Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μη μηλίσω για κάτι hype τύπου halo 2 "o κόσμος ποτέ δεν θα είναι ίδιος" και φάμε όλοι ban εδώ μέσα.
    [/b]
    Μη μηλίσεις .

    Comment


    • NDS themes

      Comment


      • Aς μιλήσει και ένας από τους "δόκτωρ" του MGS στην Ελλάδα.

        Καταρχήν το μιλώ το έκανα μήλο, αλλά μέχρι στιγμής δεν μπορώ να κάνω edit.

        Tώρα για το MGS4 και γενικότερα για τα Metal Gear..

        Πρώτον, Εvans τα Μetal Gear δεν είναι υπερκτημιμένη σειρά για το gameplay της διότι πολύ απλά η συγκεκριμένη σειρά δεν έχει τη θέση που έχει σήμερα μόνο για το gameplay αλλά μάλλον περισσότερο για το όλο σύνολο που δίνει στον gamer να απολαύσει. Σε αυτό το όλο σύνολο τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει η γενική ιστορία του franchise και η ταύτιση του gamer κυρίως με τον Solid Snake και μετά με τους υπόλοιπους χαρακτήρες της σειράς. Βέβαια επειδή μιλάμε για videogames και όχι για κινηματογράφο, η σειρά Metal Gear ακόμη και με την καταπληκτική σεναριακή πλοκή που διαθέτει δεν θα είχε σημειώσει την επιτυχία που σημείωσε, σημειώνει και θα σημειώνει, αν δεν είχε και καλό, πολύ καλό, εξαιρετικό gameplay. Διαθέτει λοιπόν η σειρά εξαιρετικό gameplay. Aπό το gameplay των δύο διαστάσεων και όντας το πρώτο stealth action game, η σειρά έκανε μεγάλο βήμα στο gameplay με το Metal Gear Solid του Playstation, μετά συνέχισε με gameplay προσθήκες στα MGS2, MGS3 (subsistence), και ίσως το επόμενο μεγάλο gameplay βήμα χωρίς η σειρά να χάσει έστω το 10% από τη φυσιογνωμία της, γίνει με το MGS4. Πολλοί έχουν την αίσθηση ότι το Metal Gear ξεκίνησε το 1998 έχοντας την απαίτηση από κάθε νέο Metal Gear που κυκλοφορεί να προσπαθήσει να τμήσει δύο παράλληλες ευθείες.

        Δεύτερον, τα Metal Gear πάντα εντυπωσιάζαν για τα γραφικά τους. Buraigh Fighter τώρα αν εσένα σε πείραξε και θεωρείς τον μέγα Kojima παραμυθά επειδή δεν είδες στο MGS3 το αίμα των μισθοφόρων NPCs να ρέει στα ποτάμια, ρυάκια και δεν εντυπωσιάστηκες από την απεικόνιση της ζούγκλας, των ποταμών, του βούρκου (ναι του βούρκου) και των υπολοίπων στο ps2 hardware, τότε εγώ θεωρώ διs φορές παραμυθάδες και hypaδες δημιουργούς των οποίων τα games θα κάνουν τον κόσμο διαφορετικό μετά από αυτά. Και μια ακόμη εικόνα (jpg και θολούρα λόγω WMP) του μετρίου περιβάλλοντος του MGS4, μέτρια textures:



        Τρίτον κάποιοι δεν ξέρουν γιατί πράμα μιλάνε. Τα Metal Gear είναι stealth action game, δεν μπορούν να έχουν gameplay διάρκεια 30 - 40 ώρες. H διάρκεια του gameplay είναι τέτοια ώστε κάθε στιγμή να μοιάζει ως μοναδική με μια απόλυτη τελειότητα γεμίζοντας τον gamer με ικανοποίηση και κυρίως να μην το κουράζει από ένα σημείο και μετά. Το Metal Gear δεν είναι rpg για να σκοτώνεις 15 ώρες τέρατα για να πάρεις xp, βάρα πάρε , βάρα πάρε. Γενικότερα, πχ gameplay 50 ωρών δεν σημαίνει τίποτα, η σημασία έγκειτε στο τι κάνεις μέσα σε αυτόν τον χρόνο και πόσο ικανοποίηση και ευχαρίστησει σου αφήνει το παιχνίδι χωρίς βέβαια να το βαρεθείς (φυσικά μην ξεχνάμε το game genre). Ένα game με διάρκεια 15-18 ώρων μπορεί σε κάνει να μιλάς για αυτό περισσότερo από ένα άλλο game με διάρκεια 40 ωρών.

        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • Ο "δόκτωρ" πότε θα μιλήσει;;;
          I'm back bitches... Version 2.0

          Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

          Comment


          • Συμφωνω με τον δοκτωρα στο τριτο αλλα προφανως διαφωνω στα περυ gameplay ( αλλωστε τα εχουμε πει ουκ ολιγες φορες ) . Οσο για το hype θελω να πω πως κανεις δεν μπορει να κατηγορησει μια εταιρια οταν το δημιουργει , ποσο μαλλον την bungie που για το Halo ειχε κανει θαυματα σε αυτον τον τομεα . Το θεμα ειναι η σταση που εμεις κραταμε απεναντι στο hype...

            Anyway αντε να κυκλοφορησει το παιχνιδι και να αρχισουμε να μιλαμε σε πιο ουσιαστικη βαση.

            Comment


            • Εγω δεν εχω παρει ακομα PhD στην Κοτζιμολογια αλλα με το ταπεινο BSc μου μπορω να πω πως stealth gameplay =/= hide n seek gameplay .

              Φυσικα μου αρεσει πολυ η σειρα, αλλα να μην παμε να τη βγαλουμε και flawless στο τελος.
              Για τον μεγα (wtf?) Kojima θα ηθελα να πω διαφορα αλλα δε ξερω αν πρεπει να αναλωθω σε κατι τετοιο σε αυτο το thread.

              Στα gameplay matters παντως σιγουρα χανει απο παντου και αυτο φαινεται στα λιγοτερο εως καθολου story-driven εγχειρηματα του (boktai/zoe etc).

              Comment


              • γεια σου ρε Evans παιχτούρα(πες μου κι ένα μέρος να βρω φτηνά τα xenosaga ep1+3,και τα shadow hearts 1+2[/b]
                Θα σ πω εγώ κι ας μην είμαι παιχτούρα Evans .ebay και πάλι ebay.Και μην περιμένεις να πληρώσεις λιγότερα από 25? για το καθένα.Άντε κανά 15? στην καλύτερη για το πρώτο Xenosaga.

                Περί MGS i rest my case ό,τι είχα να πω το είπα.Τον Ιούνη θα ξέρουμε.
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • Αν πούμε κάτι για άλλους developers θα φάμε βιτριόλι (ειδικά για κάτι M...κτλ), είναι άνευ κριτικής, είναι οι τέλειοι . Απλώς το αναφέρω και όχι ότι ενδιαφέρομαι να πω κάτι. Στα άλλα θα απαντήσω φυσικά αλλά όχι τώρα, αύριο!
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • Κανεις δεν ειναι αξιος θεοποιησης - μην τρελαθουμε.
                    Ετσι οπως απαντας δε μπορω να πω και τιποτα παραπανω μιας και ειναι λες και πας να βγαλεις στην απεξω τον εναν, βαζοντας στο χορο τους αλλους .

                    Comment


                    • Όχι αλλά σε αυτό το topic παρουσιάζεται η σειρά MGS σαν μια σειρά που συγκεντρώνει όλα τα αρνητικά,

                      ο δημιουργός είναι προβληματικός, δε μας κάνει, το gameplay δεν αξίζει μία, τα γραφικά είναι μετριότατα, η διάρκεια του τίτλου απελπιστικά μικρή, ναι αρκετοί αυτά λένε άμεσα ή έμμεσα και αυτό ίσως εντάσσονται στον γενικότερο αντι-sony αγώνα σαμποταρίσματος και δυσφίμισης του τίτλου από την ΜΙΝΙΑ.
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • lol reply: omg conspiracy confirmed.

                        serious attempt: νομιζω πως οι ακραιες θεσεις δημιουργουν και ακραιες αντιπαραθεσεις.

                        Comment


                        • Στην τελική ρε συ ΒΒ με ποια παιχνίδια του kojima έχεις ασχοληθεί σε βάθος και όχι επιφανειακά;

                          Πωπω πια, λες και λέμε κακά λόγια μόνο για αυτόν, δες άλλες δημοσιεύσεις μου (για παράδειγμα) για να καταλάβεις ότι τα χώνω σε πολλούς, αν αυτό που μου δίνουν με απογοητεύει.

                          Comment


                          • <div class='quotetop'>(BigBOSS &#064; Apr 4 2008, 08&#58;07 PM) [snapback]17162[/snapback]</div>
                            Όχι αλλά σε αυτό το topic παρουσιάζεται η σειρά MGS σαν μια σειρά που συγκεντρώνει όλα τα αρνητικά.[/b]
                            Bσκ εχει δικιο εδω ο BB,αλλωστε τα ιδια ειπα και εγω σε προηγουμενο ποστ .
                            Δυστυχως αυτο γινεται,δεν νομιζω επιτηδες αλλα γινεται,ειναι γεγονος.

                            <div class='quotetop'>(XenoVagrant &#064; Apr 4 2008, 08&#58;11 PM) [snapback]17164[/snapback]</div>
                            serious attempt: νομιζω πως οι ακραιες θεσεις δημιουργουν και ακραιες αντιπαραθεσεις.[/b]
                            Και σε αυτο ομως εχει δικιο ο Xeno (BigBOSS σε σενα μιλαω ),διοτι οταν αποθεωνεις τον τιτλο με το παραμικρο που θα δεις,ειναι λογικο να υπαρχει και ο αντιλογος που επηρεασμενος απο τις υπερβολες σου ισως αθελα του να τονιζει τα αρνητικα του παιχνιδιου.(Αν καταλαβα καλα αυτο εννοει ο Xeno).

                            Ξερω οτι γουσταρεις τρελα τον τιτλο αλλα ηρεμισε

                            Comment


                            • Καπως ετσι ειναι...

                              Νομιζω πως οπως στους καλους ξεχωριζει ο καλυτερος, ετσι και στους fans ξεχωριζει το fanboy (τι ειπα παλι ).

                              Comment


                              • H διάρκεια του gameplay είναι τέτοια ώστε κάθε στιγμή να μοιάζει ως μοναδική με μια απόλυτη τελειότητα γεμίζοντας τον gamer με ικανοποίηση και κυρίως να μην το κουράζει από ένα σημείο και μετά.[/b]
                                Ουτε εγω θελω τεραστια παιχνιδια και γενικα δε κοιταζω πολυ τη διαρκεια αλλα μηπως τα παραλες λιγο εδω περα; Ετσι οπως διαβαζα αυτα που λες νομισα οτι μιλαμε για την απολυτη gameplay εμπειρια που κανει ακομη και το Mario Galaxy να φαινεται μετριο.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X