΕΝ δουλεύει για την monolith..
                          Aπορώ πως το θεωρείς τόσο σίγουρο...
                          Μάλλον βασίζεις τα όσα λες στον Bruce, τον rumor reporter..
                          http://www.rumorreporter.com/?p=332[/b]
                          Είχες δίκιο εγώ δεν θυμόμουν καλά μιας και το είχα διαβάσει και στο NeoGaf και δεν θυμόμουν την πηγή.
                          thanks mate.

                          Comment


                          • Έχεις παίξει το ΧΙΙ και το Crisis Core;

                            Comment


                            • Ναι για το Final Fantasy XII όχι για το Crisis Core αλλά έπεται σύντομα να το κάνω.

                              Comment


                              • ΟΚ, τότε η δήλωση "Τώρα τα spin offs δεν με χαλάνε μερικά μου άρεσαν πάρα πολύ όπως το Crystal Chronicles(GC) και το Crisis Core (PSP)" δεν έχει και πολύ νόημα, αφού δεν έπαιξες το Crisis Core. Όσο για το ΧΙΙ, πόσο το έπαιξες και που το έφτασες;

                                Τα παραπάνω δεν τα σχολιάζω, δε θεωρώ επιχείρημα τις πωλήσεις για την ποιότητα της σειράς, και το Vagrant Story που αναφέρεις άπατο πήγε και ήταν (όντως) άψογο παιχνίδι (για μένα από τα καλύτερα της Square, όπως και όλα τα παιχνίδια του ίδιου δημιουργού).

                                Όταν απαντήσεις θα σου πω και που κολλάω, κάτι που δεν το κάνω τώρα.

                                Comment

                                Working...
                                X