http://www.youtube.com/watch?v=a0YFH...ayer_embedded#!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
X
-
Ναι δεν εχει συμπλεκτη.Οπως και να χει αυτο που ηθελα να πω, ειναι οτι η διαφορα του χειριστηριου με αυτη τη τιμονιερα(την παλια) ειναι χαωδης.Ειδικα οταν εμαθα να παιζω με τιμονιερα,δεν μπορουσα να πιστεψω οτι μπορει να υπαρχει τοση διαφορα.Originally posted by Dj Solid View PostΗ επισημη Logitech (η παλια δλδ) δεν εχει συμπλεκτη απο οτι θυμαμαι (τουλαχιστον αυτη με το σημα του GT πανω που επαιζα εγω δεν ειχε και απο οτι ξερω η πρωτη Logitech που εχει συμπλεκτη ειναι η G25).
Δεν συγκρινα τα 2 παιχνιδια(για τιμονιερες μιλησα που αφορουν το GT5).Παρ'ολα αυτα τα εχω παιξει και τα 2 σε φιλο που τα εχει και τα 2,αλλα οχι με χειριστηριο.Με G25 και επισημη τιμονιερα του 360 τα επαιξα και ετσι μου φανηκε ανωτερο σε οδηγηση το GT5pr.Προφανως λογο τιμονιερας.Originally posted by Dj Solid View PostΕιλικρινα, δοκιμασε το Forza 3 και το GT5 Prologue (ή εστω το GT4 με Dual Shock 2, δεν εχουν τραγικη διαφορα) και πες μου ποιο παιχνιδι σου δινει καλυτερη και πιο γεματη αισθηση αγωνιστικης οδηγησης.
Οπως και να χει δεν μπορω να εχω αποψη,γιατι πρεπει να τα λιωσω και τα 2 για να σου πω.Oυσιαστικα μονο απο GT5 prologue ξερω.
Leave a comment:
-
Θα σου πω τι συμβαινει με τις τιμονιερες: η μεγαλη διαφορα ειναι ο συμπλεκτης. Πολλα στυλ αγωνιστικης οδηγησης (σε αυτα και το δικο μου) βασιζονται παρα πολυ στην ισορροπια του αυτοκινητου με ελεγχο μεσω συμπλεκτη - στροφων ανα λεπτο. Αυτο εχει να κανει με την μεγιστη ροπη κλπ κλπ κλπ, πολλα τεχνικα τελος παντων.
Η επισημη Logitech (η παλια δλδ) δεν εχει συμπλεκτη απο οτι θυμαμαι (τουλαχιστον αυτη με το σημα του GT πανω που επαιζα εγω δεν ειχε και απο οτι ξερω η πρωτη Logitech που εχει συμπλεκτη ειναι η G25). Αντιθετα εχει κατι σαν σειριακο κιβωτιο (κατω ανεβασμα-πανω κατεβασμα ή τουμπαλιν, αναλογως την ρυθμιση του χρηστη), κατι το οποιο ναι μεν ειναι race simulated αλλα στην τελικη δεν σε αφηνει να "εκφραστεις" στην οδηγηση, κοινως ειναι απολυτη.
Τι εχει να κανει τωρα αυτο με το παιχνιδι; Τιποτα και αρκετα. Τιποτα για τον μη βλαμμενο τερμα φανατικο racer, πολλα για τους υπερφανατικους του ειδους με χρονους κλπ. Επισης η αποκριση της παλιας ειναι σαφως χειροτερη απο την G25 (εαν δεν απατομαι η G25 εχει κατι λιγοτερο απο 1ms αποκριση στο input) και η αισθηση που δινει στις κλειστες στροφες ειναι τραχια και αρκετα "στεγνη". Τελος δεν δινει τοσο καλο feedback, οχι τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα.
Και οπως και να εχει, δεν ειναι δυνατον να δημιουργει καποιος ενα multimillion dollar project με το μυαλο στο οτι οι παικτες θα αναγκαστουν να επενδυσουν το μισο μηνιατικο τους σε ενα και μονο περιφερειακο, το οποιο μπορει και να μην το χρησιμοποιησουν και ποτε αλλωτε. Ενα καλο παραδειγμα ειναι το ειδος των flight sims, το οποιο δεν εχει καμια σχεση με ειδικα χειριστηρια απο οτι με το πληκτρολογιο. Θα ειναι κριμα να καταληξει το racing sim genre οπως εχει καταληξει το flight sim, δλδ ελαχιστα καλα παιχνιδια και για πολυ εξειδικευμενο κοινο. Εδω μπαινει ο ρολος του χειρισμου με το pad.
Ειλικρινα, δοκιμασε το Forza 3 και το GT5 Prologue (ή εστω το GT4 με Dual Shock 2, δεν εχουν τραγικη διαφορα) και πες μου ποιο παιχνιδι σου δινει καλυτερη και πιο γεματη αισθηση αγωνιστικης οδηγησης. Προσωπικα καποτε ειχα για Θεο το GT, αλλα ειλικρινα αυτη η παρανοια της Polyphony (η οποια ειναι αλαζωνια και τιποτε αλλο φυσικα) με την τραγικη ΑΙ και τα υπερβολικα πολλα αυτοκινητα ειναι ανεξηγητη για μενα σαν racing gamer αλλα πληρως κατανοητη σε επιπεδο εμποριου (the more the better - money that is).
Για αυτο κι εγω (οπως και ολοι οι γνώστες - φανατικοι του παιχνιδιου) κραταμε μικρο καλαθι, περα απο τον απιστευτο εκνευρισμο μας για την τραγικη καθυστερηση του παιχνιδιου.
Και επιμενω στον ΒΒ που δεν μου απαντησε σε ενα αλλο θεμα: εαν η Valve κατηγορηται οτι βγαζει ενα παιχνιδι καθε τοσο, η Polyphony τι θα επρεπε να πει (που δεν εχει και μια ολοκληρη υπηρεσια να υποστηριξει απο πισω οπως το steam) ;
Ναι ειναι λιγο flame, αλλα νομιζω οτι γινομαι σαφης στο πνευμα μου.
Leave a comment:
-
Dj Solid αυτα τα παιχνιδια πανε με τιμονιερα για μενα.Χανουν πολυ σε ρεαλισμο,αλλα κυριως σε διασκεδαση με το χειριστηριο.Το εχω ξαναπει οτι δεν προκειται να ειχα ασχοληθει ποτε με GT αν δεν δοκιμαζα με τιμονιερα,με την οποια για μενα το GT μεταμορφωθηκε απο το πιο αδιαφορο racing game που υπαρχει, στην καλυτερη εμπειρια που ειχα ποτε σε racing game.Και μιλαω για το prologue,το οποιο δεν θα εχει σχεση με το τελικο GT.
Για τις τιμονιερες τωρα.Σιγουρα οι G25-G27 ειναι φοβερες.Αλλα εχω δοκιμασει την G25 και εχω την pro της Log.(η οποια ειναι παρομοια και ελαχιστα χειροτερη απο την επισημη του GT).H διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη στην εμπειρια,οσο δειχνει η τιμη.Διαφορα υπαρχει περισσοτερο στην ποιοτητα υλικων(εκει ειναι πολυ μεγαλη) παρα στην οδηγηση.Αυτο εχω καταλαβει τουλαχιστον,χωρις να εχω λιωσει την G25.
Leave a comment:
-
A Chat with Kazunori Yamauchi, Creator of Gran Turismo
With a November 2nd release date now on the horizon for Gran Turismo 5, our dashing European counterpart James Gallagher sat down with Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi yesterday. Take it away, James! While the new Gran Turismo 5 trailer at the SCEA E3 press conference was still fresh in the mind, a select few journalists [...]
the return of the king!
Leave a comment:
-
Παιδια, καταλαβαινω αυτο που λετε, αλλα θα σας πω το εξης: τα τελευταια τεσσερα παιχνιδια που εφεραν το ονομα Gran Turismo (GT3 A-spec, GT4 prologue, GT4, GT5 Prologue) με εμφαση στα δυο τελευταια, ηταν περισσοτερο μια virtual εκθεση αυτοκινητου παρα ενα καλο racing game.
Αυτο συνεβαινε διοτι δεν υπηρχε η αισθηση ταχυτητας και αγωνιστικης οδηγησης που υποσχοταν το παιχνιδι: δεν ειναι δυνατον ας πουμε να οδηγας S2000 και να μην μπορεις να περασεις ενα Integra Type-R μεσα στην στροφη με 190χλμ. Δεν γινεται να βαζεις στην μεση του δρομου το αυτοκινητου σου ακινητο και να ερχονται ολοι και να πεφτουν πανω σου επειδη απλως και μονο η ΑΙ ειναι ανυπαρκτη. Και δεν γινεται την ιδια αισθηση ταχυτητας να εχει ενα μονοθεσιο F-3000 (GT4) με ενα NSX. Αυτα ειναι σοβαρα λαθη,.
Καταλαβαινω οτι για τον μη καυλωμενο με την οδηγηση κοσμο αυτα ειναι πραγματα που δεν ειναι ισως και τοσο αξια αναφορας, αλλα το ιδιο θα ελεγα για ενα arcade racer. Οχι για το GT, το "real driving simulator". Σε καμια περιπτωση βεβαια δεν εχει δικαιολογησει τον ορισμο αυτο μεχρι σημερα, εκτος οπως προειπα κι αν δωσει κανεις λεφτα για μια καλη τιμονιερα.
@Hideo: Η τιμονιερα που αναφερεις ειναι οντως καλη, αλλα σε καμια περιπτωση δεν αρκει για το συγκεκριμενο παιχνιδι. Η μονη ουσιαστικη λυση για 100% αισθηση ειναι η G25 της Logitech (η αναλογη τιμονιερα του XBOX που ειναι επισημη του Forza, μια της Porsche μαλιστα ειναι τιρανικα ακριβη με πανω απο 300 ευρω), αλλα οπως ειπα δεν μπορει ακομα και 100 ευρω παραπανω να δωσει καποιος για να απολαυσει εναν και μονο τιτλο. Και μαλιστα racing.
Επισης, εαν παιξεις Forza με τιμονιερα και με χειριστηριο θα με καταλαβεις τι εννοω περι 80%. Η αισθηση βαρους, αποκρισης, μετακινησης και ταχυτητας που παιρνεις με το χειριστηριο σε αυτο το παιχνιδι ειναι πολυ κοντα σε αυτη με το τιμονι. Και αυτο ειναι μια τεραστια νικη του Forza.
Τελος ο μονος αληθινος simulator ακουει στο ονομα GT-R και Grand Prix 4 για F1 (αλλα εκτος συναγωνισμου στον τομεα μας, οποτε αναξιο σοβαρης συγκρισης). Τυχαινει να ειμαι κατοχος και των δυο, και αυτο που μπορω να πω ειναι πως θα πρεπει να εισαι τερμα καυλωμενος με το αθλημα για να μπορεσεις να διασκεδασεις, σε σημειο σοβαρων αγωνιστικων γνωσεων.
Δεν ειναι αυτο το θεμα μας ομως. Το θεμα μας ειναι να κανει πραξη τις υποσχεσεις του το παιχνιδι. Και με υπεροχα, θεσπεσια γραφικα, δουλεια δεν γινεται. Ειμαστε στο 2010 και περιμενα απο το GT να εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ολοκληρωμενο damage model (οχι οτι το Forza εχει, αλλα στην τελικη εχει πολυ καλυτερο μεχρι στιγμης. Αλλα ρε γαμω, εδω εχει πλεον το Need For Speed, ελεος...). Θα περιμενα να εχει Full detail τα καλυτερα και πιο σημαντικα αυτοκινητα, και οχι 1000 αμαξια (αληθεια ποιος θα τα οδηγησει ολα; ) και 200 full. Και περιμενω να δω σαν τρελος την ΑΙ. Γιατι ΟΛΟ ΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΑ RACING ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ. Στην ΑΙ. Η καλη ΑΙ μπορει να σωσει εναν μετριο racing τιτλο (βλεπε TOCA) και μπορει να αποθεωσει εναν παρα πολυ καλο (Βλεπε NFS Shift, ανετα η racing εκπληξη της πενταετιας).
Και βασικα Ryu δεν θυμαμαι ποτε το Forza να εταξε χωματινους αγωνες...
Leave a comment:
-
τα gameplay videos δεν είναι φανταστικά.Originally posted by Dj Solid View PostΟκ, προφανως μιλαμε για φανταστικες σε ποιοτητα pics.
και από αίσθηση ταχύτητας και ρευστότητας της κίνησης άλλο τίποτα..βέβαια μερικοί λένε πως δείχνουν cgi lol
:resp:Originally posted by hideo View PostE3: 60 fps gameplay #3
http://gamersyde.com/stream_gran_tur...-16058_en.html
Originally posted by Ryu_gr View PostΑκόμα και τα trailers και οι εισαγωγές είναι συγκινητικές!
Leave a comment:
-
E3: 60 fps gameplay #3
Dj Solid υπαρχει και η επισημη τιμονιερα της Logitech για το παιχνιδι,που την βρισκεις στα 90e και ειναι αξιοπρεπεστατη.
Τωρα γι αυτο που λες οτι θα ηθελες να ειναι 80% ιδια η εμπειρια και με το χειριστηριο,το θεωρω αδυνατον να γινει.
Leave a comment:
-
Πάντα το Gran Turismo κρατάει τον πήχη ψηλά, για αυτό άλλωστε και τα sequels αργούν τόσο. Ή φτιάχνουν παιχνιδάρα ή δεν φτιάχνουν. Ακόμα και τα trailers και οι εισαγωγές είναι συγκινητικές! Όσο για τα μειoνεκτηματα που αναφέρθηκαν σε άλλο thread, περί έλλειψης AI, ταχύτητας και χειρισμού σε σχέση με το forza εγώ θα πω: ΠΟΥ πήγαν οι off-road πίστες στο forza; Δηλαδή να οδηγάω το EVO σε άσφαλρ, άσφατ, ασφλ... σε κανονικό δρόμο τέλος πάντων;;; Ενώ Gran Turismara είχαν τη μαγκιά να φτιάξουν και off-road, ωστε να γουστάρουμε με πλαγιολισθήσεις!
Leave a comment:
-
Οκ, προφανως μιλαμε για φανταστικες σε ποιοτητα pics.
Αλλα ο Θεος (ο ποιος; ) ξερει οτι οι προσευχες μου εδω και πεντε χρονια ειναι να μπορεσει επιτελους αυτο το κωλοfranchise να αποκτησει την ΑΙ και τον Pad χειρισμο που του αξιζει.
Το damage βεβαια απο οτι μαθαμε τελικα θα ειναι μονο αισθητικο, κατι το οποιο συμματοδοτει το πρωτο μεγαλο fail.
Επισης τα 200 full detailed αυτοκινητα ειναι ενα ακομα μειον, δλδ ποσος καιρος επρεπε να περασει για να γινουν ολα full detail;
Ειδα βεβαια εικονες και φωτογραφιες - συνεντευξεις του Yamauchi με παρα πολλους ανθρωποςυ της F1, αναμεσα σε αυτους Vettel και Andrian Newey (Team Red Bull Racing), κατι το οποιο δειχνει πως θα υπαρχει τουλαχιστον μια F1 στο παιχνιδι (στο Prologue υπηρχε η Ferrari του 2007 αν δεν απατομαι). Η οποια ομως δεν ξερω κατα ποσο οφελει, διοτι ναι μεν τεχνικα το παιχνιδι ειναι σαφως πιο πανω απο τον ανταγωνισμο (σε επιπεδο ειδικων αγωνων ταχυτητας παντα, οχι απολυτα σε αυτοκινητα παραγωγης) αλλα με το F1 2010 της Codemasters να ερχεται και το Forza να εχει στην πλατη του και την εμπειρια του τριτου τιτλου αλλα και το μεγαλο DLC, το θεμα γινεται πολυ περιπλοκο.
Η μεγαλυτερος μου φοβος για το παιχνιδι ειναι ο εξης: μην πεσει ολος ο κοσμος και σπασει τα μουτρα του με τα φανταστικα γραφικα, αδυνατοντας να ξεδιαλυνει τις οποιες αδυναμιες σε χειρισμο και ΑΙ. Και πανω απο ολα, η μεταφορα της πραγματικης αισθησης ταχυτητας και ανωθευτης οδηγησης. Γιατι επαναλαμβανω, μπορει το παιχνιδι να ειναι 10/10 με την τιμονιερα 900 μοιρων της Logitech, αλλα δεν γινεται οποιος αγορασει το GT5 να δωσει και αλλα 250 ευρω για την εν λογω τιμονιερα. Πρεπει παιζοντας το παιχνιδι με το pad να παιρνεις τουλαχιστον ενα 80% της αισθησης που εχεις με την τιμονιερα.
Ο Νοεμβρης ειναι κοντα.... Και φυσικα η collectors θα ειναι ενα απο τα δωρα γενεθλιων μου, μια παρα πολυ καλη collectors για τα δεδομενα του gaming...
Leave a comment:

Leave a comment: