Announcement

Collapse
No announcement yet.

Καλύτερη Ανακοίνωση της Ε3 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ελπίζω να μην υποννοείς κάτι για τα παλαιότερα Metroid

    Comment


    • #17
      Metroid Other M: R&D1 με Sakamoto και Team Ninja._

      Project Natal: Τα ερωτηματικά είναι πολλά το ίδιο και οι υποσχέσεις. Όπως και'να χει είναι εντυπωσιακό.

      Last Guardian: Σχεδόν το μόνο που με ενδιαφέρει από όσα ανακοίνωσε η Sony. Κάτι μου λέει ότι θα κολλήσω άσχημα μαζί του.

      Comment


      • #18
        Me ena terastio pontiki???Oti xeirotero mporouse na vgalei h team ico to evgale...Kai o nown nohtw...
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • #19
          Originally posted by paixtis View Post
          Me ena terastio pontiki???Oti xeirotero mporouse na vgalei h team ico to evgale...Kai o nown nohtw...
          Γατόπουλο είναι...

          Ο σχεδιασμός του τέρατος δεν έχει τόση σημασία όσο το interaction μεταξύ αυτού και του παιδιού.

          Comment


          • #20
            Βασικά είναι ένα πλάσμα με πούπουλα,ουρά ποντικού,κεφάλι ύαινας.Το ενδιαφέρον είναι ότι το πλάσμα αυτό έχει μικρά φτερά ακόμα, κάτι που σημαίνει πως μάλλον θα μεγαλώνει μαζί με τον χαρακτήρα και θα αναπτύσσονται σιγά σιγά δίνοντας του νέες δυνατότητες.Στηνα ρχή πχ ίσως κάνει glide και μετά ίσως αρχίζει να πετάει κιόλας.Απλές υποθέσεις κάνω βέβαια.δεν μεταφέρουμε τα ποστς στο σχετικό θέμα κύριοι Mods;
            Carpe diem

            Comment


            • #21
              Μόλις είδα ένα βίντεο για το Ναταλ. Μόνο σε μένα φαίνεται αδιάφορο; Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά πιστεύω πως η καλύτερη εφαρμογή του συστήματος θα είναι σε ένα παιχνίδι τύπου wii sports αλλά με μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσεις τα έπιπλα του σπιτιού... Το μόνο που είδα ήταν έναν τύπο να κουνάει τα χέρια του για να κινείται στο μενού, μια τύπισσα να κάνει γυμναστική (το να κάνει γυμναστική με το ξμποξ αυξάνει απλά τη δυνατότητα τραυματισμού) και έναν τύπο να "ζωγραφίζει". Ναι έχει προοπτικές αν αξιοπηθεί ανάλογα, αλλά ποιος πιστεύει πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
              Επιπλέον ας τους εξηγήσει κάποιος ότι παίζουμε παιχνίδια για την εγκεφαλική και όχι τη σωματική διέγερση. Αν θέλαμε γυμναστική θα πηγαίναμε για μπασκετ η στο γυμναστήριο... Εμείς δεν τους βάζουμε να μαζεύουν κλειδιά και να λύνουν γρίφους ενώ τρέχουν στο διάδρομο, αυτοί γιατί μας βάζουν να χοροπηδάμε;
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • #22
                Ε είναι φοβερό όπως και να το κάνουμε, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να υπάρχει μία καλή εφαρμογή του στα videogames. Είπα κάποια πράγματα και στο θέμα της conference της MS. Σίγουρα μπορεί να υπάρξουν καλά παιχνίδια, αλλά με την καμία δεν μπορεί να αντικατασταθεί ο "μεσάζοντας," όπως αποκαλέστηκαν τα controllers. Άλλα είδη παιχνιδιών ή διαφορετικής φιλοσοφίας ίσως, αντικαταστάτης των όσων ήδη υπάρχουν, με την καμία.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by straier View Post
                  Επιπλέον ας τους εξηγήσει κάποιος ότι παίζουμε παιχνίδια για την εγκεφαλική και όχι τη σωματική διέγερση.
                  Μα ειναι εξαρτωμενα αυτα τα δυο. Πολλα απ'τα demos του Natal θα ηθελα να τα δοκιμασω γιατι θεωρω οτι θα μου προσεφεραν μεγαλη ευχαριστηση.
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • #24
                    Μόλις είδα ένα βίντεο για το Ναταλ. Μόνο σε μένα φαίνεται αδιάφορο; Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά πιστεύω πως η καλύτερη εφαρμογή του συστήματος θα είναι σε ένα παιχνίδι τύπου wii sports αλλά με μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσεις τα έπιπλα του σπιτιού... Το μόνο που είδα ήταν έναν τύπο να κουνάει τα χέρια του για να κινείται στο μενού, μια τύπισσα να κάνει γυμναστική (το να κάνει γυμναστική με το ξμποξ αυξάνει απλά τη δυνατότητα τραυματισμού) και έναν τύπο να "ζωγραφίζει". Ναι έχει προοπτικές αν αξιοπηθεί ανάλογα, αλλά ποιος πιστεύει πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
                    Επιπλέον ας τους εξηγήσει κάποιος ότι παίζουμε παιχνίδια για την εγκεφαλική και όχι τη σωματική διέγερση. Αν θέλαμε γυμναστική θα πηγαίναμε για μπασκετ η στο γυμναστήριο... Εμείς δεν τους βάζουμε να μαζεύουν κλειδιά και να λύνουν γρίφους ενώ τρέχουν στο διάδρομο, αυτοί γιατί μας βάζουν να χοροπηδάμε;
                    Koita ti ginetai, symfonw mazi sou gia ton "xeirismo" kai egw ta idia yposthrizw, alla tha prepei na skefteoume tis efarmoges aftou tou systhmatos oxi ws "xeiristhrio" opws mas to parousiazei h Microsoft alla ws ena ergaleio.

                    To AI pou parousiasthke sthn ekthesh se syndiasmo me thn anagnwrish ths fwnhs kai ths opshs tou anthrwpou apo ton psifiako hrwa, alla kai h ekseligmenh "diadrastikothta" einai ena vhma poio konta se ena allhthino Virtual Reality opou tha mporeis na mpaineis mesa sto game o idios.

                    Me liga logia to Matrix einai ena vhma poio konta twra
                    Genika ws xeirhsthrio = Meh...
                    San texnologia = Win...
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #25
                      Για μένα, ούτε αδιάφορο είναι το Natal, ούτε κι επανάσταση.
                      Ακόμα τουλάχιστον, δεν είναι τίποτα. Κι αν γίνει κάτι από τα δυο, δε θα γίνει δια του αυτόπροσδιορισμού, αλλά δια του
                      software, όπως και κάθε περίπτωση hardware άλλωστε. Αυτό που είναι σίγουρο επί του παρόντος όμως, είναι ότι έχουμε να κάνουμε με μια τεχνολογία που:

                      1: Επιτέλους αναγνωρίζει 1:1 κίνηση. Τέρμα το waggle και η κατά προσέγγιση κινήσεις. Οποιαδήποτε κίνηση γίνεται, όσο πολύπλοκη και να είναι, την ίδια στιγμή λαμβάνει χώρα και στην οθόνη. Η σημασία αυτής της παραμέτρου είναι τεράστια. Προσωπικά πάντα αντιλαμβανόμουνα τα ελλείψει 1:1 motion controls, σαν μισοτελειωμένο αεροπλάνο που πασχίζει να απογειωθεί, μπορεί και να πετάξει για λίγο, αλλά τελικά ταξίδι δε πρόκειται να κάνει. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μια τεχνολογία που μας δίνει το 1:1, από μόνο του, είναι τεράστια υπόθεση.

                      2: Έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση, που σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, δεν περιορίζει το motion control μονάχα στις κινήσεις των χεριών, αλλά αντίθετα, αφορά τις κινήσεις ολοκλήρου του σώματος του παίχτη.

                      3: Έχει τη δυνατότητα να αναγάγει τη φωνή, από ένα απλό gimmick, σε δομικό κομμάτι ενός τίτλου.

                      Η προσαρμογή της τεχνολογίας στην core σκηνή είναι ένα ζήτημα.
                      Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ούτε το πόσο γρήγορα (και αν) θα συντελευτεί αυτή, ούτε και τον βαθμό της επιτυχίας της μετάβασης. Αρχίζοντας όμως ακόμα και από ιδιαίτερα απλές εφαρμογές, πριν πάμε για τα μεγάλα, η εμπειρία είναι σίγουρο ότι θα εκτοξευθεί σε σχέση με το απλό gamepad. Απλές πινελιές τύπου, φωτίζω σε έναν horror τίτλο με τον φακό, γυρίζω τις σελίδες ενός σκονισμένου βιβλίου σε ένα RPG/Adventure, παίρνω με το χέρι μου το πετράδι από το συρτάρι (με κίνηση σε βάθος) και το τοποθετώ (επίσης με κίνηση σε βάθος) στο άγαλμα, έχω τη δυνατότητα να απαντήσω σε κάποιον npc με το στόμα κι όχι με το χέρι κλπ. Από τη στιγμή που θα κάνουμε έστω και μια φορά τα παραπάνω μέσω motion και voice, η επιστροφή στο απλό πάτημα του action button, θα φαντάζει τουλάχιστον ετεροχρονισμένη, αδιάφορη, ψεύτικη. Σιγά σιγά, θα φτάσουμε σε πιο περιπλοκα motion controls σε ένα FPS, RPG κοκ.

                      Το γεγονός ότι ακόμα και σημεία cutscenes θα μπορούν πλέον να πάρουν interactive χαρακτήρα, αναπροσδιορίζει τα πάντα. Υπάρχουν οι προϋποθέσεις να πέσει επιτέλους το τοίχος μεταξύ διαδραστικής και μη εξέλιξης ενός videogame. Εκεί που καθόμασταν χαζεύοντας τον πρωταγωνιστή να κουνάει το χέρι αποχαιρετώντας, πλέον σηκώνουμε το χέρι μας, κάνοντας μόνοι μας την αντίστοιχη κίνηση. Είναι αναίσθητος ένας χαρακτήρας, δεν παρακολουθούμε τον πρωταγωνιστή να τον κουνάει και να φωνάζει, αντίθετα, προσπαθούμε να τον συνεφέρουμε μόνοι μας, σκουντώντας τον και φωνάζοντας του. Γινόμαστε μέρος ακόμα και της, θεωρητικά, πιο ασήμαντης σκηνής. Btw, εδώ θα είχε πλάκα αν μέσω interactivity μπορούσε το συγκεκριμένο pattern να ξεκλειδωθεί ποικιλοτρόπως.

                      Διάφορα τέτοιου είδους σκηνικά έχουν συντελεστεί, σε πολύ πειραματικό, πρώιμο, και περιορισμένο, λόγω hardware, βαθμό στα Wii και (κυρίως) DS.

                      Τέλος, υπάρχει η σημαντικότερη ίσως παράμετρος των motion controls. Γιατί εκτός των άλλων, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για τον χώρο να εξελίξει ένα κομμάτι που για χρόνια χωλαίνει. Ένα κομμάτι που, κατ’ εμέ, αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα των videogames, καθ’ όλη την περίοδο του 3D gaming. Interactivityκαι οι άπειροι ορίζοντες που ανοίγονται με την εξερεύνησή του. Από τη στιγμή που υπάρχει, απελευθερωμένη, κίνηση στον χώρο, ένας developer έχει τη δυνατότητα να κάνει τα πάντα διαδραστικά και εκμεταλλεύσιμα από τον παίχτη (το αν θα γίνει είναι άλλο ζήτημα). Οι ορίζοντες όμως, είναι άπειροι.

                      Προσωπικά πιστεύω (και ελπίζω) σε αντικατάσταση μεγάλου μέρους της χρήσης του συμβατικού gamepad. Πλήρης αντικατάσταση, ειδικά σε όλα τα genres, δε πρόκειται να γίνει. Τίτλοι σα το Virtua Fighter, το Pro Evolution, εννοείται τα racing, δε θα μπορούσαν ποτέ να παιχτούν μέσω motion controls οποιουδήποτε τύπου. Για retro games ούτε λόγος βέβαια. Από την άλλη, ένα fighting ή ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου, με διαφορετική δομή, φτιαγμένο από την αρχή βάσει των motion controls, είναι άλλο ζήτημα.

                      Αλλά αυτό το πράγμα που πήγε να γίνει με το Wii (και με το DS στην αρχή), όπου δηλαδή είδαμε να συντελείται μια απέλπιδα προσπάθεια να προσαρμοστεί, με το ζόρι, το οτιδήποτε σε motion και touch controls, πρέπει να αποφευχθεί. Ξεχνώντας ότι σκοπός είναι πρώτα η λειτουργικότητα και μετά το οτιδήποτε άλλο, βιώσαμε απίστευτες καταστάσεις τύπου, «σουτάρω σε παιχνίδι ποδοσφαίρου με το χέρι», και «παίζω Mario 64 με την touchscreen». Τα motion controls δε μπορούν να αχρηστέψουν πλήρως τις υπάρχουσες μορφές controls, ακριβώς όπως το analogδεν αχρήστεψε πλήρως την χρήση του D-Pad. Το ότι κάποια παιχνίδια, στη μετά analog εποχή, παίζονται καλυτέρα με τη χρήση D-Pad, δεν αναιρεί την σημασία του analog stick. Δε μας ανάγκασε κανείς όμως να παίξουμε 2D platform με analog.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • #26
                        Έχω κάποιες ενστάσεις.
                        1: Επιτέλους αναγνωρίζει 1:1 κίνηση. Τέρμα το waggle και η κατά προσέγγιση κινήσεις.
                        Προσωπικά δεν είδα κάτι τέτοιο. Σίγουρα είναι πιο μπροστά από το EyeToy αλλά 1:1 δεν είναι. Και όσο λιγότερο ιδανικές θα είναι οι συνθήκες φωτισμού τόσο πιο πολύ απομακρύνεται από το 1:1. Βέβαια και έτσι όπως είναι τώρα ίσως είναι αρκετό από άποψη τεχνολογίας. Επιπρόσθετα, ακόμα και 1:1 να είναι δε σημαίνει πως είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί. Σκεφτείτε πχ το Tomb Raider με 1:1 αναγνώριση κίνησης. Τώρα σκεφτείτε και τη Λάρα να κάνει άλμα...
                        2: Έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση, που σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, δεν περιορίζει το motion control μονάχα στις κινήσεις των χεριών, αλλά αντίθετα, αφορά τις κινήσεις ολοκλήρου του σώματος του παίχτη.
                        Ναι αλλά αυτό απαιτεί να κάθεσαι όρθιος και για να σε πιάνει η κάμερα να έχεις αρκετή απόσταση από την οθόνη.
                        Απλές πινελιές τύπου, φωτίζω σε έναν horror τίτλο με τον φακό, γυρίζω τις σελίδες ενός σκονισμένου βιβλίου σε ένα RPG/Adventure, παίρνω με το χέρι μου το πετράδι από το συρτάρι (με κίνηση σε βάθος) και το τοποθετώ (επίσης με κίνηση σε βάθος) στο άγαλμα, έχω τη δυνατότητα να απαντήσω σε κάποιον npc με το στόμα κι όχι με το χέρι κλπ. Από τη στιγμή που θα κάνουμε έστω και μια φορά τα παραπάνω μέσω motion και voice, η επιστροφή στο απλό πάτημα του action button, θα φαντάζει τουλάχιστον ετεροχρονισμένη, αδιάφορη, ψεύτικη.
                        Δε συμφωνώ. Μετά το WOW factor της πρώτης δεύτερης, τρίτης φοράς δεν θα έχει καμιά διαφορά με το να πατάς το κουμπί. Μη σου πω πως το να πατάς το κουμπί θα είναι και προτιμητέο γιατί θα είναι γρηγορότερο... Τέτοιες εφαρμογές είναι gimmicks με μικρή σημασία στην εξέλιξη των παιχνιδιών.
                        Το γεγονός ότι ακόμα και σημεία cutscenes θα μπορούν πλέον να πάρουν interactive χαρακτήρα, αναπροσδιορίζει τα πάντα. Υπάρχουν οι προϋποθέσεις να πέσει επιτέλους το τοίχος μεταξύ διαδραστικής και μη εξέλιξης ενός videogame. Εκεί που καθόμασταν χαζεύοντας τον πρωταγωνιστή να κουνάει το χέρι αποχαιρετώντας, πλέον σηκώνουμε το χέρι μας, κάνοντας μόνοι μας την αντίστοιχη κίνηση. Είναι αναίσθητος ένας χαρακτήρας, δεν παρακολουθούμε τον πρωταγωνιστή να τον κουνάει και να φωνάζει, αντίθετα, προσπαθούμε να τον συνεφέρουμε μόνοι μας, σκουντώντας τον και φωνάζοντας του. Γινόμαστε μέρος ακόμα και της, θεωρητικά, πιο ασήμαντης σκηνής. Btw, εδώ θα είχε πλάκα αν μέσω interactivity μπορούσε το συγκεκριμένο pattern να ξεκλειδωθεί ποικιλοτρόπως.
                        Η δυνατότητα να είναι τα cut-scenes interactive δεν είναι κάτι που προαπαιτεί την ύπαρξη ενός συστήματος σαν το Νατάλ. Μπορεί κάλλιστα να γίνει και με κουμπιά. Η απουσία interactive cut-scenes είναι καθαρά επιλογή των δημιουργών και όχι περιορισμός τους. Η ύπαρξή τους είναι καθαρά για να δώσουν μια γραμμικότητα. Τι θα γίνει πχ αν δεν τον σκουντήσουμε τον λιπόθυμο;
                        Interactivityκαι οι άπειροι ορίζοντες που ανοίγονται με την εξερεύνησή του. Από τη στιγμή που υπάρχει, απελευθερωμένη, κίνηση στον χώρο, ένας developer έχει τη δυνατότητα να κάνει τα πάντα διαδραστικά και εκμεταλλεύσιμα από τον παίχτη (το αν θα γίνει είναι άλλο ζήτημα). Οι ορίζοντες όμως, είναι άπειροι.
                        Σε ένα τέτοιο σενάριο το Νατάλ δεν είναι παρά το κερασάκι στην τούρτα. Οι πόροι που απαιτούνται για κάτι τέτοιο (και σε επίπεδο υπολογιστικής ισχύος αλλά και σε επίπεδο εργατοωρών) είναι τεράστιοι. Προσωπικά δεν ξέρω και σε ποιο βαθμό θα ήθελα να γίνει κάτι τέτοιο. Ένα από τα πλεονεκτήματα των παιχνιδιών από την πραγματικότητα είναι πως είναι αφαιρετικά. Σε περιορίζουν σε αυτά που κάνεις αλλά επιπλέον εστιάζουν σε κάτι που είναι πιο ενδιαφέρον. Στο τέλος θα καταλήξουμε να έχουμε παιχνίδια τόσο ρεαλιστικά που δεν θα έχει νόημα να τα παίζουμε.
                        Πιστεύω πως οι καλύτερες ιδέες θα έρθουν με τρόπους που δε φανταζόμαστε. Το Kirby Power Paintbrush στο DS είναι νομίζω ένα πολύ καλό δείγμα του τι μπορεί να επιτευχθεί με ένα νέο είδος χειρισμού. Πατάει σε μια απλή ιδέα και σε ένα εδραιωμένο είδος παιχνιδιών (πλατφόρμας) και δημιουργεί κάτι πραγματικά νέο και συνάμα διασκεδαστικό. Βέβαια, και δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό, πέρα από την καλή ιδέα έχει και πολύ καλή υλοποίηση και υψηλά production values σε όλους τους τομείς. Δεν είναι μια έξυπνη ιδέα που της πετάξαμε ένα παιχνίδι από πάνω, είναι ένα πολύ καλό και προσεγμένο παιχνίδι που βασίζεται σε μια έξυπνη ιδέα.
                        Όπως είπα και πριν μακάρι να βγω ψεύτης και να έχει φοβερές εφαρμογές. Δυστυχώς η ιστορία λέει ότι όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι...:phil:
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • #27
                          Protip: Η αναγνώριση φωνής δεν υποστηρίζεται από το Natal, ήταν μόνο concept demo.

                          Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του Motion Plus με τα υπόλοιπα motion controllers. Το Motion Plus έχει εκδοθεί ήδη και ήδη υπάρχουν παιχνίδια που το υποστηρίζουν θερμά, ενώ οι άλλοι δεν έχουν ξεπεράσει το στάδιο του tech demo (PS3) ακόμα, στην περίπτωση του Natal του concept demo.

                          Η Nintendo από πέρυσι είχε δείξει κανονικά παιχνίδια με το Motion plus.

                          Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τον Straier. Το Natal και το PS3 Motion Controller δεν είναι επαναστατικά, απλά ίσως να βελτιώσουν ήδη υπάρχουσα τεχνολογία. Το επόμενο σημαντικό βήμα δε θα είναι απλά ένα motion controller ή μια κάμερα.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by straier View Post
                            Προσωπικά δεν είδα κάτι τέτοιο. Σίγουρα είναι πιο μπροστά από το EyeToy αλλά 1:1 δεν είναι. Και όσο λιγότερο ιδανικές θα είναι οι συνθήκες φωτισμού τόσο πιο πολύ απομακρύνεται από το 1:1. Βέβαια και έτσι όπως είναι τώρα ίσως είναι αρκετό από άποψη τεχνολογίας. Επιπρόσθετα, ακόμα και 1:1 να είναι δε σημαίνει πως είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί. Σκεφτείτε πχ το Tomb Raider με 1:1 αναγνώριση κίνησης. Τώρα σκεφτείτε και τη Λάρα να κάνει άλμα...
                            Τα video έδειχναν 1:1, κάτι που αν τελικά ισχύει είναι τεράστια υπόθεση. Πολύ μπροστά από οτιδήποτε υπάρχει αυτή τη στιγμή, ανοίγοντας τον δρόμο για πραγματικά motion controls. Όπως είπα και στο προηγούμενο post, γνώμη μου είναι ότι motion controls δίχως 1:1, είναι δώρο άδωρο.

                            Originally posted by straier View Post
                            Ναι αλλά αυτό απαιτεί να κάθεσαι όρθιος και για να σε πιάνει η κάμερα να έχεις αρκετή απόσταση από την οθόνη.
                            Εντάξει, αυτά είναι τα motion controls.
                            Ακόμα και στο Wii που περιορίζει τα motion controls στα χέρια, σε αρκετούς τίτλους χρειάζεται να είσαι όρθιος (WarioWare πχ).

                            Originally posted by straier View Post
                            Δε συμφωνώ. Μετά το WOW factor της πρώτης δεύτερης, τρίτης φοράς δεν θα έχει καμιά διαφορά με το να πατάς το κουμπί. Μη σου πω πως το να πατάς το κουμπί θα είναι και προτιμητέο γιατί θα είναι γρηγορότερο... Τέτοιες εφαρμογές είναι gimmicks με μικρή σημασία στην εξέλιξη των παιχνιδιών.
                            Μπορεί, γι’ αυτό άλλωστε χαρακτήρισα τα παραπάνω «πινελιές». Όπως είπα και πριν, αυτά είναι τα μικρά βήματα πριν την ουσιώδη ενσωμάτωση. Ακόμα κι αυτά όμως, πιστεύω ότι συμβάλουν στην εμπειρία. Γνώμη μου είναι, ότι μετά τη χρήση του φακού με motion controls, δε ξαναγυρίζεις στο second analog κοκ. Τέλος πάντων.

                            Originally posted by straier View Post
                            Η δυνατότητα να είναι τα cut-scenes interactive δεν είναι κάτι που προαπαιτεί την ύπαρξη ενός συστήματος σαν το Νατάλ. Μπορεί κάλλιστα να γίνει και με κουμπιά. Η απουσία interactive cut-scenes είναι καθαρά επιλογή των δημιουργών και όχι περιορισμός τους. Η ύπαρξή τους είναι καθαρά για να δώσουν μια γραμμικότητα. Τι θα γίνει πχ αν δεν τον σκουντήσουμε τον λιπόθυμο;
                            Δε συμφωνώ με αυτή τη λογική.
                            Τίποτα δε θα γίνει αν δε ξυπνήσουμε τον λιπόθυμο, αλλά με την ιδία λογική, απ’ όλα τα πράγματα που έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια, πολλά δε ήταν αναγκαία. Εξέλιξαν όμως, σαν σύνολο, την εμπειρία. Ούτε το σενάριο είναι αναγκαίο σε ένα video game, δε θα έτρεχε τίποτα αν δεν υπήρχε. Άσε που σίγουρα, είναι άλλο πράγμα να γνέφεις με το χέρι σου στον αποχαιρετισμό, κι άλλο να πατάς το A για να ξεκλειδώσεις το pattern.

                            Originally posted by yomanation View Post
                            Protip: Η αναγνώριση φωνής δεν υποστηρίζεται από το Natal, ήταν μόνο concept demo.
                            Τι εννοείς;
                            Το Natal έχει κανονικό voice recognition, το οποίο και κάλλιστα μπορεί ενσωματωθεί σε κάποιον τίτλο.

                            Originally posted by yomanation View Post
                            Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του Motion Plus με τα υπόλοιπα motion controllers. Το Motion Plus έχει εκδοθεί ήδη και ήδη υπάρχουν παιχνίδια που το υποστηρίζουν θερμά, ενώ οι άλλοι δεν έχουν ξεπεράσει το στάδιο του tech demo (PS3) ακόμα, στην περίπτωση του Natal του concept demo.
                            Και τι θα πει αυτό;
                            Εδώ εξετάζουμε το potential και τη διαφορά του Natal σε σχέση με τις υπόλοιπες motion control προτάσεις. Τα προτερήματα του, ειδικά σε σχέση με το Wii-mote, και πιθανούς τρόπους αξιοποίησής του. Το ότι το controller της Sony, όσο κυρίως το Natal, είναι ακόμα σε επίπεδο tech και concept demo αντίστοιχα, δε σημαίνει ότι δε μπορούν να δώσουν και κάτι ανώτερο από το Wiimote. Στη τελική, αυτό είναι που μας ενδιαφέρει.

                            Originally posted by yomanation View Post
                            Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τον Straier. Το Natal και το PS3 Motion Controller δεν είναι επαναστατικά, απλά ίσως να βελτιώσουν ήδη υπάρχουσα τεχνολογία. Το επόμενο σημαντικό βήμα δε θα είναι απλά ένα motion controller ή μια κάμερα.
                            Το αν θα είναι επαναστατικό ή όχι, δε μπορείς να το ξέρεις ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας από τώρα. Ακόμα κι αν δεν είναι όμως, αν απλά καταφέρει να παρουσιάσει μια πρόταση, ανώτερη και πιο ολοκληρωμένη της οποιαδήποτε υπάρχουσας, είναι από μόνο του σημαντικό γεγονός.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • #29
                              Το ότι το controller της Sony, όσο κυρίως το Natal, είναι ακόμα σε επίπεδο tech και concept demo αντίστοιχα, δε σημαίνει ότι δε μπορούν να δώσουν και κάτι ανώτερο από το Wiimote. Στη τελική, αυτό είναι που μας ενδιαφέρει
                              Αυτή είναι η ίδια Microsoft που μας υποσχέθηκε το Surface πριν 2 χρόνια ( τι να γίνεται τώρα άραγε ) και working OS πριν 20 χρόνια ... Προσωπικά πιστεύω ότι το Natal θα μείνει για πολύ καιρό concept ακόμα, και αν τελικά κυκλοφορήσει δεν πιστεύω να καλύψει τις προσδοκίες αυτού που είδαμε στην E3 ακόμα και 3 χρόνια μετά ..

                              Το χειριστήριο της Sony από την άλλη μπορεί να είναι το "Wii HD" που θέλουν όλοι ... Ελπίζω όταν με το καλό κυκλοφορήσει το Ps3 να είναι σχετικά φτηνό και εκείνο να μην κοστίζει μια περιουσία ..



                              Comment


                              • #30
                                Το πιο πιθανό είναι να κυκλοφορήσει μέσα στα 2 επόμενα χρόνια και μέσω updates να βελτιώνει τα όποια μελανά σημεία.Γνώμη μου πάντα.Δεν το διάβασα πουθενά απλά το εικάζω.Αλλιώς δε θα είχε νόημα να δημοσιοποιήσει από τώρα κάτι το οποίο θα μπορεί να χρησημοποιηθεί σε κάμποσα χρόνια από τώρα, γιατί τότε θα μοιάζει πολύ ξεπερασμένο και ο ανταγωνισμός ίσως το αντιγράψει καλύτερα.
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X