Originally posted by Vetus
View Post

) αυτος λοιπον δεν εχει κανενα έλεγχο γιατι το ταξι ειναι δικο του. Αν ηταν Uber driver στην Αμερικη θα ειχε παει φυλακη η θα ειχε μαζεψει τοσα μοναστερα που δεν παιζει να ειχε δουλεια ποτε, φυσικα και τα ταξι στην Αμερικη ειναι αλλιως με πολυ μεγαλυτερη ασφαλεια απο την Uber και εκει θα ελεγα οτι ειναι ο μονος λογος να τα προτιμησεις καθως οι τιμες τους ειναι σχεδον x2. Δεν ξερω δυσκολευομαι να καταλαβω το κακο που θεωρεις οτι εχει κανει η Uber εγω μονο καλο βλεπω, δουλεια στον απλο κοσμο απλα και μονο με ενα αυτοκινητο μπορουν ολοι να βγαλουν ενα αξιοπρεπες εισοδημα καθως και σπασιμο των καρτελ των ταξι.

Η γενικη ιδεα ειναι σωστη ομως.
) η οποια διαπραγματευεται στα 10ε εχοντας στην κυκλοφορια 100 μετοχες, εχουμε τον Straier ο οποιος πιστευει οτι ειναι υπερτιμημενο γιατι το gameover ειναι καλυτερο και θελει να κανει short και τις 100 μετοχες οι οποιες ειναι και οι μοναδικες που υπαρχουν και ανηκουν στον Ihne. Θα παει λοιπον στον broker του και θα "δανειστει" στην ουσια 100 μετοχες (o broker πληρωνεται για αυτο) τις οποιες ο broker πουλαει στην τωρινη τιμη των 10ε, φαντασου το σαν IOUs, αυτη τη στιγμη, ο Ihne μπαινει στον λογαριασμο του και βλεπει 100 μετοχες το ιδιο και ο Straier, αρα υπαρχουν 200 μετοχες effective. Αν η μετοχη πεσει στα 6$ τοτε ο Straier αγοραζει τις 100 μετοχες στην τιμη των 6ε και εχει ενα κερδος 1000-600= 400ε, αν η μετοχη ανεβει στα 14ε τοτε εχει χασουρα 1400-1000= -400ε. Ολα καλα μεχρι εδω δεν υπαρχει κανενα προβλημα εφοσον ο Ihne πουλαει τις μετοχες του και στα 2 σεναρια ανα πασα στιγμη ο Straier αγοραζει και κλεινει τη θεση του η με κερδος η με χασουρα, κανονικα φυσικα δεν ειναι ετσι αλλα για χαρη του παραδειγματος ομως ειναι 2 counterparties.
) αυτος λοιπον δεν εχει κανενα έλεγχο γιατι το ταξι ειναι δικο του. Αν ηταν Uber driver στην Αμερικη θα ειχε παει φυλακη η θα ειχε μαζεψει τοσα μοναστερα που δεν παιζει να ειχε δουλεια ποτε, φυσικα και τα ταξι στην Αμερικη ειναι αλλιως με πολυ μεγαλυτερη ασφαλεια απο την Uber και εκει θα ελεγα οτι ειναι ο μονος λογος να τα προτιμησεις καθως οι τιμες τους ειναι σχεδον x2. Δεν ξερω δυσκολευομαι να καταλαβω το κακο που θεωρεις οτι εχει κανει η Uber εγω μονο καλο βλεπω, δουλεια στον απλο κοσμο απλα και μονο με ενα αυτοκινητο μπορουν ολοι να βγαλουν ενα αξιοπρεπες εισοδημα καθως και σπασιμο των καρτελ των ταξι.

, εχει μερικα πανεξυπνα ατομα μεσα που ξεκαθαρα εχουν δουλεψει σε high finance θεσεις ως investment bankers, portfolio managers κλπ και απλα το παιζουν "retards" για τον κοσμο. Εχεις αναρωτηθει πως ξέρουν τοσα πολλα για την ομολογουμένως αρκετα πολυπλοκη αγορα παραγωγων? Πως έχουν προσβαση και ξέρουν να διαβαζουν απο bloomberg terminal (2k το μηνα η απλη συνδρομή btw), πως γινεται τοσα ατομα να ρίχνουν 6ψηφια ποσα σε πολυπλοκα "meme" plays με παραγωγα?? Θα σε παραπεμψω σε ενα thread πριν απο 4 μήνες το οποιο περιγραφει ακριβως πως θα εξελιχθεί το πραγμα.
Leave a comment: