Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ενδιαφεροντα (πασης λογης) βιντεο στο internet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Altair
    replied
    θα μου εξηγήσει κανείς γιατί μόλις έχασα 4:35 λεπτά από τη ζωή μου;
    να δείχνατε τις φάτσες σας κάτι θα γινόταν.να μιλούσατε καθαρά το ίδιο.μια βαβούρα ακουγόταν κι έπιανα με πολλή προσοχή κάποιες σκόρπιες φράσεις.άλλη φορά κάντε το πιο σωστά.
    εγώ σου βάζω τγία(τγιανταφυλλίδης σπήκινγκ)

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    ΛΟΛ άπαιχτο! (pun intended)
    bonus cult points @ MGS4 topic reference & PS3 is doomed11! talk (it's E3 2006 all over again)
    ελπίζω να μην τα εννοείτε μόνο

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    A ρε παιχτη,πότε θα έρθεις Αθήνα ρε παιχτούρα.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Ask paixtis

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    ...Vista???

    ...Aero???

    3D Desktop???

    Ευτυχώς για μας, κάποια άτομα είναι ΠΟΛΥ μπροστά. Linux κύριοι!!!

    http://youtube.com/watch?v=_ImW0-MgR8I

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Άσχετο αλλα στο βίντεο που πόσταρε ο σάντοου,ο παίχτης δεν πέθανε.Επαθε επιληψία,πήγε στο νοσοκομείο (εντατική) αλλά την επόμενη μέρα κιόλας ήταν στο γήπεδο.

    Leave a comment:


  • Ellesar_Ph
    replied
    ^Ας τα ευνουχισουμε λοιπον!
    [/b]

    Leave a comment:


  • Doppelganger
    replied
    ^Ας τα ευνουχισουμε λοιπον!

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    O δικος μας Paixtis ?
    Νομιζα οτι Mario Kart-αρει μονο xD

    Tεσπα, πριν μερικες ημερες ανακαλυψα ενα group, τους Libera, το οποιο αποτελειται απο παιδακια 9-14 χρονων και τραγουδουν Χριστιανικες, κλασσικες μελωδιες.
    Το θεμα ειναι οτι εχουν απιστευτες φωνες/ερμηνειες και γιαυτο το λογο εχουν πιασει πρωτιες σε πολλα chartz διπλα σε μεγαλα ονομα οπως Pavaroti κτλ Κατα την αποψη μου, το αξιζουν.

    Aυτο που ξεχωριζω ειναι το Far Away :
    http://www.youtube.com/watch?v=IPQKFA3LA8I

    Δυστυχως, το παιδι που τραγουδαει (P.Horncastle)ειναι πλεον σε μια ευαισθητη ηλικια 15-16 και παρα τις μοναδικες φωνητικες του δυνατοτητες, αποτι εμαθα αρχιζει να μεταβαλεται η φωνη του, με αποτελεσμα να μην ειναι στο Group πλεον.

    Ειναι γνωστο οτι τα παιδια πριν την εφηβεια εχουν λεπτη φωνη κι αυτο αξιοποιειται στο συγκεκριμενο group με μοναδικο τροπο.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    O paixtis ραππάρει

    Leave a comment:


  • Doppelganger
    replied
    Δεν ηξερα που να το ποσταρω και το ποσταρω εδω

    Mazoo and the zoo - Kamila

    http://www.youtube.com/watch?v=ItKDCg6wxqA

    Οταν ερχεται το 1:21-22 νιωθω οτι "τωρα μπορω να πεθανω ησυχος"

    Leave a comment:


  • Sith Lord Bahamut
    replied
    wow!!! :blink:
    Με φόβησε κάπως
    Καλά εντελώς κουλό το όλο σκηνικό, πολύ περίεργο, και είχαν και αυτή την μουσική.....

    Leave a comment:


  • Shadow
    replied
    μαλλον ατυχημα, χτυπησε το κεφαλι του εκει στη συμπλοκη και του παιρνε ο χαρος τη ψυχη σιγα σιγα γιαυτο εκανε σαν παλαβος και στο τελος ελιωσε κι ολας. ειναι σαν αυτο που λενε του γυρισε η γλωσσα κλπ ανεξηγητα ατυχηματα.

    Leave a comment:


  • Sheik
    replied
    Ανατριχιασα λιγο με τη μουσικη και με αυτο που εβλεπα,αλλα επειδη δεν καταλαβα...τι ακριβως εγινε/επαθε?

    Leave a comment:


  • Shadow
    replied

    Leave a comment:

Working...
X