Originally posted by Evans
View Post

Ναι θα παιξουμε κανα βραδακι.
. Καποια στιγμη θα στα πω, λογικα θα σε ενδιαφέρουν. Το σημαντικοτερο ειναι να κανονισουμε κανα παιχνιδι
.
Leave a comment: