The Adventures Of Alundra, μιλάμε για ένα 2D Action - Adventure RPG σε Platform περιβάλλον, ή αλλιώς αν προτιμάτε ένα Zelda clone/spinoff . Το Alundra δημιουργήθηκε το 1997 από την Matrix Software, εταιρία η οποία κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με εταιρίες τέρατα όπως τη Square για τα Remake των Final Fantasy III και IV για DS, κάποια Dragon Quest κλπ.
Το Alundra όντας 2D δίνει την αίσθηση πως έπρεπε να είχε δημιουργηθεί για το SNES, μαζί με όλα τα υπόλοιπα RPGs του είδους που βγήκαν εκείνη την περίοδο. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που δεν έγινε τόσο γνωστό όσο άλλα παιχνίδια. Αν υπολογίσουμε και το γεγονός πως το 1997 βγήκε και το FF VII το οποίο τράβηξε όλο το ενδιαφέρον πάνω του, καταλαβαίνουμε που πάει η κατάσταση. Άσε που με το 3D hype που επικρατούσε, τα 2D και δη στο Playstation, δεν έκαναν και μεγάλη αίσθηση.
Αυτός ήταν και ο λόγος που η SONY παρ' όλο που ανέλαβε τον διαμοιρασμό στην Ιαπωνία, αρνήθηκε να το προωθήσει εκτός Ιαπωνίας. Τελικά οι Ευρωπαίοι είχαμε την τύχη να το αναλάβει η Psygnosis, ενώ στην Αμερική ανέλαβε η Working Designs, η ίδια εταιρία που έκανε distribution και των δύο Lunar.
Όσον αφορά την υπόθεση. Το παιχνίδι ξεκινάει με τον Alundra, ένα ξωτικό, ο οποίος ταξιδεύει στον κόσμο του παιχνιδιού με ένα καράβι. Όταν πέφτει για ύπνο βλέπει ένα όνειρο στο οποίο του εμφανίζονται δύο μυστηριώδεις τύποι. Ο ένας (ο Lars, στα αριστερά) λέει στον Alundra πως είναι ένας φύλακας wizard, ή αλλιώς ένας "Releaser". Στην πόλη της Inoa υπάρχει ένας δαίμονας ο οποίος είχε εξαφανιστεί για 1.000 χρόνια, όμως δυστυχώς ξαναεμφανίστηκε. Χρειάζονται τη βοήθειά του ώστε να τον κατατροπώσουν. Στη συνέχεια εμφανίζεται ο κακός της υπόθεσης (ο Melzas, στα δεξιά) ο οποίος αναφέρει τα κλασικά (κανένας δεν έχει τη δύναμη να τον νικήσει, ειδικά ένας άνθρωπος σαν τον Alundra κλπ κλπ).
Αφού οι μυστηριώδεις τύποι εξαφανίζονται, ο Alundra ξυπνάει και συνειδητοποιεί πως έχει πιάσει μια τρομερή καταιγίδα. Το καράβι διαλύεται, ο Alundra ναυαγεί, και εν τέλει εμφανίζεται αναίσθητος σε μία παραλία, στην παραλία της πόλης της Inoa (εντελώς τυχαία). Από αυτό το σημείο ξεκινάει το παιχνίδι.
Οκ, μέχρι εδώ θα πείτε πως είναι τίγκα στα κλισέ του στυλ "Είμαστε αβοήθητοι, είσαι η τελευταία μας ελπίδα, μόνο εσύ μπορείς να μας σώσεις, εντελώς τυχαία ο πρωταγωνιστής εμφανίζεται στην πόλη που έπρεπε να πάει κλπ". Μέχρι και το setting κάνει μπαμ πως είναι κλεμμένο από τα Zelda. Τι το κάνει λοιπόν τόσο ξεχωριστό ? Να σας πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει ακόμα, όμως το παιχνίδι είναι πολύ εθιστικό. Προς το παρόν ας αναφερθούμε λίγο ακόμα στην υπόθεση του παιχνιδιού, η οποία ξεγελάει στην αρχή, και μπορεί ναι μεν να μην είναι φοβερή, όμως παραμένει πολύ ενδιαφέρουσα.
Αφού ο Alundra περιμαζευτεί από τους ντόπιους, βλέπει πως στην πόλη επικρατεί μία περίεργη κατάσταση. Διάφορα άτομα υποφέρουν από διάφορους εφιάλτες στον ύπνο τους. Στη συνέχεια ο Alundra μαθαίνει πως είναι Dreamwalker, δηλαδή έχει τη δυνατότητα να εισβάλλει στα όνειρα των ανθρώπων και να τους βοηθάει. Αναπόφευκτα μαθαίνει πως αυτός είναι ο "Releaser", για τον οποίο είχε γίνει λόγος στο αρχικό όνειρό του. Με τη βοήθεια της Dreamwalking ιδιότητάς του, μπορεί να ταξιδέψει στα όνειρα των ανθρώπων και να τους απελευθερώσει από τους εφιάλτες του Melzas, οι οποίοι δεν είναι τόσο αθώοι όσο φαίνονται. Οι εφιάλτες εγκλωβίζουν ένα άτομο μέσα στον κόσμο των ονείρων με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ξεφύγει, και αρκετές φορές να πεθαίνουν άτομα, πράγμα που δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί σε παιχνίδι τέτοιου τύπου.
Αυτά για την υπόθεση ως μια πρώτη επαφή. Στα του παιχνιδιού τώρα. Ο Alundra ξεκινάει με ένα short sword ως εξοπλισμό. Αφού ταξιδεύει, παλεύει bosses και προχωράει την ιστορία, παίρνει διαφορετικά όπλα και spells τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ώστε να εξερευνήσει περιοχές που πριν δεν μπορούσε. Τα Dungeons μπορεί να είναι είτε περιοχές γύρω από την πόλη της Inoa, είτε εφιάλτες διάφορων ατόμων. Είναι περιττό να αναφέρω πως τα αντικείμενα που βρίσκεις στα Dungeons του κόσμου των ονείρων τα βρίσκεις μόνο μία φορά, επομένως αν χάσεις κάτι, πάει...
Το δυνατό χαρτί όμως του παιχνιδιού είναι οι γρίφοι του. Από μια γύρα που έκανα στο νετ μιλάμε ίσως για μερικές από τις πιο δύσκολες προκλήσεις του PSone στον συγκεκριμένο τομέα (αν και κρατάω μερικές επιφυλάξεις αλλά τέσπα). Πρέπει να έχετε πολύ φαντασία για να αντιμετωπίσετε μερικές καταστάσεις. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει walkthrouh, κάτι που δεν θυμάμαι να έχω κάνει σε άλλο παιχνίδι, πλην ίσως του τελευταίου Dungeon του FF VIII. Όχι τόσο γιατί δεν μπορώ να βρω τις λύσεις, αλλά επειδή δεν έχω τον χρόνο και τον ενθουσιασμό πλέον ώστε να αφοσιωθώ. Γενικά όμως οι γρίφοι είναι ένα τεράστιο συν του παιχνιδιού.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η μουσική είναι πάρα πολύ ταιριαστή με το παιχνίδι. Στον κόσμο των εφιαλτών ακούγονται κραυγές αγωνίας, στα Dungeons το soundtrack είναι επιβλητικό, και γενικά ακολουθεί το ρυθμό του παιχνιδιού όπως πρέπει. Ακόμα ένα συν. Ιδού και η εισαγωγή ώστε να πάρετε μια πρώτη γεύση.
Είχα αγοράσει το παιχνίδι πριν 5-6 χρόνια, όταν το είχα βρει σε τιμή ευκαιρίας (~10 € original με τον χάρτη της περιοχής που περιλαμβάνεται και δεν συμμαζεύεται) όμως συνεχώς το ανέβαλα. Παρ' όλο που ήξερα πως θα μου αρέσει, πάντα κάτι τύχαινε και το παρατούσα στις αρχές, πριν προλάβω να καταλάβω πλήρως τι παίζει. Τελικά ήταν όπως ακριβώς το περίμενα, και το παιχνίδι αξίζει τις ώρες που ξοδεύεις σε αυτό. Εν ολίγοις, όσοι θέλετε να παίξετε ένα 2D Zelda-like με απλό και ωραίο battle system, αξιόλογη υπόθεση και άπειρους γρίφους, βρήκατε το παιχνίδι σας. Όσοι δεν ψάχνατε κάτι τέτοιο, και πάλι ρίξτε του μια ματιά επειδή καλύπτει ευρύ φάσμα γούστων και μου φαίνεται ολίγον απίθανο να μην αρέσει σε κάποιον
Αυτά για την υπόθεση ως μια πρώτη επαφή. Στα του παιχνιδιού τώρα. Ο Alundra ξεκινάει με ένα short sword ως εξοπλισμό. Αφού ταξιδεύει, παλεύει bosses και προχωράει την ιστορία, παίρνει διαφορετικά όπλα και spells τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ώστε να εξερευνήσει περιοχές που πριν δεν μπορούσε. Τα Dungeons μπορεί να είναι είτε περιοχές γύρω από την πόλη της Inoa, είτε εφιάλτες διάφορων ατόμων. Είναι περιττό να αναφέρω πως τα αντικείμενα που βρίσκεις στα Dungeons του κόσμου των ονείρων τα βρίσκεις μόνο μία φορά, επομένως αν χάσεις κάτι, πάει...
Το δυνατό χαρτί όμως του παιχνιδιού είναι οι γρίφοι του. Από μια γύρα που έκανα στο νετ μιλάμε ίσως για μερικές από τις πιο δύσκολες προκλήσεις του PSone στον συγκεκριμένο τομέα (αν και κρατάω μερικές επιφυλάξεις αλλά τέσπα). Πρέπει να έχετε πολύ φαντασία για να αντιμετωπίσετε μερικές καταστάσεις. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει walkthrouh, κάτι που δεν θυμάμαι να έχω κάνει σε άλλο παιχνίδι, πλην ίσως του τελευταίου Dungeon του FF VIII. Όχι τόσο γιατί δεν μπορώ να βρω τις λύσεις, αλλά επειδή δεν έχω τον χρόνο και τον ενθουσιασμό πλέον ώστε να αφοσιωθώ. Γενικά όμως οι γρίφοι είναι ένα τεράστιο συν του παιχνιδιού.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η μουσική είναι πάρα πολύ ταιριαστή με το παιχνίδι. Στον κόσμο των εφιαλτών ακούγονται κραυγές αγωνίας, στα Dungeons το soundtrack είναι επιβλητικό, και γενικά ακολουθεί το ρυθμό του παιχνιδιού όπως πρέπει. Ακόμα ένα συν. Ιδού και η εισαγωγή ώστε να πάρετε μια πρώτη γεύση.
Είχα αγοράσει το παιχνίδι πριν 5-6 χρόνια, όταν το είχα βρει σε τιμή ευκαιρίας (~10 € original με τον χάρτη της περιοχής που περιλαμβάνεται και δεν συμμαζεύεται) όμως συνεχώς το ανέβαλα. Παρ' όλο που ήξερα πως θα μου αρέσει, πάντα κάτι τύχαινε και το παρατούσα στις αρχές, πριν προλάβω να καταλάβω πλήρως τι παίζει. Τελικά ήταν όπως ακριβώς το περίμενα, και το παιχνίδι αξίζει τις ώρες που ξοδεύεις σε αυτό. Εν ολίγοις, όσοι θέλετε να παίξετε ένα 2D Zelda-like με απλό και ωραίο battle system, αξιόλογη υπόθεση και άπειρους γρίφους, βρήκατε το παιχνίδι σας. Όσοι δεν ψάχνατε κάτι τέτοιο, και πάλι ρίξτε του μια ματιά επειδή καλύπτει ευρύ φάσμα γούστων και μου φαίνεται ολίγον απίθανο να μην αρέσει σε κάποιον
Comment