Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Loggo View Post
    Καλά αυτό είναι το βασικότερο imo, Shenmue χωρίς Yu δε γίνεται.
    To Shenmue ήταν κλασικό παράδειγμα τίτλου βγαλμένο κατευθείαν από τη κουλτούρα του Director του.
    swsta , katarxas an vgei shenmue 3 , mono kat'onoma 8a einai shenmue kai h anaviwsh ths seiras 8a ginei ka8ara gia emporikous-oikonomikous logous.elpizw h sega na sevastei th seira kai na mhn epixeirhsei na ftiaxei shenmue 3,gt e3allou xwris yu suzuki den noeitai shenmue.....mhn 8ymh8w kai to rezili ths sega me ta nea-sonic...
    Deus Misereatur...
    Gloria filiorum patres i.e.m.e
    Viva los Vatos Locos

    ---------------------
    UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

    Comment


    • an bgalei h poutana h sony thn Shenmue iII tha ths kanw dwro polles gkomenes na synanstrefeei !


      P.S. Eimai toso methysmenos pou den mporw na tr grapsw kai ellhnika.
      sigpic

      Comment


      • Όντως.
        Γι' αυτό πιες λίγη μπυρίτσα να το σβήσεις και πέσε για νάνι.
        Εξάλλου η Sony δε παίζει να πληρώσει για Shenmue ΙΙΙ.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Το Shenmue franshise κόστισε πάρα πολλά στην Sega και μία συνέχειά του θα κοστίσει πάρα πολλά χρήματα σε οποιαδήποτε εταιρεία σκεφτεί να το "υιοθετήσει" άλλα το κυριότερο είναι ότι τα δύο μέλη της σειράς δεν πούλησαν τα αναμενόμενα και μία τρίτη προσπάθεια θεωρείται ως ρίσκο.Επειδή πλέον βρισκόμαστε σε ένα στάδιο της βιομηχανίας όπου τα αποτυχημένα projects οδηγούν αρκετά συχνά σε κλείσιμο επιχειρήσεων με αποτέλεσμα οι εταιρείες να φτιάχνουν συγκεκριμένα είδη σύμφωνα με τις προτιμήσεις της πλειοψηφίας του κοινού έτσι το Shenmue 3 δεν πρόκειται να βγει τουλάχιστον για την ερχόμενη πενταετία.
          Παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο η όλη ολότητα του τίτλου που δεν θα ικανοποιήσει πολλούς παίκτες σήμερα που ζητάνε ένα πιο γρήγορο gameplay διότι hardcore και casual δεν λέγονται οι παίκτες όπως λαθεμένα πιστεύουμε σήμερα αλλά τα games και το Shenmue ανήκει στην πρώτη κατηγορία.
          Το κοινό του Call of Duty, του Halo, του God of War, του Super Mario Galaxy, του Resistance, του Killzone, του New Super Mario Bros Wii, του Wii Sports, του Gears of War, του Assassin's Greed, Devil May Cry, Ninja Gaiden και άλλων τέτοιων παιχνιδιών που χρωστούν τις πωλήσεις τους στο άμεσο gameplay ( ανεξαρτήτως ποιότητας ) δεν μπορεί επί το πλείστον να δεθεί με το Shenmue Franshise, μία σειρά που απαιτεί χρόνο και υπομονή από την μεριά του παίκτη για να του προσφέρει αυτά που την κάνουν να ξεχωρίζουν.

          Θα γούσταρα ένα Shenmue 3 με την υπογραφή του Warren Spector αφού ο Yu Suzuki το άφησε το επάγγελμα.

          Comment


          • Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
            Το Shenmue franshise κόστισε πάρα πολλά στην Sega και μία συνέχειά του θα κοστίσει πάρα πολλά χρήματα σε οποιαδήποτε εταιρεία σκεφτεί να το "υιοθετήσει" άλλα το κυριότερο είναι ότι τα δύο μέλη της σειράς δεν πούλησαν τα αναμενόμενα και μία τρίτη προσπάθεια θεωρείται ως ρίσκο.Επειδή πλέον βρισκόμαστε σε ένα στάδιο της βιομηχανίας όπου τα αποτυχημένα projects οδηγούν αρκετά συχνά σε κλείσιμο επιχειρήσεων με αποτέλεσμα οι εταιρείες να φτιάχνουν συγκεκριμένα είδη σύμφωνα με τις προτιμήσεις της πλειοψηφίας του κοινού έτσι το Shenmue 3 δεν πρόκειται να βγει τουλάχιστον για την ερχόμενη πενταετία.
            Παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο η όλη ολότητα του τίτλου που δεν θα ικανοποιήσει πολλούς παίκτες σήμερα που ζητάνε ένα πιο γρήγορο gameplay διότι hardcore και casual δεν λέγονται οι παίκτες όπως λαθεμένα πιστεύουμε σήμερα αλλά τα games και το Shenmue ανήκει στην πρώτη κατηγορία.
            Το κοινό του Call of Duty, του Halo, του God of War, του Super Mario Galaxy, του Resistance, του Killzone, του New Super Mario Bros Wii, του Wii Sports, του Gears of War, του Assassin's Greed, Devil May Cry, Ninja Gaiden και άλλων τέτοιων παιχνιδιών που χρωστούν τις πωλήσεις τους στο άμεσο gameplay ( ανεξαρτήτως ποιότητας ) δεν μπορεί επί το πλείστον να δεθεί με το Shenmue Franshise, μία σειρά που απαιτεί χρόνο και υπομονή από την μεριά του παίκτη για να του προσφέρει αυτά που την κάνουν να ξεχωρίζουν.

            Θα γούσταρα ένα Shenmue 3 με την υπογραφή του Warren Spector αφού ο Yu Suzuki το άφησε το επάγγελμα.
            Συμφωνώ σ' όλα, αλλά το Call of Duty, το Super Mario Bros, το Wii Sports δεν είναι ποιοτικά, αλλά εμπορικά και γιαυτό θα σε παρακαλούσα να τα βγάλεις την επόμενη φορά από την λίστα των ποιοτικών.

            Άμα δεν παίξουν Shenmue δεν θα ξέρουν τι έστι RPG και Action !

            Πάντως μαλακία έκανε ο Yu Suzuki που το άφησε το επάγγελμα του ! Ελπίζω κάποιος να το συνεχίσει και να το βγάλει !

            Μεγαλύτερη μαλακία κάνουν οι εταιρείες που δεν το φέρνουν το συγκεκριμένο project για να το χαρούμε και όλοι ! Ελπίζω να αφήσουν τις εμπορίλες και να συγκεντρωθούν στα ποιοτικά, τα οποία σπανίζουν !
            sigpic

            Comment


            • Άμα δεν παίξουν Shenmue δεν θα ξέρουν τι έστι RPG και Action !
              Oντως, γιατι το Shenmue δεν είναι τίποτε από τα δύο.

              Comment


              • To Shenmue είναι το παρακάτω:


                To ότι το Shenmue απέτυχε εμπορικά, σε μία κονσόλα που πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, δεν σημαίνει πως θα αποτύχει και τώρα εάν κυκλοφορήσει ως multiplatform τίτλος ή καλύτερα ως αποκλειστικότητα όπως εγώ επιθυμώ προσωπικά. Απ' ότι ξέρω το πρώτο Shenmue πούλησε πάνω από ένα εκτμ. αντίτυπα μια εποχή που η βάση του dreamcast σε εκατομμύρια πωλήσεις δεν ήταν κάν διψήφιο νούμερο. Άρα δεν τα πήγε και άσχημα, απλώς το πρόβλημα ήταν πως ο τίτλος κόστισε ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό με αποτέλεσμα για να έφερνε το ανάλογο κέρδος στην SEGA θα έπρεπε όχι απλώς να πουλούσε φυσικά πολύ περισσότερο από ένα εκατομμύριο αντίτυπα αλλά την εποχή που κυκλοφόρησε θα έπρεπε ο κάθε κάτοχος dreamcast να αγόραζε δύο αντίτυπα του Shenmue! Δηλαδή η αποτυχία του Shenmue, εντός η εκτώς εισαγωγικών, είναι ένας συνδιασμός κακής στρατηγικής και προγραμματισμού της SEGA, ίσως και marketing, διαφήμισης, προώθησης του τίτλου και όλα τα παρεμφερή. Πολύ απλά δεν γίνεται να κυκλοφορήσεις έναν τίτλο που σου κόστισε 80 εκατ.$ σε μια κονσόλα που δεν έχει βάση ούτε 10 εκατομμυρίων χρηστών.

                Ren θα διαφωνήσω μαζί σου καθώς σήμερα games που δεν προσφέρουν "γρήγορο gameplay" με αποτέλεσμα να μην έχουν σύντομη διάρκεια και να τερματίζονται γρήγορα, έχουν γίνει πολύ μεγάλες επιτυχίες. Να σου θυμίσω τα MGS4, Oblivion, fallout 3 και άλλα κυρίως rpgs. Aν ακολουθήσω την σκέψη σου τότε μάλλον και το Heavy Rain θα είναι εμπορική αποτυχία γιατί ποιος θα καθήσει να ασχοληθεί με τις ηθικές και μη επιλογές που προσφέρει ο τίτλος αφού θέλει το γρήγορο gameplay. Άρα με αυτήν την έννοια και η Sony πήρε ρίσκο για το Heavy Rain. Και κακά το ψέματα μόνο η Sony θα μπορούσε να δώσει χρήμα για ένα Shenmue III, αλλά το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι το ποιος θα χρηματοδωτήσει τον τίτλο, το θέμα είναι ποιος θα είναι ο δημιουργός. Προτιμώ να μην βγει καθόλου το Shenmue III ή να βγει μετά από καιρό από τον Suzuki παρά να βγει από έναν άλλο δημιουργό χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια πως δεν το θέλω και το δεύτερο.
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • Originally posted by BigBOSS
                  To ότι το Shenmue απέτυχε εμπορικά, σε μία κονσόλα που πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, δεν σημαίνει πως θα αποτύχει και τώρα εάν κυκλοφορήσει ως multiplatform τίτλος ή καλύτερα ως αποκλειστικότητα όπως εγώ επιθυμώ προσωπικά.
                  Μπορείς να μου εξηγήσεις τον λόγο που προτιμάς την, υποθετική, κυκλοφορία του Shenmue III ως αποκλειστικότητα από multiplatform; Γιατί προσωπικά δε βρίσκω κανένα νόημα.

                  Επίσεις η επιχειρηματολογία του Ren ειναι λογική. Τα RPG είναι άλλη υπόθεση, είναι ένα είδος το οποίο έχει μεγάλο κοινό και μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Στα υπόλοιπα genres, αν δεν υπάρχει γρήγορη ροή, δύσκολα ανταποκρίνεται σήμερα το κοινό. Το οποίο στη βάση του είναι αυτό που αποκαλούσαμε κάποτε mainstream και όχι core. Δεν υπάρχει core με τη παραδοσιακή έννοια του όρου σήμερα. Όσον αφορά τα Adventures για παράδειγμα (που ειναι το Shenmue), πέρα από τις προσπάθειες της Quantic Dream, δεν έχει επιχειρηθεί καν μια απόπειρα εκσυγχρονισμού του genre. Είναι αντιεμπορικό το είδος, γι' αυτό λοιπόν το Adventure, όταν υπάρχει σε κάποιον τίτλο, υπάρχει ενσωματωμένο κυρίως σε Shooters και παλιότερα και σε Platforms. Ακόμα κι εκεί όμως, σταδιακά μειώνεται. Μη τυχών και δε κάνει πίου πίου για λίγο ο παίχτης.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Originally posted by Loggo
                    Μπορείς να μου εξηγήσεις τον λόγο που προτιμάς την, υποθετική, κυκλοφορία του Shenmue III ως αποκλειστικότητα από multiplatform; Γιατί προσωπικά δε βρίσκω κανένα νόημα.
                    Ειναι system seller γι αυτο.
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Ο Yu ήταν κάθετος σε μια παλιά δήλωσή του: Η ιστορία του Shenmue θα ολοκληρωθεί με game! Δεν θα υπάρξει ταινία, βιβλίο ή άλλο μέσο για να μάθουμε το τέλος του!
                      Βέβαια, τώρα τα δεδομένα και οι καταστάσεις έχουν αλλάξει, αλλά για κάποιο λόγο πιστεύω ότι θα τηρήσει την υπόσχεσή του!

                      Originally posted by Loggo
                      Μπορείς να μου εξηγήσεις τον λόγο που προτιμάς την, υποθετική, κυκλοφορία του Shenmue III ως αποκλειστικότητα από multiplatform; Γιατί προσωπικά δε βρίσκω κανένα νόημα.
                      Originally posted by Ramparter
                      Ειναι system seller γι αυτο.
                      + όπως λέει και το άρθρο, για αντάλλαγμα χρηματοδότησης.
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • Originally posted by Loggo
                        Μπορείς να μου εξηγήσεις τον λόγο που προτιμάς την, υποθετική, κυκλοφορία του Shenmue III ως αποκλειστικότητα από multiplatform; Γιατί προσωπικά δε βρίσκω κανένα νόημα.
                        Ένας λόγος θα μπορούσε να ήταν η πτώση ποιότητας (έστω και στα σημεία αν θες) που είναι φυσικό ακόλουθο της ανάπτυξης ενός τίτλου για δύο ή και περισσότερα διαφορετικά hardware.Και όταν πέφτει 'μαρούλι' και απο δεξία αλλά και απο αριστερά,υπάρχει ένας 'αόρατος' δεσμός που αναγκάζει το studio να κρατήσει τις ισσοροπίες με το όποιο κόστος.Τρανό παράδειγμα τα πρώτα multi-platforms που βγήκανα για x360 και ps3.Η έκδοση του ps3 ήτανε πάντα χειρότερη και με techical issues που σου βγάζανε το μάτι.(δες Splinter Cell : Double Agent)

                        Όσον αφορά τα Adventures για παράδειγμα (που ειναι το Shenmue), πέρα από τις προσπάθειες της Quantic Dream, δεν έχει επιχειρηθεί καν μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού του genre. Είναι αντιεμπορικό το είδος, γι' αυτό λοιπόν το Adventure, όταν υπάρχει σε κάποιον τίτλο, υπάρχει ενσωματωμένο κυρίως σε Shooters και παλιότερα και σε Platforms. Ακόμα κι εκεί όμως, σταδιακά μειώνεται. Μη τυχών και δε κάνει πίου πίου για λίγο ο παίχτης.
                        +1

                        Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω για πότε 'άνοιξε' η γη και τα κατάπιε τα Adventures.Και το Uncharted το 1,πήγε άπατο ενώ ήτανε μακράν στην 5αδα των καλύτερων games για το 2007.Και υπάρχουν και τα platforms που λέτε.Αλλά γι'αυτά έχει σημάνει 'Amber Alert' εδώ και κάτι χρόνια,γι'αυτό η Ninty τους έχει πιάσει κορόϊδο και τους έχει πάρει όλα τα πιτσιρίκια.

                        Comment


                        • Boss οταν λες αποκλειστικοτητα εννοεις στο 360 ετσι ? Παντως απ'οτι διαβασα υπαρχει η θεληση για τη δημιουργια του τριτου μερους αλλα θελουν οικονομικη στηριξη για να προχωρησουν (λογικο ειναι για να πω την αληθεια, μιλαμε για κατι πολυ μεγαλο)...τι να πω, αν σκεπτονται να ασχοληθουν σοβαρα και να μην ακολουθησουν τη sonic λογικη, μακαρι να γινει κατι τετοιο. Προσωπικα θα ηθελα παντως και τα 1,2 στα Live Arcade και PSN...

                          Ο boss εχει ενα δικιο σε αυτα που λεει περι βασης, αλλα οποια και να ειναι η βαση παντα υπαρχει ενα ρισκο σε τετοιου ειδους παιχνιδια..μολις διαβασα στο authority τις δηλωσεις της sony για το heavy rain...τσεκαρετε.

                          Comment


                          • Που λέει και ο λόγος... Μου λέει κάποιος γιατί το παράτησε το άθλημα του ο Yu Suzuki ?
                            sigpic

                            Comment


                            • Όσον αφορά τα Adventures για παράδειγμα (που ειναι το Shenmue), πέρα από τις προσπάθειες της Quantic Dream, δεν έχει επιχειρηθεί καν μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού του genre. Είναι αντιεμπορικό το είδος, γι' αυτό λοιπόν το Adventure, όταν υπάρχει σε κάποιον τίτλο, υπάρχει ενσωματωμένο κυρίως σε Shooters και παλιότερα και σε Platforms. Ακόμα κι εκεί όμως, σταδιακά μειώνεται.
                              Το οποίο αν το σκεφτεί κανείς λογικά είναι αξιοπερίεργο με το υποτιθέμενο άνοιγμα σε νέα δημογραφικά. Τα adventures είναι κατεξοχήν "γυναικεία" (όχι πως δεν είναι και αντρικά αλλά σε σχέση με άλλα είδη έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε γυναίκες) παιχνίδια και μάλιστα την εποχή της βασιλείας των adventures οι γυναίκες είχαν σημαντικούς ρόλους ως developers. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει κίνηση για τη δημιουργία ώριμων adventures που θα μπορούσαν να προσελκύσουν "θυληκά είδη". Τα Heavy Rain και Alan Wake είναι απλά οι εξαιρέσεις αλλά και αυτά έχουν το πίου πίου τους από όσο έχω καταλάβει.
                              Πάντως αναλογικά αν έβγαινε Σενμουε 3 σήμερα θα ήταν πιο ακριβό σε σχέση με άλλες παραγωγές (καλά πιο ακριβό από Σόνικ αλλά λέμε για κάποιο σοβαρό παιχνίδι);
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • Originally posted by straier View Post
                                Το οποίο αν το σκεφτεί κανείς λογικά είναι αξιοπερίεργο με το υποτιθέμενο άνοιγμα σε νέα δημογραφικά. Τα adventures είναι κατεξοχήν "γυναικεία" (όχι πως δεν είναι και αντρικά αλλά σε σχέση με άλλα είδη έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε γυναίκες) παιχνίδια και μάλιστα την εποχή της βασιλείας των adventures οι γυναίκες είχαν σημαντικούς ρόλους ως developers. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει κίνηση για τη δημιουργία ώριμων adventures που θα μπορούσαν να προσελκύσουν "θυληκά είδη". Τα Heavy Rain και Alan Wake είναι απλά οι εξαιρέσεις αλλά και αυτά έχουν το πίου πίου τους από όσο έχω καταλάβει.
                                Πάντως αναλογικά αν έβγαινε Σενμουε 3 σήμερα θα ήταν πιο ακριβό σε σχέση με άλλες παραγωγές (καλά πιο ακριβό από Σόνικ αλλά λέμε για κάποιο σοβαρό παιχνίδι);
                                nope nope nope .... 100% wrong...
                                Deus Misereatur...
                                Gloria filiorum patres i.e.m.e
                                Viva los Vatos Locos

                                ---------------------
                                UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

                                Comment

                                Working...
                                X