EKANA MIA ΓΕΝΙΚΗ ΦΑΣΙΝΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ POSTS ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ BRAID.
Να και κάτι ενδιαφέρον, αν και απογοητευτικό. Διαβάζοντας το κείμενό μου μετά από μερικές μέρες, είχα την ακριβώς αντίθετη εντύπωση - πως απευθύνεται σε κάποιον που δεν έχει ιδέα τι εστί Braid και πως έχει τουλάχιστον επαρκή πληροφόρηση. Για να μην καταλάβεις Χριστό, όπως λες, κάτι μάλλον δεν πήγε καλά. Τι θα μπορούσα να έχω βελτιώσει και σε ποιά σημεία χωλαίνει το κείμενο?
Καθυστέρησα γιατί γενικά είμαι μπλεγμένος αυτές τις μέρες, αλλά επανέρχομαι στο κέντρο ίσως της κουβέντας.
1) Πιστεύω ότι υλοποιεί τους μηχανισμούς του άψογα και με μεγάλη ποικιλία, χωρίς ούτε να σε τιμωρεί ούτε να σε κουράζει. Για να κάνω σύγκριση με άλλο παιχνίδι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω ως αντιπαράδειγμα κάποιο με παρόμοιους μηχανισμούς, και ειλικρινά δεν έχω ακούσει ποτέ για παιχνίδι με time rewind. Εκ των πραγμάτων λοιπόν, κρίνω με βάση το αν δουλεύει σωστά και το πόσο ποιοτικό είναι. Το αν είναι συναρπαστικό εξαρτάται από τον αναγνώστη και πόσο τον ενδιαφέρει ένα τέτοιο παιχνίδι - κι εγώ όταν είναι να διαβάσω reviews για racing ή sports games σκυλοβαριέμαι, αυτό δε σημαίνει κάτι όμως. Να στο βάλω διαφορετικά. Σαν παιχνίδι δε βασίζεται στην πρόκληση και βασίζεται ελάχιστα στην πολυπλοκότητα. Το κλου του είναι η ποικιλία, η εναλλαγή και το τριπάκι του να μπεις στη λογική του. Δες το αν προτιμάς σα σπουδή gameplay πάνω σε ένα μηχανισμό.
2) Άντε, θα μπορούσα να ζητήσω μεγαλύτερη ποικιλία στα backgrounds και τα γραφικά και μεγαλύτερο μέγεθος. Το πρώτο είναι γκρίνια για τη γκρίνια και το δεύτερο θα οδηγούσε πολύ πιθανόν στην επανάληψη, που είναι πραγματικό αρνητικό, ή την κακή υλοποίηση, που είναι ακόμα μεγαλύτερο. Όπως είναι τώρα είναι ένα σύντομο παιχνίδι για κάθε πλατφόρμα, χωρίς προσδοκίες να γίνει system seller ή μασκότ ή οτιδήποτε άλλο, που φτιάχτηκε από ένα και μόνο άτομο και όχι από τη Valve, και είναι πλήρες και χωρίς λάθη σχεδιασμού. Αν σαν παίχτη (και όχι σα reviewer) με δυσαρέστησε σε κάποια πράγματα αυτό είναι δικό μου προσωπικό θέμα και δεν έχει να κάνει με το κείμενο. Όπως είναι, πρέπει να παραδεχτώ ότι δουλεύει μια χαρά.
3) Μην παίρνεις την ερώτηση εκ του πονηρού, εγώ σε ρώτησα για να κουβεντιάσουμε σε πραγματική βάση. Για τα Mario VS Donkey και Exit δεν έχω άποψη, το Blackthorne αν και παιχνιδάρα δεν έχει θέση στη λίστα, ενώ θα προσέθετα το Another World. Από θέμα μηχανισμών και αισθητικής, πιο κοντά στο Braid είναι τα Flashback και Another World λόγω απλότητας (παρεπιπτόντως, και τα δύο παιχνίδια δημιουργούν καταπληκτική ατμόσφαιρα με σχεδόν μηδενικά μέσα, είναι απαράμιλλα) αλλά σα γενικότερη νοοτροπία το πλησιάζει το Oddworld (ένα άλλο παιχνίδι που έχει χρησιμοποιηθεί, και δίκαια, σε κουβέντες για εξέλιξη, τέχνη, μέσα κουλουπού). Το Lost Vikings είναι επίσης ξεχωριστό και καινοτόμο για την εποχή του, και δικαίως είναι στη λίστα. Βρες μου λοιπόν ομοιότητες ανάμεσα στα παιχνίδια αυτά, πέρα από το ότι το καθένα εφευρίσκει ή αξιοποιεί ένα μηχανισμό άψογα και προσφέρει διασκέδαση υψηλής ποιότητας. Σα gameplay είναι εντελώς διαφορετικά. Ε, το ίδιο και το Braid, και με τη λογική που προανέφερα δικαίως είναι κορυφή. Θα μπορούσες να μου πεις οτιδήποτε αν οι γρίφοι του ήταν σπαστικοί ή εκτός της λογικής του παιχνιδιού ή αν δεν ήταν συνεπές με τον εαυτό του. Από τη στιγμή που είναι, για μένα δικαίως θεωρείται κορυφή σαν puzzle platformer. Και, τέλος, δεν προσπαθώ να σε πείσω πως ντε και καλά πρέπει να σου αρέσει ή πως είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά τις μπριζόλες. Απλά αιτιολογώ το κείμενό μου και το βαθμό που του έβαλα.
Originally posted by Ground_zero
View Post
Originally posted by Jedah
View Post
1) Πιστεύω ότι υλοποιεί τους μηχανισμούς του άψογα και με μεγάλη ποικιλία, χωρίς ούτε να σε τιμωρεί ούτε να σε κουράζει. Για να κάνω σύγκριση με άλλο παιχνίδι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω ως αντιπαράδειγμα κάποιο με παρόμοιους μηχανισμούς, και ειλικρινά δεν έχω ακούσει ποτέ για παιχνίδι με time rewind. Εκ των πραγμάτων λοιπόν, κρίνω με βάση το αν δουλεύει σωστά και το πόσο ποιοτικό είναι. Το αν είναι συναρπαστικό εξαρτάται από τον αναγνώστη και πόσο τον ενδιαφέρει ένα τέτοιο παιχνίδι - κι εγώ όταν είναι να διαβάσω reviews για racing ή sports games σκυλοβαριέμαι, αυτό δε σημαίνει κάτι όμως. Να στο βάλω διαφορετικά. Σαν παιχνίδι δε βασίζεται στην πρόκληση και βασίζεται ελάχιστα στην πολυπλοκότητα. Το κλου του είναι η ποικιλία, η εναλλαγή και το τριπάκι του να μπεις στη λογική του. Δες το αν προτιμάς σα σπουδή gameplay πάνω σε ένα μηχανισμό.
2) Άντε, θα μπορούσα να ζητήσω μεγαλύτερη ποικιλία στα backgrounds και τα γραφικά και μεγαλύτερο μέγεθος. Το πρώτο είναι γκρίνια για τη γκρίνια και το δεύτερο θα οδηγούσε πολύ πιθανόν στην επανάληψη, που είναι πραγματικό αρνητικό, ή την κακή υλοποίηση, που είναι ακόμα μεγαλύτερο. Όπως είναι τώρα είναι ένα σύντομο παιχνίδι για κάθε πλατφόρμα, χωρίς προσδοκίες να γίνει system seller ή μασκότ ή οτιδήποτε άλλο, που φτιάχτηκε από ένα και μόνο άτομο και όχι από τη Valve, και είναι πλήρες και χωρίς λάθη σχεδιασμού. Αν σαν παίχτη (και όχι σα reviewer) με δυσαρέστησε σε κάποια πράγματα αυτό είναι δικό μου προσωπικό θέμα και δεν έχει να κάνει με το κείμενο. Όπως είναι, πρέπει να παραδεχτώ ότι δουλεύει μια χαρά.
3) Μην παίρνεις την ερώτηση εκ του πονηρού, εγώ σε ρώτησα για να κουβεντιάσουμε σε πραγματική βάση. Για τα Mario VS Donkey και Exit δεν έχω άποψη, το Blackthorne αν και παιχνιδάρα δεν έχει θέση στη λίστα, ενώ θα προσέθετα το Another World. Από θέμα μηχανισμών και αισθητικής, πιο κοντά στο Braid είναι τα Flashback και Another World λόγω απλότητας (παρεπιπτόντως, και τα δύο παιχνίδια δημιουργούν καταπληκτική ατμόσφαιρα με σχεδόν μηδενικά μέσα, είναι απαράμιλλα) αλλά σα γενικότερη νοοτροπία το πλησιάζει το Oddworld (ένα άλλο παιχνίδι που έχει χρησιμοποιηθεί, και δίκαια, σε κουβέντες για εξέλιξη, τέχνη, μέσα κουλουπού). Το Lost Vikings είναι επίσης ξεχωριστό και καινοτόμο για την εποχή του, και δικαίως είναι στη λίστα. Βρες μου λοιπόν ομοιότητες ανάμεσα στα παιχνίδια αυτά, πέρα από το ότι το καθένα εφευρίσκει ή αξιοποιεί ένα μηχανισμό άψογα και προσφέρει διασκέδαση υψηλής ποιότητας. Σα gameplay είναι εντελώς διαφορετικά. Ε, το ίδιο και το Braid, και με τη λογική που προανέφερα δικαίως είναι κορυφή. Θα μπορούσες να μου πεις οτιδήποτε αν οι γρίφοι του ήταν σπαστικοί ή εκτός της λογικής του παιχνιδιού ή αν δεν ήταν συνεπές με τον εαυτό του. Από τη στιγμή που είναι, για μένα δικαίως θεωρείται κορυφή σαν puzzle platformer. Και, τέλος, δεν προσπαθώ να σε πείσω πως ντε και καλά πρέπει να σου αρέσει ή πως είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά τις μπριζόλες. Απλά αιτιολογώ το κείμενό μου και το βαθμό που του έβαλα.
Comment