Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crysis 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaynard
    replied
    και ομως ξερεις ποσες φορες μου συνεβει αυτο?

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    [YOUTUBEHD]WaPAm31bISw[/YOUTUBEHD]

    λολ

    εντάξει πάντως δεν είναι "όλη η ΑΙ" έτσι αυτά είναι bugs.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Το ΑΙ οπως εγραψα οταν δουλευει δεν ειναι καθολου τραγικο. Δεν ξερω αν συναντησες πιο πολλα bugs απ'οτι εγω αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες και στο stealth και στο shooting κομματι λειτουργει σωστα και δινει στον παικτη αρκετη προκληση. Οταν τα bugs παιρνουν τον ελεγχο ναι, η κατασταση ειναι τραγικη αλλα στο δικο μου playthrough τουλαχιστον αυτο ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

    ουτε καν καμια προκληση δεν δινει και στο λεω εγω αυτο που δεν θεωρω τον εαυτο μου καλο στα shooters, αν κανεις μια βολτα σε καποια fora θα δεις οτι το λενε και αλλοι αυτο, και αυτο γινεται γιατι υπαρχει η επιλογη του να skipparεις τα 3/4 των firefights απλα ακολουθωντας το επομενο objective σε stealth οπου σου επιτρεπεται και η πλακα ειναι οτι περναγα απο μπροστα τους μεσα στη μουρη τους και δεν περνανε χαμπαρι, επισης οι περιπτωσεις που περνουνε ελεγχο τα bugs ειναι παρα πολλες,
    για κανε μια βολτα εδω να δεις



    To να πηγαινεις απο objective σε objective με stealth ηταν καθαρα δικη σου επιλογη. Επισης δεν εχεις καθολου δικιο οταν σχετιζεις το ΑΙ με το stealth. Απο τη στιγμη που το παιχνιδι σου δινει σαν core mechanic το cloak το ΑΙ δεν εχει καμια απολυτως σχεση, μπορεις να επιλεξεις μια γραμμικη πορεια με καποιες καλυψεις (για να γεμιζεις την nano suit) και να πηγαινεις απο το σημειο Α στο Β. Εισαι αορατος οποτε οσο εξυπνοι και να ειναι οι εχθροι δεν σε βλεπουν. Ετσι ομως χανεις την εξερευνηση των επιπεδων και ενα σωρο αλλα πραγματα (εκτος του οτι υπαρχουν collectibles). To παιχνιδι σου δινει την επιλογη να το κανεις στο 70% του παιχνιδιου αλλα ειναι δικο σου θεμα αν θα το ακολουθησεις ή οχι. Εγω προσπαθουσα να καθαριζω και να ξεζουμιζω παντως καθε περιβαλλον (πχ πρεπει να σκοτωνεις τους εξωγηινους αν θες να αναβαθμισεις πληρως το suit) και δεν το μετανιωσα καθολου. Ο ΒΒ εχει δικιο στην αναφορα που κανει στο mgs γιατι και εκει το να πας απο τη θεση Α στη θεση Β ειναι πολυ ευκολο αλλα ετσι χανεις πολλα απο αυτα που δινει το παιχνιδι.

    οχι δεν εχεις δικαιο , φυσικα και πρεπει η ΑΙ να προσαρμοζεται αναλογως τις περιστασεις ειδικα οταν υπαρχει stealth επιλογη σε ενα παιχνιδι, στο crysis 2 ερχεσαι με face to face με τους εχθρους και δεν σε υποψιαζονται καν τις περισσοτερες φορες, αλλες φορες παλι σου βλεπουνε την μυτη απο το παπουτσι που εξεχει στα 500 μετρα ενω κριβεσαι, εντελως αλλοπροσαλλη συμπεριφορα που εχει να κανει με τον κακο πραγραμματισμο του ΑΙ, εγω το επαιξα δυο φορες μια στο normal και μια στο supersoldier την πρωτη σκοτωσα τα παντα ολα την δευτερη skippara τα περισσοτερα μερη με stealth και αντιλληφθηκα πολλα απο τα προβληματα που ανεφερα


    Ναι οκ, οποιο shooter και να συγκρινεις με τα Halo σε θεματα ΑΙ θα σου φανει τραγικο, δεν ειναι εκει το θεμα. Αλλωστε το Crysis2 δεν νομιζω να στοχευει εκει. Δεν ειναι καθαροαιμο shooter και προφανως τιτλοι οπως αυτοι που αναφερεις ειναι καλυτεροι σε αυτον το τομεα. Το crysis ομως κανει πολυ περισσοτερα πραγματα απο το να δημιουργει shooting set pieces.

    φυσικα και ειναι εκει το θεμα και θα πεσει συγκριση εφοσον υπαρχει το κατι καλυτερο αλοιμονο αν δεν μπορεις να συγκρινεις παιχνιδια απο το ιδιο ειδος τοτε τι μετρο συγκρισης θα παρεις? και οχι δεν κανει περισσοτερα πραγματα απο το halo απλα κανει καποια διαφορετικα χαρις το nanosuit, και δυστηχως οχι αποτελεσματικα για την βελτιωση του gameplay , απλα unbalanced...γιατι η ΑΙ του παιχνιδιου αδυνατει να ανταπεξελθει

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Δεν συμφωνω καθολου με τα οσα γραφεις vaynard (ok με μερικα συμφωνω ) και θα τα πιασω ενα ενα.

    εγω το τελειωσα και στο supersoldier, αρνητικα σημεια οτι μπορεις να περασεις το 75% σε stealth και εντελει ειναι τραγικο αυτο για fps, to stealth στοιχειο για να δουλεψει και να υπαρχει καποιο νοημα πρεπει να αντιμετωπιζεις και καλο ΑΙ κατι που δεν συμβαινει εδω δειτε ξερω γω το splinter cell conviction για να καταλαβετε τι θα πει σωστο stealth game , επρεπε να σου δινει περισσοτερες υποχρεωτικες μαχες, το ΑΙ ενταξει ητανε των ακρων δηλαδη η buggaρισμενο και θα κουτουλαει στους τοιχους η εκει που ειναι δυο εχθροι σκοτωνεις τον εναν και ο αλλος η απλα σε ξεχναει η απλα κανει κανα τριλεπτο να σε δει, απο την αλλη το super duper μηχανικο ceph που αντιμετοπιζεις σαν αρχηγο σε καποια chapters ειχε εξαιρετικο AI και διασκεδασα πολυ τις μαχες μαζι του στο supersoldier, οι υπολοιποι ceph κανανε randomnies και δεν ειχε καμια συνοχη η λογικη εξηγηση η συμπεριφορα τους, επισς σε humans enemies μπορεις να κατσεις με ανεση και να τους snipareis ολους τις περισσοτερες φορες δεν θα ερθει ποτε κανενας να σε κυκλωσει
    Το ΑΙ οπως εγραψα οταν δουλευει δεν ειναι καθολου τραγικο. Δεν ξερω αν συναντησες πιο πολλα bugs απ'οτι εγω αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες και στο stealth και στο shooting κομματι λειτουργει σωστα και δινει στον παικτη αρκετη προκληση. Οταν τα bugs παιρνουν τον ελεγχο ναι, η κατασταση ειναι τραγικη αλλα στο δικο μου playthrough τουλαχιστον αυτο ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

    δεν το θυμαμαι καλα το AI του half life 2 αλλα εχουνε και καποια χρονια διαφορα η κυκλοφορια του ενος με του αλλου, οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?
    Ναι το AI ειναι καλυτερο απο του Half Life 2 αλλα οπως σωστα λες εχουν περασει αρκετα χρονια απο τοτε και γενικοτερο σαν παιχνιδι δεν διακριθηκε ποτε για τη νοημοσυνη των εχθρων (ακολουθει την generic λογικη πιο παλιων fps pc games). Παντως θελω να βγει ακομα ενα patch που να διορθωνει πληρως τα προβληματα του crysis2.

    μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional?
    οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη
    To να πηγαινεις απο objective σε objective με stealth ηταν καθαρα δικη σου επιλογη. Επισης δεν εχεις καθολου δικιο οταν σχετιζεις το ΑΙ με το stealth. Απο τη στιγμη που το παιχνιδι σου δινει σαν core mechanic το cloak το ΑΙ δεν εχει καμια απολυτως σχεση, μπορεις να επιλεξεις μια γραμμικη πορεια με καποιες καλυψεις (για να γεμιζεις την nano suit) και να πηγαινεις απο το σημειο Α στο Β. Εισαι αορατος οποτε οσο εξυπνοι και να ειναι οι εχθροι δεν σε βλεπουν. Ετσι ομως χανεις την εξερευνηση των επιπεδων και ενα σωρο αλλα πραγματα (εκτος του οτι υπαρχουν collectibles). To παιχνιδι σου δινει την επιλογη να το κανεις στο 70% του παιχνιδιου αλλα ειναι δικο σου θεμα αν θα το ακολουθησεις ή οχι. Εγω προσπαθουσα να καθαριζω και να ξεζουμιζω παντως καθε περιβαλλον (πχ πρεπει να σκοτωνεις τους εξωγηινους αν θες να αναβαθμισεις πληρως το suit) και δεν το μετανιωσα καθολου. Ο ΒΒ εχει δικιο στην αναφορα που κανει στο mgs γιατι και εκει το να πας απο τη θεση Α στη θεση Β ειναι πολυ ευκολο αλλα ετσι χανεις πολλα απο αυτα που δινει το παιχνιδι.

    Για να φερω ενα παραδειγμα ακομα, μεσα στο παιχνιδι υπαρχουν μαχες που κανεις με team... σε καποιες απο αυτες μπορεις να αφησεις το team να κανει τη δουλεια και εσυ να μεινεις cloaked (το λεω γιατι μου ετυχε) αλλα επισης μπορεις να παρεις και κανονικα μερος. Το πρωτο ειναι θετικο ή αρνητικο?

    και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3
    Ναι οκ, οποιο shooter και να συγκρινεις με τα Halo σε θεματα ΑΙ θα σου φανει τραγικο, δεν ειναι εκει το θεμα. Αλλωστε το Crysis2 δεν νομιζω να στοχευει εκει. Δεν ειναι καθαροαιμο shooter και προφανως τιτλοι οπως αυτοι που αναφερεις ειναι καλυτεροι σε αυτον το τομεα. Το crysis ομως κανει πολυ περισσοτερα πραγματα απο το να δημιουργει shooting set pieces.

    ην τελικη το crysis 2 προσπαθει να κανει πολλα πραγματα αλλα τελικα κατανταει στο gameply μετριο γιατι υπαρχουνε shooters με καλυτερες firefights και shooters με καλυτερο stealth game
    Ναι υπαρχουν games με καλυτερα firefights καθως και games με καλυτερο stealth. To θεμα ειναι οτι το Crysis2 στα προσφερει και τα δυο και μαλιστα βαζει και αλλα ειδη μεσα στο gameplay του. Το οτι δεν φτανει το Halo στα firefights ή το conviction στο stealth δεν μου λεει τιποτα απο τη στιγμη που σαν παιχνιδι μου δινει την δυναμη της επιλογης του τι gameplay θα διαλεξω.

    Γενικοτερα οι συγκρισεις που κανεις δεν εχουν νοημα imo. Δηλαδη επειδη οταν ειχε βγει το Half Life 2 ειχε κυκλοφορησει και το Halo 2 που το εσκιζε σε AI και firefights επρεπε να κραζουμε το πρωτο? Αφου στοχευουν σε διαφορετικα πραγματα.

    στα + βαζω τα γραφικα το Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ost (hans zimmer ftw) και το ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2
    Συμφωνω απολυτα εδω, ηθελα και εγω να σημειωσω το oνομα του hanz zimmer.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη,

    και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3
    Πάντως αυτό που σνίπαρες έναν εχθρό και ο άλλος που ήταν 5 μέτρα μακριά του δεν έπαιρνε χαμπάρι γινόταν και στο Killzone 3.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη,

    και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?
    ε όχι και τραγικό, μη χάνεται το νόημα των λέξεων

    Originally posted by Vaynard View Post
    μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional?
    Ναι αν έχεις την υπομονή να το τερματήσεις όλο το παιχνίδι με στελθ γιατί όχι; τι πάει να πει αυτό πως είναι κακό παιχνίδι; ως επιλογή το προσφέρει που σαφώς θέλει πολύ περισσότερο υπομονή απ' ότι αν έπαιζες αλλιώς το game, πχ σε κάποια μέρη στελθ και σε κάποια άλλα, στα περισσότερα με πιστολίδι. Και το MGS4 μπορείς να τερματήσεις μόνο με στελθ χωρίς να σκοτώσεις κανέναν. Το να τερματήσεις το 75% του Crysis με στελθ όπως λες, είναι μια επιλογή που προσφέρει το game και δεν το προσδίδει κάτι αρνητικό. Εσένα αν δεν σου αρέσει αυτό απλώς μη το παίζεις κατά αυτόν τον τρόπο.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    δεν το θυμαμαι καλα το AI του half life 2 αλλα εχουνε και καποια χρονια διαφορα η κυκλοφορια του ενος με του αλλου, οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?

    μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional? απιστευτα τραγικο...το διαβαζα πρωτου το παιξω στο supersoldier( που ακομα δεν ειχα εγκληματιστει με το παιχνιδι στο πρωτο playthrought) και δεν το πιστευα

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2
    και με πολύ καλύτερο ΑΙ και μάχες από το Half Life 2, για να τα λέμε όλα;)

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    εγω το τελειωσα και στο supersoldier, αρνητικα σημεια οτι μπορεις να περασεις το 75% σε stealth και εντελει ειναι τραγικο αυτο για fps, to stealth στοιχειο για να δουλεψει και να υπαρχει καποιο νοημα πρεπει να αντιμετωπιζεις και καλο ΑΙ κατι που δεν συμβαινει εδω δειτε ξερω γω το splinter cell conviction για να καταλαβετε τι θα πει σωστο stealth game , επρεπε να σου δινει περισσοτερες υποχρεωτικες μαχες, το ΑΙ ενταξει ητανε των ακρων δηλαδη η buggaρισμενο και θα κουτουλαει στους τοιχους η εκει που ειναι δυο εχθροι σκοτωνεις τον εναν και ο αλλος η απλα σε ξεχναει η απλα κανει κανα τριλεπτο να σε δει, απο την αλλη το super duper μηχανικο ceph που αντιμετοπιζεις σαν αρχηγο σε καποια chapters ειχε εξαιρετικο AI και διασκεδασα πολυ τις μαχες μαζι του στο supersoldier, οι υπολοιποι ceph κανανε randomnies και δεν ειχε καμια συνοχη η λογικη εξηγηση η συμπεριφορα τους, επισς σε humans enemies μπορεις να κατσεις με ανεση και να τους snipareis ολους τις περισσοτερες φορες δεν θα ερθει ποτε κανενας να σε κυκλωσει

    το online του δεν ειναι ασχημο αλλα δεν φτανει αυτα του reach η των cod η ακομα και του kilzone 3

    γενικα στην αρχη ειμουν ενθουσιασμενος αλλα οσο προχωρουσα και εβλεπα τις αδυναμιες τιτλου επαναπροσδιοριζα

    στην τελικη το crysis 2 προσπαθει να κανει πολλα πραγματα αλλα τελικα κατανταει στο gameply μετριο γιατι υπαρχουνε shooters με καλυτερες firefights και shooters με καλυτερο stealth game

    στα + βαζω τα γραφικα το Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ost (hans zimmer ftw) και το ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2

    Leave a comment:


  • hideo
    replied
    Θα αγοραστει,αλλα δεν ξερω αν θα το παρω πριν απο το portal 2 ή μετα.

    Thanks για το μινι review nooto.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Τελος στο veteran μετα απο 14+ ωρες. Overall το παιχνιδι ειναι φανταστικο και αν δεν ειχε διαφορα προβληματακια θα ηταν ανετα σημειο αναφορας για τιτλους στο μελλον.

    Σε οτι αφορα τον οπτικο τομεα, ειναι ισως οτι καλυτερο εχω δει στο X360 πραγμα αρκετα εντυπωσιακο αν σκεπτει κανεις οτι προκειται για multiplatform τιτλο και οχι για καποια first party προσπαθεια. Ο ηχος ειναι επισης κορυφαιος και οι μουσικες συνθεσεις αξιοσημειωτες. Το σεναριο συνολικα ειναι αρκετα μπερδεμενο και εν τελει δεν θα ελεγα οτι προκειται για κατι το ιδιαιτερο αν και η ολη αποδοση του ειναι υπεροχη. Επιπλεον, θα πω για ακομη μια φορα οτι το παιχνιδι δανειζεται παρα πολλα στοιχεια απο το Half Life 2 με συνεπεια η αισθητικη του να ειναι ιδιαιτερη.

    Στα του gameplay, τα παντα εχουν να κανουν με την nano suit και με το ζητημα της επιλογης. Το παιχνιδι δεν ειναι μονο shooter. Μπορεις να το παιξεις οπως το mirrors edge, μπορεις να το παιξεις ως stealth, μπορεις να το παιξεις ως shooter και φυσικα μπορεις να το παιξεις με συνδιασμο ολων των παραπανω. Υπαρχει τεραστιο replay value μιας και καθε περιβαλλον ειναι μια παιδικη χαρα διαφορετικων επιλογων που μπορεις να κανεις. Με τη χρηση του tactical options που προσφερει η nano suit βρισκεσαι απλα στον παραδεισο του open gameplay (γινονται tag οι πιθανες στρατηγικες που μπορεις να ακολουθησεις). Να σημειωσω οτι υπαρχουν set pieces που χρησιμοποιεις αποκλειστικα ενα ειδος gameplay (απο τα παραπανω )και δειχνουν οτι το παιχνιδι επιτυγχανει και ξεχωριστα στο καθενα απο αυτα.

    Παμε τωρα στα της AI για την οποια εχουν ακουστει πολλα. Το παιχνιδι οπως εγραψα δεν ειναι καθαρο shooter οποτε υπαρχουν διαφορα modes στα οποια κινουνται οι εχθροι. Αν παιζεις stealth η νοημοσυνη κινειται στα προτυπα των mgs-splinter cell με φρουρηση περιοχων ενω με οποιοδηποτε σημαδι της παρουσιας σου μπαινουν σε inspection mode (οι aliens καθως σε ψαχνουν εχουν επιπλεον ενα emp charge που κανει reboot στο nanosuit και σε αφηνει χωρις δυναμεις). Αν παιζεις shooter type η νοημοσυνη προσαρμοζεται σε gears of war style με καλυψεις και shooting. Κατα συνεπεια επειδη ο παικτης μπορει να παιζει με ποκιλους τροπους υπαρχουν συνεχομενες εναλλαγες των modes που ανεφερα. Σαν ιδεα ειναι παρα πολυ φιλοδοξη αλλα δυστυχως δεν λειτουργει παντα. Κατα ενα 80% δεν υπαρχει προβλημα αλλα στο υπολοιπο 20% μπορεις να πετυχεις απο buggy συμπεριφορα μεχρι και ολικο σατ νταουν του AI. Βασικα ειναι το μονο πραγματικο αρνητικο του παιχνιδιου και θα ελεγα οτι ανα σημεια ριχνει αρκετα την ολη εμπειρια.

    Αυτα μεχρι στιγμης, θα ακουθησει playthrough στο supersoldier και δοκιμη του online. To παιχνιδι ειναι υπεροχο και το προτεινω τοσο στους φιλους των shooters οσο και σε αυτους που ψαχνουν μια εναλλακτικη προταση για το συγκεκριμενο genre.

    Στο μελλον περισσοτερα...

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Παιχνιδάρα το Far Cry 1 και αρκετά ζόρικο,από το 14 κεφάλαιο κι έπειτα.

    Leave a comment:


  • Cpl_Shephard
    replied
    Don't even bother, δεν μου εβγαλε ουτε 6 ωρες συνολο στο delta, στην ουσια ειναι σαν το farcry αλλα στο πιο ευκολο συντομο και ρηχο, τουλαχιστον το farcry ειχε μια προκληση, δεν ειχε καν quicksaves και ειχε και μεταλαγμενα που τα φοβοσουνα καπως, στο crysis με το που εμφανιζονται οι εξωγηινοι το gameplay παιρνει την κατω βολτα αλλα ταυτοχρονα τα γραφικα απογειωνονται, πολυ εφφε και χαλασμος για το τπτ

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Το παιχνιδι ειναι πραγματικα υπεροχο, τελικα ακολουθει σε μεγαλο βαθμο τη λογικη του half life και ειναι ακριβως οτι εψαχνα αυτη την περιοδο. Οι επιλογες ειναι τοσες πολλες που πραγματικα δεν θελω να σταματησω να παιζω αφου καθε φορα θελω να πειραματιζομαι με κατι νεο. Μου αρεσει πολυ που ο τιτλος δεν ειναι καθαρο shooter αλλα παντα σου δινει options για εναλλακτικες προσεγγισεις.

    Τα γραφικα ειναι τελεια (θα ηθελα πολυ να το δω και σε pc που πρεπει να απογειωνεται) ενω γουσταρω πολυ και τη μουσικη (φοβερη δουλεια πραγματικα). Βαζω και ενα trailer που ειδα προσφατα και μου αρεσε παρα πολυ μιας και γενικα σε βαζει στο κλιμα για το τι παιζει.



    Τι να πω, χαιρομαι πολυ που βγαινουν τετοιες δουλειες που ειναι διαφορετικες σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Mακαρι να μην υπηρχαν και τα διαφορα epic bugs βεβαια .

    To πρωτο crysis ακολουθει παρομοια λογικη (περα απο το nano suit) ή ειναι στο στυλ του far cry (εχω ασχοληθει πολυ λιγο σε φιλο και σε φαση απλα να το δω) ? Θα ηθελα οποιος εχει παιξει και τα δυο να κανει μερικα σχολια .

    Συνεχιζουμε και θα υπαρξει εκ νεου σχολιασμος!

    Leave a comment:

Working...
X