Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gamers-Odyssey.com : "Η επιστροφή"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ren_of_Heavens
    replied
    Αχχχ τώρα ερεθίστηκα!!!

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Η παλιά μας διεύθυνση επέστρεψε!

    Τώρα το GO διαθέσιμο ξανά και στο gamers-odyssey.com!

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Καλή μας αρχή και από εμένα;)

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Εγώ γιατί δεν τα βλέπω;
    Μόνο στη σελίδα με όλα τα reviews το λέει.
    Ναι αυτό εννοώ. Στη συνέχεια θα φτιαχτεί για να βγαίνει και μέσα στα άρθα

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Δίπλα από τη φώτο υπάρχουν τα tags
    Εγώ γιατί δεν τα βλέπω;
    Μόνο στη σελίδα με όλα τα reviews το λέει.

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Στα reviews καλό θα ήταν να λέει κάπου για ποιες πλατφόρμες υπάρχει ο τίτλος.
    Δίπλα από τη φώτο υπάρχουν τα tags

    Originally posted by Somari View Post
    Μήπως να βάζαμε πάνω αριστερά το logo του forum να είναι clickable και να οδηγεί στην κεντρική σελίδα;
    To κοιτάμε. Πάντως για να μην ταλαιπωρήστε στο μενού κάτω στο φορουμ, το κουμπί δίπλα από το contact us οδηγεί στην κεντρική

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Nαι.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Μήπως να βάζαμε πάνω αριστερά το logo του forum να είναι clickable και να οδηγεί στην κεντρική σελίδα;

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Originally posted by Grimmtak View Post
    Εμένα μου βγάζει ακόμα το Under Construction τι κάνω λάθος;
    Ίσως χρειάζεται να καθαρίσεις την cache, δεν μου έρχεται κάτι άλλο

    Leave a comment:


  • Grimmtak
    replied
    Εμένα μου βγάζει ακόμα το Under Construction τι κάνω λάθος;

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Στα reviews καλό θα ήταν να λέει κάπου για ποιες πλατφόρμες υπάρχει ο τίτλος.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    Τελοσπαντων, καλο ξεκινημα για το αυριανο για να μην ξεφευγουμε κιολας. Που θα κοψουμε την κορδελα;
    Καλή αρχή! Μπράβο για την πολύ καλή δουλειά που έχετε κάνει! Μπορείτε να έρθετε σπίτι μου Κυριακή όσοι θέλετε! Οργανώστε το και πείτε μου!

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Προφανώς και μπορείτε. Περιμένουμε από όλους να βάλουν ένα χεράκι με ό,τι θέλουν

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Ναι το κατάλαβα.

    Από το forum μπορώ όμως να επιστρέψω στην αρχική σελίδα; αυτό ρωτάω.

    Έριξα ένα βλέφαρο πολύ καλή δουλειά. Μία ακόμα ερώτηση: μπορούμε να συνεισφέρουμε κι εμείς με reviews, news κτλ.;

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    http://www.gamers-odyssey.com

    Leave a comment:

Working...
X