Όταν λες θες να δεις τι παίζει, εννοείς δεν έχεις ασχοληθεί?
Εάν ναι, τότε ...
Neo-Geo = Arcade . Eξού και η διαφορετικότητά του συγκριτικά με άλλα συστήματα της εποχής. Η SNK το εγκατέλειψε το 2004 ~εάν δεν κάνω λάθος~, αναγκαστικά, αφού άλλαξε την πλακέτα που πατούσαν τα παιχνίδια της στα arcades. Αλλιώς, θα ήταν ενεργό μέχρι και σήμερα από τότε που κυκλοφόρησε (1990)!!!
Κοινώς εάν παίξεις Mame + SNK , ξέρεις τι εστί Neo-Geo. Το Neo-Geo CD πρέπει να έχει 2-3 αποκλειστικότητες (συγκριτικά με τα arcades).
Για το Turbografx, ΙΜΟ απόλυτα απογοητευτικό 16bit σύστημα αλλά παραδόξως πολύ επιτυχημένο στην Ιαπωνία για κάποιο λόγο. Mε δεδομένο ότι έχεις ασχοληθεί αρκετά με τα μεγαθήρια SNES, Mega Drive... αυτό είναι κάτι σα φτωχός συγγενής. Λογικά όμως θα βρείς και παιχνίδια που σε ενδιαφέρουν αφού έχει αρκετά (συνολικά).
Η πραγματική όμως γοητεία σε αυτό το σύστημα κρύβεται στις CD εκδόσεις του...δυστυχώς είναι λίγο περίπλοκα τα πράγματα εδώ.
Aπό wiki :
Θέλει και την ανάλογη προσοχή στον emu.
Παρόλαυτά, έχει ένα πλήθος απίστευτων παιχνιδιών με τα action, 2d shooters & RPGs να κυριαρχούν.
Προσωπικά, την περίοδο που ασχολήθηκα φανατικά με το σύστημα (CD), είδα να μου ανοίγεται ένας τεράστιος gaming κόσμος που είχε να μου προσφέρει πολλά στον τομέα που με ενδιέφερε (RPGs). Δε θα ήταν υπερβολή να πω πως κάποιες παραγωγές του είναι τόσο μπροστά, πλούσιες που κάνουν τα πιο advanced RPGs του SNES φαίνονται λίγα! Το ίδιο ισχύει και σε άλλα genres.
Φαντάζομαι πως εφόσον ασχοληθείς κι εσύ, σίγουρα θα ανακαλύψεις κλασσικά διαμαντάκια που θα σε πορώσουν.
Εάν ναι, τότε ...
Neo-Geo = Arcade . Eξού και η διαφορετικότητά του συγκριτικά με άλλα συστήματα της εποχής. Η SNK το εγκατέλειψε το 2004 ~εάν δεν κάνω λάθος~, αναγκαστικά, αφού άλλαξε την πλακέτα που πατούσαν τα παιχνίδια της στα arcades. Αλλιώς, θα ήταν ενεργό μέχρι και σήμερα από τότε που κυκλοφόρησε (1990)!!!
Κοινώς εάν παίξεις Mame + SNK , ξέρεις τι εστί Neo-Geo. Το Neo-Geo CD πρέπει να έχει 2-3 αποκλειστικότητες (συγκριτικά με τα arcades).
Για το Turbografx, ΙΜΟ απόλυτα απογοητευτικό 16bit σύστημα αλλά παραδόξως πολύ επιτυχημένο στην Ιαπωνία για κάποιο λόγο. Mε δεδομένο ότι έχεις ασχοληθεί αρκετά με τα μεγαθήρια SNES, Mega Drive... αυτό είναι κάτι σα φτωχός συγγενής. Λογικά όμως θα βρείς και παιχνίδια που σε ενδιαφέρουν αφού έχει αρκετά (συνολικά).
Η πραγματική όμως γοητεία σε αυτό το σύστημα κρύβεται στις CD εκδόσεις του...δυστυχώς είναι λίγο περίπλοκα τα πράγματα εδώ.
Aπό wiki :
For CD games, it was an entirely different situation. While there was no region-protection on CD games, there were several different CD formats: CD, Super CD (SCD) and, later, Arcade CD (ACD). TurboGrafx-CD, equipped with the original System Card (version 2.01), could play all Japanese and North American CD games. A TurboGrafx-CD, equipped with the updated Super System Card (version 3.01), could play all Japanese and North American SCD and CD format games. The Arcade System Card (for playing Arcade CD titles) had two versions, Pro and Duo.
The Arcade Card Pro was specifically for pre-Duo systems although it was compatible with all PC-Engine systems (including the SuperGrafx), it included both the SuperCD operating system and the extra memory found in the Duo systems. The Arcade Card Duo worked with Duo based systems exclusively as it featured only the Arcade enhancments. This allowed the Duo card to be sold at a lower price. All Japanese released system cards worked in U.S. systems with the use of a HuCard converter.
The Arcade Card Pro was specifically for pre-Duo systems although it was compatible with all PC-Engine systems (including the SuperGrafx), it included both the SuperCD operating system and the extra memory found in the Duo systems. The Arcade Card Duo worked with Duo based systems exclusively as it featured only the Arcade enhancments. This allowed the Duo card to be sold at a lower price. All Japanese released system cards worked in U.S. systems with the use of a HuCard converter.
Παρόλαυτά, έχει ένα πλήθος απίστευτων παιχνιδιών με τα action, 2d shooters & RPGs να κυριαρχούν.
Προσωπικά, την περίοδο που ασχολήθηκα φανατικά με το σύστημα (CD), είδα να μου ανοίγεται ένας τεράστιος gaming κόσμος που είχε να μου προσφέρει πολλά στον τομέα που με ενδιέφερε (RPGs). Δε θα ήταν υπερβολή να πω πως κάποιες παραγωγές του είναι τόσο μπροστά, πλούσιες που κάνουν τα πιο advanced RPGs του SNES φαίνονται λίγα! Το ίδιο ισχύει και σε άλλα genres.
Φαντάζομαι πως εφόσον ασχοληθείς κι εσύ, σίγουρα θα ανακαλύψεις κλασσικά διαμαντάκια που θα σε πορώσουν.
Comment