Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το Wiimote λανθασμένα έχει συνδεθεί με το casual gaming, λόγο της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στο Wii, μιας κονσόλας η οποία έτσι κι αλλιώς όμως βγήκε με σκοπό να είναι πρώτα casual και μετά hardcore, μη μπερδεύεστε και δείτε τις δυνατότητες που ανοίγονται για πολλά, όχι για όλα επαναλαμβάνω, genres με το Wiimote, κι όχι με το Sixaxis.[/b]
    Συνεχίζεις το ίδιο λάθος, να ταυτίζεις την φιλοδοξία με την σχεδιάστηκε το wii mote με αυτήν του sixaxis, όπως είπα πρόκειται για διαφορετικά πράματα, και μόνο η εμφανισή τους αρκεί για να καταλάβεις ότι έχουν κάτι πολύ διαφορετικό μεταξύ τους..

    Στο wii mote, οι motion sensing δυνατότητες είναι το μείζον και περιμένουμε πολλά πράματα, στο sixaxis είναι το έλασσον και δεν έχουμε μεγάλες προσδοκίες.

    Έπίσης επιμένω σε αυτό που είπα πως μέχρι στιγμής είδαμε αρκετά καλύτερη εφαρμογή του wii mote στα games που προορίζονται κυρίως για non gamers και όχι τόσο στα "κανονικά" games και στις περιπτώσεις που αυτό έγινε δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που υπήρξαν προβλήματα τα οποία οφείλονται είτε στην όχι τόσο μεγάλη ευαισθησία του wii mote είτε στους developer.

    Tώρα αν θεωρείτε προχειροδουλειά το sixaxis επειδή δεν είναι wii mote, αναρωτιέμαι τι χαρακτηρισμό θα έπαιρνε αν ήταν wii mote. Kι εγώ θεωρώ με ανάλογο σκεπτικό προχειροδουλειά το wii mote επειδή δεν έχει ενσωματομένο τον δέκτη στην κονσόλα, πρέπει να παίζεις καρφωμένος στην κεραία, άλλες φορές δεν αποκρίνεται καλά, επειδή ουσιαστικά δεν προσφέρει την εξομοίωση κίνησης που ευαγγελίζεται (τι καρπός τι μπράτσο) κτλ κτλ ας μη μιλήσουμε καλύτερα.
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • Aυτό θέλει να μας κάνει η sony να πιστέψουμε αλλά στην πραγματικότητα το sixaxis ξεκίνησε ως αντιγραφή του Wiimote διαφοροποιημένο ως ένα βαθμό για να θολώσει τα νερά.Εν τέλη ούτε η αντιγραφή ήταν καλή αλλά ούτε και η διαφοροποίηση του το έκανε κάτι ξεψωριστό.Είναι σαν να μην υπάρχει στο ps3 όπως σωστά είπε πιο πάνω ο Loggo
      Nintendo I.D.: paixtis
      3ds friend code: 2664-2347-7128

      Comment


      • His name is Link
        Carpe diem

        Comment


        • Aυτό θέλει να μας κάνει η sony να πιστέψουμε αλλά στην πραγματικότητα το sixaxis ξεκίνησε ως αντιγραφή του Wiimote διαφοροποιημένο ως ένα βαθμό για να θολώσει τα νερά.[/b]

          Υπάρχει διαφορά με το τι θέλει κάποιος να κάνει κάποιον άλλο να πιστέψει και με το τι ισχύει, εμείς ακριβώς λέμε τι ισχύει.

          Επίσης το " να θολώσει τα νερά" το έχεις κάνει καραμέλα. Σου έχει μείνει από το N64;

          His name is Link
          [/b]
          Τι θα γίνει με την αλλαγή των nickname;, σε λίγο δεν θα ξέρουμε ποιος είναι ποιος..
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • Kι εγώ θεωρώ με ανάλογο σκεπτικό προχειροδουλειά το wii mote επειδή δεν έχει ενσωματομένο τον δέκτη στην κονσόλα, πρέπει να παίζεις καρφωμένος στην κεραία, άλλες φορές δεν αποκρίνεται καλά,
            [/b]
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • Έπίσης επιμένω σε αυτό που είπα πως μέχρι στιγμής είδαμε αρκετά καλύτερη εφαρμογή του wii mote στα games που προορίζονται κυρίως για non gamers και όχι τόσο στα "κανονικά" games και στις περιπτώσεις που αυτό έγινε δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που υπήρξαν προβλήματα τα οποία οφείλονται είτε στην όχι τόσο μεγάλη ευαισθησία του wii mote είτε στους developer.[/b]
              Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν έχω ασχοληθεί και πολύ με την κονσόλα για να είμαι ειλικρινής, αλλά νομίζω ότι η καλύτερη υλοποίηση της τεχνολογίας του wiimote έχει γίνει σε παιχνίδια όπως Super Mario Galaxy, No More Heroes, Zack n Wiki και σε άλλα παιχνίδια που απευθύνονται σε κάθε άλλο παρά non gamers.

              Τώρα για τα υπόλοιπα δεν έχω να πω κάτι, τα είπαν πολύ σωστά πιστεύω οι Boy και Loggo (rofl ), επομένως...

              Comment


              • Τωρα καθομαστε και συγκρινουμε το Wiimote με το sixaxis ελεος δηλαδη

                το Wiimote ειναι το χαρακτηριστικο που πανω στο οποιο στηριζεται ολοκληρο το Wii(χωρις wiimote δεν υφισταται Wii) και ειναι κατι επαναστατικο και καινουριο για την βιομηχανια
                και απο εκει και περα το ποσο καλα το εκμεταλευονται και θα το εκμεταλευονται τα games εχει να κανει με τους developers

                ενω το sixaxis ειναι ενα gamepad με ενα απλο προσθετο χαρακτηριστικο που ουτε αποτυχια ειναι και πως θα μπορουσε να ειναι αποτυχια αφου δεν εχει καν χρησιμοποιθει σοβαρα ακομα (και ουτε χρειαζεται) παρα μονο ελαχιστα και οπου το χρησιμοποιησαν εκτενως δεν το εκαναν και με τον καλυτερο τροπο(lair)

                και ουτε ποτε ηταν κατι το σημαντικο οπως θελετε να το παρουσιασετε
                και στο κατω κατω ουτε καν καινουρια ιδεα ειναι
                εγω εχω gamepad για το pc που αγορασα πριν 6 χρονια και κανει οτι ακριβως κανει και το sixaxis
                με την μονη διαφορα οτι λειτουργει με υδραργυρο


                Comment


                • Ασχετο...
                  Ο Loggo ειναι ο Link?
                  lol τωρα το πηρα χαμπαρι.

                  Comment


                  • και ουτε ποτε ηταν κατι το σημαντικο οπως θελετε να το παρουσιασετε[/b]
                    Another one who's hunting ghosts .

                    Edit: Joking (γιατί πολύ στα σοβαρά τα παίρνουμε όλα τον τελευταίο καιρό XD)

                    Comment


                    • Έτσι έτσι πέστα ρε Εvans.Πολύ σοβαροφάνεια έπεσε τελευταία.
                      Nintendo I.D.: paixtis
                      3ds friend code: 2664-2347-7128

                      Comment


                      • Όπως τα λέει ο solid snake είναι τα πράματα και αυτό είπα ουσιαστικά κι εγώ στα προηγούμενα post, άρα εκφράσεις του τύπου " το sixaxis είναι μια προχειροδουλειά σε σχέση με το wm" δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα για τον λόγο που είπαμε ο solid snake κι εγώ.

                        Επίσης το ότι το wm είναι νέο είναι κάτι το αδιαφημσβήτιτο, αλλά το αν αποτελεί επανάσταση θα φανεί τα επόμενα χρόνια και για μένα θα είναι επανάσταση εάν καθιερωθεί - ακολουθηθεί μια τέτοια πατέντα γενικώς.

                        Τέλος δεν είπα πως το wm δεν έχει καλή εφαρμογή σε όλα τα "κανονικά" games του wii, αλλά στην πολύ μεγάλη πλειοψηφεία τους, η οποία είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν μιλάμε για μη nintendo games.

                        εγω εχω gamepad για το pc που αγορασα πριν 6 χρονια και κανει οτι ακριβως κανει και το sixaxis με την μονη διαφορα οτι λειτουργει με υδραργυρο[/b]
                        Αυτό ομολογώ πως δεν το ήξερα ;) Άρα το sixaxis σαν ιδέα έχει πολύ περισσότερα κοινά με ένα τέτοιο χειριστήριο παρά με το wm.
                        Star Citizen videos Star Citizen gallery

                        Comment


                        • Τέλος δεν είπα πως το wm δεν έχει καλή εφαρμογή σε όλα τα "κανονικά" games του wii, αλλά στην πολύ μεγάλη πλειοψηφεία τους, η οποία είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν μιλάμε για μη nintendo games.[/b]
                          Μα αυτό ακριβώς είναι που θεωρώ λάθος.

                          Επίσης τα λόγια του solid snake συνοψίζουν μέρος των όσων είπαν οι boy, link. Απλώς στα λόγια τους θα έβρισκες και πολλά "κατηγορώ" για την τότε εικόνα του μηχανήματος και την τότε πολιτική της sony.

                          Το μόνο πράγμα με το οποίο συμφωνείς, bigboss, είναι η φαντασία σου και η εμμονή σου να αποδείξεις κάτι που δεν ισχύει. Pls, ξεκόλλα, τέτοια εμμονή για μία κονσόλα πρώτη φορά βλέπω, καταντάει αστεία και, αν μη τι άλλο, γελοία. Με το να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου για κάτι τέτοιο:
                          Άρα το sixaxis σαν ιδέα έχει πολύ περισσότερα κοινά με ένα τέτοιο χειριστήριο παρά με το wm.
                          [/b]
                          δεν καταφέρνεις τίποτα. Απλά εθελοτυφλείς.

                          Comment


                          • Solid λειτουργούσε σίγουρα με τον υδράργυρο;;;Γιατί είναι απαγορευμένο -βαρύ- μέταλλο.Ακόμα και στα θερμόμετρα πλέον σχεδόν έχει καταργηθεί.

                            Όχι ότι δεν σε πιστεύω ότι έχεις δει pro-sixaxis,απλά μου κάνει εντύπωση,υδράργυρος ειδικά σε ένα παιχνίδι.
                            Originally posted by Raf
                            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                            Comment


                            • Συνεχίζεις το ίδιο λάθος, να ταυτίζεις την φιλοδοξία με την σχεδιάστηκε το wii mote με αυτήν του sixaxis, όπως είπα πρόκειται για διαφορετικά πράματα, και μόνο η εμφανισή τους αρκεί για να καταλάβεις ότι έχουν κάτι πολύ διαφορετικό μεταξύ τους..

                              Στο wii mote, οι motion sensing δυνατότητες είναι το μείζον και περιμένουμε πολλά πράματα, στο sixaxis είναι το έλασσον και δεν έχουμε μεγάλες προσδοκίες.

                              Έπίσης επιμένω σε αυτό που είπα πως μέχρι στιγμής είδαμε αρκετά καλύτερη εφαρμογή του wii mote στα games που προορίζονται κυρίως για non gamers και όχι τόσο στα "κανονικά" games και στις περιπτώσεις που αυτό έγινε δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που υπήρξαν προβλήματα τα οποία οφείλονται είτε στην όχι τόσο μεγάλη ευαισθησία του wii mote είτε στους developer.

                              Tώρα αν θεωρείτε προχειροδουλειά το sixaxis επειδή δεν είναι wii mote, αναρωτιέμαι τι χαρακτηρισμό θα έπαιρνε αν ήταν wii mote. Kι εγώ θεωρώ με ανάλογο σκεπτικό προχειροδουλειά το wii mote επειδή δεν έχει ενσωματομένο τον δέκτη στην κονσόλα, πρέπει να παίζεις καρφωμένος στην κεραία, άλλες φορές δεν αποκρίνεται καλά, επειδή ουσιαστικά δεν προσφέρει την εξομοίωση κίνησης που ευαγγελίζεται (τι καρπός τι μπράτσο) κτλ κτλ ας μη μιλήσουμε καλύτερα.
                              [/b]
                              Ξαναδιάβασε το post μου και δες προσεκτικά τι γράφω, απαντάω σε όσα γράφεις και θίγω το θέμα casual χαρακτηρίζοντας ως ?τροχοπέδη? την κατάσταση που επικρατεί στο Wii για το Wiimote. Το αν το Wiimote φτιάχτηκε για casual gaming ή όχι όσα κατεβατά και να γράψω χαμένα θα πάνε, πρέπει να ασχοληθείς μόνος σου με τους, λίγους είναι η αλήθεια, ποιοτικούς μη casual τίτλους του συστήματος που κάνουν καλή χρήση του Wiimote για να διαπιστώσεις μόνος σου, αφενός ότι κάνεις λάθος, αφετέρου ότι το μέλλον για αρκετά genre είναι εκεί.

                              Επίσης δέχομαι πως το Sixaxis και το Wiimote είναι δυο διαφορετικά πράγματα, αλλού εστιάζω εγώ, στο ότι αμφότερα θέλησαν, το καθένα με το δικό του τρόπο, να παρουσιάσουν μια νέα πρόταση στα controls. Το ένα (Wiimote) φαίνεται να πετυχαίνει πέντε πράγματα, το άλλο, (Sixaxis) να αναλώνεται σε gimmicks και να παραβλέπεται επιδεικτικά από τους developers, αγνοώντας τις όποιες ιδιαιτερότητές του σε σχέση με ένα συμβατικό controller (Dual Shock 2 πχ ή 360 pad), λέγοντας ουσιαστικά στην Sony ?ευχαριστούμε αλλά δεν?.

                              Δεν είναι φιλοσοφία, ούτε μαθηματικά, μακριά από μας, είναι απλά πράγματα πλήρως κατανοητά. Δεν είναι κακό ούτε καμία βαριά ήττα της Sony απέναντι στην Nintendo, μαγκιά της που προσπάθησε και δοκίμασε κάτι διαφορετικό και που πειραματίσθηκε με αυτό που αδιαμφισβήτητα αποτελεί το μέλλον στα controls.

                              Υ.Γ. Ναι ρε παιδιά ο Link είμαι.

                              Επίσης το " να θολώσει τα νερά" το έχεις κάνει καραμέλα. Σου έχει μείνει από το N64;
                              [/b]
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • <div class='quotetop'>(Loggo &#064; Apr 8 2008, 09&#58;09 PM) [snapback]17702[/snapback]</div>
                                Υ.Γ. Ναι ρε παιδιά ο Link είμαι.

                                [/b]
                                lol
                                E αλλο link και αλλο loggo ρε φιλε
                                Ισως να μην ειχε αρχισει ποτε η συζητηση αυτη αν ηξερα ποιος εισαι.

                                Τεσπα,για το χειριστηριο δεν εχω αποψη,διοτι εχω ασχοληθει ελαχιστα.Οσοι εχουν ασχοληθει πραγματικα με το wm μπορουν πανω κατω να καταλαβουν τι δυνατοτητες αξιοποιησης του υπαρχουν για το μελλον.

                                Το Motion sensor του sixaxis δεν ειναι εντελως αχρηστο αλλα ουτε και η βαση για το gameplay.Πχ
                                Resistance--&#62;Oταν κολλαει πανω σου ενα chimera κουνας το sixaxis και το διωχνεις.
                                Μotorstorm--&#62;Μπορεις να οδηγησεις με το στριψημο του sixaxis.Υπαρχει ακριβεια στον χειρισμο και στην αρχη δειχνει πολυ καλο,αλλα σε καποια φαση σε κουραζει και το γυρνας στον αναλογικο.
                                Warhawk--&#62;οδηγεις τα οχηματα αλλα και τα αεροσκαφη.Το εχω συνηθισει και μου φαινεται ευκολο.
                                Ηeavenly sword--&#62;μπορεις να πεταξεις αντικειμενα καθοδηγουμενα με το sixaxis.
                                Forklore--&#62;μαζευεις τις τις ψυχες ,τραβωντας προς τα πανω το sixaxis.πολυ καλο και ευκολο.
                                Uncharted---&#62; Για να κρατησεις ισορροπια πανω σε ενα κορμο δεντρου.
                                Rachet and clank--&#62;διαφορες εφαρμογες.
                                Κ.α

                                Τωρα για το μελλον δυσκολα θα δουμε παιχνιδι που να παιζει μονο με το motion sensor του sixaxis,αλλα βλεπω να το χρησιμοποιουν οπως γινεται μεχρι σημερα.





                                Comment

                                Working...
                                X