No announcement yet.

League of Legends

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• So wait, how did you determine how to deal with pre-made teams vs solos?
    Some matchmaking pools avoid this completely by only allowing 5 man pre-mades vs 5 man pre-mades (ranked games, etc).

Others mix pre-mades and solos freely, and to be fair in these cases, we performed analysis on several hundreds of thousands of games to identify how much of a skill advantage this gives people. We found that a variety of factors influence how much of an advantage being a pre-made is, ranging from the size of the pre-made (i.e. 2,3,4,5 people), to the skills of the players involved, to combinations of pros and newbs, to other more subtle factors that must be used as well.

Having found these advantages, we know how much we need to boost your rating by in a team to make a fair match, and apply the appropriate, mathematically justified adjustment. These results in some cases are very surprising (while still appearing correct in the statistics)

While we will not give precise values because those are trade secrets, we can say that:
    5-man pre-mades are only moderately stronger than solo queuers.
    Partial pre-mades are only a little bit of an advantage.
    Newbs don’t benefit much from being in a pre-made, while experts benefit a lot.
    Teams with a high variance in strength tend to be stronger than those with low strength variance. This suggests that the carry effect is stronger than the feeder effect -- generally.

Okay, fine, but why do you even match pre-mades vs non-premades at all?
    There are a few reasons for this:
    • It helps the system find your skill rating much faster, so that you get fair matches faster. This works because if you pre-make, it reduces the amount that “bad” or “good” luck related to your teammates causes you to win or lose games. If you pre-make, you join up with people of about your skill, and you now get less random teammates boosting you/screwing you, so your rating gets to an accurate value more quickly because more of each game result is due to you and your friend, who are close in skill.
    • We want people to easily play with their friends because they will have more fun if they do, and you can’t have a 5v5 matchmaking pool of all 2 man teams, or all 3 man teams – you need a mixture for it to work. We chose to include 5-man because it’s a lot of fun – if we have large enough pools later, we might separate 5-man premades from the partial pre-mades – but the data we have shows that this won’t improve the fairness of matches much at all, it will be about the same.
    Den leei pouthena oti "ektos ranking games" ean exeis premade tote sou kanei match me premade, to mono pou leei einai oti ean exeis premade se vgazei antimetwpo me dyskoloterous antipalous symfona me to kryfo ELO pou lete.
    Opote to pleonekthma tou na yparxei elaxisth pithanothta gia leavers se premade enantia se mh den lynetai me afto to systhma.

An kai tha to exete diavasei oriste gia opoion allo endiaferetai: http://na.leagueoflegends.com/board/...ad.php?t=12029
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

Comment

• Poso gamaei afth h xarakthras re file???

To panw panw einai 6/3/10 giati solarisa top.
      "

Greek Gaming Videos

Comment

• Ground_zero μπορείς σε παρακαλώ να με πεις τι runes βάζεις εσύ στη Leona και πιο είναι το talend tree που χρησιμοποιείς?
        sigpic

Comment

• Xrhsimopoihsa 2 builds, to ena einai dodge build kai Paei etsi:

- Flat HP Marks
          - Evasion Seals
          - Flat Magic resist Glyphs
          - Flat Health Quintessenses

Masteries:

Aloi vazoun Good hands gia na meiwnoun to time spend dead, alla egw to thewrw axristo kai vazw perserverence gia mp kai hp regen.

To deftero build pou xrhsimopoiw ta teleftaia 50-60 games kai thewrw oti leitourgei kalitera einai afto:

Runes:

- Magic resist per level Marks (h mporeis na valeis Flat Health den kanei tosh diafora)
          - Flat armor Seals
          - Flat Magic resist Glyphs (Ean valeis Flat Health Marks tote edw einai mallon kalitera na valeis Magick Resist per lvl sta lvl 6 tha exeis to idio apotelesma me Flat MR)
          - Flat Health Quintessenses

Masteries:

Afto me ksekinaei me 50 Magic resist kai 40 Armor.
          H Leona an vgalei Philosophers stone den exei pote provlhma apo MP.

Apo summoner spells paizw Flash - Teleport kai thewrw oti einai ta kalitera gia Leona.

Ta items pou vgazw einai synhthos gia Full Tank kai paei etsi:

- Start : Regrowth pendant - Health potion

- Sta 700 Gold kanw to prwto back kai pairnw: Philosophers stone (HP-MP-Gold regen) - Boots of speed (An exeis 75 gold parapanw pairneis kai ena sight ward).
          Meta kanw teleport pisw.

- Otan parw alla 800 gold: Heart of Gold (Gia HP kai extra Gold regen giati san tank afhnw ton lain partner mou na farmarei)

- Amesws meta oloklhrwnw Mercury's Treads Poly akriva papoutsia alla einai ta kalitera gia Leona.

(Se afto to shmeio poloi vgazoun Trinity Force, den mporw na pw oti einai kakh epilogh giati h Leona to xreiazete gia dmg pou aliws den kanei katholou kai gia speed alla egw den to kanw kathos prwtimw to Full tanking, den exw dokimasei na kanw rush to Trinity Force pote prepei na to koitaksw)

- To epomeno item einai to Giants belt gia HP.

- Sth synexeia analoga to team twn antipalwn pairneis eite Negatron Cloak eite Chain Vest. Ean den einai trelh apeilh kapoios Ability Power antipalos protimw to Chain Vest giati amesws meta mporw na anavathmisw se Sunfire Cape an xreiazomai farming h Glacial Shroud (pou prwtimw) gia ability Cool Down's kai giati anavathmizete se Frozen Heart pou einai Imba item .(Ean h omada sou exei fanera to panw xeri h an exete deftero Tank se afto to shmeio anti gia Negatron Cloak h Chain Vest paw gia Aegis of the Legion).

- To epomeno vhma mou analoga panta me ton antipalo einai eite na oloklhrwsw Frozen Heart gia Armor eite Force of Nature gia Magic defence.
          An antimetopizw sovarw provlhma apo Attack Damage - Attack speed xarakthres opws Yi - Ashe - Caitlyn - Tryndamere ktl anti gia Frozen Heart vgazw Thornmail.

- H epomenh anavathmish einai h oloklhrwsh tou epomenou item analoga me to ti anavathmise prohgoumenws. An ekanes px frozen Heart twra kane Force of Nature.

- Se afto to shmeio me anixto to deftero skill ths (eclipse) h Leona kanei cap kai to Armor kai to Magic def ths kai den aksizei na stackareis allo, opote pas gia HP anavathmizontas to Giant's Belt se Warmog's.

- Apo afto to shmeio kai ean kaneis arketa stacks sto Warmong's h Leona einai sxedon anikhth kai ta perissotera game teleiwnoun edw alla gia na oloklhrwsw to build metatrepw to philosopher's stone se Shurelya's Reverie gia perisotero Health HP-MP regen kai fysika kalitera Cool down's.

- Telos ean thelw dmg poulaw to Heart of Gold gia na ftiaksw Atma's Impaler, h (kai afto to prwtimw) metatrepw to Heart of Gold se Randuin's Omen gia perissotero Armor-HP- Regen kai cool down's.

Pote den exw paiksei se game pou na mou epitrepsei na oloklhrwsw afto to build, sth xeiroterh periptwsh ola ta game teliwnoun me to pou tha vgaleis Shurelya's Reverie opote pote mou den prolava na ginw walking armor God

Afto pou tha prepei na prosekseis sthn Leona einai oti ean pas gia to build mou kaneis trela ligo dmg, opote tha prepei na travas thn prosoxh twn antipalwn me ta stuns ths kai tha prepei na eise kalos se afto gia na trws focus, mhn fovase na pethaneis gia na zhsoun alloi, epishs mathe na stunareis tous swstous antipalous, px Nunu - Katarina - Galio - Miss Fortune genika aftous pou exoun aoe ulties gia na tous stamatiseis.

Aftos o typos exei kanei ena fovero Guide gia Leona:

Mporeis na to koitakseis kai na vgaleis kati pou volevei esena poio poly.

Den kserw an exeis paiksei Leona kamia fora alla ean den to exeis kanei exe ypopsh sou oti den einai efkolo Tank se style Ramus h Amumu prepei na niwtheis 2 fores perissotero gia na kaneis to idio kalh doulia.
          "

Greek Gaming Videos

Comment

• Outlaw-Gambler-Pirate o καινούργιος και μου μυρίζεται ranged off-tank. Άμα ισχύει αυτό που είπα θα γίνει ο καινούργιος αγαπημένος μου Char μάλλον! ^_^
            Άμα φτιάξανε κιάλλο ranged carry τύπου MF-Caitlyn-Vayne-Ashe τι να πω...

Comment

• Mesa kai egw mou thymizei to asxhmo apo to the good the bad and the ugly, ta IP ta exw etoima na ton perimenoun, go go go

Den katalava thn passive tou, oso trwei dmg anevenei h amyna tou? Ti enwei remains in combat...
              "

Greek Gaming Videos

Comment

• Μάλλον θα δουλεύει σαν τις μπότες που δίνουν 5 movement.

Comment

• Afto einai an meneis ektos maxhs gia ligh wra, dhladh na mhn xtypitheis apo kanena to na meineis mesa sth maxh pws orizete, oso xtypiesai?
                  "

Greek Gaming Videos

Comment

• Θέλω να φαντάζομαι οτι σημαίνει να μην έχεις χτυπήσει και ούτε χτυπηθεί, αλλά δεν έχω αγοράσει ποτέ τις μπότες για να είμαι σίγουρος.

Comment

• Oxi oi botes doulevoun me ton idio tropo opws to strout ths MF oso den xtypietai apo otidhpote den xanetai to buff an varaei afth kati epishs den xanetai to buff.
                      Twra gia to trait mallon oso xtypiese toso megalwnei to buff kai an den xtypitheis gia 5 secs kserw gw fevgei.
                      "

Greek Gaming Videos

Comment

• Eimai toso konta sto +30 pou to Gevomai, thelw na to ftasw prin vgei Graves argghhhh.

Mission accomplished:

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Telika peira Graves, poly dmg o typos, h prwth tou (Buckshot) apo 0 apostash einai san na kaneis ulty poly dmg sou lew.
                          "

Greek Gaming Videos

Comment

• Γιούπιιιιι ΙΡ μπόνους για τις επόμενες 10 νίκες, πάμε για farming!

Επίσης χαίρομαι που είχα μια ελάχιστη συνεισφορά στις +30 νίκες του Γκράουντ, αν και εχω χάσει τη φόρμα μου στον Cho.
                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

• Thnx for the games man, apo ta 10 pou paiksame xasame mono ta 2 kai afta htan 4 v 5.
                              "

Greek Gaming Videos

Comment

• Εγώ και το κεφάλι μου...

Έχοντας παίξει ήδη ένα σάπιο παιχνίδι και έχοντάς το χάσει, έχασα άλλα δύο με το Ground. Σα να μη μου έφτανε αυτό, έχασα άλλα δύο τώρα το βράδυ. Αποτέλασμα, από το +18 στο +13...
                                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

Working...
                                X