Καφριλίκια :cunao:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Red Dead Redemption
Collapse
X
-
To animation, το draw distance και τα γραφικά απλά δεν υπάρχουν. Πολύ καλύτερα από του GTA IV.
gameplay video από την ps3 έκδοση.
Comment
-
ένα review από τους New York Times (lol)
Γενικά λένε πως το game και στις δύο κονσόλες τρέχει μεταξύ 26-30 fps. Έχει διαρεύσει πως η ps3 έκδοση είναι sub-HD (640p) χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο. Απο την άλλη λένε πως η 360 έκδοση έχει κάποιο tearing και κατώτερα lighting, weather και shadow effects. Γενικά για τον τεχνικό τομέα στις δύο εκδόσεις βρήκα τα παρακάτω....
RESOLUTION:
Xbox 360 - 720p native
PlayStation 3 - sub-HD (1152x640)
ANTI-ALIASING:
Xbox 360 - 2x multisampling anti-aliasing
PlayStation 3 - 2x quincunx anti-aliasing (with blur)
PERFORMANCE (FRAMERATE):
Xbox 360 - uncapped, 26-30FPS+ (minimal screen tearing, generally smoother FPS),
PlayStation 3 - v-synced, 26-30FPS (no screen tearing, some FPS hiccups), loading times are slightly quicker in-game
GRAPHICS:
Xbox 360 - smoother edges, cleaner looking textures (up-close), pop-in textures issues, texture rendering issues, post-processing effect dithers textures
PlayStation 3 - less pop-in textures, better texture streaming, better looking effects (explosions, weather, etc.), better lighting/shadows effects, better contrasting, some aliasing (jagginess) issues, bothersome blur on textures making textures look less detailed
Xbox 360 & PlayStation 3 - same draw distance, no freezing issues whatsoever, framerate tends to struggle during intense moments
*PlayStation 3 version requires a mandatory hard drive disk install whereas Xbox 360 version is optional
επίσης μόνο για ps3
- Pretty stable framerate, but dips when really hectic (nothing too bad apparently)
- Amazing draw distance
- Great visuals (looks significantly better than GTA IV)
- Jaggies (probably no AA)
- Shooting with R2/L2, can not be changed (-> buy Gioteck RealTriggers for PS3)
- Running in SP works the same as in GTA IV (X to jog, repeatedly tap X to sprint)
- No clue of resolution yet
- Eupohoria engine has been tweaked (shoot guys in their legs and they crawl using both arms)
- Wanted system is similar, though expanded from GTA IV
- Horses control really well
- Slow start
- Feels like GTA IV in the west
- Shooting (compared to GTA IV) has been refined (Thx MvmntInGrn)
Aν ισχύει το 640p μάλλον μιλάμε για port από το 360 άρα για ένα game φτιαγμένο με βάση τις δυνατότηταες του 360 και όχι του ps3. Πάντως πέρα από αυτό το game οπτικά είναι υπέροχο. Θα δούμε με το Agent τι μπορεί να κάνει η Rockstar με το ps3.
Nα θυμίσω τέλος πως η ps3 έκδοση έχει extra περιεχόμενο.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Evans View PostΠάντως το θέμα με τις αναλύσεις είναι εκνευριστικό.
Tελικά πρέπει να ανακοινωθεί το GTA V μόνο για ps3Πιστεύω θα βλέπαμε θαύματα σε μια τέτοια περίπτωση. Και θέλω στο επόμενο GTA να μπαίνεις σε πολλά, πολλά κτήρια... και σε αυτό βοηθάει και το blu ray.
Comment
-
Ποσα παιχνιδια ομως εχουν τα γραφικα του Red dead Redemption σε τετοια κλιμακα και με τετοιο draw distance; Ριχνωντας την αναλυση κερδιζεις αρκετους πορους. Επισης η αναλυση δε λεει τιποτα για το αν εγινε port απο 360, τελειως ασχετα πραγματα.
Comment
-
Originally posted by Ramparter View PostΠοσα παιχνιδια ομως εχουν τα γραφικα του Red dead Redemption σε τετοια κλιμακα και με τετοιο draw distance; Ριχνωντας την αναλυση κερδιζεις αρκετους πορους. Επισης η αναλυση δε λεει τιποτα για το αν εγινε port απο 360, τελειως ασχετα πραγματα.
Comment
-
Το Oblivion ειναι πλεον ξεπερασμενο σε γραφικα και στο PS3 δεν αλλαξανε κατι επι της ουσιας, καποια shaders στο background.
Επισης θεωρω προφανες οτι δεν υπαρχουν δυο διαφορετικες ομαδες για να αναπτυξουν τις δυο εκδοσεις του παιχνιδιου αλλα δε σημαινει οτι προκειται για port.
Comment
-
Originally posted by Ramparter View PostΤο Oblivion ειναι πλεον ξεπερασμενο σε γραφικα
Originally posted by Ramparter View PostΕπισης θεωρω προφανες οτι δεν υπαρχουν δυο διαφορετικες ομαδες για να αναπτυξουν τις δυο εκδοσεις του παιχνιδιου αλλα δε σημαινει οτι προκειται για port.
Comment
-
Οχι εχει 16xAA και στη χειροτερη πεφτει στα 4xAA.
Περιπου 16. Δεν ειναι στανταρ αυτο ολη την ωρα. Anyway, δεν υπαρχει πουθενα aliasing οποτε δεν εχει σημασια.Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
Comment
-
Εγω ξερω οτι δεν εχουν φτασει ακομα στο 16ΧΑΑ.Αλλα υπαρχει περιθωριο για βελτιωση.Εξαλλου εγω δεν βλεπω 16xΑΑ σε αυτο το παιχνιδι,γιατι εχει κανονικα aliasing.
To 4xAA που ειχα διαβασει μου φαινεται πιο λογικο,γιατι αυτο βλεπω και εγω.Αν ειχε 16xAA θα ειχε γινει χαμος στα φορουμς.
Comment
-
Δεν εχει aliasing. Ισως φταινε οι ρυθμισεις της Tv σου ή οτι εριξες την δυσκολια.
Δε μετριεται ακριβως αυτη η τεχνικη για να δεις ποσο ειναι γιατι δεν ειναι στανταρ παντου. Το eurogamer εκανε προσφατα αναλυση του gow 3 σε 2 αρθρα μαλιστα στο digital foundry.Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
Comment
-
Originally posted by Azrael View PostΔεν εχει aliasing. Ισως φταινε οι ρυθμισεις της Tv σου ή οτι εριξες την δυσκολια.
Δε μετριεται ακριβως αυτη η τεχνικη για να δεις ποσο ειναι γιατι δεν ειναι στανταρ παντου. Το eurogamer εκανε προσφατα αναλυση του gow 3 σε 2 αρθρα μαλιστα στο digital foundry.
Το eurogamer αν θυμαμαι καλα μιλαγε για τις προοπτικες αυτης της τεχνικης.Ισως μπορει να φτασει στα 16xAA καποια στιγμη.Εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο μπορουν να το προχωρησουν το θεμα τα επομενα παιχνιδια που θα κανουν χρηση αυτης της τεχνικης.Βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον.Πχ να δουμε αν θα κανει κατι παραπανω η MM με το LBP2,η οποια ειπε οτι θα εχει MLAA το παιχνιδι.Στο LBP το 2xAA ηταν λιγο και δεν εδινε καλο αποτελεσμα.
Originally posted by Cedric Perthuis (a graphics programmer on the God of War III development team)A few months before shipping, we finally reached a quality similar to MSAA2x on almost the entire screen, and a few weeks later, all the pixelated edges disappeared and the quality became significantly higher than MSAA2x or even MSAA4x on all our still shots, without any exception.
Comment
Comment