Announcement

Collapse
No announcement yet.

Street Fighter II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ναι έφτιαξαν άρθρο για αυτό:


    Ισχύει στην beta του SFII στο SNES για το "περιβόητο" 10-0 matchup. Δεν υπάρχει reversal συν το range που αναφέρεις ο Zangief απλά κάνει συνέχεια tick throw στον Honda.

    30 χρόνια μετά και βγάζει ακόμα νέα το SFII 😆

    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • #62
      To 10-0 den einai match-up. Einai o orismos tou bullying, prin ginei moda.

      Aparadekto gia praktores!

      Comment


      • #63
        Άλλη μια ενδιαφέρουσα ανακάλυψη, αυτή τη φορά στο HD Remix.

        Charge με το... μπροστά! Πώς; Απλά το HD Remix επέτρεπε κίνηση με αναλογικό και d-pad ταυτόχρονα οπότε πάταγες μπροστά στον ένα και πίσω στον άλλο (ποιος σατανάς το σκέφτηκε)!



        Εξεπλάγην και από την πολύ ωραία έκδοση της μουσικής των credits με φωνητικά που δεν γνώριζα ότι υπήρχε, θυμίζει λίγο dragonball (φέρτε πίσω τα 90's 😆).
        The illusion of free will is an illusion.

        Comment


        • #64
          Ψαγμένο και ολίγον καμμένο (όπως αρμόζει σε ένα parody) SFII video:
          https://www.eventhubs.com/news/2022/...minal-montage/

          Last edited by Ryu_gr; 27-04-2022, 01:44 AM.
          The illusion of free will is an illusion.

          Comment


          • #65
            Είδα χθες το Top Gun του '86 μιας και είναι πάλι στο προσκήνιο λόγω του sequel.

            Tυπική 80's ταινία, σίγουρα αξίζει το χρόνο σας για να ταξιδέψετε πίσω και να θυμηθείτε την τέχνη των ταινιών της εποχής.

            Ο λόγος που κάνω το post εδώ είναι ότι το τραγούδι των credits στην αρχή του αμέσως μου θύμησε το theme του Ken που κυκολοφόρησε αργότερα την ίδια εποχή. Ένα απλό search επιβεβαιώνει την ομοιότητα:
            Though I've heard it referenced and detailed enough times to tell you exactly how it all plays out, I hadn't seen 1986's Top Gun until two days ago.I was actually working with the TV on in ...


            Άλλο ένα παράδειγμα που δείχνει πως οι πολυμήχανοι Ιάπωνες δημιούργησαν το παγκόσμιο φαινόμενο SFII εμπνεόμενοι από τις τάσεις της εποχής.



            The illusion of free will is an illusion.

            Comment


            • #66
              'Επιασα πάλι το αγαπημένο SFII και ανακάλυψα ένα ακόμα cool fact που εν ολιγοις λέει ότι ο τρόπος που παλεύει ο κάθε χαρακτήρας δεν έχει συγκεκριμένο pattern αλλά διαφέρει ανάλογα την προσωπικότητά του, π.χ. ο Ken είναι επιθετικός (Ken scrubs), ο Guile αμυντικός κτλ.

              There are no exploits as obvious as Mortal Kombat (which all have very badly broken AI, right up to the modern games), but the nice thing about SFII is everyone fights in a pattern, like they have a personality instead of just being an efficient AI routine. The longer you play the more you get to 'know' how each character will fight you.

              So in that way, the method for winning is different for every opponent. It's why I love the game still, it feels like you really are fighting Guile, Ryu, etc rather than the computer being generically efficient with those characters.​
              For Street Fighter II' Hyper Fighting on the Xbox 360, a GameFAQs message board topic titled "Any CPU exploits for arcade?".


              Επίσης έβαλα άλλο ένα fun fact στο Twitter του GO 😄
              Last edited by Ryu_gr; 26-03-2023, 09:50 PM.
              The illusion of free will is an illusion.

              Comment

              Working...
              X