Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ποιά είναι η μορφή του Chatbox;

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground_zero
    replied
    Plaka plaka vlepw oti egw me ton DJSolid exoume akrivws thn idia posothta omilias sto chatbox...

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied


    Κοιτάξτε πάνω αριστερά. Πώς να σπάσει αυτό το high score; crpl λοιπόν και τα μυαλά στα κάγκελα!

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Psifizw kai egw CRPL kathara kai mono epeidh den yparxei epilogh gia Azrael...

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Κι εγώ ψήφισα το 6ο γιατί είναι απλά failness...

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Kι ομως δεν ψηφισα τον εαυτο μου, πρωτον γιατι δεν ειναι θεμιτο (θα μου πεις ειναι τιποτε αλλο εδω μεσα θεμιτο;;; fail) και δευτερον γιατι οντως, η μορφη του chatbox ειναι ο shep. Και μονο που μαθαινουμε τα τελευταια νεα των οικων ανοχης της γειτονιας του, φτανει για να τον αναδειξει σε κουλτουρα του chatbox.

    Crpl λοιπον. Σορρυ κυριε αντιπροεδρε...

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Jedah, γιατί έτσι μας αρέσει!

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Fail εντελώς το θέμα,αφού εγώ δεν είμαι μέσα.Παρακαλώ κλειδώστε το.

    edit:Εννοείται ψήφησα την τελευταία επιλογή.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Καλα λογικο να μη θυμασαι τη φατσα του αλλα ο Γιωργακης ρε γμτ πως σου ηρθε.... lol

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Mlk ton ksero ton panagouli,alla den ton thimomoun sa fatsa kai mou thimize teleios ton giorgaki

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    LOL ο ασχετος.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Ραμπίδη ο Γιωργάκης είναι αυτός;Χαχαχα

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    ρε παιδια, ρε παιδια.

    οταν παιζει το ονομα του DJ Solid κατευθειαν πρεπει να σκεφτουμε ποιος θα ειναι ο δευτερος.

    ψηφιζω ανωνυμα , Solid

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
    Ξεχασες την μεγαλυτερη μορφη απο ολους που εχει αναγαγει το chatbox σε προσωπικο του blog
    Ποιός είναι; Παρακαλώ να σηκώσει το χέρι του!

    Lloyd κορυφαίο post για ακόμη μια φορά!

    Rampo :admin:

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Αρχισανε τα προβοκατσια, οι μηχανισμοι του crpl εναντια στην αξιοπρεπεια και την ηθικη ενος μεγαλου μελους και πολυτιμου admin.

    Leave a comment:


  • _Lloyd
    replied
    Εγώ θα ήθελα να ψηφίσω c -

    Rampo θεό για την πολύτιμη συνεισφορά (εύστοχος σχολιασμός, posting χρήσιμων νέων, απίστευτα αστεία την κατάλληλη στιγμή, σπάσιμο πάγου (με σφυράκι) , ειλικρινές ενδιαφέρον σε κάθε τι που λέγετα, υπεράσπιση των φτωχών, κοινωνική πρόνοια κ.α.) στο chatbox αλλά και γιατί αν και mod και ανώτερος άνθρωπος, παραμένει απλός και είναι κοντά σε κάθε καθημερινό πρόβλημα των απλών users.


    -edited by Ramparter-

    Leave a comment:

Working...
X