Στις 15 Δεκεμβρίου έγινε η παρουσίαση του Darkfall για το ελληνικό κοινό, το Gamers-Odyssey ήταν εκεί! Παραθέτουμε (έστω και με σημαντική καθυστέρηση) το δελτίο τύπου της Aventurine και κάποια σχόλια για το event.
Η παρουσίαση
Αφού περιπλανηθήκαμε αρκετά, τελικά καταφέραμε να βρούμε τις εγκαταστάσεις της Aventurine οι οποίες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές. Δυστυχώς αναλογικά και με την σημασία του γεγονότος, η προσέλευση του τύπου ήταν μικρή, σίγουρα η πρώτη τόσο σοβαρή προσπάθεια από ελληνική εταιρία στην βιομηχανία των video games άξιζε μεγαλύτερη προσοχή.
Μετά την υποδοχή ακολούθησε ανάλυση των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων του παιχνιδιού με ταυτόχρονη live παρουσίαση. Σε πρώτη φάση είδαμε την δημιουργία ενός χαρακτήρα και τις βασικές λειτουργίες του, ενώ σε δεύτερη φάση έγινε επίδειξη με μάχες σε στεριά και θάλασσα. Κατά τη διαδικασία ο παραγωγός του Darkfall και αντιπρόεδρος της Aventurine Τάσος Φλάμπουρας αποκάλυψε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις για την παραγωγή ενός νέου online παιχνιδιού, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέριες.
Ο Τάσος Φλάμπουρας παρουσιάζει το Darkfall.
Στη συνέχεια υπήρξε ξενάγηση στις (εντυπωσιακές όπως προαναφέραμε) εγκαταστάσεις της Aventurine και γνωριμία με τους προγραμματιστές του παιχνιδιού. Μία γεύση του χώρου όπου αναπτύσεται και συντηρείται το Darkfall μπορείτε να πάρετε από τις φωτογραφίες. Άξιο αναφοράς και το γεγονός ότι τα 2/3 των εργαζομένων είναι Έλληνες.
Ξενάγηση στους χώρους εργασίας των προγραμματιστών της Aventurine.
Τέλος είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον κύριο Τάσο Φλάμπουρα αλλά δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν είναι δυνατόν να την παρουσιάσουμε (μας πρόδωσε το μαγνητόφωνο).
Το παιχνίδι
Σε κάποιες περιπτώσεις είναι αδύνατο και ανούσιο να κρίνεις ένα παιχνίδι για την φιλοσοφία την οποία επιλέγει να ακολουθήσει. Το Darkfall έχει κάνει λοιπόν την επιλογή του και σε αντίθεση με τα περισσότερα παιχνίδια του είδους, αφήνει τον παίχτη σε ένα full loot περιβάλλον χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Όπως μας δόθηκε να καταλάβουμε και από τους παραγωγούς, ο στόχος ήταν η επίτευξη μίας καθαρά Online εμπειρίας βασισμένης σε μεγάλο βαθμό στις ικανότητες του παίκτη. Σε αυτό σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ύπαρξη real time συστήματος μάχης.
Η αλήθεια είναι πως το Darkfall είναι ένα παιχνίδι που θέλει να ασχοληθείς μαζί του. Ο Χειρισμός και οι λειτουργίες του χαρακτήρα αρχικά μοιάζουν αρκετά πολύπλοκα, ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία στο είδος, αλλά αυτό ξεπερνιέται με την ενασχόληση με τον τίτλο. Η ανάπτυξη του χαρακτήρα δεν εξαρτάται από levels αλλά αποκλειστικά από το τι αυτός κάνει μέσα στο παιχνίδι.
Ο κόσμος του παιχνιδιού (Agon), ο οποιος είναι φτιαγμένος ολόκληρος στο χέρι, είναι πραγματικά τεράστιος και ο μεγαλύτερος που έχει υπάρξει ποτέ σε παιχνίδι του είδους.
Το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα για μάχες εκατοντάδων χρηστών ταυτόχρονα χωρίς lag.
Στα πλαίσια της ελευθερίας που παρέχεται στον παίκτη, δίνεται στις clans η δυνατότητα για την κατασκευή πόλεων πλοίων κ.α που κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Κλείνοντας είναι νομίζω σημαντικό να δοθεί έστω μία ευκαιρία στο Darkfall από όλους μας, γιατί αποτελεί ίσως την πρώτη τόσο σοβαρή προσπάθεια από ελληνική εταιρία για κάτι που να μπορεί να σταθεί στην παγκόσμια αγορά. Σίγουρα όλοι θα θέλαμε η Ελλάδα να έχει συμμετοχή στην βιομηχανία των video games και αυτό πλέον εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από την πορεία που θα έχει το Darkfall.
*Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Μάνο Γρυπάρη για την πρόσκληση στο event.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρουσίαση του Darkfall
Το Darkfall Online παρουσιάζεται για πρώτη φορά στα ΜΜΕ
15 Δεκεμβρίου 2009: Η Aventurine Α.Ε. παρουσίασε για πρώτη φορά στους Έλληνες δημοσιογράφους το Darkfall, το μεγαλύτερο ελληνικό video game, το οποίο κυκλοφορεί στα καταστήματα από αυτή την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου.
Η παρουσίαση έλαβε χώρα στις νέες εγκαταστάσεις της Aventurine Α.Ε., στο Μαρούσι. Στους εκπροσώπους τους τύπου μίλησαν οι Τάσος Φλάμπουρας (παραγωγός του παιχνιδιού), καθώς και οι Γιάννης Παναγιωτόπουλος (Game Support) και Βαγγέλης Καλαϊτζής (Game Support).
Η εξέλιξη του Darkfall
Ο Τάσος Φλάμπουρας, αντιπρόεδρος της Aventurine Α.Ε., άρχισε την ομιλία του αναφέροντας την ιστορία του Darkfall, η οποία ξεκίνησε το 2001 από την Νορβηγία. Έκανε επίσης λόγο για την εξέλιξη της Aventurine, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί το 2003 στην Ελλάδα με 19 άτομα. Σήμερα έχει σχεδόν διπλασιαστεί και συνεχίζει να εξελίσσεται, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε λόγος και για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Darkfall σε σχέση με άλλα MMORPG, τα οποία είναι και πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα. Αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων η υψηλή τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών, οι κινήσεις των χαρακτήρων σε πραγματικό χρόνο, το τεράστιο μέγεθος του κόσμου και οι μεγάλες μάχες με χιλιάδες χρήστες ταυτόχρονα, σε μία περιοχή και χωρίς πτώσεις στο frame rate.
Κυκλοφορία και expansion
Όσο για την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του Darkfall Online στις 18 Δεκεμβρίου, ο Τάσος Φλάμπουρας δήλωσε «Για την πρώτη αυτή κυκλοφορία επιλέξαμε την Ελλάδα, γιατί το παιχνίδι είναι ελληνικό και έπρεπε να ξεκινήσει από εδώ. Κυκλοφορεί όμως ήδη online σε 120 χώρες και σύντομα θα επεκταθεί και σε αυτές».
Μαζί με την retail κυκλοφορία του παιχνιδιού, είναι διαθέσιμο και το expansion με τίτλο “Conquer the Seas”, το οποίο παρέχεται δωρεάν σε όλους τους χρήστες. Αφού ένας χρήστης αγοράσει και εγκαταστήσει το Darkfall, το expansion (μεγέθους 950MB) θα εγκατασταθεί αυτομάτως στον υπολογιστή του. Το “Conquer the Seas” παρέχει μια σειρά από σημαντικές διορθώσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τόσο τους νέους χρήστες να εξοικειωθούν με τον χειρισμό του, όσο και τους παλιούς χρήστες που συμμετέχουν ήδη σε Clans, να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες πραγματοποιώντας ναυμαχίες με άλλους χρήστες ή πολεμώντας με μυθικά τέρατα.
Για το θέμα της μελλοντικής υποστήριξης του Darkfall, ο κ. Φλάμπουρας τόνισε ότι «Κρατάμε την ίδια προγραμματιστική ομάδα και συνεχώς την αναβαθμίζουμε. Η φιλοσοφία μας είναι να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Darkfall και μετά την κυκλοφορία του κι όχι απλά να το συντηρούμε. Στόχος μας είναι κάθε χρόνο να κυκλοφορούμε ακόμα και τρία expansions του παιχνιδιού». Πέρα από το Darkfall, η Aventurine έχει στα σχέδιά της και άλλα projects, για τα οποία θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον.
Live παρουσίαση
Μετά την κυρίως ομιλία, τον λόγο πήραν οι Βαγγέλης Καλαϊτζής και Γιάννης Παναγιωτόπουλος, υπεύθυνοι για το Game Support του παιχνιδιού. Ο Βαγγέλης Καλαϊτζής παρουσίασε το πως δημιουργείται ένας χαρακτήρας από το μηδέν, πως ελέγχεται αλλά και πως κάνει το πρώτο του quest. Ο χειρισμός του Darkfall έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα μετά το expansion, διατηρώντας όμως πλήρως τον ρεαλισμό του.
Η κορύφωση της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε όταν τον λόγο πήρε ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος, δείχνοντας στους εκπροσώπους του τύπου μία επική μάχη με ένα golem (PvE). Λίγα λεπτά αργότερα, συνεργαζόμενος με τον Βαγγέλη Καλαϊτζή, πλησίασαν στη θάλασσα, χρησιμοποίησαν ένα καράβι και παρουσίασαν τους μηχανισμούς χειρισμού του. Κάθε καράβι στο Darkfall χρειάζεται μία ομάδα χρηστών για να πλεύσει. Ελέγχεται μόνο από τον καπετάνιο του (δηλαδή τον χρήστη που στέκεται στο σημείο του τιμονιού), ενώ στο κατάστρωμά του οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κανόνια του στοχεύοντας σε εχθρικούς χαρακτήρες της επιλογής τους. Τα καράβια στο Darkfall έχουν διάφορα μεγέθη και σχήμα, διαθέτοντας μέχρι και πολλά πατώματα αλλά και δεκάδες κανόνια.
Γνωριμία με τους προγραμματιστές
Στο τέλος της παρουσίασης, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους εργασίας των προγραμματιστών, να συνομιλήσουν μαζί τους και να δουν πως αναπτύσσεται το παιχνίδι.
Το Darkfall κυκλοφορεί
Το Darkfall Online θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ελλάδα στις 18 Δεκεμβρίου, αποκλειστικά για PC.
Παρουσίαση του Darkfall
Το Darkfall Online παρουσιάζεται για πρώτη φορά στα ΜΜΕ
15 Δεκεμβρίου 2009: Η Aventurine Α.Ε. παρουσίασε για πρώτη φορά στους Έλληνες δημοσιογράφους το Darkfall, το μεγαλύτερο ελληνικό video game, το οποίο κυκλοφορεί στα καταστήματα από αυτή την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου.
Η παρουσίαση έλαβε χώρα στις νέες εγκαταστάσεις της Aventurine Α.Ε., στο Μαρούσι. Στους εκπροσώπους τους τύπου μίλησαν οι Τάσος Φλάμπουρας (παραγωγός του παιχνιδιού), καθώς και οι Γιάννης Παναγιωτόπουλος (Game Support) και Βαγγέλης Καλαϊτζής (Game Support).
Η εξέλιξη του Darkfall
Ο Τάσος Φλάμπουρας, αντιπρόεδρος της Aventurine Α.Ε., άρχισε την ομιλία του αναφέροντας την ιστορία του Darkfall, η οποία ξεκίνησε το 2001 από την Νορβηγία. Έκανε επίσης λόγο για την εξέλιξη της Aventurine, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί το 2003 στην Ελλάδα με 19 άτομα. Σήμερα έχει σχεδόν διπλασιαστεί και συνεχίζει να εξελίσσεται, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε λόγος και για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Darkfall σε σχέση με άλλα MMORPG, τα οποία είναι και πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα. Αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων η υψηλή τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών, οι κινήσεις των χαρακτήρων σε πραγματικό χρόνο, το τεράστιο μέγεθος του κόσμου και οι μεγάλες μάχες με χιλιάδες χρήστες ταυτόχρονα, σε μία περιοχή και χωρίς πτώσεις στο frame rate.
Κυκλοφορία και expansion
Όσο για την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του Darkfall Online στις 18 Δεκεμβρίου, ο Τάσος Φλάμπουρας δήλωσε «Για την πρώτη αυτή κυκλοφορία επιλέξαμε την Ελλάδα, γιατί το παιχνίδι είναι ελληνικό και έπρεπε να ξεκινήσει από εδώ. Κυκλοφορεί όμως ήδη online σε 120 χώρες και σύντομα θα επεκταθεί και σε αυτές».
Μαζί με την retail κυκλοφορία του παιχνιδιού, είναι διαθέσιμο και το expansion με τίτλο “Conquer the Seas”, το οποίο παρέχεται δωρεάν σε όλους τους χρήστες. Αφού ένας χρήστης αγοράσει και εγκαταστήσει το Darkfall, το expansion (μεγέθους 950MB) θα εγκατασταθεί αυτομάτως στον υπολογιστή του. Το “Conquer the Seas” παρέχει μια σειρά από σημαντικές διορθώσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τόσο τους νέους χρήστες να εξοικειωθούν με τον χειρισμό του, όσο και τους παλιούς χρήστες που συμμετέχουν ήδη σε Clans, να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες πραγματοποιώντας ναυμαχίες με άλλους χρήστες ή πολεμώντας με μυθικά τέρατα.
Για το θέμα της μελλοντικής υποστήριξης του Darkfall, ο κ. Φλάμπουρας τόνισε ότι «Κρατάμε την ίδια προγραμματιστική ομάδα και συνεχώς την αναβαθμίζουμε. Η φιλοσοφία μας είναι να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Darkfall και μετά την κυκλοφορία του κι όχι απλά να το συντηρούμε. Στόχος μας είναι κάθε χρόνο να κυκλοφορούμε ακόμα και τρία expansions του παιχνιδιού». Πέρα από το Darkfall, η Aventurine έχει στα σχέδιά της και άλλα projects, για τα οποία θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον.
Live παρουσίαση
Μετά την κυρίως ομιλία, τον λόγο πήραν οι Βαγγέλης Καλαϊτζής και Γιάννης Παναγιωτόπουλος, υπεύθυνοι για το Game Support του παιχνιδιού. Ο Βαγγέλης Καλαϊτζής παρουσίασε το πως δημιουργείται ένας χαρακτήρας από το μηδέν, πως ελέγχεται αλλά και πως κάνει το πρώτο του quest. Ο χειρισμός του Darkfall έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα μετά το expansion, διατηρώντας όμως πλήρως τον ρεαλισμό του.
Η κορύφωση της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε όταν τον λόγο πήρε ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος, δείχνοντας στους εκπροσώπους του τύπου μία επική μάχη με ένα golem (PvE). Λίγα λεπτά αργότερα, συνεργαζόμενος με τον Βαγγέλη Καλαϊτζή, πλησίασαν στη θάλασσα, χρησιμοποίησαν ένα καράβι και παρουσίασαν τους μηχανισμούς χειρισμού του. Κάθε καράβι στο Darkfall χρειάζεται μία ομάδα χρηστών για να πλεύσει. Ελέγχεται μόνο από τον καπετάνιο του (δηλαδή τον χρήστη που στέκεται στο σημείο του τιμονιού), ενώ στο κατάστρωμά του οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κανόνια του στοχεύοντας σε εχθρικούς χαρακτήρες της επιλογής τους. Τα καράβια στο Darkfall έχουν διάφορα μεγέθη και σχήμα, διαθέτοντας μέχρι και πολλά πατώματα αλλά και δεκάδες κανόνια.
Γνωριμία με τους προγραμματιστές
Στο τέλος της παρουσίασης, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους εργασίας των προγραμματιστών, να συνομιλήσουν μαζί τους και να δουν πως αναπτύσσεται το παιχνίδι.
Το Darkfall κυκλοφορεί
Το Darkfall Online θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ελλάδα στις 18 Δεκεμβρίου, αποκλειστικά για PC.
Αφού περιπλανηθήκαμε αρκετά, τελικά καταφέραμε να βρούμε τις εγκαταστάσεις της Aventurine οι οποίες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές. Δυστυχώς αναλογικά και με την σημασία του γεγονότος, η προσέλευση του τύπου ήταν μικρή, σίγουρα η πρώτη τόσο σοβαρή προσπάθεια από ελληνική εταιρία στην βιομηχανία των video games άξιζε μεγαλύτερη προσοχή.
Μετά την υποδοχή ακολούθησε ανάλυση των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων του παιχνιδιού με ταυτόχρονη live παρουσίαση. Σε πρώτη φάση είδαμε την δημιουργία ενός χαρακτήρα και τις βασικές λειτουργίες του, ενώ σε δεύτερη φάση έγινε επίδειξη με μάχες σε στεριά και θάλασσα. Κατά τη διαδικασία ο παραγωγός του Darkfall και αντιπρόεδρος της Aventurine Τάσος Φλάμπουρας αποκάλυψε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις για την παραγωγή ενός νέου online παιχνιδιού, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέριες.
Ο Τάσος Φλάμπουρας παρουσιάζει το Darkfall.
Στη συνέχεια υπήρξε ξενάγηση στις (εντυπωσιακές όπως προαναφέραμε) εγκαταστάσεις της Aventurine και γνωριμία με τους προγραμματιστές του παιχνιδιού. Μία γεύση του χώρου όπου αναπτύσεται και συντηρείται το Darkfall μπορείτε να πάρετε από τις φωτογραφίες. Άξιο αναφοράς και το γεγονός ότι τα 2/3 των εργαζομένων είναι Έλληνες.
Ξενάγηση στους χώρους εργασίας των προγραμματιστών της Aventurine.
Τέλος είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον κύριο Τάσο Φλάμπουρα αλλά δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν είναι δυνατόν να την παρουσιάσουμε (μας πρόδωσε το μαγνητόφωνο).
Το παιχνίδι
Σε κάποιες περιπτώσεις είναι αδύνατο και ανούσιο να κρίνεις ένα παιχνίδι για την φιλοσοφία την οποία επιλέγει να ακολουθήσει. Το Darkfall έχει κάνει λοιπόν την επιλογή του και σε αντίθεση με τα περισσότερα παιχνίδια του είδους, αφήνει τον παίχτη σε ένα full loot περιβάλλον χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Όπως μας δόθηκε να καταλάβουμε και από τους παραγωγούς, ο στόχος ήταν η επίτευξη μίας καθαρά Online εμπειρίας βασισμένης σε μεγάλο βαθμό στις ικανότητες του παίκτη. Σε αυτό σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ύπαρξη real time συστήματος μάχης.
Η αλήθεια είναι πως το Darkfall είναι ένα παιχνίδι που θέλει να ασχοληθείς μαζί του. Ο Χειρισμός και οι λειτουργίες του χαρακτήρα αρχικά μοιάζουν αρκετά πολύπλοκα, ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία στο είδος, αλλά αυτό ξεπερνιέται με την ενασχόληση με τον τίτλο. Η ανάπτυξη του χαρακτήρα δεν εξαρτάται από levels αλλά αποκλειστικά από το τι αυτός κάνει μέσα στο παιχνίδι.
Ο κόσμος του παιχνιδιού (Agon), ο οποιος είναι φτιαγμένος ολόκληρος στο χέρι, είναι πραγματικά τεράστιος και ο μεγαλύτερος που έχει υπάρξει ποτέ σε παιχνίδι του είδους.
Το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα για μάχες εκατοντάδων χρηστών ταυτόχρονα χωρίς lag.
Στα πλαίσια της ελευθερίας που παρέχεται στον παίκτη, δίνεται στις clans η δυνατότητα για την κατασκευή πόλεων πλοίων κ.α που κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Κλείνοντας είναι νομίζω σημαντικό να δοθεί έστω μία ευκαιρία στο Darkfall από όλους μας, γιατί αποτελεί ίσως την πρώτη τόσο σοβαρή προσπάθεια από ελληνική εταιρία για κάτι που να μπορεί να σταθεί στην παγκόσμια αγορά. Σίγουρα όλοι θα θέλαμε η Ελλάδα να έχει συμμετοχή στην βιομηχανία των video games και αυτό πλέον εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από την πορεία που θα έχει το Darkfall.
*Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Μάνο Γρυπάρη για την πρόσκληση στο event.
Comment