apla pio protimate apo ta 3 ke giati?ego protimo god of war giati to storyline tou ine epiko o kratos ine foveros haraktiras ehi tromera boss ke epidi mou aresi ke polli i elliniki mithologia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
God of war vs Ninja gaiden vs Devil may cry
Collapse
X
-
Devil May Cry poly apla epeidh h proswpikothta twn xarakthrwn einai ola ta lefta.
Kai exei to gameplay ths protimhshs mou."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
-
Devil May Cry
1.Η σειρα με την παροδο του χρονου εξελιχθηκε στο τεχνικοτερο franchise που υπαρχει αυτη τη στιγμη στον τομεα των action games.
2.Υπαρχει μια ενιαια, συμπαγης κι ενδιαφερουσα μυθολογια που αγγιζει τα γεγονοτα ολων των τιτλων και αποτελει βαση ολων των σεναριων της σειρας.
3.Υπεροχοι χαρακτηρες γεματοι humor και style, ο,τι πρεπει για τιτλους του ειδους.
4.Αρτιος τεχνικος τομεας απο το πρωτο μεχρι και το τεταρτο μερος - συμπεριλαμβανομενου και του ελεεινου και ανυπαρκτου DMC2.
5.Για τους φιλους της σειρας υπαρχει περαιτερω υλικο οπως βιβλια, anime και manga.
Ακολουθει το NG:Black και μετα τα GoW/2 ως μεμονωμενοι τιτλοι.
Ρε Τασο αφου σου αρεσει η μυθολογια των αρχαιων προγονων μας πως και σου αρεσουν τα GoW;;;
Comment
-
Μα φυσικα Ninja Gaiden...κ προσωπικα δεν βαζω καν μαζι στην ιδια κατηγορια τα God Of War με τα αλλα 2.
1. Θελω ΑΙ της προκοπης στους εχθρους.
2. Καθε μαχη να ειναι το ιδιο σημαντικη κ επικiνδυνη δημιουργωντας ενα αισθημα ικανοποιησης καθε φορα που τελειωνεις ενα κυμα εχθρων κ οχι απλα βρισκω "εχθρους"/σακους του box για να κανω combo...*cough*DMC*cough*
3. Gore τουλαχιστον στο NG2 που εχει ομως αντικτυπο στο gameplay.
4. Ninjas > Pseudo Goth Vampire Demon wannabes.
5. Survival gameplay > Stylish gameplay.
Ninja Gaiden: Black = Ninja Gaiden 2 > God Hand = DMC > DMC3 >>> DMC4.
Comment
-
Μα φυσικα Ninja Gaiden...κ προσωπικα δεν βαζω καν μαζι στην ιδια κατηγορια τα God Of War με τα αλλα 2.
1. Θελω ΑΙ της προκοπης στους εχθρους.
2. Καθε μαχη να ειναι το ιδιο σημαντικη κ επικiνδυνη δημιουργοντας ενα αισθημα ικανοποιησης καθε φορα που τελειωνεις ενα κυμα εχθρων κ οχι απλα βρισκω "εχθρους"/σακους του box για να κανω combo...
3. Gore τουλαχιστον στο NG2 που εχει ομως αντικτυπο στο gameplay.
4. Ninjas > Pseudo Goth Vampire Demon wannabes.
5. Survival gameplay > Stylish gameplay.
Ninja Gaiden: Black = Ninja Gaiden 2 > God Hand = DMC > DMC3 >>> DMC4.
[/b]
Comment
-
file vortaq an ennois pos sto god of war vriskis enemies sakous tou box gia na kanis combo nomizo pos ise ipervolikos to ehis pexi sto god mode?ke ehi ke stylish gameplay ke polla combos na mathis.oso gia gore nomizo pos to god of war ine anotero.ke giati den ta vazis stin idia katigoria den mporo na katalavo.
[/b]
2. Gore ανωτερο στο Ninja Gaiden 2 χαλαρα αισθητικα κ οπως ειπα επηρεαζει κ το gameplay.
3. Εχω παιξει εκτενως κ τα 2 God Of War κ ειναι πολυ καλα games απλα πιστευω οτι το συστημα μαχης των GoW ειναι κατα πολυ κατωτερο απο τα αλλα 2 κατι που φαινεται ακομα περισσοτερο στις μεγαλυτερες δυσκολιες...αργο movement, αστεια αργες κ δυστροπες αποφυγες, ελλειψη visual ή audio clues για επερχομενα attacks κ ας μην αναφερθω στα ανουσια QTE's...
Comment
-
όταν παίξω τα gow 2,ng2,dmc4 θα μπορώ να εκφέρω πλήρως μια άποψη και ας μην έχω κάνει τα άπειρα playthrough στο έκαστο παιχνίδι.πάντως με τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου dmc>ng>gow.
και γουστάρω απίστευτα το gow αλλά ήθελα να είμαι αντικειμενικός.Carpe diem
Comment
-
Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Devil May Cry, λίγο το style του, το φρεσκότατο gameplay, η gothic ατμόσφαιρα, και γενικά η όλα εικόνα που πρόσφερε με είχαν κερδίσει. Ήταν κάτι αρκετά πρωτόγνωρο. Απλά από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Το μονο που με ενοχλούσε κάπως ήταν η συμπεριφορά του Dante... Mainstream να την πω, παιδιάστικη να την πω, μοντέρνα-με-την-κακή-εννιά να το πω... Όπως και να έχει. Στην συνεχεια η σειρά χάλασε, και για μένα δεν σώθηκε ούτε με το DMC3. Το DMC4 το έπαιξα μονο σε demo, και μονο που δεν κοιμήθηκα. Δεν ξέρω γιατί, ίσος η κίνηση του Dante (βαρετός πολύ μου φάνηκε), ίσος η ψυχολογία μου την συγκεκριμένη στιγμή που έπαιζα το demo, δεν ξέρω. Ίσος του δώσω μια ευκαιρία στο μέλλον. Το DMC3 το έπαιξα έως ένα σημείο, και το παράτησα. Ήταν δύσκολο, όμως σαφώς αυτό δεν θα με σταματούσε από το να το τελειώσω. Αυτό που με σταμάτησε είναι το ότι δεν με κέρδισε σχεδόν καθόλου έτσι ώστε να αντέξω την δυσκολία του. Το να χάνω στο boss και να ξαναρχίζω από την αρχή του σταδίου παίζοντας ένα παιχνίδι που δεν με τραβάει και τόσο, δεν το αντέχω. Ίσος να φταίει το ότι δεν το έπαιξα την εποχή που έπρεπε, η να με ενόχλησε η ατμόσφαιρα τον πρώτον στάδιον στην πόλη... Μπορεί και το βάρος του παιχνιδιού, loading, κινήσεις, περασμένης εποχής... Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να το ξαναδοκιμάσω στο μέλλον, αν και αμφιβάλλω. Σαν χαραχτήρας ο Dante δεν μου αρέσει, είναι σαν να τον πίεσαν να γίνει ένα pop idol τις κοινωνίας του σήμερα για να αρέσει και να κερδίσει την νεολαία, με Matrix-style κινήσεις, λόγια του αέρα, αχρείαστες μαγκιές, etc etc... Σαν παιδάκι είναι, η μάλλον, σαν μια μαϊμού που τριγυρνά από εδώ και από εκεί.
Στην συνεχεια είχα γνωριστεί με το Ninja Gaiden... Καλά, η συγκίνηση ήταν μεγάλη. Σχεδόν τίποτα δεν με ενοχλούσε σε αυτό το παιχνίδι, ούτε καν η για πολλούς άσχημη camera του. Μεγάλη χαρά, μαγια, όλα τόσο cool. Σίγουρα ένα παιχνίδι σταθμός για μένα, και το καλύτερο στο είδος του που έχω παίξει μέχρι τώρα (και ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλον τον εποχών για μένα). Είχα παίξει και το Hurricane Pack, δυστυχώς όμως το Black δεν έτυχε να το παίξω. Για το Ninja Gaiden 2 ούτε λόγος, καλύτερα μάλλον να μην έβγαινε. Ο Hayabusa σαν χαραχτήρας καλός είναι, συναισθηματικά είναι κάπως προσγειωμένος, μιλάει, εκπλήσσεται, πονάει... Γενικά συμπεριφέρεται ok για Ninja, αν σκεφτείς ότι θα μπορούσαν να τον κάνουν του style "Μαμάω και δέρνω, τι καλά!", όπως ο Dante για παράδειγμα.
Kratos has done the impossible... Σαν έκπληξη ήρθε. Μυθολογία, μπορεί με κάμποση επιπρόσθετη φαντασία, όμως δεν παύει να σε κερδίζει και να σε παρασύρει μαζί της. Battles, BATTLES, EPIC BATTLES, καλοσχεδιασμένες, σου κόβουν την ανάσα πολλές φορες. Τα quick time events ταιριάζουν χάρμα, είσαι σε εγρήγορση, πρέπει να παλέψεις με ΝΎΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΌΝΤΙΑ! Gore, σου δίνει μια αίσθηση δύναμης, σε αφήνει με ένα "ένοχο" χαμόγελο. Καλοσχεδιασμένοι χαραχτήρες, χρήσιμες επιθέσεις, και γενικά το παιχνίδι είναι επικό, είναι όπως πρέπει να είναι. Το μονο που ίσος να με ενόχλησε λίγο, είναι ότι ο χαραχτήρας είναι κάπως "ανάλαφρος", δεν στέκι πολύ (από άποψη gameplay μιλώ)... If you know what I mean. Ο Κράτος σαν χαραχτήρας είναι... Heh... Είναι Ο (!!!) χαραχτήρας. The most fearless character of all time, και όχι μονο στα VideoGames. Ψυχρός, χωρίς πολλά πολλά, ΒΉΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΊΣΩ. Δεν θα ξεχάσω όταν σπάει ξαφνικά η τεραστια πόρτα και μπαίνει μέσα ο Μινώταυρος γεμάτος ενθουσιασμό και θυμο, προσπαθώντας να τρομάξει τον κυριολεκτικά ατρόμητο Κράτος, ο οποιος στέκι ακράδαντος και επιθετικός χωρίς να κάνει βήμα πίσω... Ακόμα και όταν το ζεστό ρουθούνισμα του Μινώταυρου χτυπα στο πρόσωπο του, μένει ασυγκίνητος, πετρα. Τον έκαναν όπως πρέπει να είναι, επικό, μυθικό, ατρόμητο, τον νιώθεις... Είναι πάνω απόλα χαραχτήρας, έχει χαραχτήρα. Δυστυχώς μονο το God Of War 1 έχω τελειώσει, σύντομα όμως αυτό θα αλλάξει.
Σαν ξεχωριστό παιχνίδι, το Ninja Gaiden 1 κατακτά επάξια την πρώτη θέση, σαν σειρά όμως ίσος το God Of War να είναι το ανώτερο. Σαν καλύτερος χαραχτήρας, εννοείτε ο Κράτος δεν υπάρχει competition για μένα.
Μα φυσικα Ninja Gaiden...κ προσωπικα δεν βαζω καν μαζι στην ιδια κατηγορια τα God Of War με τα αλλα 2.
1. Θελω ΑΙ της προκοπης στους εχθρους.
2. Καθε μαχη να ειναι το ιδιο σημαντικη κ επικiνδυνη δημιουργωντας ενα αισθημα ικανοποιησης καθε φορα που τελειωνεις ενα κυμα εχθρων κ οχι απλα βρισκω "εχθρους"/σακους του box για να κανω combo...*cough*DMC*cough*
3. Gore τουλαχιστον στο NG2 που εχει ομως αντικτυπο στο gameplay.
4. Ninjas > Pseudo Goth Vampire Demon wannabes.
[/b]
1. Το AI και στα 3 καλο είναι, ειδικά στον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Δεν θυμάμαι να πρόσεξα κάτι ιδιαίτερο η πολύ συγκεκριμένο σε αυτό τον τομέα, παρόλο που έχω παίξει και τα τρία.
2. Δεν είναι κάπως αντιφατικό αυτό? Επειδή το Ninja Gaiden 2 δεν έχει ίχνος από αυτό που λες.
3. Πράγματι, από άποψη βίας το Ninja Gaiden 2 παίρνει την πρωτιά, στο μάτι όμως. Τι αντίκτυπο έχει στο gameplay? Το να έχεις 30 εχθρούς γύρο σου, να κάνει slow down, βροχή από χτυπήματα και αστεράκια από παντού, και να πατάς τυφλά το Y παρακαλώντας να χτυπήσεις κάποιον μονόχειρα για να γίνει το αυτόματο finish έτσι ώστε να καταφέρεις να δεις ένα περίπου του τι γίνετε γύρο σου? Αν το θέτεις έτσι...
4. Γούστα είναι αυτά... Προσωπικά προτιμώ και εγώ τους Ninja παρα τις δαιμονικές μαριονέτες, όμως και το DMC δεν έχει και άσχημους εχθρούς.
1. Σακοι του box = εχθροι στο DMC.
3. Εχω παιξει εκτενως κ τα 2 God Of War κ ειναι πολυ καλα games απλα πιστευω οτι το συστημα μαχης των GoW ειναι κατα πολυ κατωτερο απο τα αλλα 2 κατι που φαινεται ακομα περισσοτερο στις μεγαλυτερες δυσκολιες...αργο movement, αστεια αργες κ δυστροπες αποφυγες, ελλειψη visual ή audio clues για επερχομενα attacks κ ας μην αναφερθω στα ανουσια QTE's...
[/b]
3. Εδώ τι να πρωτοπώ... Ότι είχα να πω το είπα στο post μου στο Ninja Gaiden 2 topic. Διαφωνώ κάθετος, και εξήγησα αναλυτικά τους λόγους νομίζω. Δεν μπορώ να καταλάβω που είδες τις μάχες στο Ninja Gaiden 2 (Luna Park είδα, μάχες δεν είδα). Για ποιον ακριβώς λόγος η μάχες του God Of War είναι όπως λες? Είναι κλάσης ανώτερες από του Ninja Gaiden 2, έτι φωτός. Πολύ πιο καλοσχεδιασμένες, επικές, τις νιώθεις, είναι μάχες πως το λέμε. Όλα δουλεύουν ok. Να μην ξαναπώ και για τα πετυχημένα quick time events. Θυμάσαι στο Ninja Gaiden 2 όταν σε δάγκωνε το τέρας πέτρο-μπάλα για 7-8 δευτερόλεπτα, και ενώ έβλεπες την ζωή σου να χάνεται δεν μπορούσες να κανεις εντελώς τίποτα? Θυμάσαι όταν η σχεδιαστές του παιχνιδιού γέλασαν μπροστά στο πρόσωπο σου όταν νίκησες τον αρχηγό και στην συνεχεια πέθανες επειδή δεν ήξερες ότι θα εκραγεί και πρέπει να πατήσεις block? Θυμάσαι όλα τα αλλα στο παιχνίδι? Κάποια quick time events θα έδιναν μια θετική αίσθηση στο παιχνίδι. Όμως καλύτερα που δεν έχει, θα τα έσερνε στον πάτο μαζί του.
<span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES! I am now lost to your cause! The Darkness comes...! IT WILL DAMN US ALL!!! </span>
Comment
-
Comment