Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by nooto View Post
    Booster τι εννοεις? Να πηγαινεις κατευθειαν στο max level με loot box? Ουτε το πρωτο ειχε, στο Taken King μπηκε αλλα εκει το campain δεν ηταν 6 ωρες αλλα 20+. Επισης για να δεις το ποια τακτικη επανελαβε πρεπει να δεις το πρωτο παιχνιδι στην vanilla εκδοχη του. Αυτα που λες ισχυουν, ναι το Destiny ειναι παιχνιδι για παρεα, για strikes, raids κλπ, εχει πολυ καλο gunplay, ειναι η χαρα του παικτη που γουσταρει loot based games ή ακομα και για τον παικτη που απλα θελει να γυρναει γυρω γυρω και να σκοτωνει mobs χωρις την ολη διαδικασια να την περιβαλει καποιο content, αλλα αυτα ισχυαν και στο πρωτο και μαλιστα στη vanilla. Το προβλημα ειναι οτι ο κοσμος του ειναι αδειος, οτι το στησιμο πολλων απο τα setpieces ειναι horde like και καθολου ευρηματικα, ο τροπος με τον οποιον προστιθεται το content, οτι το σεναριο δεν υπαρχει στο παιχνιδι αλλα στα grimoires που ειναι στο site της bungie κλπ.

    Στο δε πρωτο παιχνιδι, για οσους εχουν παρακολουθησει τι εγινε με το FFXIV και το a realm reborn, εγινε κατι αντιστοιχο. Το παιχνιδι βγηκε χωρις καθολου σεναριο, χωρις διαλογους, ηταν μια σειρα απο ασυνδετες μεταξυ τους αποστολες. Οι διαλογοι, το voice acting (ακομα και αυτο του light ηχογραφηθηκε ξανα με αλλο ηθοποιο), το script περιεχομενο, προστεθηκαν μετα το Taken King οπου και το παιχνιδι εγινε παιχνιδι (με αρχη μεση και τελος). Και ο αρχικος τιτλος πηρε 75% στο Metacritic ενω δεν ηταν ουτε για 5% στην μορφη που κυκλοφορησε.

    Η κριτικη μου για το 2 εχει να κανει με το γεγονος (απο τα λιγα που εχω δει τουλαχιστον μιας και δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το παιχνιδι ουτε το εχω στην κατοχη μου) οτι παροτι (ευτυχως) κυκλοφορησε σε normal state τουλαχιστον σε οτι αφορα το campain του, συνεχιζει να εχει την ιδια και απαραλαχτη δομη στη βαση του (δομη που με το Taken King και Rise of Iron βελτιωθηκε σε μεγαλο βαθμο, τα προηγουμενο DLCs ηταν απαραδεκτα). Οι κοσμοι ειναι αδειοι, τα σκαφη τα βλεπεις μονο στα loading screens, το roaming στην αρχη γινεται χωρις καν ghosts, το gameplay ειναι το ιδιο επαναλαμβανομενο πραγμα (φαντασου πχ οτι στο Taken king μεσω events ειχαν βαλει και αλλα ειδη gameplay οπως ghost races σε στυλ wipeout), οι εχθροι ειναι ιδιοι (που ελεος δηλαδη, για καποιον που εχει λιωσει το πρωτο παιχνιδι, ποσο ακομα να αντεξει), τα classes ειναι ιδια (και συνεχιζουν να μην προσφερουν καποια ουσιαστικη διαφοροποιηση στο gameplay περα απο τις supers), και το σεναριο συνεχιζει να το δινει η bungie απο το site της. Οι δε επεκτασεις θα συνεχιζουν να γινονται μεσω ενος (πιθανον απαραδεκτου) season pass μεχρι εν τελει να βγει το αντιστοιχο Taken King expansion που θα δωσει ολοκληρωμενη μορφη στον τιτλο.

    Μπορει να ειναι ωραιος σαν τιτλος για gun play κλπ κλπ και για παρεα (και εγω με Dj και Altair που παιζαμε ειχα περασει παρα πολυ ωραια) αλλα αν ειχες παρακολουθησει την πορεια του πρωτου και εβλεπες που ξεκινησε και που το φτασανε, θα περιμενες απο το 2 κατι πολυ καλυτερο και να μη γινει παλι το ιδιο (να λες δηλαδη για αλλη μια φορα ελα μωρε θα τα βαλουν στο DLC τα υπολοιπα). Και το λεω υπο την εννοια οτι θα ηθελα να ειχαν ως βαση το Rise of Iron και να εδιναν κατι καλυτερο και οχι την Vanilla και τα τοσο χαμηλα της στανταρ.
    Είπες οτι στο πρωτο destiny υπηρχε paid lootbox η w/e αλλο που σε πηγαινε κατευθείαν max level για να μην κανεις ξανα το campaign, στο dlc οπως λες βεβαια. ο Deus απαντησε "απαραδεκτο να κανει το ιδιο λαθος η bungie" και θεώρησα οτι σε αυτό αναφέρεται.

    Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κατι τετοιο και δεν ξερω αν θα μπει στο μέλλον με τα DLC, προς το παρον ολα ειναι cosmetics εκτος απο τα xp tokens τα οποια βεβαια τα παιρνεις και απλα ανεβαινοντας level. Βεβαια αν θελει καποιος να παιζει μονιμα με το 4h buff ισως να πρεπει να πληρωσει ναι.

    Για τα υπολοιπα που λες συμφωνω, το content ειναι ελαχιστο για τετοιου ειδους παιχνιδι, σε μια βδομαδα το πολυ εισαι μαξαρισμενος και περιμενεις απλα το reset για να ανεβεις μετα το 290-292. Για 305 ειναι rng εντελως και ανουσιο imo.

    Παντως ειναι εθιστικο και δεν το εχω βαρεθει ακομα.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Ποιο ιδιο λαθος επανελαβε με το destiny 2?? Δεν υπαρχει booster εκτος και αν ειμαι χαζος και δεν το εχω βρει , στο λεω γιατι κανω 3η φορα το campaign για να εχω ολα τα class..
    Booster τι εννοεις? Να πηγαινεις κατευθειαν στο max level με loot box? Ουτε το πρωτο ειχε, στο Taken King μπηκε αλλα εκει το campain δεν ηταν 6 ωρες αλλα 20+. Επισης για να δεις το ποια τακτικη επανελαβε πρεπει να δεις το πρωτο παιχνιδι στην vanilla εκδοχη του. Αυτα που λες ισχυουν, ναι το Destiny ειναι παιχνιδι για παρεα, για strikes, raids κλπ, εχει πολυ καλο gunplay, ειναι η χαρα του παικτη που γουσταρει loot based games ή ακομα και για τον παικτη που απλα θελει να γυρναει γυρω γυρω και να σκοτωνει mobs χωρις την ολη διαδικασια να την περιβαλει καποιο content, αλλα αυτα ισχυαν και στο πρωτο και μαλιστα στη vanilla. Το προβλημα ειναι οτι ο κοσμος του ειναι αδειος, οτι το στησιμο πολλων απο τα setpieces ειναι horde like και καθολου ευρηματικα, ο τροπος με τον οποιον προστιθεται το content, οτι το σεναριο δεν υπαρχει στο παιχνιδι αλλα στα grimoires που ειναι στο site της bungie κλπ.

    Στο δε πρωτο παιχνιδι, για οσους εχουν παρακολουθησει τι εγινε με το FFXIV και το a realm reborn, εγινε κατι αντιστοιχο. Το παιχνιδι βγηκε χωρις καθολου σεναριο, χωρις διαλογους, ηταν μια σειρα απο ασυνδετες μεταξυ τους αποστολες. Οι διαλογοι, το voice acting (ακομα και αυτο του light ηχογραφηθηκε ξανα με αλλο ηθοποιο), το script περιεχομενο, προστεθηκαν μετα το Taken King οπου και το παιχνιδι εγινε παιχνιδι (με αρχη μεση και τελος). Και ο αρχικος τιτλος πηρε 75% στο Metacritic ενω δεν ηταν ουτε για 5% στην μορφη που κυκλοφορησε.

    Η κριτικη μου για το 2 εχει να κανει με το γεγονος (απο τα λιγα που εχω δει τουλαχιστον μιας και δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το παιχνιδι ουτε το εχω στην κατοχη μου) οτι παροτι (ευτυχως) κυκλοφορησε σε normal state τουλαχιστον σε οτι αφορα το campain του, συνεχιζει να εχει την ιδια και απαραλαχτη δομη στη βαση του (δομη που με το Taken King και Rise of Iron βελτιωθηκε σε μεγαλο βαθμο, τα προηγουμενο DLCs ηταν απαραδεκτα). Οι κοσμοι ειναι αδειοι, τα σκαφη τα βλεπεις μονο στα loading screens, το roaming στην αρχη γινεται χωρις καν ghosts, το gameplay ειναι το ιδιο επαναλαμβανομενο πραγμα (φαντασου πχ οτι στο Taken king μεσω events ειχαν βαλει και αλλα ειδη gameplay οπως ghost races σε στυλ wipeout), οι εχθροι ειναι ιδιοι (που ελεος δηλαδη, για καποιον που εχει λιωσει το πρωτο παιχνιδι, ποσο ακομα να αντεξει), τα classes ειναι ιδια (και συνεχιζουν να μην προσφερουν καποια ουσιαστικη διαφοροποιηση στο gameplay περα απο τις supers), και το σεναριο συνεχιζει να το δινει η bungie απο το site της. Οι δε επεκτασεις θα συνεχιζουν να γινονται μεσω ενος (πιθανον απαραδεκτου) season pass μεχρι εν τελει να βγει το αντιστοιχο Taken King expansion που θα δωσει ολοκληρωμενη μορφη στον τιτλο.

    Μπορει να ειναι ωραιος σαν τιτλος για gun play κλπ κλπ και για παρεα (και εγω με Dj και Altair που παιζαμε ειχα περασει παρα πολυ ωραια) αλλα αν ειχες παρακολουθησει την πορεια του πρωτου και εβλεπες που ξεκινησε και που το φτασανε, θα περιμενες απο το 2 κατι πολυ καλυτερο και να μη γινει παλι το ιδιο (να λες δηλαδη για αλλη μια φορα ελα μωρε θα τα βαλουν στο DLC τα υπολοιπα). Και το λεω υπο την εννοια οτι θα ηθελα να ειχαν ως βαση το Rise of Iron και να εδιναν κατι καλυτερο και οχι την Vanilla και τα τοσο χαμηλα της στανταρ.
    Last edited by nooto; 15-11-2017, 12:28 AM.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Deus View Post

    Νοοτο μου φαίνεται απίστευτο το ότι μια εταιρεία σαν την Bungie, που μας έχει δώσει εκπληκτικά franchises και έχει τόσο μεγάλη εμπειρία, επανέλαβε το ίδιο λάθος με το Destiny 2... Περίμενα από αυτούς να μάθουν από τα λάθη τους και να παραδώσουν ένα sequel που θα είναι υπόδειγμα... Από ότι φαίνεται η σωστότερη κίνηση είναι να περιμένει κανείς να κυκλοφορήσει η gold έκδοση σε μερικά χρόνια από τώρα.
    Ποιο ιδιο λαθος επανελαβε με το destiny 2?? Δεν υπαρχει booster εκτος και αν ειμαι χαζος και δεν το εχω βρει , στο λεω γιατι κανω 3η φορα το campaign για να εχω ολα τα class.. Το destiny ειναι παιχνιδι για παρεα, να πατε μαζι για milestones/raid/strikes και κανα pvp αν θες, οποτε η σωστοτερη κινηση αν σε ενδιαφέρει ειναι να το αγοράσεις τώρα που εχει κόσμο, σε μερικα χρονια θα ειναι dead. To campaign των 6-7 ωρων δεν λεει τιποτα αν σε ενδιαφερει μονο αυτο.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Παντως πλεον μιας και εχουν αρχισει να βγαινουν τα πρωτα reviews, το παιχιδι απ'οτι φαινεται ειναι πολυ καλο (οι περισσοτεροι λενε οτι εχουν διορθωθει ολα τα καπως κειμενα του προηγουμεου τιτλου, υπαρχει καλο single player και ενδιαφερον multiplayer) ωστοσο ολο αυτο το σκηνικο εχει δημιουργησει backfire απεναντι στην πολιτικη της ΕΑ. Τα περισσοτερα reviews κοβουν 1-2 βαθμους λογω microtransactions ενω τα user reviews βρισκονται στον ασσο περιπου και προτρεπουν το κοσμο να μην αγορασει το παιχνιδι ωστε να μην ακολουθησουν αντιστοιχα φαινομενα στο μελλον. Απο τη μια ετσι επρεπε να γινει (θεωρω πολυ θετικο οτι αντιδρα και ο τυπος) απο την αλλη, αν το παιχνιδι ειναι οντως καλο, ειναι πραγματικα κριμα.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Ναι δε καταλαβαινω το συσχετιση τζογου με lootboxes. Δλδ και η τυχερη σακουλα στο περιπτερο ειναι τζογος;

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Πάντως, σχετικά με το βιντεο που περέθεσες, δεν το θεωρώ κακό που προσπαθεί κάποια εταιρεία να μεγιστοποιήσει και να αυξήσει τα κέρδη της, είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε και στην καθημερινή μας ζώή.
    Οι περισσότεροι από μας δεν έχουμε κάποιον σοβαρό τρόπο να αυξήσουμε τα κέρδη μας (ποια κέρδη δηλαδή, οι περισσότεροι μισθό έχουμε), ειδικά εις βάρος των άλλων.
    Το μεμπτό είναι πρακτικές όπως lootboxes, στην ουσία και χωρίς υπερβολή μιλάμε για τζόγο και είναι πολύ πιθανό να δούμε χώρες να ψηφίζουν νόμους για να ελέγξουν/περιορίσουν το φαινόμενο.
    Γιατί είναι τζόγος τα lootboxes;

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Νοοτο και Big Boss μαζί σας πως τα microtransactions είναι κακή πρακτική για το σύγχρονο gaming, το σιχαίνομαι και εγώ, όμως η περίπτωση της Rockstar είναι εντελώς διαφορετική από ΕΑ και Bungie. Μιλάμε πως στο πακέτο περιέχεται ένα τεράστιο και γεμάτο παιχνίδι το οποίο περιέχει ένα online mode που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το single campaign, δίνεται εντελώς δωρεάν, έχει διατεθεί πολύ μεγάλος όγκος επιπλέον υλικού ΔΩΡΕΑΝ, κάτι το οποίο εμπλούτισε πολύ το gameplay του τίτλου, δεν απαιτείται συνδρομή για να παίξεις online, ενώ τα microtransactions που έχει απλώς επιτρέπουν την γρηγορότερη απόκτηση περιεχομένου (όπλα, αυτοκίνητα, οχήματα κτλ κτλ). Για να μην μακρηγορώ, η Rockstar το κάνει σωστά και για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν ενοχλήθηκε κανένας ή, για να μην είμαι απόλυτος, όχι πολλοί. Ο κόσμος μάλιστα έχει δείξει την εμπιστοσύνη του στην εταιρεία και ότι εγκρίνει την πολιτική της και με το παραπάνω, το Grand Theft Auto V, παρόλο που κυκλοφόρησε 4 χρόνια πριν, συνεχίζει να πουλάει σαν τρελό (είναι ένα από τα πρώτα σε πωλήσεις games όλων των εποχών, δεν υπερβάλλω καθόλου) ενώ το οnline του είχε και έχει πολύ μεγάλη συμμετοχή.

    Roronoa μαζί σου όσον αφορά τα lootboxes. Είναι πρακτική που απλά πρέπει να σταματήσει και θα σταματήσει μόνο με έναν τρόπο. Αν σταματήσουν οι gamers να την στηρίζουν. Το πορτοφόλι μας παίδες έχει μεγάλη δύναμη, όταν πληρώνουμε για ένα προιόν δίνουμε και ψήφο εμπιστοσύνης σε μια πολιτική εταιρείας, είναι καλό να το καταλάβουμε αυτό όταν καταναλώνουμε.

    Πάντως, σχετικά με το βιντεο που περέθεσες, δεν το θεωρώ κακό που προσπαθεί κάποια εταιρεία να μεγιστοποιήσει και να αυξήσει τα κέρδη της, είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε και στην καθημερινή μας ζώή. Το μεμπτό είναι πρακτικές όπως lootboxes, στην ουσία και χωρίς υπερβολή μιλάμε για τζόγο και είναι πολύ πιθανό να δούμε χώρες να ψηφίζουν νόμους για να ελέγξουν/περιορίσουν το φαινόμενο.

    Στην περίπτωση του battlefront 2, το κραξιμο που τους έριξε ΟΛΟ το ιντερνετ είχε αποτελέσματα, η ΕΑ ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι θα μειώσει πάρα πολύ, έως 75%, το κόστος σε in game credits για επιπλέον χαρακτήρες. Έχουμε δύναμη ως καταναλωτές παίδες, μην το ξεχνάμε... Ο καθένας από εμάς μπορεί να κάνει την διαφορά απλώς αγοράζοντας ή μη αγοράζοντας κάτι...

    Τέλος, να πω δυο λόγια και για τα dlc γιατί αναφέρθηκαν και αυτά. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Σαν παράδειγμα θα αναφέρω την Nintendo και την From Software, εταιρείες που όχι μόνο δημιούργησαν πολύ καλά dlc αλλά κατάφεραν να είναι must play για αυτούς που έπαιξαν και λάτρεψαν τα αντίστοιχα παιχνίδια. Θα τα ξαναπώ παιδιά, πρέπει να προσέχουμε που δίνουμε τα χρήματά μας...

    Νοοτο μου φαίνεται απίστευτο το ότι μια εταιρεία σαν την Bungie, που μας έχει δώσει εκπληκτικά franchises και έχει τόσο μεγάλη εμπειρία, επανέλαβε το ίδιο λάθος με το Destiny 2... Περίμενα από αυτούς να μάθουν από τα λάθη τους και να παραδώσουν ένα sequel που θα είναι υπόδειγμα... Από ότι φαίνεται η σωστότερη κίνηση είναι να περιμένει κανείς να κυκλοφορήσει η gold έκδοση σε μερικά χρόνια από τώρα.

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Τα lootboxes ειναι ο νεος καρκινος που μεγαλωνει και μεγαλωνει στα videogames μαζι με τα dlc. Πολυ λιγα παιχνιδια το κανουν σωστα και μετρημενα. Αχ ρε valve..

    DLC θα λεμε και θα κλαιμε!

    Το οτι το GTA V το εχει sto multiplayer δεν εχει καμια σημασια, ο κοσμος το αγοραζει και για το multiplayer (πολλοι μαλιστα συγκεκριμενα για αυτο), αλλα επειδη δεν το εχω παιξει και δεν ξερω τον αντίκτυπο δεν θα σχολιασω παραπανω επ αυτου.

    Γενικα οι Gamers οσο μπορουμε καλο ειναι να κανουμε embargo σε παιχνιδια με τοσο κακες τακτικες οπως το BF2. Δεν ειναι παντα ασχημα τα lootboxes αρκει να γινονται σωστα.


    Και οσον αφορα το οτι πρεπει να βαλουν lootboxes επειδη ειναι πολυ ακριβα..

    Last edited by Roronoa; 13-11-2017, 08:20 PM.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Μπορεις να μη το παρεις και καθολου, first world problems κλπ...
    Ε το θεμα ειναι οτι αν το αντικειμενο επηρεαζει την θεση σου στο multi κομματι και εσενα σε ενδιαφερει πχ να παρεις τον τιτλο και να τον παιξεις σε competitive επιπεδο, ειναι αδικο να μην το ξεκλειδωνεις με βαση το skill σου αλλα με βαση το ποσα λεφτα επιπλεον θα δωσεις. Και λεω με βαση το skill σου γιατι στο Battlefront 2 το progression ειναι ιδιο για ολους τους παικτες ανεξαρτητα απο το ranking στα matches (ολοι οι παικτες παιρνουν τους ιδιους ποντους που μεταφραζονται στο ιδιο ''ποσο in game χρηματων''). Οποτε για να αποκτησεις το επιπλεον υλικο, αν δεν θες να δωσεις παραπανω χρηματα για κατι που ηδη πληρωσες, το παιχνιδι σε τιμωρει καθως δεν στο δινει με βαση το skill αλλα με βαση το χρονο που θα ριξεις για grind. Αρα μιλαμε για pay to win or brain death to win (και απο την αλλη το ιδιο το win δεν εχει νοημα αφου δεν μεταφραζεται σε κατι, ειτε εισαι καλος ειτε οχι το παιχνιδι σε αντιμετωπιζει με τον ιδιο τροπο).

    Συμφωνω βεβαια οτι τα παιχνιδια της Rockstar ειναι πρωτα single player εμπειριες και μετα multi (που μπορεις να το δεις ως bonus οποτε μπορεις να κανεις τα στραβα ματια και να πεις εκει ας κανουν οτι θελουν οκ αν δε πειραξουν το single player). Αλλα σε παιχνιδια που βασιζονται στο online και στο interaction των παικτων (βλεπε το πρωτο Battlefront που το campain του ηταν 1 ωρα οποτε ηταν σαν μην υπηρχε) το πραγμα ειναι διαφορετικο. Επισης διαφορετικο ειναι να υπαρχουν lootboxes μεσα στο single player, πχ στο Destiny: Taken king, αν ηθελες να φτιαξεις 3 χαρακτηρες (εναν για καθε κλαση) σε max level επρεπε να παιξεις 3 φορες το παιχνιδι αλλα η Bungie σου εκλεινε το ματι και σου πουλαγε lootbox που πηγαινε κατευθειαν τον χαρακτηρα σε max level. To ανηθικο ειναι οτι ο αλλος καταλαβαινει οτι βαριεσαι να παιξεις ενα τετοιο campain 3 φορες και σου βαζει προς πωληση την δυνατοτητα να μην το κανεις (ενω θα μπορουσε να την εχει απλα ξεκλειδωτη).

    το οποίο υποστηρίζει microtransactions αν κάποιος θέλει να ξεκλειδώσει γρήγορα περιεχόμενο
    Σημασια βεβαια σε αυτα εχει και αυτο που λεει ο BB, το ποσο πιο γρηγορα. Ειναι αλλο να σου λεει δωσε παραπανω λεφτα για κατι που θα επαιρνες αργοτερα, μεσω της κανονικης ροης του παιχνιδιου (αν θες ντε και καλα να το εχεις εξ αρχης) και αλλο δωσε λεφτα για το ταδε αντικειμενο γιατι αν δεν δωσεις σου εχω βαλει να κανεις grind 300 ωρες για να το παρεις.
    Last edited by nooto; 14-11-2017, 12:18 AM.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Originally posted by BigBOSS View Post
    αυτό ειναι κακό, δηλαδη κάποιος θα πρέπει να παιζει 200 ώρες για να αποκτήσει ένα δυνατό αντικείμενο και κάποιος θα δίνει πέντε ευρώ και θα το παιρνει στην στιγμή
    Μπορεις να μη το παρεις και καθολου, first world problems κλπ...

    Το παρακατω ειναι μακραν το πιο downvoted comment στο reddit ever, -210k (χιλιαδες!!!) αυτη τη στιγμη. Γραφτηκε απο τον community manager της ΕΑ στη προσπαθεια του να δικαιολογησει τα αδικαιολγητα.


    lol comment:
    If I had a credit for every downvote you've gotten I could finally unlock Darth Vader!

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    καθώς και ένα multiplayer mode, το οποίο περιέχεται στο πακέτο του παιχνιδιού, δίνεται με άλλα λόγια εντελώς δωρεάν, το οποίο υποστηρίζει microtransactions αν κάποιος θέλει να ξεκλειδώσει γρήγορα περιεχόμενο (όπλα, οχήματα, σπίτια κτλ κτλ) πιο γρήγορα.
    αυτό ειναι κακό, δηλαδη κάποιος θα πρέπει να παιζει 200 ώρες για να αποκτήσει ένα δυνατό αντικείμενο και κάποιος θα δίνει πέντε ευρώ και θα το παιρνει στην στιγμή

    Leave a comment:


  • nooto
    replied


    Επισης σχετικο μετα το χαμο που εγινε για το που το πηγαινε η EA (που κυριολεκτικα το τερματισε). Το κακο ειναι οτι ο τιτλος φαινεται πολυ ωραιος ρε γαμωτο + οτι θα εχει κανονικο single player campain αυτη τη φορα και οχι απλα μια δικαιολογια για το multi (αποτι εχουν πει τουλαχιστον μεχρι στιγμης τα sites μεσω των early impressions). Γενικα παντα ηθελα να δω ενα τετοιο παιχνιδι και θα επενδυσω αν ε τελει δεν τα σκατωσουν αλλα το γεγονος οτι τετοια franchises τα εχουν Activision και EA τα κανει εν τελει απαγορετικα.

    Και στην περιπτωση της πρωτης ειλικρια απορω πως η Bungie ας πουμε συνεχιζει και ακολουθει τετοιες τακτικες. Οσο καλα reviews και να πηρε το Destiny 2 σε σχεση με την Vanilla του original, το θεωρω απαραδεκτο για αλλη μια φορα να συζηταμε τα ιδια πραγματα και η δικαιολογια να ειναι περιμεντε τα Dlc. Οχι, μετα το φιασκο του πρωτου επρεπε το δευτερο να ειναι ΤΕΛΕΙΟ Day 1 και οχι να περιμενεις 2 χρονια να μπει κομμενο content.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Σωστος ο Deus, καλο ειναι καθε περιπτωση να κρινεται μεμονωμενα. Δεν ειναι κακο μια εταιρια να θελει να εχει εξτρα εσοδα δινοντας το κατι παραπανω στους παικτες που γουσταρουν.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Micritransactions έχει και το Grand Theft Auto V αλλά εκεί δεν ενόχλησε κανέναν. Ο λόγος είναι απλός, η rockstar παρέδωσε ένα τεράστιο, πλούσιο και με πολύ δυνατό gameplay single player τίτλο, στον οποίο δεν ξεκλειδώνεται τίποτα μέσω των microtransactions, καθώς και ένα multiplayer mode, το οποίο περιέχεται στο πακέτο του παιχνιδιού, δίνεται με άλλα λόγια εντελώς δωρεάν, το οποίο υποστηρίζει microtransactions αν κάποιος θέλει να ξεκλειδώσει γρήγορα περιεχόμενο (όπλα, οχήματα, σπίτια κτλ κτλ) πιο γρήγορα. Άρα, η rockstar δεν κάνει κάτι το μεμπτό, αν ακολουθήσει την ίδια λογική και στο Read Dead 2 δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και δεν θα ενοχληθεί κανένας όπως δεν ενοχλήθηκε κανένας και στην περίπτωση του Grand Theft Auto V.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    όχι που δεν θα βάλουν

    Microtransactions Practically Confirmed For Red Dead Redemption 2


    Leave a comment:

Working...
X