Announcement

Collapse
No announcement yet.

Quantic Dream's new tech 'KARA' Revealed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Quantic Dream's new tech 'KARA' Revealed

    Introducing Quantic Dream's Kara
    David Cage on his new project, and what it means for his new game.

    Quantic Dream has unveiled Kara, a stunning tech demo that paves the way for the studio's next game. CEO and founder David Cage gives us the inside story.


    [YOUTUBEHD]Dou4Gy0p97Y?hd=1[/YOUTUBEHD]

    Ουσιαστικά, το πρώτο δείγμα από τον επόμενο τίτλο τους.

    Υ.Γ. Δείτε το όλοι.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

  • #2
    Originally posted by Loggo View Post
    Quantic Dream's new tech 'KARA' Revealed
    Getting on for a full decade after its initial PlayStation 3 release, Quantic Dream's cornerstone classic - Heavy Rain …


    Ουσιαστικά, το πρώτο δείγμα από τον επόμενο τίτλο τους.

    Υ.Γ. Δείτε το όλοι.
    Heavy Rain meets A.I.(Ταινία του Will Smith)?
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by Loggo View Post
      Quantic Dream's new tech 'KARA' Revealed
      Getting on for a full decade after its initial PlayStation 3 release, Quantic Dream's cornerstone classic - Heavy Rain …


      Ουσιαστικά, το πρώτο δείγμα από τον επόμενο τίτλο τους.

      Υ.Γ. Δείτε το όλοι.
      To Ηeavy Rain ηταν ισως οτι καλυτερο εχω παιξει σε αυτη τη γενια,ειδικα ως εμπειρια ηταν στο νουμερο 1 σιγουρα.

      Μεσα απο αυτο το tech demo καταφερνουν και βγαζουν αναλογα συναισθηματα και παλι.
      Μακαρι να εχει σχεση το παιχνιδι με αυτο το πρωτο δειγμα.

      Μηπως καλυτερα να εχει δικο του thread?

      Comment


      • #4
        Δεν το έκανα thread γιατί, άσχετα απ' το τι πιστεύω, σύμφωνα με την ίδια τη Quantic Dream, το video είναι απλό concept και όχι κάποιος τίτλος που βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #5
          Hype στον θεό για εμένα


          Μακαρι να εχει σχεση το παιχνιδι με αυτο το πρωτο δειγμα.
          Λογικά θα έχει, στο heavy rain το αντίστοιχο βίντεο "the casting" είχε σχέση.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
            Λογικά θα έχει, στο heavy rain το αντίστοιχο βίντεο "the casting" είχε σχέση.
            Ειναι και αυτο,λογικα καποια σχεση θα εχει με το παιχνιδι.Θα μπορουσαμε να συζηταμε εκει(σε νεο thread) γι αυτο και να αλλαξει ο τιτλος οταν ανακοινωθει το παιχνιδι.Αλλα ενταξει δεν κολλαμε εκει:p

            Oσον αφορα την τεχνολογια.
            The Kara tech demo was originally created one year ago. Cage says it's got 50% of the features as the engine does now.
            Εdit.Thanks loggo.
            edit 2.interview

            Comment


            • #7
              OMG:resp:
              Carpe diem

              Comment


              • #8
                Δεν είχα ιδέα ότι η τεχνολογία ήταν ακόμα τόσο πίσω σ' αυτά τα θέματα στα videogames! Διαβάζω στο άρθρο που παρέθεσε ο Loggo
                "What we call full-performance capture is shooting the body, the voice and face at the same time," explains Cage. "Most studios right now in the game industry use what we call split performance, which means you shoot the face and voice on one side and then you use the body, and not in one take.
                το οποίο από πλευράς ηθοποιίας ακούγεται αστείο (το να τραβάς κομμάτι κομμάτι του σώματος και να τα κολλάς μετά).

                Βλέπω την διαφορά του The Casting με το Kara και είναι όντως εντυπωσιακή (πραγματικά όμως!), αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα. Η συγκίνηση που προκαλεί το video (εμένα προσωπικά δεν μου προκάλεσε κάτι ιδιαίτερο, ούτε σε ένα άτομο πολύ σχετικά με το θέατρο που το έδειξα πάντως) προέρχεται νομίζω κυρίως από τις φωνές και την μουσική. Δηλαδή αν απομονώναμε την εικόνα σε ένα βίντεο, και τον ήχο σε ένα δεύτερο, νομίζω το δεύτερο θα ήταν πιο συγκινητικό. Σίγουρα γίνεται πρόοδος, αλλά αυτό το κομμάτι είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο. Προσέξτε για παράδειγμα το πρόσωπο της κοπέλας: οι μόνες κινήσεις που πρόσεξα ήταν το κλείσιμο-άνοιγμα του στόματος, το κούνημα των βολβών και ένα twitching στο δεξί της μάτι (και νομίζω ποτέ δύο κινήσεις ταυτόχρονα). Ένας καλός ηθοποιός δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τι μπορεί να κάνει με το πρόσωπό του.

                Το συγκεκριμένο είδος, το Cinematic Videogame, νομίζω χρειάζεται δύο πράγματα για να γίνει πραγματικά καλό: 1) Συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας, μέχρις ότου να μπορούμε να δούμε πραγματικά καλή ηθοποιία στην οθόνη και 2) Κάποιος από αυτούς που θα θέλουν να φτιάξουν ένα τέτοιο παιχνίδι, όχι μόνο να ζητήσει την βοήθεια ηθοποιών αλλά και σκηνοθετών και γενικότερα ανθρώπων που ξέρουν από θέατρο/κινηματογράφο. Το Heavy Rain είχε μερικά πολύ βασικά λάθη που είναι γνωστά εδώ και χρόνια στο σινεμά - αν περιμένουμε να ανακαλύψουμε τον τροχό από την αρχή...

                Comment


                • #9
                  Έτσι φτιάχνεις hype

                  εξαιρετική σκηνοθεσία και γραφικά επιπέδου cgi.

                  Originally posted by Heell View Post
                  Ένας καλός ηθοποιός δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τι μπορεί να κάνει με το πρόσωπό του.
                  ας μην συγκρίνουμε καλύτερα videogames με κινηματογράφο και αληθινούς ηθοποιούς είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράματα.

                  Αυτό που παρουσιάσε ο David Cage, για τα τωρινά δεδομένα των videogames, είναι κάτι το εξαιρετικό εξού και το hype που δημιουργήθηκε από αυτό το μικρό βίντεο.

                  Όσο για το HR αυτά τα λάθη που εννοείς, εγώ ούτε τα αντιλήφθικα ούτε νομιζω να τα αντιλήφθικαν οι 9 στους 10 gamers. Όσο cinematic και να ειναι το HR εξακολουθεί να παραμένει video game και ως τέτοιο κρίνεται το οποίο απευθύνεται σε gamers και όχι σε κριτικούς κινηματογράφου.

                  Cinematic είναι και το Metal gear (γεμάτο cut scenes ειναι) και δεν νομιζω ο Koτζιμα να άφησε ποτέ κάποιον άσχετο σκηνοθέτη να αναμειχθεί, και καλά έκανε.
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • #10
                    Aυτο που λεει ο BB.

                    Αλλο βιντεοπαιχνιδι,αλλο ταινια.Εχουμε πολυ δρομο ακομα για να μπορει ο '''μεσος ορος'' των παιχνιδιων να συγκριθει με τις ταινιες στο κομματι της κινηματογραφικοτητας και ηθοποιιας.Πολλα παιχνιδια ισως το καταφερνουν ,ισως και ακομα καλυτερα απο πολλες ταινιες σε καποιους τομεις,αλλα γενικα οι devs ''παιζουν'' με υποδιεστερα ''οπλα''.

                    Απο κει και περα το πρωτο tech demo (με τις δυνατοτητες που θα υπηρχαν/υπαρχουν με τις νεες τοτε κονσολες) του heavy Rain προσπαθησε να δειξει οτι κλεινει η ψαλιδα.
                    Το ιδιο κανει και το νεο tech demo βελτιωνοντας κατα πολυ τις εκφρασεις του προσωπου απο το demo του 2005/6(Heavy Rain).

                    Comment


                    • #11
                      Bicentennial Woman?
                      Originally posted by Raf
                      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                      Comment


                      • #12
                        Καταπληκτικό animation, ό,τι καλύτερο έχω δει real time σε παιχνίδι με ρεαλιστικά γραφικά.
                        Σημαντικό βήμα μπροστά σε σχέση με το Heavy Rain, ειδικά στις κινήσεις του στόματος και των ματιών αλλά και του σώματος.

                        Τα Uncharted και Final Fantasy έχουν όμορφα animations αλλά κάπως πιο καρτουνίστικα γραφικά. Το animation του Mass Effect με χαλάει απίστευτα γιατί ενώ οι χαρακτήρες είναι τόσο λεπτομερώς σχεδιασμένοι κινούνται πολύ αφύσικα (μέσα στο γκρεμό της uncanny valley). Ομοίως και στο LA Noire από όσα έχω δει αν και δεν το έχω παίξει ακόμα. Θα ήθελα πάντως να δω και ένα χαρακτήρα με ρυτίδες.

                        Το βίντεο είναι μεν tech demo αλλά όπως και πριν το Heavy Rain νομίζω πως θέτει τον τόνο του επερχόμενου παιχνιδιού οπότε πιστεύω πως μπορούμε να περιμένουμε κάτι πιο φουτουριστικό.

                        Πέραν του ενθουσιασμού, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Τι μπορούμε να κάνουμε χωρίς motion capture;
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • #13
                          Μα πως να ΜΗΝ είναι επαναστατικό όταν έχει το όνομα KARA



                          Comment


                          • #14
                            Ω κοινόν αυτάδελφον Ισμήνης κάρα.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #15
                              Straier προσκυνώ.Που το θυμήθηκες αυτό;
                              Έλα μην ξεφεύγουμε.
                              Carpe diem

                              Comment

                              Working...
                              X