messiah ->
Τα ειχα και τα 2 "δωρο" απο μια υλοποιηση της geforce 3 της asus, διαφορετικα δεν υπηρχε περιπτωση να τα δοκιμαζα, 11-12 χρονων ειμουνα, οτι επαιρνε κατω απο 9/10 στα review δεν το επαιρνα ουτε πειρατικο για 2 χιλιαρικα :S
Θα εβαζα και τα MDK αλλα δεν ειχα ποτε "προσωπικη" επαφη με αυτα, μονο τα screenshot του GAMES κοιταγα στους οδηγους στρατηγικης του και φανταζομουνα ποσο γαματα θα ηταν να επαιζα κιολας

Πραγματικα η καινοτομια στο gameplay εχει παει περιπατο, τοσα χρονια sequel απο δοκιμασμενες συνταγες μας σερβιρουνε και με το που παει καποιος να δοκιμασει κατι καινουργιο αμεσως πεφτει το θαψιμο απο στενομυαλους casual και λαδωμενους reviewer ( * γκουχ * γκουχ IGN και ασταματητο γλυφομουνοι οποτε βγαζει η rockstar παιχνιδι ). Αν αυτα τα παιχνιδια βγαινανε σημερα και οχι πριν 10 χρονια θα τρωγανε το τετραπλασιο κραξιμο και ας μην εχει κυκλοφορησει ποτε τπτ παρομοιο με αυτα. R.I.P Shiny
Leave a comment: