Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resident Evil Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Συνεχιζω με το RE 5, στα θετικα να πω εδω οτι το παιχνιδι μου φαινεται πανεμορφο, δεν θυμαμαι αν ετσι ηταν και η original εκδοση αλλα εδω η αναλυση και τα frames εχουν κανει καλη δουλεια δεδομενου οτι textures και λοιπη γεωμετρια ειναι κλασεις ανωτερα απο αυτα του 4. Επιπλεον μεγαλη αλλαγη σε σχεση με το 4 και πιο ευδιακριτη μιας και πλεον τα εχω παιξει κολλητα ειναι ο χειρισμος που ειναι κατα πολυ ανωτερος με πληρη ελεγχο της καμερας αυτη τη φορα. Το παιχνιδι ειναι επισης καποια τικ πιο γρηγορο και λογω των βελτιωσεων στο χειρισμο η ποσοτητα των εχθρων εχει ανεβει κατακορυφα.

    Η μεγαλυτερη αλλαγη για μενα δεν ειναι τοσο οτι το παιχνιδι ειναι περισσοτερο shooter ή οτι δεν εχει καλη ατμοσφαιρα (γενικα ουτε το 4 δεν συγκρινεται με το REmake σε αυτα τα σημεια) οσο οτι δεν υπαρχουν τα τελεια set pieces του 4 (και πολλες φορες τα οσα υπαρχουν ειναι εκενυριστικα κατα κυριο λογο) και το γεγονος οτι ο τιτλος πλεον δεν εχει metroidvania στυλ (κατι που ειχε διατηρηθει σε ενα βαθμο στο 4) αλλα ειναι πληρως γραμμικος (στην ουσια ο χαρτης ειναι διαδρομοι που η κινηση γινεται μονο προς τα μπροστα). Δεδομενης λοιπον της ελλειψης exploration ο τιτλος χανει αρκετα και κυριως απο αυτη τη κατευθυνση. Παραμενει βεβαια φαν game.

    Θελω πολυ να τελειωσω για να δω το DLC που λαμαβανει χωρα στο Spencer Mansion και να δω εκει πως λειτουργει το ολο πραγμα. Περισσοτερα στο μελλον.

    Comment


    • #77
      Λοιπον συνεχιζοντας το προσωπικο ανθολογιο, τελειωσα με το 5, μπηκα να δω λιγο και το Lost in nightmares που οντως ειναι πολυ καλο απο πλευρας story (το περιεργο ειναι οτι ενα major plot point τελικα γινεται explore απο το revelations spin off, το εψαξα στο net βασικα γιατι μου φανηκε πολυ ενδιαφερον) και ψιλοπροσπαθει να βγαλει λιγο απο την original ατμοσφαιρα (spencer mansion κλπ). Δειτε το οσοι εχετε τον τιτλο πιστευω αξιζει, αν και δεν το ολοκληρωσα μιας και ηθελα να δω πρωτα τι γινεται στο 6 (και παει για οποτε γινει καποιο replay).

      Στο 6 τελειωσα με το Leon campain και τωρα θα πιασω αυτο του Chris. Να πω την αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολο αυτο το κραξιμο που επεσε τοτε. Δεν ειναι οτι το παιχνιδι δεν εχει αρνητικα αλλα απο την αλλη δεν θα ελεγα οτι τασσομαι υπερ της ολης κριτικης.

      Το παιχνιδι εχει γινει rebuilt σε σχεση με τα προηγουμενα της σειρας και δεν θα ελεγα οτι θυμιζει σε κατι τα 4 και 5 (που μηχανικα εχουν αρκετα ομοια δομη). Ο χειρισμος imo ειναι παρα πολυ καλος και τα mechanics εχουν πολυ interesting πινελιες οπως πχ τα scripted dodges που υπηρχαν στα προηγουμενα παιχνιδια και τωρα εχουν γινει κομματι των core μηχανισμων. Σαν mechanics θυμιζουν side dashes και dοdges που υπηρχαν στο vanquish σε πιο προσγειωμενη ωστοσο μορφη. Το ιδιο ισχυει και για το melee συστημα που εχει πλεον απελευθερωθει (δεν το εφαρμοζεις πλεον υπο συγκεκριμενα stances που παιρνουν οι εχθροι). Πολυ ωραια ιδεα οπως πολυ ωραια ειναι και η υλοποιηση των zombies, δεδομενου του καινουργιου χειρισμου οι εχθροι εχουν καποια frenzy και long range attacks που σε κανουν να χρησιμοποιεις τις παραπανω επιλογες που εχεις. Γενικα το ολο πραγμα εχει γινει αρκετα πιο free και ελαφρυ αλλα παρα τις επιπλεον δυνατοτητες και τον πιο προσβασιμο και μη tank χαρακτηρα της κινησης δεν εχει χαθει το ballance εξαιτιας της προσαρμογης που εχει γινει στην κινησιολογια και τον αριθμο φυσικα των zombies.

      Στα αρνητικα, εμενα εν τελει μου φαινεται οτι η σχεδιαστικη λογικη φθινει καθως η σειρα προχωραει, συγκεκριμενα εχει αφαιρεθει αυτο το pure arcade gameplay των τιτλων ιαπωνικης κοπης και εχει προστεθει περισσοτερο cinematic λογικη τυπου uncharted και tomb raider. Επιπλεον οπως τα πρωτα RE βασιζονταν στα adventure της παλιας εποχης, εδω το παιχνιδι εχει παρα πολλα στοιχεια των adventure της νεας εποχης (βλεπε walking dead) με πολλα QTEs και QTE set pieces σε βασικα σημεια ή σχεδιαστικα σε ολοκληρα boss fights. Εν ολιγοις το παιχνιδι εχει ωραιους μηχανισμους αλλα εξαιτιας της υπαρξης στοιχειων απο παιχνιδια της telltate σε μεγαλο βαθμο, προσωπικα αισθανθηκα οτι σπαει αρκετα το pacing και δεν μπορεις να το ευχαριστηθεις. Επισης σε μεγαλο βαθμο θεωρω οτι το level design ανα σημεια (χωρις να ειναι ο κανονας απο την αλλη) παραηταν απλοικο (FF XIII απλοικο) κατι που επισης θεωρω οτι αδικει το παιχνιδι. Μεσες ακρες δομικα, αν ειχαν γινει καλυτερες επιλογες πιστευω οτι θα χτιζοταν ενα πολυ καλο game (παροτι και ως εχει δεν θεωρω οτι ειναι τραγικο οπως ελεγαν τοτε). Btw εχει φτιαχτει παρα πολυ το FoV σε σχεση με τη original εκδοση.

      Θα γραψω ξανα αφου δω και τα υπολοιπα campains.
      Last edited by nooto; 22-06-2017, 12:48 AM.

      Comment


      • #78
        Ωραίος, συνέχισε, πιστεύω σε διαβάζουμε όλοι λίγο πολύ. Ανυπομονώ να φτάσεις στο 7

        PK World - Τα πάντα για Disney comics!

        Comment


        • #79
          Originally posted by Phantom Duck View Post
          Ωραίος, συνέχισε, πιστεύω σε διαβάζουμε όλοι λίγο πολύ. Ανυπομονώ να φτάσεις στο 7
          Και γιατί όχι και στο 2:

          Resident Evil 2 remake is coming 'soon' says series Producer
          The Resident Evil 2 Remake has known to be in existence for almost two years now, but details on the game have remained scarce during that time. In an interview with Collider, series producer Hiroyuki Kobayashi teased that the Resident Evil 2 Remake will be out "soon." The tease came a ...
          The illusion of free will is an illusion.

          Comment


          • #80
            Λοιπον τελος και το Resident Evil 6 και τα 4 σεναρια με τις εντυπωσεις να ειναι καπως αναμεικτες.

            Θα το χωρισω σε θετικα και αρνητικα και ξεκινωντας απο τα θετικα θα πω πως τα mechanics του παιχνιδιου προσωπικα μου αρεσαν. Τα dodge mechanics, τα quick bullets, τα slides κλπ εχουν υλοποιηθει οπως θα επρεπε, εχουν βαθος και αν καποιος ασχοληθει μπορει να οδηγηθει σε πολυ καλα αποτελεσματα (η μονη παραφωνια ειναι το cover system εδω που και δεν το χρησιμοποιησα καθολου). Τα campains της Ada και του Leon ειναι τα δυνατα σημεια του παιχνιδιου επειδη δεν ειναι καθαρα shooters αλλα εχουν υβριδικη δομη που εκει λαμπουν τα mechanics του παιχνιδιου (κυριως λογω του οτι οι εχθροι ειναι zombies και monsters και ειναι καπως ξεκαθαρο οτι level design, ΑΙ, mechanics ειχαν χτιστει with that in mind) ειναι τα πιο ατμοσφαιρικα και ισως τα καλυτερα δομημενα. Η ιστορια ειναι αρκετα καλη αλλα πιο ενδιαφερον μου φανηκε ο τροπος που χτιζεται μεσω των 4 campains που τρεχουν παραλληλα, οποτε ειναι σαν ενα puzzle που λυνεται σιγα σιγα και ολοκληρωνεται οταν εχεις δει ολα τα scenarios.

            Στα αρνητικα τωρα, τα κομματια των Chris και Jake ειναι ισως οτι χειροτερο... Παροτι ξεκινουν παρα πολυ ωραια, εχουν πιο πλουσιο level design απο το campain του Leon, εχουν πιο competitive εχθρους, ειναι πιο γρηγορα και γενικα λες α τωρα θα ευχαριστηθω το συστημα μαχης, γρηγορα εξελισσονται σε generic shooters (του jake εχει ενα πιο ανεπτυγμενο melee combat system) και εκει ειναι που φαινονται τα προβληματα που εχει το παιχνιδι. Δυστυχως ουτε το level design ειναι ιδανικο αλλα το κυριοτερο προβλημα ειναι το τραγικο AI που ειναι πανομοιοτυπο με αυτο των 4 και 5 μονο που εδω εδωσαν σε ολους τους human enemies οπλα, ανοιξαν τα levels και εδωσαν χαρακτηρα και στησιμο gears of war σε ενα παιχνιδι που δομικα ειναι αδυνατον να το σηκωσει. Το αποτελεσμα ειναι σχετικα αθλιο δεδομενου οτι δεν μπορεις να στησεις ενα shooter με αυτα τα δεδομενα και ειδικα με μια τετοια AI που ναι μεν δουλευε στα 4 και 5 διοτι οι εχθροι δεν ειχαν σε ολο το παιχνιδι οπλα, δεν υπηρχε τοσο ελευθερος χειρισμος, οι χωροι ηταν πολυ πιο κλειστοι με αποτελεσμα η κινηση των enemies στον χωρο να μην προδιδει της αδυναμιες του AI... Το αποτελεσμα imo ειναι τραγικο δυστυχως... Στα υπολοιπα θα ξανασημειωσω οτι δεν μπορω καταλαβω γιατι η capcom αποφασισε να κανει το παιχνιδι τοσο QTE fest, πραγματικα σπαει το pacing σε παρα πολλες περιπτωσεις και με πολυ ασχημο τροπο. Δεν ξερω αν ηθελαν να στησουν μια εμπειρια τυπου uncharted αλλα εδω φαινεται σε τεραστιο βαθμο πως εν τελει πρεπει να ξερεις πως να κανεις κατι τετοιο χωρις το παιχνιδι να σπαει σε components που φανταζουν ασυνδετα λογω του σπασιματος στο pacing.

            Συνολικα θα πω οτι προκειται για μια πραγματικα χαμενη ευκαιρια μιας και οντως υπαρχει χρυσος εδω ανα σημεια, που καλυφθηκε βεβαια εν τελει σε μεγαλο βαθμο επειδη η εταιρια δεν ηξερε τι ακριβως θελει να κανει (υπαρχουν μεσα και segments οδηγησης μεχρι και αεροπλανου, stealth, κολυμβηση και οτι μπορει να φανταστει καποιος). Αν ηταν καπως πιο focused το ολο παιχνιδι και δουλεμενο πανω στη βαση των Leon και Ada campains πιστευω οτι θα μιλαγαμε για εναν αρκετα δυνατο τιτλο.

            Αυτα, πιθανον να του εβαζα γυρω στο 6 σαν παιχνιδι, παροτι δεν μπορω να πω απο την αλλη οτι δεν το διασκεδασα...

            Επιτελους περναμε στο 7

            Για το Remake του 2 εχω δει οτι εχουν βγαλει ανακοινωση, μακαρι να βγαλουν κατι στη λογικη του origins collection.
            Last edited by nooto; 05-07-2017, 02:51 PM.

            Comment


            • #81
              Συμφωνω σε ολα για το 6 αλλα ηταν vfm(ειδικα αν το ειχες παρει σε sale) δεν μπορεις να πεις ειχε αρκετο content, δεν μπορω να πω το ιδιο για το 7 αλλα θα δεις οκ..

              Comment


              • #82
                Ναι για το vfm συμφωνω, εχει 4 campains διαρκειας 5-6 ωρων το καθε ενα. Επισης θετικο ειναι οτι καθε campain εχει διαφορετικους μηχανισμους και στησιμο με αποτελεσμα να μην βαριεται καποιος. Το προβλημα ειναι κατεμε περισσοτερο οτι δεν ειναι ολα το ιδιο polished, για να μην παρεξηγηθω με τα περι focus που εγραψα, δεν συμφωνω με τα reviews που εγραφαν οτι το παιχνιδι ειναι αχταρμας απο ιδεες και δεν υπαρχει συγκεκριμενη κατευθυνση. Η ιδεα του να εχεις ουσιαστικα 4 διαφορετικα παιχνιδια σε 1 ειναι φανταστικη αν και τα 4 ειχαν την ιδια ποιοτητα. Δεδομενου ωστοσο οτι τα tps scenarios δεν ηταν καλα δουλεμενα αλλα χρησιμοποιηθηκε η ιδια λογικη για ολο το παιχνιδι (με δομη που δεν μπορει να σηκωσει το shooter genre κυριως λογω AI) εν τελει και εγω θα προτιμουσα να μεινουν focused στο κομματι που λειτουργει απο καλα εως πολυ καλα. Btw κατι που ξεχασα να σημειωσω ειναι οτι δεν βρηκα το ιδιο polished τα campains και ως προς την οπτικη απεικονιση (υπαρχαν κομματια που ελεγες wow και κομματια που εμοιαζαν με το re4 σε επιπεδο textures).

                Αλλα ναι υπαρχει τεραστιο υλικο, υπαρχει online, mercenaries κλπ και οπως ειπα εν τελει ειναι διασκεδαστικος τιτλος, δεν το τελειωσα απο αγγαρεια αλλα ηθελα να παω μεχρι το τελος. Να σημειωσω εδω οτι τα σεναριο εχουν intersection σε πολλα σημεια αλλα αυτο που εκανε εντυπωση ειναι οτι τα κομματια που επαναλαμβανεις (σε επιπεδο boss fights ή level backtracking) ειναι παρα πολυ λιγα με το 95% να ειναι καινουργιο σε καθε φορα (οποτε θελω να πω δεν κατεφυγαν σε φθηνες λυσεις). Η κινησιολογια παντως ειναι imo το πιο ενδιαφερον κομματι του παιχνιδιου (υπηρχαν μεχρι και parry mechanics) και θα ηθελα να τα δω γενικα να αναπτυσσονται πιθανον σε αλλους τιτλους της capcom (ξαναλεω οτι ανα σημεια υπαρχει χρυσαφι στον τιτλο).
                Last edited by nooto; 05-07-2017, 03:12 PM.

                Comment


                • #83
                  Ξεκινησα το 7 και εχω φτασει στο σημειο με
                   
                  το boss fight της margaret


                  Κατ'αρχην να αναφερω οτι υπαρχει κατακορυφη στροφη στο pacing απο τα 3 τελευταια παιχνιδια σε κατι σαφως πιο αργο, χωρις qtes (thank god, ποιος περιμενε οτι ενα mechanic που ειχε παρει praise διοτι εκανε interactive τα cutscenes θα ετρωγε τοσο abuse που θα παρακαλουσες να μην υπαρχει) και κατι που σε γενικες γραμμες μοιαζει με το ρυθμο που ειχε το original παιχνιδι.

                  Ο τιτλος ειναι τερμα ατμοσφαιρικος και ο ηχος εχει χρησιμοποιηθει με αψογο τροπο ωστε να σε κανει να εισαι στην τσιτα (με τα ξυλινα πατωματα να προκαλουν θορυβους και να δημιουργουν μια αισθηση οτι παντα καποιος βρισκεται πισω σου). Στις πρωτες ωρες το παιχνιδι μοιαζει πολυ με walking simulator και neo-adventure (ιδιο με το gone home που το εχω και προσφατο) με αναλογες συνεπειες και στην αφηγηση και την ολη αποδοση, σε σημειο που λες οτι εχει γινει ενα step back σε οτι αφορα το gameplay. Στην πορεια ωστοσο βλεπεις οτι κατι τετοιο δεν ισχυει, ο τιτλος βημα βημα αρχιζει και δινει ολο και κατι παραπανω, τα mechanics αναπτυσσονται σταδιακα και ευτυχως ειναι πληρως μαγικα.

                  Δεν εχω προχωρησει παρα πολυ υποθετω αλλα με βαση τα πραγματα που εχω δει μεχρι τωρα θα πω οτι το παιχνιδι βασιζεται παρα πολυ στους πρωτους τιτλους (υπαρχει χαρτης με backtracking, puzzles, περιορισμενο inventory και supplies, item boxes και type writers) και παρουσιαζει κατω απο ενα νεο πρισμα αυτο που δινοταν και τοτε, δηλαδη ενα σχεδον adventure παιχνιδι πισω απο μια fps δομη αυτη τη φορα με πολλους περιορισμους ωστοσο στα abilities του χαρακτηρα (ο χειρισμος ειναι πανομοιοτυπος με αυτον του Last of us σε οτι αφορα στοχευση, κινηση, κοκ και γενικα ο χαρακτηρας δεν ειναι super hero τυπου chris). Επισης praise στα boss fights που μεχρι τωρα εχω δει μιας και ειναι πολυ ευρηματικα και εξυπνα δομημενα.

                  Το κακο ειναι οτι αυτο το παιχνιδι εχει την καταρα των πολυ ατμοσφαιρικων τιτλων που ε πρεπει να εχεις ειδικες συνθηκες για τον ευχαριστηθεις πληρως (να παιζεις ψιλοβραδυ, να μην γινεται χαμος στο σπιτι κλπ). Επισης οπως εγραψα και στο chat θελω πραγματικα να δω πως θα συνδεσουν εναν τετοιο τιτλο με αυτο το συμπαν. Με την τροπη που πηραν τα γεγονοτα στο 5 σε μικροτερο βαθμο και κατα πολυ περισσοτερο στο 6, τα biohazard outbreaks ειναι πλεον common thing και terrorist activities οποτε ναι, ενα τοσο διαφορετικο setting δεν ξερω πως μπορει να σταθει. Τελος επειδη το παιχνιδι ειναι τοσο ωραιο ελπιζω να μην ειναι τοσο μικρο οσο λεει ο ihne, υποθετω οτι μετα το πρωτο playthrough μπορεις να το βγαλεις οντως σε κατω απο 4 ωρες, ωστοσο ενταξει εγω πρεπει να εχω παιξει ηδη τοσες γιατι ψαχνω τα παντα και κανω και ακυρους γυρους για να βλεπω τους πινακες και διαφορα optical clues που μπορουν να πουν κατι για την ιστορια. Ελπιζω να κρατησει.

                  Θα ακολουθησουν λογικα συντομα και οι τελικες εντυπωσεις.
                  Last edited by nooto; 08-07-2017, 10:31 AM.

                  Comment


                  • #84
                    Με το που είδα το remastered για το ps4 αρπάζω το game cube ,βγαίνω στο δρόμο , ανοίγω τον κάδο σκουπιδιών και το κλωτσάω με ποδοσφαιρικό βολε μεσα !

                    Comment


                    • #85
                      Μολις τελειωσα το παιχνιδι. Να ξεκαθαρισω πως θεωρω οτι μιλαμε για πραγματικο επος που στεκεται σιγουρα μαζι με το REmake στα ιδια επιπεδα ποιοτητας και φυσικα εχει θεση διπλα σε ολα τα συγχρονα αριστουργηματα που κατα καιρους κυκλοφορουν.

                      Οι τεχνικες αφηγησης που χρησιμοποιουνται ακολουθουν τη δομη αφηγηση μεσω περιηγησης, εχει παρα πολλα στοιχεια απο τα walking simulators και ειναι 1 εκ φορες μπροστα σε τεχνικη χρησης απο τιτλους οπως το Gone Home (btw evans σε εκλιπαρω δοκιμασε το με την πρωτη ευκαιρια). Το σεναριο ειναι πολυ καλο (χωρις να ειναι κατι συνταρακτικο απο την αλλη) ωστοσο η πλοκη εχει χαρακτηριστικα αριστουρηματος, οπου και ξεκιναει απο ενα setting κλασσικων θριλερ- splatter ταινιων και εξελισσεται σιγα σιγα και υποδειγματικα σε ενα παιχνιδι resident evil με τροπο μαλιστα που δεν μπορεις να περιμενεις (με το τελευταιο κεφαλαιο να ειναι απο τα εκπληκτικοτερα ever σε επιπεδο κλιμακωσης). Η δε ατμοσφαιρα ειναι απλα εκπληκτικη και ειναι επισης θαυμασιος τροπος που ο τιτλος αεροβατει με τοσο λεπτη τεχνοτροπια αναμεσα στο επιστημονικο και το μεταφυσικο (που πρωτη φορα εισαγεται ως τροπος προσεγγισης του τρομου, με καποια ψηγματα να υπαρχουν αν θυμαμαι καλα μονο στο code veronica). To δε τελευταιο προσφερει τοσο πολυ στον τιτλο σε επιπεδο αισθησεων και ατμοσφαιρας, ενω ως στοιχειο εξηγειται απλα καταπληκτικα χωρις να ειναι ξενο σωμα στη σειρα. Δεν θα πω παραπανω πραγματα για να μην χαλασω την οποια εκπληξη, ωστοσο θα τονισω οτι μιλαμε για μαγεια (btw μου φαινεται αδιανοητο οτι αυτος ο τιτλος εγινε developed απο ιαπωνικη ομαδα και συγκεκριμενα απο την capcom... χρησιμοποιει τεχνικες που η δυση ανεπτυξε ολα αυτα τα χρονια και παραλληλα τις εξελισσει σε τεραστιο βαθμο).

                      Στα του gameplay εκανα αναφορα σε καποια πραγματα στο προηγουμενο post, το παιχνιδι ξεκιναει με αρκετα αργο ρυθμο ως neo-adventure και στη συνεχεια αρχισει και αναπτυσσει και τα shooting mechanics του με εναν τορπο αναλογο με αυτον του Last of us. Οι μηχανισμοι ειναι πολυ στιβαροι και τα set pieces, εχθροι κλπ ειναι δεμενα με εκπληκτικο τροπο μαζι τους. Επιπλεον μιλαμε για pure gameplay, no qtes, no cuscene bullshit, no gimmics. Παραλληλα υπαρχει exploration, ψηγματα crafting, micromanagement και γενικα τετοιου τυπου στοιχεια που ειναι συμπληρματικα μεν αλλα βοηθουν στον καθορισμο της ταυτοτητας του τιτλου. Δομικα υπαρχουν 5 θεματικες ενοτητες καθε μια απο τις οποιες προσφερει διαφορετικα πραγματα τοσο σε οτι αφορα το gameplay οσο και στους τροπους προσεγγισης του παικτη. Γενικα μιλαμε για κατι αψογο και φανταστικα οριοθετημενο.

                      Το μονο αρνητικο που θα ελεγα οτι υπαρχει ειναι εν τελει η διαρκεια, μου πηρε 12 ωρες (αν και δεν βρηκα τα παντα). Επισης δεν μου αρεσε τοσο η μεταβαση απο την τριτη στην τεταρτη ενοτητα (οι ενοτητες ειναι νοητες απλα οριζονται οπως ειπα απο τη δομη που εχει το παιχνιδι), την βρηκα πολυ αποτομη κυριως επειδη μιλαμε για point of no return και μου εκοψε το exporation στην μεση. Απο την αλλη υπαρχει replay value, χωρις να ειμαι σιγουρος υποθετω οτι υπαρχει αλλο ενα ending, η δυσκολια mad house και γενικα οι διαφορες επιπλεον επιλογες που εχει κανεις οταν τελειωνει εναν τιτλο resident evil. Γινετα επισης tease στο τελος ενα free dlc που θα ερθει και θα ειναι συμπληρωματικο στο story του τιλου (το μονο που ελπιζω και χωρις να κανω spoil ειναι να μην προκειται για segment τυπου doom προκειμενου να ικανοποιηθουν οι fans επειδη το main game ειναι πιο αργο σε ρυθμο).

                      Βαθμολογικα για μενα ο τιτλος ειναι 10/10, υπαρχουν εδω και εκει καποια θεματα αλλα νομιζω οτι ειναι ανευ ουσιας μπροστα στην ολη εμπειρια που αποκομιζει ο παικτης. Εχει χαρακτηριστικα αριστουργηματος και θεωρω πως ειναι ενα παιχνιδι που ολοι πρεπει να δουν. Τεραστιο και πραγματικα απροσδοκιτο βημα απο την capcom αυτος ο τιτλος, πολλα συγχαρητηρια. Και να σημειωσω ξανα οτι προκειται για μια υποδειγματικη αναβιωση της original προοπτικης και λογικης, πληρως προσαρμοσμενη και ακομη καλυτερη σε επιπεδο ατμοσφαιρας σε σημερινα και καθαρα συγχρονα δεδομενα.
                      Last edited by nooto; 09-07-2017, 11:57 PM.

                      Comment


                      • #86
                        Εγώ διαφωνώ σχεδόν σε όλα.

                        Το παιχνίδι είναι σαν να μην έχει ταυτότητα, σαν να ξεκίνησαν να φτιάξουν ένα ψυχολογικό θρίλερ στυλ outlast με το VR στο μυαλό τους(για jump scares) και κάπου στη μέση να είπαν "ρε παιδιά RE δεν φτιάχνουμε?? βάλτε grenade launchers και magnum..". Η πλοκή δεν είναι καλή είναι σχεδόν προβλέψιμη και δεν έχει κάποιον αξιομνημόνευτο χαρακτήρα να σου κρατήσει το ενδιαφέρον. Οι Bakers είναι απλά λίγοι για villains και ο main char με την γυναίκα του εντελώς αδιάφορος, δεν βλέπω τίποτα το αριστουργηματικο στο παιχνιδι απο αυτη την αποψη να σου πω την αλήθεια. Το gameplay είναι καλό, το gunplay δεν είναι κάτι καινούργιο και υπάρχουν τα κλασσικά inventory management simulation που μπορεί να αρέσουν στους classic RE fans.

                        Δεν το λέω κακό παιχνίδι, ισα ισα μου αρεσε αρκετά και το έπαιξα 3 φορές αλλά θα του έβαζα ένα 7.5/10 το πολυ, ειναι πολυ μακριά απο το 10/10 imo αλλά καλή προσπάθεια. Νομιζω το σωζουν και τα high production values, θα ελεγα ειναι απο τα κλασσικά παιχνίδια που δείχνουν φοβερά στην αρχη, σου αφήνουν πολυ ωραία αίσθηση οταν τελειώνουν, παίρνουν φοβερά reviews αλλα ο κοσμος τα ξεχνάει εύκολα και δεν κρατάνε στο χρόνο.
                        Last edited by i Have no Equal; 09-07-2017, 11:56 PM.

                        Comment


                        • #87
                          Κοιτα προσωπικα δεν θα ελεγα οτι αλλαζει η λογικη του παιχνιδιου απο τη μεση και μετα ωστε να πω οτι δεν εχει ταυτοτητα. Ισα ισα που θεωρω πως εχει πολυ συγκεκριμενη ταυτοτητα και οι οποιες εναλλαγες στο pacing και στη δομη ειναι αψογα οριοθετημενες και με καθαρο αν και νοητο τροπο.

                          Πανω σε αυτο που αναφερεις πχ, ναι μεν παιρνεις magnum και grenade lancher αλλα εγω σε ολο το παιχνιδι βρηκα 4 σφαιρες για το πρωτο και 6 για το δευτερο (δεν θυμαμαι κιολας αν εκανα και crafting για τα συγκεκριμενα) ε και τα χρησιμοποιησα μονο στην τελικη μαχη. Η πλοκη κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ καλη (και αριστουργηματικη οπως τη χαρακτηρισα) διοτι ο τροπος με τον οποιο εξελισσεται η ιστορια σε πηγαινοφερνει αναμεσα στο θριλερ, στο επιστημονικο και στο μεταφυσικο ενω στο τελος αυτες οι 3 προοπτικες δενουν με εναν πολυ ομορφο τροπο. Σχετικα με το προβλεψιμο

                           
                          κοιτα εγω προσωπικα δεν ειχα καταλαβει οτι η eveline ειναι η γιαγια, δεν ξερω αν εννοεις αυτο . E τωρα απο κει και περα, ακους διαφορες ατακες απο τη Mia και τους Bakers, οι molded εμφανιζονται συνηθως εκει που εμφανιζεται η γιαγια, η σκηνες με τα μεταφυσικα φαινομενα εξηγουνται εχουν να κανουν με τις παραισθησεις που προκαλει η eveline η εικονα με τη γιαγια και το Ε στην αρχη του παιχνιδιου. Ε δεν βλεπω κατι προβλεψιμο σε αυτο Το αντιθετο, εχει στοιχεια τυπου 6 αισθηση που εχουν εφαρμοστει και σε αλλα παιχνιδια βλεπε Alan Wake που μετα το τελος καθεσαι και το ξανασκεπτεσαι απο την αρχη και λες κοιτα μου το ελεγε απο την αρχη, μου πεταγε τοσες σποντες και εγω δεν το επιανα


                          οποτε θελω να πω δεν συμφωνω καθολου . Απο κει και περα για τους Bakers, την Mia και τον Ethan προσωπικα θεωρω οτι ο στοχος δεν ηταν το ιδιαιτερο development γυρω απο τα κινητρα τους (ισα ισα που πιστευω οτι δεν θα ειχε απολυτως κανενα νοημα κατι τετοιο), η ιστορια ειναι αλλου τυπου εδω και αλλο πραγμα θελει να πει. Ο λογος της παρουσιας τους εντος του σεναριου καθως και η αιτια πισω απο αυτα που κανουν ειναι πολυ συγκεκριμενα. Οποτε για να καταληξω, αξιομνημονευτοι ως χαρακτηρες δεν ειναι, ειναι αξιομνημονευτοι ωστοσο για τη θεματικη που οριζουν ο καθενας ξεχωριστα μεσα στο παιχνιδι και φυσικα ως κομματι της συνολικης ιστοριας λογω της θεσης που εχουν μεσα σε αυτη.

                          Τελος θα πω οτι δεν εξεταζω τον καθε τομεα ξεχωριστα, και συμφωνω πχ οτι το gunplay οντως καλο αλλα εχει ξαναπαρουσιαστει κλπ, το θεμα ειναι το συνολο. Και ως συνολο μιλωντας για ιστορια, πλοκη, αφηγηση, gameplay, παρουσιαση, αποδοση μου αφησε εξαιρετικη εντυπωση (πανω απο αυτο που περιμενα και πολυ εντυπωσιακο ως αποτελεσμα δεδομενου οτι το εφτιαξε κιολας ιαπωνικη εταιρια και παρολα αυτα καταφερε να κανει δικες τις και να αναπτυξει περαιτερω τεχνικες που κατα κυριο λογο τις χρησιμοποιουν οι δυτικοι).

                          Τωρα για το τελευταιο που λες τι να πω, ελπιζω να εχεις αδικο . Ο χρονος θα δειξει βεβαια
                          Last edited by nooto; 10-07-2017, 12:51 AM.

                          Comment


                          • #88
                            Ε οτι γυριζει σε full action απο ενα σημείο και μετα είναι παραπάνω απο εμφανές, εγώ κλασσικά στην αρχή που ειναι εύκολο κρατούσα σφαίρες και εκανα avoid και στο τέλος έγινε χαμός σαν να παιζω doom. Επίσης βοηθάει αν ριχνεις headshots, τωρα με mouse/kb σχεδόν ολα headshot ήταν ούτε φοβήθηκα πουθενά ούτε είχα έλλειψη απο σφαίρες ακομα και σε madhouse. Εκτος απο 1-2 σκηνες στην αρχη να σου πω την αληθεια δεν είδα τίποτα μεταφυσικό, νομίζω αν είσαι υποψιασμένος καταλαβαινεις πολύ γρήγορα τι παίζει στο περίπου
                             
                            Ηταν προφανες οτι το κοριτσακι ειναι υπεύθυνο και οτι ειναι πείραμα κάποιας evil corporation η w/e, οτι ηταν η γιαγιά ούτε εγω το ειχα καταλάβει στην αρχη καπου προς το τελος πριν το reveal το κατάλαβα αλλά δεν έλεγα για αυτό. Εντάξει ακομα RE λεει στον τιτλο ειχες ποτε εμφιβολια οτι στο τελος θα δεις φαντάσματα η τίποτα τέτοιο?? Εγώ σε κανένα σημείο του παιχνιδιού πάντως.


                            Καμία σχέση με το alan wake και παλι για εμενα, ηταν πολυ πιο straightforward η πλοκη του RE7, το alan wake είχε πολυ καλύτερο storytelling. Ουσιαστικά στο RE7 εχουμε το κλασσικό
                             
                            Bio experiment να πηγαίνει στραβά + monsters + creepy κοριτσάκι γιατί είναι της μόδας να σε μπερδέψει λίγο, και στο τέλος πουτάνα όλα και το κλασσικό και αγαπημένο finale των RE, στο alan wake δεν ηταν καθόλου έτσι.


                            Για το τελευταίο που λες, δεν ξέρω τι σκοπό έχουν για τη συνεχεία του franchise, εγώ προσωπικά θα ήθελα επιστροφή 3rd person camera done right γιατί αυτή η fps camera βγηκε ξεκάθαρα με το VR στο μυαλό και σωστή ιστορία να δένει με το universe. Πάντως νομίζω οτι ήδη το έχουν ξεχάσει οι gamers σαν ιστορια και στο επομενο δεν νομιζω να δουμε καποιον απο αυτούς τους χαρακτήρες ξανά.

                            Comment


                            • #89
                              Ε οτι γυριζει σε full action απο ενα σημείο και μετα είναι παραπάνω απο εμφανές, εγώ κλασσικά στην αρχή που ειναι εύκολο κρατούσα σφαίρες και εκανα avoid και στο τέλος έγινε χαμός σαν να παιζω doom. Επίσης βοηθάει αν ριχνεις headshots, τωρα με mouse/kb σχεδόν ολα headshot ήταν ούτε φοβήθηκα πουθενά ούτε είχα έλλειψη απο σφαίρες ακομα και σε madhouse.
                              E οταν σας λεω να παιζετε σε κονσολες δεν με ακουτε Περα απο την πλακα οντως με το χειριστηριο δεν ειναι τοσο ευκολο το headshot (ειδα video και απο το PC και ειναι η μερα με τη νυχτα η μετακινηση του κερσορα). Στο οτι το παιχνιδι γινεται Doom στο τελος δεν συμφωνω καθολου και νομιζω οτι εισαι πολυ υπερβολικος, υπαρχει αλλαγη στο pacing αλλα το παιχνιδι δεν γινεται ποτε action και fps.

                              Εκτος απο 1-2 σκηνες στην αρχη να σου πω την αληθεια δεν είδα τίποτα μεταφυσικό, νομίζω αν είσαι υποψιασμένος καταλαβαινεις πολύ γρήγορα τι παίζει στο περίπου
                               
                              Το οτι κοριτσακι ειναι υπευθυνο και προκειται για πειραμα το καταλαβαινεις οντως, αυτο που αναφερομαι ειναι οτι παραλληλα εχει δυναμεις ξεχωριστες απο τα bioweapons της σειρας, σβηνει ο φακος σου οταν μπαινεις στο child room, την βλεπεις να εμφανιζεται και να εξαφανιζεται, ακους το γελιο της σε σημεια που δεν ειναι παρον, αλλαζει το περιβαλλον γυρω σου κλπ κλπ. Ναι μεν εχεις στο μυαλο σου οτι παιζεις RE αλλα ακριβως λογω αυτου τα παραπανω σε μπερδευουν διοτι σαν στοιχεια ειναι ξενα στη σειρα. Ε αυτα εχουν μεταφυσικη απεικονιση (και λεω απεικονιση γιατι η αληθεια ειναι οτι δεν συμβαινουν) και οντως αυτη την αισθηση υποτιθεται οτι πρεπει να σου δωσουν αφου προκυπτουν απο την ικανοτητα της να ελεγχει το μυαλο του host προκειμενου να του σπασει την ψυχολογια και να του παρει τον ελεγχο, δε γινονται στην πραγματικοτητα αλλα δινουν στον host αυτη την αισθηση.


                              Καμία σχέση με το alan wake και παλι για εμενα, ηταν πολυ πιο straightforward η πλοκη του RE7, το alan wake είχε πολυ καλύτερο storytelling. Ουσιαστικά στο RE7 εχουμε το κλασσικό
                              Δεν ειπα ουτε εγω οτι ειναι σαν το Alan Wake και δεν ειναι σε καμια περιπτωση, το Alan Wake εχει πολυ πολυπλοκο story και τελειως μη συμβατικο story telling. Αυτο που εγραψα ειναι

                               
                              διαλογοι, κειμενα και γεγονοτα εντος του παιχνιδιου αποκαλυπτουν την ιστορια της eveline απο τις πρωτες ωρες . Οποτε υπαρχει αυτο το στοιχειο στην αφηγηση που οταν τελειωσεις την ιστορια και ξανασκεφτεις αυτα που ειδες λες οτι κοιτα να δεις μου το εδινε απο την αρχη και εγω δεν το καταλαβα. Υπο αυτη την εννοια το παιχνιδι ειναι μη προβλεψιμο. Αυτη η τεχνικη εχει χρησιμοποιηθει τοσο σε ταινιες οπως η 6η αισθηση οσο και σε παιχνιδια οπως το Alan Wake με τις ομοιοτητες ομως να τελειωνουν εκει, δεν εκανα καποια περαιτερω συγκριση


                              Για να το ξεκαθαρισω, η ιστορια εγραψα και αρχικα οτι ειναι πολυ καλη αλλα δεν ειναι κατι το συνταρακτικο (κατι που πιστευω για παιχνιδια οπως το Alan Wake). Απο κει και περα θεωρω ωστοσο εξαιρετικο τον τροπο με τον οποιο μεταχειριζονται αυτη την ιστορια γι'αυτο και μιλησα για πλοκη και αφηγηση. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι ας πουμε το REmake που η ιστορια ειναι 5 γραμμες. Παρολα αυτα ο τροπος αποδοσης της ειναι imo καταπληκτικος και θεωρω οτι εν τελει λαμπει πολυ περισσοτερο απο παινιδια οπως το RE 4, 5 που υποτιθεται οτι εχουν story αλλα δεν καταφερνουν να σου περασουν κατι (αυτος ειναι συμβατικος τροπος αφηγησης, παιχνιδι που υποτιθεται εξηγει ολο το lore της σειρας, βλεπε 5, και η αφηγηση ειναι cutscene, shoot em up boom boom from point A to point B, cutscene).

                              Για το τελευταίο που λες, δεν ξέρω τι σκοπό έχουν για τη συνεχεία του franchise, εγώ προσωπικά θα ήθελα επιστροφή 3rd person camera done right γιατί αυτή η fps camera βγηκε ξεκάθαρα με το VR στο μυαλό και σωστή ιστορία να δένει με το universe. Πάντως νομίζω οτι ήδη το έχουν ξεχάσει οι gamers σαν ιστορια και στο επομενο δεν νομιζω να δουμε καποιον απο αυτούς τους χαρακτήρες ξανά.
                              Το οτι παιχνδια σαν το 4 (που μπορεις να παιζεις για παντα) ειναι πιο pure fan απο το 7 συμφωνω και εγω αν αυτο εννοεις. Για την fp προοπτικη ειχα διαβασει προσφατα οτι ο Mikami απο το πρωτο RE ηθελε τετοιου ειδους καμερα αλλα το hardware δεν το επετρεπε. Δεν ξερω αν εν τελει το παιχνιδι φτιαχτηκε ετσι λογω VR, μπορει και να εχεις δικιο σε αυτο και να μην διατηρηθει. Δεν θα μου φαινοταν και περιεργο αλλωστε απο τη στιγμη που μιλαμε για σειρα που εχει δοκιμασει σχεδον τα παντα σε οτι αφορα τους μηχανισμους και δεν βλεπω να σταθεροποιειται καπου και στο μελλον.

                              Για ιστορια που να δεσει με το universe τωρα τι να πω, για μενα πχ ουτε τα 4,5,6 δενουν τοσο με το universe του 1,2. Απο το story της υπαρξης μιας πολυεθνικης που εκανε παραλληλα κρυφα πειραματα που πηγαν στραβα στο war has changed , οι virouses να ειναι οπλα τρομοκρατων και να γινεται zombiefied ολος ο πλανητης υπαρχει διαφορα . Δεν διαφωνω οτι εν τελει υπαρχει ενα καποιο δεσιμο αναμεσα στα 2 (αλλωστε δεν μπορεις να βγαλεις 7 τιτλους και τοσα spin offs και να κρατας story μυστηριου) απο την αλλη, αν θυμασαι σας ρωταγα μα πως το καλο δενει το 7 με τα υπολοια ετσι οπως εχει γινει το πραγμα, ε νομιζω βρεθηκε ενας λεπτος τροπος ωστε να παντρευτουν και τα 2 settings.
                              Last edited by nooto; 10-07-2017, 09:39 AM.

                              Comment


                              • #90
                                Στο pc εγω το επαιξα σαν κλασσικό fps πάντως, κεφαλιδια, μονοταπα, αζούμωτα οτι εβγαινε μπροστα μου πεθαινε instant οπότε δεν ειχα και το αίσθημα του φοβου που νιώθουν οι peasants, η pcmr δεν φοβάται κανένα fps..
                                 
                                Στο θεμα του μεταφυσικου ναι οπως σου ειπα σου πετάει κάποια πράγματα εκει με την evelin δεν διαφωνούμε απλα αποτυγχάνει να το κανει πιστευτο για έμενα φαινεται forced, λες οκ μολις τελειωσει καποιο molded θα πεταξει μπροστά μου. Δεν ειχε πχ ενα πρωτοτυπο boss fight στυλ psycho mantis που θα ταιριαζε καπως αφου κανει mind control η evelin, ηταν ολα βρες το weak spot και άδειασε το γεμιστήρα πάνω του. Για αυτο σου λεω οτι καπως δεν ειχε ταυτότητα το παιχνίδι, προσπάθησε να σε μπερδέψει λογο αυτου αλλά στην τελική αυτη την εντύπωση μου αφησε.


                                Γιά να σου κάνω και μια ακόμα σύγκριση με το Alan Wake αν και κατάλαβα τι λες

                                 
                                Στο AW σε κανενα σημειο δεν καταλαβα ακριβως τι παιζει, προσπαθούσα να μαντεψω συνεχεια αν ειναι αλήθεια η οχι, πχ εκει που καταλήγεις και ψυχιατρείο και φαινονται ολα ηρεμα και νορμαλ έμεινα μαλάκας να σου πω την αλήθεια. Στο RE7 ποτε δεν μου εδωσε κατι τετοιο.


                                Eπισης η ποικιλία απο εχθρούς ειναι ενα αλλο θεμα, ενταξει καλα τα molded αλλα ετσι βγηκε ολο το παιχνιδι.

                                Ναι σε αυτο που λες για το story αλλα σκεψου οτι ηταν ευκολοτερο να στο δωσουν ετσι οταν ειναι κατι πολυ απλο σαν concept, στην ουσια μιλαμε για 2-3 χαρακτηρες και σε ενα κλασσικό κλισέ "survival" σκηνικό σε αντίθεση με το 4 που ειχε πολυ μεγαλύτερη ποικιλία, ανοιγε πολυ περισσότερα μετωπα κτλπ, εκει δεν ειναι τοσο ευκολο να αποδοθεί με τον τροπο που λες. Παντως σιγουρα ειχε καλύτερους χαρακτήρες, δεν νομιζω να συγκρίνεται ο Leon σαν πρωταγωνιστής με αυτον τον τυπο που ουτε θυμάμαι το ονομα του, η πχ αυτο το boss fight:

                                 


                                Με αυτο εδω:

                                 


                                Επισης το RE4 αντεξε το τεστ του χρόνου, το παιζεις ανετα ακομα και σημερα, ειναι fun και εχει αρκετο replayability, το 7 οπως ειπα δεν ειμαι πολυ σίγουρος.

                                Επιμένω οτι τουλαχιστον απο το πλοιο και μετα το game γυρναει σε 100% action, ετσι το θυμάμαι με εκρήξεις και χαμό, επίσης στο τελευταίο run εισαι 100% doom mode, δεν διατήρησε ενα χαμηλότερο pacing, θα μπορούσαν να κάνουν πολυ περισσότερα πράγματα απο το κλασσικο που ξερουμε ολοι.

                                Και παλι να πω γιατι ετσι οπως τα λεω ειναι σαν να φαινεται οτι δεν μου αρεσε καθολου, ειναι ενα solid game, καλυτερο απο 5/6 συνολικα αλλα για εμενα δεν ειναι το εξαιρετικό και "επιστροφή στις ριζες" που λένε όλοι. Οι ριζες του RE ηταν κατι πολυ περισσοτερο απο εναν random τυπο σε ενα survival σκηνικο, εκανε setup ολόκληρο universe με πολλούς χαρακτήρες οι οποιοι έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στα επόμενα.
                                Last edited by i Have no Equal; 10-07-2017, 01:04 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X