X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Giati mou sbisate to post?

Comment

• Όσοι είστε σχετικοί με hardware κλπ πως τα βλέεπτε τα νέα μηχανήματα;Είναι τούμπανα σε σχέση με τα τωρινά,το WiiU καθώς κι ένα πανίσχυρο Πισί με όλα αυτά πάνω ή @@;Ρωτάω γιατί ως γνωστόν είμαι τεράστιος ασχετίλας(ασχετίλας;ασχετίλας;γιατί δεν έγραψα άσχετος,πως μου ήρθε τώρα αυτό; )όσον αφορά τεχνικά θέματα.
      Carpe diem

Comment

• Ακόμα rumors είναι αλλά από τα λίγα που ξέρω αν αυτά ισχύσουν το πατάνε το WiiU πολύ άνετα...Τεράστια διαφορά και πάλι δηλαδή...Το ps4 αν θα έχει touch pad θα φάει κράξιμο ξανά από τα nintendo fanboys...Αχ αυτή η sony να κοιτάζει όλο τι κάνει η nintendo και να κάνει αντιγραφές σχεδόν πιστές...Αχ...
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

Comment

• Σχετικά με τα specs αυτά είναι φήμες και δεύτερον λένε για dev kits που συνήθως έχουνε τα διπλάσια τεχνικά χαρακτηριστικά απο αυτά που θα έχει η κονσόλα. Δηλαδή αν λένε για 8gb ram η κονσόλα θα έχει είτε 4 ή μπορεί και 2. Για κονσόλες είναι καλά τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά για pc όχι τόσο, μάλλον μέτρια πχ για το ps4 οι φήμες λένε πως θα έχει μπουλντάζα cpu (buldozer ή κάπως έτσι) που απλά είναι πολύ μάπα cpu, ένας i5 ή ί7 είναι αρκετά έως πολύ ανώτερος επεξεργαστής. Επίσης ο buldozer είναι πολύ ενεργοβόρος και μάλλον θα ανατοιναχτεί το ps4.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

Comment

• Ξέχασα να πω πως θέλω γνώμες από αντικειμενικά άτομα,όχι από pc fanboys.
            Ας μην ξεχνάμε πως μια κονσόλα κι ένας υπολογιστής με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά,δε θα έχουν την ίδια απόδοση,μιας και στην κονσόλα όλοι οι πόροι πάνε στο gaming ενώ το πισί θα κάνει κι άλλα πράγματα ταυτόχρονα.Σωστά;Αν όχι,γράψτε λάθος.
            Carpe diem

Comment

• Η κονσολα ειναι κλειστο κυκλωμα και σαφως αποδιδει καλυτερα με pc ιδιων specs, το θεμα ειναι να γινει σωστο optimization για να αποδοσουν το μεγιστο. Ετσι και αλλιως και μεγαθηρια να βγαλουν(που δεν νομιζω) σε λιγο καιρο θα εχουν ξεπεραστει απο τις mid/low end GPU των PC οποτε για μενα ειναι pointless να συγκρινεις τα specs σαν raw power..

Υπαρχει και αυτο
              Digital Foundry presents hard data on the technology inside Sony's new console... and its upcoming Xbox rival.

Η 7970Μ ειναι GPU για Laptop btw..

Comment

• Πολύ καλά νέα για πολλούς λόγους!
                Πρώτον υπάρχει πλέον σύγκλιση μεταξύ PCs και κονσολών όσον αφορά την αρχιτεκτονική CPU και GPU αφού και οι δύο κονσόλες δεν θα χρησιμοποιούν επεξεργαστές φτιαγμένους ειδικά για αυτές (όπως ο Cell του PS3), οπότε μπορούμε να περιμένουμε πολύ καλύτερα ports και πολύ καλύτερα Games στις αρχές κυκλοφορίας των κονσολών.
                Δεύτερον, ο 8πύρηνος επεξεργαστής σε συνεργασία με την (λίγο underclocked) 7970 μπορούν αυτή την στιγμή να παίξουν όλα τα Games σε 1080p στα 60Hz. Συν τοις άλλοις και οι δύο αρχιτεκτονικές πιάνουν πολύ λιγότερο χώρο, καίνε πολύ λιγότερη ενέργεια και είναι πολύ πιο αποδοτικές (ο επεξεργαστής του PS3 ήταν 3 φορές μεγαλύτερος απο αυτόν του PS4).
                Τρίτον, το άρθρο λέει οτι πιθανότατα οι κονσόλες απο τα 8 γίγα RAM τα 3 θα είναι dedicated στο λειτουργικό. Οπότε οι κονσόλες στην ουσία προσπαθούν να γίνουν all-purpose PC του σαλονιού με ωραίο design.

Συμπέρασμα: Και οι δύο εταιρίες κάνουν ακριβώς ότι κάνει η Valve με το Steam Box.

Comment

• η 7970m δεν είναι λιγο υποβαθμισμένη HD 7970 αλλά βρίσκεται μεταξύ των HD 7850 και HD 7870. Εγώ σχεδιάζω να πάρω HD 7950 αλλά μάλλον θα περιμένω να δω τι θα βγεί με την σειρά HD 8XXX.
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

Comment

• Το καλό είναι ότι, όπως φαίνεται, τα ports από τη μια κονσόλα στην άλλη θα είναι πολύ πιο εύκολα αυτή τη φορά. Οπότε φαινόμενα τύπου Bayonetta / Skyrim μάλλον δε παίζει να δούμε.

Ευτυχώς δηλαδή γιατί, αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν καλά με το Steam Box, επόμενη επιλογή μου είναι το PS4.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

Comment

• Bioshock Infinite (new trailer).

Comment

• David Cage: Game industry has 'Peter Pan Syndrome'

1: Make games for all audiences. “I believe it's time for this industry to create content, interactive experiences, for an adult audience,” he reiteraged.

2: Change our paradigms. “We cannot keep doing the same games the same way and expect to expand our market,” Cage cautions. “We need to decide that violence is not the only way.”

“For most people out there, mastering a system is not something exciting, it's boring,” he says. They don't want to compete. It's fine when you're a kid, but not as fun as an adult. “I don't want to feel the strange experience of getting my ass kicked by a 10 year old,” he added, challenging the industry to start making games with no guns.

3: The importance of meaning. “When you think about it, you realize many games have absolutely nothing to say!” says Cage. “There's nothing against that, but that's a toy. Can we create games that have something to say? That have meaning?”

To do this, we need to let authors come in, he says. “Games today, most of the time -- not all, but most -- are written by programmers and graphic artists and the marketing team. We need to have authors really at the heart of the project.”

In addition, we should use all real-world themes. Most games take place in a world we can never enter, but Cage says we should focus more on human relationships. “We need to put games at the center of our society, the center of our life. Games can do that in a very unique way.”

4: Become accessible. “Let's focus on minds of the players, and not how fast they can move their thumbs!” he says. We need to think about the journey versus the challenge. Is a game a series of obstacles, or could it be just a journey? Just a moment that you spend?

5: Bring other talent on board. David Cage in his career has worked with David Bowie, and the actress Ellen Page, which he says brought new perspective to his games. “Working with these people has been an amazing experience,” he says. “They came to the game industry because that was something new to them.”

6: Establish new relationships with Hollywood. Relationships with Hollywood have traditionally been based on what Cage calls “a misunderstanding” for some time, largely through licensing. “I think the time has come for a meaningful constructive, balanced new partnership,” he says. “We can invent, together, a new form of entertainment.” They master linear art, and we master interactivity. We should bring them together.

7: Changing our relationship with censorship. “I see myself as a writer,” he says. “I try to write scripts talking about emotions, dialogues. Sometimes I use violence, and sometimes I use sex. And that's fine. But now I have somebody looking over my shoulder saying 'no, you have to change this. That's not possible.'”

8: The role of the press. “I think press has a very important role to play,” Cage says. [In the] press, we have on the one side, very clever people. They think about the industry, they analyze it, they try to see where it could go in the future. On the other side of the spectrum, you've got people giving scores. Just scores.”

“I don't think this is press,” Cage says. “Where is the analysis? Where's the thinking about this? Can anyone give his opinion and be respected as a critic? Being a critic is a job. It requires skills, it requires thought.” He here referenced the famous Cahiers Du Cinema, a film journal which helped influence the French New Wave of cinema, and changed movies significantly.

9: The importance of gamers. “I often think that buying or not buying a game is almost like a political vote,” Cage postulates. “You decide if you want the industry to go in this direction or not go in this direction. Buy crap, and you'll get more crap. Buy exciting, risky games, and you will get more of them. When you buy games, you vote for where you want the industry to go.”

Διαφωνώ σχεδόν με όλα.

Comment

• Εγώ θα έλεγα ότι συμφωνώ σε αρκετά (πχ 1-3), απλά δεν συμφωνώ με τον τρόπο που αυτός τα προσεγγίζει στα δικά του παιχνίδια.

Comment

• Εγώ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, θεωρώ ότι πρέπει η βιομηχανία κάποια στιγμή να εξελιχθεί στους τομείς που λέει ο Cage. Και ειδικά σε κάποια (1,2,3,7,8,9) θα ήθελα να μάθω αν και γιατί διαφωνεί κάποιος.

Comment

• Σταμάτησα να διαβάζω στο 2, lol απλά... l2p cage... :p

Comment

• Λολ εποικοδομητικό σχόλιο
                                l2p ; λες δηλαδή να κάνει αυτό που θεωρεί ότι δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να κάνει ως δημιουργός .

Comment

Working...
                                X