Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πράγματα που έφερε η νέα γενιά

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ένα ακόμα πράγμα που μας έφερε η νέα γενιά - τη φράντζα του Σόλιντ.

    Τώρα on topic πλιζ, γιατί είναι ενδιαφέρον και δε λέει να πάει χαμένο
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

    Comment


    • #32
      Ωστε σε αυτο το θεμα αρχισαν ολα.. Εφαγα τον τοπο αλλα το βρηκα.
      Σκατα, αυριο θα παω με μαυρους κυκλους στη δουλεια αλλα οκ αξιζε τον κοπο.

      Comment


      • #33
        Να πω πως λίγο ή πολύ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες σε όλα σχεδόν.Θα σταθώ μόνο λίγο στο θέμα των achievements.Τα θεωρώ 100% θετικό στοιχείο για τον λόγο ότι πλέον όλοι πάνε και δίνουν 60άρες για να πάρουν έναν τίτλο και να κερδίσουν τα achievements του και μετά εντός ολίγων ημερών το πουλάνε για 20 ευρώ και το αγοράζω εγώ.

        edit:πρέπει να αλλάξω άβαταρ αλλά δεν έχω φράτζα (καταραμένε Ε.Σ.).
        Carpe diem

        Comment


        • #34
          Θα ηθελα να σταθω λιγο στο θεμα των achievements.

          Η αληθεια ειναι οτι αποτελουν εναν αριθμο - κινητρο για πληρη ενασχοληση του παικτη με εναν τιτλο. Υπαρχει ομως ενα μεγαλο λαθος στην ολη υποθεση, κι αυτο ειναι η επιβολη των achievements σε ολα τα παιχνιδια. Ετσι εχουμε φτασει σε ενα σημειο να βλεπουμε 10 points επειδη καποιος αρχισε απλως να παιζει ενα παιχνιδι, 20 επειδη σκοτωσε το πρωτο του mob κ.ο.κ.
          Καποια παιχνιδια εχουν πραγματικα εντελως ηλιθια achievements. Αυτο ομως εχει να κανει φανταζομαι πιο πολυ με τον developer και το πώς τα χρησιμοποιει.

          Το αλλο κακο ειναι η μοιραια συγκριση μεταξυ των gamers, με οτιδηποτε αυτο μπορει να προκαλεσει. Ετσι εχουμε φαινομενα τυπου "εγω εχω 100000 gamer score, τι να μας πεις κι εσυ ρε Λακη με τα 3000" ή "Πωλειται ο ταδε τιτλος - ευκολο 1000αρι στα achievements" και παει λεγοντας. Αυτο εχει να κανει με player abuse, και δυστυχως ειναι κατι το οποιο θα πρεπει να προσεξει πολυ η βιομηχανια. Εαν θελει οντως να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης μεταξυ των πιο εμπειρων παικτων ή γενικοτερα την δημιουργια ξεχωριστων ειδων gamers, θα πρεπει να το κανει με εναν τροπο οπου δεν θα υπαρχει το αριθμητικο στοιχειο.

          Την λυση εχει δωσει η Valve με το Steam. Υποστηριξη clans, teamplay κλπ. Αυτο ειναι ενα στοιχειο το οποιο δεν εχουν ακομη οι online υπηρεσιες των κονσολων, και προσωπικα το θεωρω απαραιτητο για την προωθηση του συναγωνισμου στο gaming. Αλλα δεν ειναι λιγο no brainer anyway;
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #35
            Εμένα μου αρέσουν πολύ τα achievements. Χωρίς να τα κυνηγάω παθιασμένα, με αρκετά παιχνίδια τερματισμένα έχω γύρω στα 3.500.
            Το θεωρώ ως κάτι το πανέξυπνο και το παμπόνηρο. Θεμιτό και αθέμιτο αντίστοιχα. Έχουν ήδη αναφερθεί στο θέμα οι λόγοι.

            Comment


            • #36
              το 360 κ το Wii φέρανε καινοτομίες σε αυτή την γενιά.
              το ps3 συνεχίζει το copy - paste

              Comment


              • #37
                Suuuurrrrrrrrrrrre.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Evans View Post
                  Suuuurrrrrrrrrrrre.
                  χαίρομαι που συμφωνείς

                  Comment


                  • #39
                    Den mporw na katalavw ti enoeis copy paste aneptykse se parakalw.
                    Power to Maximum... Sugar to zero !!!
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by armstrong View Post
                      το 360 κ το Wii φέρανε καινοτομίες σε αυτή την γενιά.
                      το ps3 συνεχίζει το copy - paste
                      Καλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση.

                      Η "καινοτομια" του Wii καταφερε να φερει ξανα νεο κοσμο στην βιομηχανια. Ομως εαν κανουμε μια αναδρομη θα δουμε πως σε καθε γενια hardware, παντα καποια κονσολα εφερνε αυτο το αποτελεσμα.

                      - NES: εβγαλε την βιομηχανια απο το μεγαλο κραχ των 80s και εβαλε την κονσολα κατω απο την τηλεοραση στα σπιτια. Το πρωτο μεγαλο ανοιγμα της βιομηχανιας.

                      - GameBoy: εβγαλε το gaming στο δρομο, παρασερνοντας μαζι του πολυ κοσμο ο οποιος πολλες φορες το χρησιμοποιουσε αποκλειστικα ως tetris machine.

                      - PlayStation: εκανε το gaming μια mainstream υποθεση. Μεγαλωσε σε τεραστιο βαθμο τα ορια της βιομηχανιας, θετοντας το brand name PlayStation υποψη πολυ περισσοτερων ανθρωπων απο οτι ειχε μεχρι τοτε συνηθισει η βιομηχανια.

                      - Playstation 2: Καθοδηγουμενο απο την φορα που ειχε το brand name, το PS2 εδραιωσε την δυναμη της SONY να φερει ολο και περισσοτερο κοσμο στην βιομηχανια. Οι πωλησεις του αποδεικνυουν του λογου το αληθες.


                      Επισης η "καινοτομια" του Wii υπαρχει σαν τεχνολογια εδω και 10-12 χρονια. Προσωπικα εχω το Logitech Wingman Extreme για pc, το οποιο ειναι γυροσκοπικο χειριστηριο (κατι σαν το sixaxis). To αγορασα 12000 δραχμες. Καντε τα μαθηματικα...

                      Αυτο που καταφερε η Nintendo ειναι να θυμιθει το παρελθον της και να εφαρμοσει ξανα τον κανονα του Gunpei Yokoi, δηλαδη το "Lateral Thinking of Withered Technology" δηλαδή την εκμετάλλευση παρωχημένης τεχνολογίας με νεωτεριστικούς τρόπους. Αποφασισε να παραγει μια κονσολα η οποια θα αποφερει μονο κερδη, σε αντιθεση με την MS και την SONY που εφτασαν να χανουν αμφωτερες εως και 100 ευρω ανα κονσολα.

                      Αν παμε στον τομεα του Software, οι MS και η SONY ακολουθησαν τον καθιερωμενο δρομο τους προσπαθοντας να πατησουν πανω στην τεχνολογια και τον εντυπωσιασμο. Το θεμα ειναι οτι το 360 το καταφερε απο την αρχη, ενω το PS3 τωρα αρχιζει να δειχνει τα πραγματικα του δοντια. Απο την αλλη το Wii, περα απο μερικους first party τιτλους που εγιναν παλαβες επιτυχιες, δεν εχει να δειξει κατι το συγκλονιστικο. Ναι, το control scheme ειναι πολυ ωραιο και αξιζει να το ζησει κανεις σαν εμπειρια. Αλλα θα πρεπει να κανει περισσοτερα για μενα για να μπορεσει να εχει διαρκεια...

                      Copy paste; Δε θα το ελεγα... Μαλλον την πεπατημενη ακολουθουν...


                      Για μενα αυτο που εφερε κυριως η νεα γενια στον τομεα του software (για τα περι υπηρεσιων τα ειπα πιο πριν i think..) ειναι ο προσανατολισμος πολλων παιχνιδιων στον co-op τομεα.

                      Ενω αυτο δειχνει στην θεωρια καλο, στην πραξη τινει να χαλασει τον τομεα του single player και τον χαρακτηρα πολλων franchises. Κλασσικο παραδειγμα το Resident Evil 5, που ενω σαν αυτονομος τιτλος στεκεται πολυ καλα, δεν εχει καμια σχεση με το επος που λεγεται Resi4, ουτε σε ατμοσφαιρα ουτε σε single player εμπειρια. Κοινως, στον τομεα του co-op θησιασε κατι απο τον χαρακτηρα της σειρας.

                      Ενα αλλο παραδειγμα ειναι το Army of Two, το Kain and Lynch: Dead Men, ενω ακομα και ιδιαιτερα δυνατα και καλα παιχνιδια δειχνουν να ειναι στημενα με βαση το co-op, οπως το Gears of War 2 ή ακομα και το HALO 3 (προσοχη, δεν κρινω την ποιοτητα τους, κρινω την βαση του σχεδιασμου τους).

                      Ισως θα πρεπει να αναθεωρησουν λιγο οι developers αυτη τους την σταση και να προσπαθουν να προσφερουν καλες single player εμπειριες, γεματες και ικανοποιητικες, χωρις να παραλειπουν τον τομεα multiplayer. Αλλωστε ενα ολοκληρωμενο πακετο ειναι σαφως πιο ελκηστικο απο οτι ενα καλο παιχνιδι σε εναν μονο τομεα...
                      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                      Comment


                      • #41
                        Swstos.
                        Power to Maximum... Sugar to zero !!!
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X