Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Μα λυκόχοιρος;;;
Προσπαθούν να βάλουν COOLNESS σε έναν χαρακτήρα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι cool και cheesy.Aυτό ΙΜΟ κατέστρεψε το franchise.Όπως είπε και ο link,δώστε μας πίσω την μπυροκοιλιά.
Originally posted by Raf
Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Όντως τι μαλακία είναι αυτή με τον λύκο/σκατζόχοιρο δεν την παλεύει η Sonic Team πλέον από την μία μαλακία στην άλλη ήμαρτον. Τελικά άμα είναι Multi η κυκλοφορία να δούμε πως θα είναι τα control στις άλλες κονσόλες άμα είναι στο style του Secret Rings.
, Yuji Naka left the group with ten other members of Sonic Team to establish an independent game developer, PROPE.
Contrary to popular belief, most of the portable Sonic games released since 1999 were not developed by Sonic Team. Sonic Rush, Sonic Rush Adventure, Sonic Battle,Sonic the Hedgehog Pocket Adventure, Sonic Advance, Sonic Advance 2, and Sonic Advance 3 were developed by Dimps, a Japanese developer. Sonic Rivals, and Sonic Rivals 2 were developed by Backbone Entertainment, a Canadian developer.
Υep. Επίσης πλέον δεν ανήκουν στο δυναμικό της Sonic Team σημαντικά στελέχη όπως οι Hirokazu Yasuhara και Naoto Ōshima .
Πάντως ΙΜΗΟ οι προβληματισμοί ΔΕΝ πρέπει να εστιάζονται στους νεωτερισμούς και τους πειραματισμούς με τους χαρακτήρες -εξάλλου, αν ενοχλούν τόσο , το ίδιο θα μπορούσαμε κάλλιστα να πούμε π.χ. για το Dark Βrotherhood- αλλά στο gameplay...
Αν το gameplay του Unleashed, του επερχόμενου platformer είναι πιστό στην σειρά και ποιοτικό, κι αν η ενσωμάτωση π.χ. του...<<λυκόχοιρου>> προσθέτει στην εμπειρία, δεν πα να δούμε και Τails-Van Hellsing or sth, σημασία έχει ότι θα τα σπάει ο τίτλος.
Ξαναλέω όμως, εφόσον η όλη εμπειρία είναι ποιοτική.Αν ισχύει αυτό, το καστ περνάει σε δεύτερη μοίρα.Οχι οτι δεν έχει σημασία απλά δεν είναι το πλέον σημαντικό.
Απλά όπως έχει συζητηθεί ξανά, το πρόβλημα με τα σημερινά Sonic (π.χ τα Rush) είναι ότι δίνουν σημασία στην ταχύτητα και το στυλ μέσω εντυπωσιακών set pieces και σχεδόν καθόλου στην εξερεύνηση και το καθαρό platform στοιχείο.
Τέλος, ΙΜΗΟ ο Sonic ανέκαθεν ήταν χαρακτήρας με προσωπικότητα και δυναμισμό.
ΙΜΗΟ
και εννοώ εξαρχής.
Όταν λέω δυναμικός και με προσωπικότητα, εννοώ ότι λατρεύει την ταχύτητα, δεν γουστάρει πολλά λόγια κτλ.
Ειδικά σε σχέση με τον <<χοντρό υδραυλικό>>.Εξαλλου έτσι είχε προωθηθεί.
Τέλος, οι προσπάθειες προσέγγισης των Μichael Jackson για την μουσική του Sonic 3,ή πιο πριν της Madonna κτλ. ενισχύουν το ''cool'' προφίλ του χαρακτήρα.
Βέβαια αν,με την λέξη 'cool' λέτε για τα επιφωνήματα ή την pop, beat-άτη (λολ λέξη) μουσική επένδυση ή χαρακτήρες τύπου Shadow κτλ. πάσο και συμφωνώ τότε, αλλά δεν εννούσα αυτά όπως εξήγησα πιο πάνω.
SEGA is launching SONIC UNLEASHED with a HUGE production budget and it seems not only SONIC TEAM is involved but a very huge part of SEGA?s developer teams including those from Japan, the US and, apparently for the first time, even Europe. There seems to be one clear mission: Rebuild the Sonic brand and prove it could work in 3D environments.[/b]
Comment