Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με τον G0, τα savestates καταστρέφουν την πρόκληση και φυσικά παίρνουν την αρμοδιότητα του σχεδιαστή, να ισορροπήσει την δυσκολία και να σχεδιάσει το παιχνίδι με βάση και την γραμμικότητα της δυσκολίας. Είναι ένας τρόπος να φτιάξεις ένα παιχνίδι με μεγάλη διάρκεια, όπου αναγκαστικά θα πρέπει να συντηρήσεις το ενδιαφέρον και κάποιου που θέλει να δεί το τέλος χωρίς πολλά πολλά.
Ιδανική για μένα λύση είναι να σώνει αυτόματα όταν έχεις αποδείξει μέχρι ενός σημείου την αξία σου και να σε τσακίζει όταν δεν έχεις τις ικανότητες, ξανά και ξανά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα όπου το παιχνίδι δεν σε βάζει να κάνεις μεγάλη σε χρόνο επανάληψη και παράλληλα ζητάει απο σένα βελτίωση είναι τα Mario, το πρώτο Ninja Gaiden, τα Halo 1/3 και τα Zelda.
Ιδανική για μένα λύση είναι να σώνει αυτόματα όταν έχεις αποδείξει μέχρι ενός σημείου την αξία σου και να σε τσακίζει όταν δεν έχεις τις ικανότητες, ξανά και ξανά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα όπου το παιχνίδι δεν σε βάζει να κάνεις μεγάλη σε χρόνο επανάληψη και παράλληλα ζητάει απο σένα βελτίωση είναι τα Mario, το πρώτο Ninja Gaiden, τα Halo 1/3 και τα Zelda.
Comment