Announcement

Collapse
No announcement yet.

Checkpoints στη μέση της πίστας;

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν checkpoints κατα την ταπεινή μου αποψη για χιλιους δυο λόγους που αυτή τη στιγμή βαριέμαι να γράψω.

    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    Ο κυριότερος κατ εμε λόγος είναι οτι χάνεται ο ενθουσιασμός και η καυλα (γκαυλα για τους βόρειους φίλους μας) σε ένα παιχνίδι αν σε αναγκάζει συνεχώς να παίζεις τα ιδια και τα ιδια.
    Σκέψου δλδ τώρα να παίζεις halo στο legendary, να τα εχεις σπείρει όλα σε μια πίστα και ενώ εχεις σηκωθεί απο τον καναπέ με το ενα χέρι υψωμένο στον αέρα και το αλλό στα @@ δείχνοντας στους εξωγήινους τι πήρανε και έτοιμος να φωνάξεις "εγώ είμαι ο masterchief" ή "THIS IS SPARTAN!!" εξαιτίας μιας εκρηξης να σου σκάσει ένα phantom στο κεφάλι απο το πουθενά και να στείλει τον μαστερτσιφτη στα θυμαράκια και εσένα στην αρχή της πίστα! Θα παίξεις πάλι με την ιδια όρεξη ή μετά απο λίγο θα γίνει αγγαρεία?
    Πάντως στο halo υπάρχει skull (το iron αν δεν κάνω λάθος) το όποιο αν το ενεργοποιήσεις κάθε φορά που πεθαίνεις σε στέλνει στην αρχή της πίστας. Προσωπικά δεν το συνιστώ εκτος και αν λέγεστε Ren!(το εχει βγάλει ετσι ο καμενος!)
    I attack sharks
    when i smell them bleed
    I dont go swimming
    water just wants to be around me.

    Comment


    • #17
      Εγώ να ευχαριστήσω τους admins που μετέφεραν την κουβέντα εδώ.

      Απλά να τονίσω ότι το θέμα δεν είναι τόσο η ύπαρξη των checkpoints, αλλά κατα πόσο το να συνεχίζεις πολύ κοντά με εκεί που έχασες, βελτιώνει τα skills σου στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
      Insert Coin

      Comment


      • #18
        Χτες απαντησα στην ερωτηση του topic, τωρα βλεπω και τα προηγουμε posts.

        Jedah δεκτο το point αλλωστε το χουμε ζησει παρα πολυ στα παλιοτερα games απλα και παλι προτιμω τη λιγοτερη ισορροπια με περισσοτερα games σκεπτομενος περιπτωσεις οπως το goldeneye στο Ν64 οπου μου χε παρει καιρο η Control (ναι ρε στο agent, δεν ειναι μονο ο crpl noob-ας) επειδη ειχε ενα δυσκολο μερος (επρεπε να προστατευσεις την Natalya οσο χακαρε τον υπολογιστη). Δεν ειναι οτι ειχα χασει πολλες φορες απλα καθε φορα βαριομουν ακομη περισσοτερο γιατι ηταν κοτζαμ πιστα μεχρι εκεινο το σημειο και τσαντιζομουν αφανταστα να παιζω αργα και προσεκτικα ωστε να διαφυλλαξω τα hp μου και αφου παω εκει να χασω επειδη ψοφισε η καμπια...

        Οποτε σε γενικες γραμμες ειμαι full υπερ των checkpoint και πλεον αποφευγω games που εχουν τη παλια λογικη.

        Ακομη και στο L4D βρισκω οτι τα saving points ειναι πολυ αραια, ειμαι Νουμπας και το λεω με περηφανεια!!!
        Do a barrel roll!

        Comment


        • #19
          Όλοι noobάδες είμαστε πριν το μάθουμε το παιχνίδι. Απλά αν παίζεις 10 δευτερόλεπτα 20 φορές μοιράια θα το περάσεις το σημείο κάποια στιγμή ακόμα και αν δεν το αξίζεις.
          Insert Coin

          Comment


          • #20
            Ανάλογα το παιχνίδι.
            Δν γίνεται έτσι ξερά-κοφτά να απαντήσεις.

            Αλλά κι εγώ είμαι υπέρ των checkpoints γενικότερα.
            Αν είναι να παίζεις ξανά και ξανά ένα σημείο που και το ξέρεις πια απ'εξω κι ανακατωτά, ούτε βελτιώνεσαι και σπάζεσαι χωρίς λόγο.

            Comment


            • #21
              Eννοειται πως εξαρταται απτο παιχνιδι.

              Τα checkpoints ειναι απαραιτητα σε κοσμους που εχουν πραγματικα μεγαλη εκταση.

              Τωρα, σε games του τυπου Metal Slug (οπως εχει αναφερθει) φυσικα και δεν ειναι τοσο σημαντικα.
              " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

              Authenticity sir, authenticity. "

              Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



              Comment


              • #22
                Tα checkpoints ποτέ δε τα συμπάθησα σα λογική. Τα δε savepoints είναι ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτη πρακτική - ή σώζεις όποτε γουστάρεις ή όχι. Είμαι πολύ πιο υπέρ των autosaves ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                Comment


                • #23
                  Μου άρεσε ιδιαίτερα το σύστημα που είχε το Resident Evil 4.
                  Πολύ συχνά checkpoints και αραιότερα savepoints.

                  Comment


                  • #24
                    Τα δε savepoints είναι ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτη πρακτική - ή σώζεις όποτε γουστάρεις ή όχι
                    Afto den einai to idio pragma me ta save state enos emulator?
                    Ean swseis thn wra pou pethaineis ti kaneis?
                    Ta save point xrhsimevoun arkei na einai se swsta shmeia.

                    Είμαι πολύ πιο υπέρ των autosaves ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
                    Kai pali otan to game swzei opote goustarei afto yparxoun provlhmata...
                    Ean exases kati kai thes na gyriseis pisw na to pareis otan afto den einai dynato ti kaneis?
                    Arxizeis apo thn arxh?
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #25
                      Ean swseis thn wra pou pethaineis ti kaneis?


                      Θα πρέπει να υπάρχει ένας μηχανισμός που θα αποτρέπει κάτι τέτοιο όταν το παιχνίδι βλέπει οτι πεθαίνεις δευτερόλεπτα μετά το load. Το Halo νομίζω έχει κάτι τέτοιο.

                      Comment


                      • #26
                        Oxi to lew giati kati paromoio eixa kanei an thymamai kala sto prwto Tomb Raider kai meta parathsa to paixnidi gia mhnes....
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • #27
                          Ώρες ώρες νιώθω ότι είμαι ο μόνος άνθρωπος σε αυτό το forum που έχει παίξει παιχνίδι σε υπολογιστή. Οι κονσόλες σας ξεκούτιαναν το μυαλό!!!

                          Όταν μιλάω για χρονομετρημένο save αναφέρομαι σε save ανά τακτά χρονικά διαστήματα, που είναι σε διαφορετικό slot από τα υπόλοιπα κανονικά saves του παίχτη. Συνηθίζεται πολύ σε παιχνίδια με μεγάλη χρονική διάρκεια όπως τα management και τα strategy, ενώ σε RPG το συναντάς σπανιότερα κα περισσότερο με τη μορφή των κλασσικών checkpoints - περνάς από την τάδε πόλη και έχεις αυτόματο loading/saving. Το να σου σώσει το παιχνίδι την ώρα που πεθαίνεις είναι μεγάλη ατυχία, αλλά για αυτό υπάρχουν και τα κανονικά saves. Πραγματικά, μου φαίνεται ότι εξηγώ την αλφαβήτα :phil:

                          Από εκεί και πέρα, από παιχνίδι σε παιχνίδι τα πράγματα αλλάζουν, αλλά γενικά δεν είμαι υπέρ του να ξαναπαίξω ούτε λεπτό παραπάνω από αυτό που θέλω. Το να χρειαστώ 2, 5 ή 15 λεπτά παιχνιδιού για να ξαναβρεθώ στο σημείο που ήμουν την τελευταία φορά μου σπάει τα νεύρα, και δυστυχώς στο Gothic 3 που παίζω τώρα (και έχει μόνο σκέτα saves, γιουπιγιάγια...) μου συμβαίνει πιο συχνά απ'όσο θα'θελα.
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #28
                            Tα checkpoints ειναι καλα αρκει να μην φαινονται. Κοινως δεν θα πρεπει ο παικτης να ξερει οτι "Α εκει πρεπει να παω για να ειμαι ασφαλης", αλλα εαν τυχων δεν εχει σωσει το παιχνιδι του καπου κοντα και πεθανει, να εχει ενα μαξιλαρακι ωστε να μην παει χαμενος ο χρονος του.

                            Ενα καλο συστημα ειναι αυτο του WoW, που και να πεθανεις, απλα πηγαινεις σε etherial μορφη στο σωμα σου και εχεις καποια penalties. Ομως ουτε χανεις progress ουτε τιποτα. Αυτο στο single player θα μπορουσε, μεσα σε καποια πλαισια, να ειναι υπερχρησιμο, ειδικα με τα χαοδη παιχνιδια που εχουμε στην κατοχη μας πλεον...
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #29
                              Sorry alla ta paixnidia se ypologisth pou exw egw den to kanoun afto to pragma
                              Katalava ti les, exeis dikio.

                              Kai pali omws to save opoiadhpote stigmh rixnei thn dyskolia.


                              To systhma twn MMORPG asto kalytera DJ giati ekei an kaneis lathos den diorthonetai pote
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • #30
                                Κανεις τεραστιο λαθος Ground. Σε καμια περιπτωση το save παντου δεν ριχνει την δυσκολια, εαν το παιχνιδι ΔΕΝ βασιζει εκει την δυσκολια του. Κοινως ειναι θεμα design και οχι θεμα encounter.

                                Εχουμε απειρα παραδειγματα καλως παιχνιδιων που κραζαν για save παντου και εχουμε και παιχνιδια μετρια τα οποια ομως κερδισαν πολυ απο το γεγονος οτι δεν προβληματιζαν με το save system τους.

                                EDIT: επειδη τωρα το ειδα, το παραδειγμα με τους emulators Ειναι fail, γιατι πολυ απλα τα παιχνιδια εκεινα ειναι σχεδιασμενα με διαφορετικο πλαισιο σε αυτον τον τομεα. Για αυτο δεν λειτουργει οπως θα ηθελες το save State και πρεπει να το κανεις οποτε θεωρεις εσυ καλυτερα. Τα παιχνιδια τα οποια ειναι σχεδιασμενα με βαση το save παντου ειναι πολυ πιο κατανοητα απο οτι στην αντιθετη περιπτωση.
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X