Legend of Mana (PSX) στο PSP.
Καταρχάς, θεωρώ πως δεν είναι πολύ πρακτικό να παίζεις PSX σε PSP ή μέσω emulation. Οι λόγοι πολλοί κι έχουν να κάνουν κυρίως με το γεγονός πως τα PS Games είναι σχεδιασμένα για το pad του συστήματος.
Σχετικά με το παιχνίδι, δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι.
Για κάποιον που δε το γνωρίζει, είναι πολύ απλό να εντυπωσιαστεί και σε αυτό συμβάλουν τα αριστουργηματικά γραφικά του. Hand-draw - pre-rendered τοπία που κόβουν την ανάσα, εξαιρετικά sprites, όμορφο animaton δημιουργούν ένα ελκυστικό μα κυρίως καλαίσθητο αποτέλεσμα.
Η συνέχεια, δυστυχώς, σε προσγειώνει απότομα.
Παρά την εξαιρετική του δομή σε gameplay ~ πχ αρκετές ενδιαφέροντες επιλογές στα menu εξοπλισμού~, τα ΠΟΛΛΑ δευτερεύοντα στοιχεία ~πχ η ανατροφή τεράτων, δημιουργία golem κτλ~ , τα πολυάριθμα quests & side-quests κτλ, χαντακώνεται απ'το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ σενάριο, τους ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ χαρακτήρες και κατά τη γνώμη μου απ'τον τρόπο που εξελίσσεται η δράση. Δεν υπάρχει η κλασσική συνεχόμενη ροή που ειναι ένα απ'τα βασικά γνωρίσματα των Manas. H Ιδέα των artifacts μόνο επιτυχημένη δεν είναι και δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τους. .
Είναι κρίμα που η Square Soft "καταδίκασε" αυτό το πολύ υποσχόμενο παιχνίδι με μερικές κακές ιδέες της .
Βέβαια, παρά τις παραπάνω αδυναμίες, το Legend of Mana έχει να δώσει πολλά σε αυτούς που θέλουν / έχουν την υπομονή να ασχοληθούν μαζί του. Κι αυτό είναι πολύ θετικό.
Θέλω λίγο ακόμη πριν την ολοκλήρωσή του.
(ιδού για τι επίπεδο γραφικών μιλάω...)
Καταρχάς, θεωρώ πως δεν είναι πολύ πρακτικό να παίζεις PSX σε PSP ή μέσω emulation. Οι λόγοι πολλοί κι έχουν να κάνουν κυρίως με το γεγονός πως τα PS Games είναι σχεδιασμένα για το pad του συστήματος.
Σχετικά με το παιχνίδι, δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι.
Για κάποιον που δε το γνωρίζει, είναι πολύ απλό να εντυπωσιαστεί και σε αυτό συμβάλουν τα αριστουργηματικά γραφικά του. Hand-draw - pre-rendered τοπία που κόβουν την ανάσα, εξαιρετικά sprites, όμορφο animaton δημιουργούν ένα ελκυστικό μα κυρίως καλαίσθητο αποτέλεσμα.
Η συνέχεια, δυστυχώς, σε προσγειώνει απότομα.
Παρά την εξαιρετική του δομή σε gameplay ~ πχ αρκετές ενδιαφέροντες επιλογές στα menu εξοπλισμού~, τα ΠΟΛΛΑ δευτερεύοντα στοιχεία ~πχ η ανατροφή τεράτων, δημιουργία golem κτλ~ , τα πολυάριθμα quests & side-quests κτλ, χαντακώνεται απ'το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ σενάριο, τους ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ χαρακτήρες και κατά τη γνώμη μου απ'τον τρόπο που εξελίσσεται η δράση. Δεν υπάρχει η κλασσική συνεχόμενη ροή που ειναι ένα απ'τα βασικά γνωρίσματα των Manas. H Ιδέα των artifacts μόνο επιτυχημένη δεν είναι και δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τους. .
Είναι κρίμα που η Square Soft "καταδίκασε" αυτό το πολύ υποσχόμενο παιχνίδι με μερικές κακές ιδέες της .
Βέβαια, παρά τις παραπάνω αδυναμίες, το Legend of Mana έχει να δώσει πολλά σε αυτούς που θέλουν / έχουν την υπομονή να ασχοληθούν μαζί του. Κι αυτό είναι πολύ θετικό.
Θέλω λίγο ακόμη πριν την ολοκλήρωσή του.
(ιδού για τι επίπεδο γραφικών μιλάω...)


Comment